Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 742 912
  • 34 000

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tarvinneeko tuon syyn vedessä olla? Jos seurassa on vaan homoystävällinen ilmapiiri että se vetää kaikki suomen homoseksuaalit jääkiekkoilijat pelaamaan sinne?
On siinä niillä muutamalla heterolla saunailloissa ihmettelemistä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jokakeväisiä säälipleijareita Bluesia vastaan odotellessa...

Nyt minulle avautui, miksi Blues on aina ollut niin kova joukkue nk. tulemaan iholle. Siis että Bluesin maalivahti saattaa joskus imeä mutta että kenttäpelaajatkin.
 
Viimeksi muokattu:

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän kuten kaikki Markot kasvattavat amis-viiksiä, kaikki Joonakset ovat vasemmistolaisia. Ensin tämä neverheard-näyttelijä Joonas Saartamo sai minuuttinsa julkisuudessa ja puhkui vihapuhetta Jussi-gaalassa. Tämän jälkeen vielä se Maikkarin toimittaja näytti voitonmerkkiä Haaviston tukikonsertissa UB:n keikan aikana ja sekin oli joku Joonas. Ennen tätä jo ehdin käyttää vihervasemmistolaisista miehistä nimitystä vasuri-Joonas ja nyt siihen on erityisesti aihetta.
 

_Kuusyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
SKA Pietari, Afinogenov #61, (Blues & Jokerit)
Justin bieber on 165cm pitkä ja painaa 48 kiloa.

Nuo ovat hänen mittansa 4 vuoden takaa? Nykyään tuo on yli 175cm vähintään ja varmasti 60kg:n tuntumassa. Tässä kuvaa hänestä ennen ja nyt: Justin Bieber

Linkki vie google kuvahaun tulokseen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ostin Enigman kokoelman tuossa yli vuosi sitten ja vasta toissa viikolla minulle avautui, että kyseinen kokoelma koostuu kahdesta levystä: itse kokoelmasta sekä The Lost Ones-nimisestä toisesta levystä.
Latasin aikoinaan ensimmäisen levyn koneelle, mutta epähuomiossa jätin kakkoslevyn lataamatta. Annoin levyn äiskälläni kuunneltavaksi ja käydessäni hänen luonaan viikonloppuna kuulin ensi kerran kyseisen levyn pari ensimmäistä biisiä. Helvetti, että oli kaunista. Pakko ilmeisesti hakea tuo toinen levy tässä joku päivä.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Selänne otti mieluummin itselleen maalin kuin olisi syöttänyt Coglianolle neljännen tyhjiin. Teemu Selanne GOAL - Game Video - NHL Video Highlights - Jan 31 '12 - NHL VideoCenter - Anaheim Ducks

Edit: Ja tilanteenhan olisi pitänyt mennä niin, että Selänne olisi tarjonnut maalia Coglianolle, joka olisi kuitenkin syöttänyt takaisin Selänteelle.
Teemu on kieltämättä itsekäs ja pitihän se arvata ettei noissa tilanteissa kavereille tarjoa. Ei kuulu tapoihinsa.

Tietämättä faktoja mutta matsin yöllä katsoneena väittäisin vahvasti, että kolme maalia jo tehnyt Cogliano huuteli Teemulle että laitahan pappa itse sisään nyt vaan äläkä ala tänne passailemaan.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Luin tän translakia sivunneen uutisen Ajoi miesten synnytyslakia selän takana - Guzeninan avustaja erosi | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi vuorokauden aikana varmaan viidesti, mutta vasta nyt avautui että kyseessä onkin siis mieheksi itsensä leikkauttavat naiset, eikä päinvastoin. Tovin kerkesin miettiä, että onko koko maailma mennyt ihan Monty Pythoniksi.

Pitäisi päästä mieheksi, mutta samalla pitäisi saada säilyttää naisen ominaisuudet. Avautui mulle se.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mulle avautui, että olen pikkuhiljaa alkanut uskaltaa kirjoitella muuallekin, kuin vapaan puolelle. En silti vieläkään kehtaa kirjoittaa mitään pitkiä analyyseja, koska tiedostan olevani suht. noviisi lätkä suhteen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Mulle avautui, että olen pikkuhiljaa alkanut uskaltaa kirjoitella muuallekin, kuin vapaan puolelle. En silti vieläkään kehtaa kirjoittaa mitään pitkiä analyyseja, koska tiedostan olevani suht. noviisi lätkä suhteen.

Väitätkö sinä tosissasi, että elämää on myös vapaan ulkopuolella?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Väitätkö sinä tosissasi, että elämää on myös vapaan ulkopuolella?
Joo, siellä olen ollut aika stalkkeri pitkään. Nyt olen uskaltanut laittaa pari viestiä jopa Maajoukkueketjuun! No, Ässä-osiota en ole uskaltanut edes vilkaista. Ikinä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Joo, siellä olen ollut aika stalkkeri pitkään. Nyt olen uskaltanut laittaa pari viestiä jopa Maajoukkueketjuun! No, Ässä-osiota en ole uskaltanut edes vilkaista. Ikinä.

Itse en ole kirjoittanut kuin yhden ainoan viestin HIFK:n ketjuun sekä pyöreät nolla viestiä Tappara-ketjuun näiden lähes kuuden vuoden aikana, jotka olen täällä viettänyt rekisteröityneenä käyttäjänä. Ja se ainoa viesti oli onnitteluviesti viime kauden päätyttyä hienoihin juhliin.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Itse en ole kirjoittanut kuin yhden ainoan viestin HIFK:n ketjuun sekä pyöreät nolla viestiä Tappara-ketjuun näiden lähes kuuden vuoden aikana, jotka olen täällä viettänyt rekisteröityneenä käyttäjänä. Ja se ainoa viesti oli onnitteluviesti viime kauden päätyttyä hienoihin juhliin.
Hienoa, että en ole ainoa joka enemmän täällä Vapaan puolella pyörii. Tunnen itseni huonoksi lätkäfaniksi, kun puhun täällä jostain Salkkareista, mutten tiedä ketä pelaa Jokereiden kolmosketjussa.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Teemu on kieltämättä itsekäs ja pitihän se arvata ettei noissa tilanteissa kavereille tarjoa. Ei kuulu tapoihinsa.

Aha. Mulle taas tuli yllätyksenä ettei syöttänyt, sen takia kirjoitinkin sen tänne avautumisketjuun.

Tietämättä faktoja mutta matsin yöllä katsoneena väittäisin vahvasti, että kolme maalia jo tehnyt Cogliano huuteli Teemulle että laitahan pappa itse sisään nyt vaan äläkä ala tänne passailemaan.

Tietämättä faktoja väittäisit? Jaa no ei sit mitään.

Avautui, että olin oikeassa kun arvasin, että joku ottaa tuosta nokkiinsa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tunnen itseni huonoksi lätkäfaniksi, kun puhun täällä jostain Salkkareista, mutten tiedä ketä pelaa Jokereiden kolmosketjussa.
Eikös siellä ole joku Seppo ja joku Ismo ja kolmatta en muista.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Hienoa, että en ole ainoa joka enemmän täällä Vapaan puolella pyörii. Tunnen itseni huonoksi lätkäfaniksi, kun puhun täällä jostain Salkkareista, mutten tiedä ketä pelaa Jokereiden kolmosketjussa.

Oma tietämykseni on vielä tuotakin heikompaa, sillä ainoa pelaaja, jonka tiedän varmuudella pelaavan Jokereissa, on Jarkko Ruutu. HIFK:ssä tiedän pelaavan ainakin kolme pelaajaa, mutta Tapparasta en tiedä kuin yhden.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös