Jaa. Minusta tää on ihan perseestä, täynnä aivottomia retardeja ja kukaan muu ei osaa edes kirjoittaa kuin minä. Paska paikka. Mitä minä täällä teen edes? Taidan olla masokisti.Hieno paikka, hienoja kirjoittajia ja myöskin mukavaa piikittelyä asiallisesti!
Jaa. Minusta tää on ihan perseestä, täynnä aivottomia retardeja ja kukaan muu ei osaa edes kirjoittaa kuin minä. Paska paikka. Mitä minä täällä teen edes? Taidan olla masokisti.
Se on muuten totta. Kulli on se sukuelin, se josta tytöt tykkää. Mulkku taasen on se, josta kulli roikkuu.Eikun sinä olet vain suoraan sanottuna mulkku! Joka on kyllä hieno taito ja hyödynnät sen taidon kyllä vallan mainiosti.
Jaa. Minusta tää on ihan perseestä, täynnä aivottomia retardeja ja kukaan muu ei osaa edes kirjoittaa kuin minä. Paska paikka. Mitä minä täällä teen edes? Taidan olla masokisti.
Varmasti en sinne palaa, jos ei Soininvaarakaan.Vittu töihin siitä.
Ei tainnut olla HIFK-Kärpät nyt tuolla maikkarilla...Suomelta hyvä peli tänään. Jäi vähän harmittamaan se, että Suomi tuli peliin hyvin, mutta pomppukiekkojen kautta menetimme pisteet.
En muista enää kuka pelaaja siellä erätaukohaastattelussa valitteli pomppukiekoista... :)
Niissä on liikaa ilmaa, siksi ne pomppii. 0,5-0,7 baria olisi vara tiputtaa, eikä pomppisi enää.No ei saatana :) Hyvä että ongelmat on nyt kuitenkin tiedostettu. Ne on ne pomppukiekot :)
Harvoin heitän facebookin statukseen mitään mutta nyt en voinut vastustaa kiusausta äitienpäivän kunniaksi. Tiedä sitten sohaisinko ampiaispesää mutta kirjoitin: "Aurinkoista päivää kaikille milffeille". Saas kattoo älähtääkö kukaan. Toivottavasti päivän tiukkapipo löytyy.