Minusta tuli aseksuaali Espoon vesijohtoveden takia. Repikää siitä saatanan solidaarisuuksia.Espoon vedessä on pakko olla jotain.
Viimeksi muokattu:
Minusta tuli aseksuaali Espoon vesijohtoveden takia. Repikää siitä saatanan solidaarisuuksia.Espoon vedessä on pakko olla jotain.
Justin bieber on 165cm pitkä ja painaa 48 kiloa.
Justin bieber on 165cm pitkä ja painaa 48 kiloa.
Eikös joku amerikkalainen julkaisu julistanut Justinin maailman seksikkäimmäksi mieheksi tässä jokunen aika sitten?
Teemu on kieltämättä itsekäs ja pitihän se arvata ettei noissa tilanteissa kavereille tarjoa. Ei kuulu tapoihinsa.Selänne otti mieluummin itselleen maalin kuin olisi syöttänyt Coglianolle neljännen tyhjiin. Teemu Selanne GOAL - Game Video - NHL Video Highlights - Jan 31 '12 - NHL VideoCenter - Anaheim Ducks
Edit: Ja tilanteenhan olisi pitänyt mennä niin, että Selänne olisi tarjonnut maalia Coglianolle, joka olisi kuitenkin syöttänyt takaisin Selänteelle.
Luin tän translakia sivunneen uutisen Ajoi miesten synnytyslakia selän takana - Guzeninan avustaja erosi | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi vuorokauden aikana varmaan viidesti, mutta vasta nyt avautui että kyseessä onkin siis mieheksi itsensä leikkauttavat naiset, eikä päinvastoin. Tovin kerkesin miettiä, että onko koko maailma mennyt ihan Monty Pythoniksi.
Mulle avautui, että olen pikkuhiljaa alkanut uskaltaa kirjoitella muuallekin, kuin vapaan puolelle. En silti vieläkään kehtaa kirjoittaa mitään pitkiä analyyseja, koska tiedostan olevani suht. noviisi lätkä suhteen.
Joo, siellä olen ollut aika stalkkeri pitkään. Nyt olen uskaltanut laittaa pari viestiä jopa Maajoukkueketjuun! No, Ässä-osiota en ole uskaltanut edes vilkaista. Ikinä.Väitätkö sinä tosissasi, että elämää on myös vapaan ulkopuolella?
Joo, siellä olen ollut aika stalkkeri pitkään. Nyt olen uskaltanut laittaa pari viestiä jopa Maajoukkueketjuun! No, Ässä-osiota en ole uskaltanut edes vilkaista. Ikinä.
Hienoa, että en ole ainoa joka enemmän täällä Vapaan puolella pyörii. Tunnen itseni huonoksi lätkäfaniksi, kun puhun täällä jostain Salkkareista, mutten tiedä ketä pelaa Jokereiden kolmosketjussa.Itse en ole kirjoittanut kuin yhden ainoan viestin HIFK:n ketjuun sekä pyöreät nolla viestiä Tappara-ketjuun näiden lähes kuuden vuoden aikana, jotka olen täällä viettänyt rekisteröityneenä käyttäjänä. Ja se ainoa viesti oli onnitteluviesti viime kauden päätyttyä hienoihin juhliin.
Teemu on kieltämättä itsekäs ja pitihän se arvata ettei noissa tilanteissa kavereille tarjoa. Ei kuulu tapoihinsa.
Tietämättä faktoja mutta matsin yöllä katsoneena väittäisin vahvasti, että kolme maalia jo tehnyt Cogliano huuteli Teemulle että laitahan pappa itse sisään nyt vaan äläkä ala tänne passailemaan.
Tunnen itseni huonoksi lätkäfaniksi, kun puhun täällä jostain Salkkareista, mutten tiedä ketä pelaa Jokereiden kolmosketjussa.
Eikös siellä ole joku Seppo ja joku Ismo ja kolmatta en muista.Tunnen itseni huonoksi lätkäfaniksi, kun puhun täällä jostain Salkkareista, mutten tiedä ketä pelaa Jokereiden kolmosketjussa.
Hienoa, että en ole ainoa joka enemmän täällä Vapaan puolella pyörii. Tunnen itseni huonoksi lätkäfaniksi, kun puhun täällä jostain Salkkareista, mutten tiedä ketä pelaa Jokereiden kolmosketjussa.
Oma tietämykseni on vielä tuotakin heikompaa, sillä ainoa pelaaja, jonka tiedän varmuudella pelaavan Jokereissa, on Jarkko Ruutu. HIFK:ssä tiedän pelaavan ainakin kolme pelaajaa, mutta Tapparasta en tiedä kuin yhden.
Peltonen, Granlund, Granlund, Iso 8?
GO!Pystyisin nimetä jokaisesta NHL-joukkueesta 10 pelaajaa ihan tuosta vain, ulkomuistista käyttämättä tietokonetta tai muitakaan medioita, silmät kiinni ja arabialainen musiikki taustalla häiritsemässä.
Pystyisin nimetä jokaisesta NHL-joukkueesta 10 pelaajaa ihan tuosta vain, ulkomuistista käyttämättä tietokonetta tai muitakaan medioita, silmät kiinni ja arabialainen musiikki taustalla häiritsemässä.