Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 360 347
  • 66 898

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lainataan tähän perään toista suurta ajattelijaa; tänään liikenteessä kuolee jonkun teräsvartalo, vieläkö meillä on kaljaa?
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Juoksin kaljavarkaan kiinni ja kysyin, mitä takin sisältä löytyy. Noin sekunnissa jätkä ehti kieltää kaiken, antaa sitten sikspäkin minulle, luvata tulla maksamaan, yrittää lähteä karkuun ja kääntyä sitten ja alkaa tehdä jotain säälittäviä tappeluhyppelyjä. Kun aloin kysellä vartijaa, hän näki parhaimmaksi lähteä sittenkin karkuun. Lähdin perään, ja pian ukko kääntyi taas ja valmistautui tappeluun tiukoilla metodeilla samalla kun huuteli turhautuneena jotain "luovuta jo" -tyyppistä. Ei hän kuitenkaan sitten päälle tullut, vaan kipotteli vesilammikon kautta kulman taakse.

Tyypistä tuli niin mieleen nurkkaan ajettu kissa.

***

Tuosta välikohtauksesta sai muuten todella tiukat adrenaliinihöyrytkin.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Jatkoaika.com on kyllä isossa roolissa kun miettii omaa nettielämää, täällä on jo muodostunut sellainen mukava yhteisö johon nyt tuntuu itsekin kuuluvan. Pitkään lueskelin vaan ja en osallistunut mihinkään. Nykyään sitten ehkä tulee jopa liikaa huseerattua joka puolella mutta onhan tää mukavaa ajanviettoa jos ei ole muuta tekemistä ja vaikka olisi muutakin tekemistä niin täällä sitä silti ollaan paljon.

Hieno paikka, hienoja kirjoittajia ja myöskin mukavaa piikittelyä asiallisesti!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hieno paikka, hienoja kirjoittajia ja myöskin mukavaa piikittelyä asiallisesti!
Jaa. Minusta tää on ihan perseestä, täynnä aivottomia retardeja ja kukaan muu ei osaa edes kirjoittaa kuin minä. Paska paikka. Mitä minä täällä teen edes? Taidan olla masokisti.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Jaa. Minusta tää on ihan perseestä, täynnä aivottomia retardeja ja kukaan muu ei osaa edes kirjoittaa kuin minä. Paska paikka. Mitä minä täällä teen edes? Taidan olla masokisti.

Eikun sinä olet vain suoraan sanottuna mulkku! Joka on kyllä hieno taito ja hyödynnät sen taidon kyllä vallan mainiosti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eikun sinä olet vain suoraan sanottuna mulkku! Joka on kyllä hieno taito ja hyödynnät sen taidon kyllä vallan mainiosti.
Se on muuten totta. Kulli on se sukuelin, se josta tytöt tykkää. Mulkku taasen on se, josta kulli roikkuu.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jaa. Minusta tää on ihan perseestä, täynnä aivottomia retardeja ja kukaan muu ei osaa edes kirjoittaa kuin minä. Paska paikka. Mitä minä täällä teen edes? Taidan olla masokisti.

Melko pitkälti samaa mieltä, paitsi tuosta kirjoittamisosiosta. Paskaahan tämä silti on. En olis tänne tullut, ellen olisi yksin kotona.

Vittu töihin siitä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kun katselee tuota Mistä muistat edellisen nimimerkin-ketjua ja varsinkin muiden muistoja meikäläisestä, täyttää mieleni syvä haikeus ja jonkinmoinen ärsytys: en ole enää pitkiin aikoihin kirjoitellut Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta-ketjuun sillä intensiteetillä, millä parhaimpina/huonoimpina aikoina tein. Surullista, että minut muistetaan enimmäkseen tuosta ketjusta.

Harmittaa, että sokoskin meni kiinni. Muuten olisin mennyt sinne stalkkailemaan erästä nimeltämainitsematonta kassaa, sillä ei tätä huonoa oloa voi muuten parantaa.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Tänään tulee näköjään Subilta Paranoia-niminen tusinaleffa, joka kertoo esittelytekstin mukaan KALE:sta! (Linkki ohjaa Wikipedia-artikkeliin.)

Varmaan ihan vitun kallis leffa. Itse katsonkin sen sijaan Liv Tyleria.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Harvoin heitän facebookin statukseen mitään mutta nyt en voinut vastustaa kiusausta äitienpäivän kunniaksi. Tiedä sitten sohaisinko ampiaispesää mutta kirjoitin: "Aurinkoista päivää kaikille milffeille". Saas kattoo älähtääkö kukaan. Toivottavasti päivän tiukkapipo löytyy.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
No jo nyt on perhana, ettei kone tahdo startata vaikka kuinka on kahvia ryystetty ja ajoissa herätty. Tyhjäkäynnillä mennään ja päivä yli puolen.

Jos keittäisi pannullisen kahvia, taas?
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iltapäivälehtiin liittyen, niin kiistän olleeni siellä retkeilijöitä häiritsemässä. Olisin kyllä kohteen valinnut paremmin.
Itsehän annan juuri kertoa itselleni, että tapahtumahetken tapahtuessa olin onnellisesti humalassa. Taas.
 

Boozer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Suomelta hyvä peli tänään. Jäi vähän harmittamaan se, että Suomi tuli peliin hyvin, mutta pomppukiekkojen kautta menetimme pisteet.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Suomelta hyvä peli tänään. Jäi vähän harmittamaan se, että Suomi tuli peliin hyvin, mutta pomppukiekkojen kautta menetimme pisteet.
Ei tainnut olla HIFK-Kärpät nyt tuolla maikkarilla...

Hienosti se "meidän peli" menee sinne mistä sitä toitottavatkin ovat kotoisin. Äiteenpäiveen kunniaksi, ilmeisesti.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Normaalisti nää sunnuntai-illat ovat maanantaiaamujen jälkeen sitä viikon masentavinta aikaa, mutta äsken hiffasin, että mullahan on vielä kolme viikkoa opintovapaata. Suoritukset on tehty ja valmistuminen on enää byrokratiasta kiinni. Rai rai rai ja sihautetaan Karhu auki. Taidankin siirtyä jo legendaariset mittasuhteet saavuttaneeseen Kalsarikänni-ketjuun..
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No ei saatana :) Hyvä että ongelmat on nyt kuitenkin tiedostettu. Ne on ne pomppukiekot :)
Niissä on liikaa ilmaa, siksi ne pomppii. 0,5-0,7 baria olisi vara tiputtaa, eikä pomppisi enää.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Hassuja juttuja sattuu välillä kun käy lenkillä.

Viime viikon alussa metsätaipaleella tuli lapsilauma vastaan, tullessani kohdalle pakenivat kuin pieru saharaan ja huutelivat "Peikko, peikko!" Kaitsijamuijia hieman hymyilytti, niin minuakin, tosin tuli kyllä käytyä parturissa sitten seuraavana päivänä.

Eilen tein lenkin ohessa vatsalihaksia Tapaninvainion uimarannan vieressä, sarjan loppupuolella joku sankari viereiseltä parkkipaikalta alkoi tahdittaa jumppaa tööttäämällä joka kerta. Kaikenlaista.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Harvoin heitän facebookin statukseen mitään mutta nyt en voinut vastustaa kiusausta äitienpäivän kunniaksi. Tiedä sitten sohaisinko ampiaispesää mutta kirjoitin: "Aurinkoista päivää kaikille milffeille". Saas kattoo älähtääkö kukaan. Toivottavasti päivän tiukkapipo löytyy.

Miten kävi tässä? Toihan oli vielä muuten ihan hyvä heitto, jotensakin vituttaa ne statukset jossa toivotetaan hyvää äitienpäivää "sinne pilven reunalle". Sori jos joku tästä pahoittaa mielensä mut ei mee mun jakeluun, voisko joku selittää mitä järkee siinä on?
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Hyvää eilisen jälkeistä päivää kaikille. Hieno työpäivä käynnissä, kun tämä päivä nyt näyttää etenevän vääjäämättä kohti lounasta, eikä mitään järkevää tekemistä. Oma-aloitteisuutta ei näillä palkoilla työkalupakista kaiveta, joten pelaanpa pasianssia vielä reilun tunteroisen. jee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös