Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 389 502
  • 66 996

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuka vittu on Kimmo Timonen? Synonyymi Mikko Virtaselle?

Kimmo Timonen

Sitä en tiedä kuullostaako tämä Timo Kimmonen Kimmo Timoselta, taikka onko hänellä osaa tai arpaa KalPan omistussuhteisiin. Kimmo Timosella sen sijaan on asiat paremmin:

"Timonen omistaa Sami Kapasen, ja Philadelphia Flyersin seuratoverinsa Scott Hartnellin kanssa kasvattajaseuransa KalPan osake-enemmistön."
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viime yönä katsoin sohvalla makoillen Toronto-Detroit-matsia ja jossain toisen erän alkupuolella rupesi vähän pätkimään. Jossain vaiheessa sitten heräsin ja ajattelin, että taisin nukahtaa hetkeksi. Katson toosaa ja totean, että "aha - edelleen pelataan toista erää, en ainakaan kauaa nukkunut". No, sitten kun katsoin vähän tarkemmin, huomasin että siinä pelattiinkin Calgary-Minnesotan toista erää eli olin vetänyt sikeitä jotain lähemmäs 3 tuntia. Nyt kyllä niskasta huomaa, että on nukkunut mukavasti sohvalla.

Pitääkin varmaan vielä katsoa jostain, kuinka nuo pelit päättyivät.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo viimeisten parin päivän aikana on tullut syötyä melko raskaasti. Huomisen voisinkin vetäistä kalja/piimä -linjalla.

Piimä muuten ei ole ollenkaan niin mammanpoikamainen juoma kuin maito.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo tänään tuli käytyä maalaismarkkinoilla ostamassa tyrnimehua. Siellä Hakaniemen torilla oli myös näitä vaalikojuja. Muutamassakin niissä käväsin kääntymässä ja eikös just silloin sattuneet jotkut kameramiehet räpsimään kuvia ja videokamerallakin filmasivat, pari julkisuudesta tunnettua henkilöä kun sattui siinä myöskin olemaan. Noh, eipähän kukaan kaveri tai sukulainen ole ainakaan vielä soittanut, että olisin jonkun tv-aseman uutisissa ollut juuri sen ja sen puolueen teltassa heh..

Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen, Väyrynen, Väyrynen, Väyrynen...

Tänään on maataloustukien tulopäivä!

Vai oliskohan tänään sittenkin toimeentulotuen tulopäivä!
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
En muista milloin telkkarista alkoi tulemaan pelkkää paskaa. Missä on nykyään karpolla on asiaa ja napakymppi tyyliset huippusarjat.
 
En muista milloin telkkarista alkoi tulemaan pelkkää paskaa. Missä on nykyään karpolla on asiaa ja napakymppi tyyliset huippusarjat.

Tai Onnenpyörä? Kuka jaksaa katsoa Kauniita ja Rohkeita, jossa vain pannaan omia ja vieraita. Ikuisesti samaa. Emmerdale on hyvä sarja, mutta minulla iskee siinäkin aina joku ihme suvantovaihde, että hyvä on jos muistaa sarjan olemassaolon. Nyt en ole varmaan kuukauteen katsonut sitäkään. Joskus katsoin sarjaa hyvin tarkasti.

Salkkarit vielä pari(?) viikkoa tauolla, jumalauta... Tosin nykyään senkin laadusta voi olla montaa mieltä, mutta jokainen jakso pitää silti nähdä.

Unohdin Frasierin! Nyt myönnän tässä että olen sarjaan koukussa. :)
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Naapurissa joko nussitaan tai tapellaan. En saa selvää, kumpi kontakti on käynnissä. Ellei sitten vaan kimakkaääninen Jonne manaa äkillisesti loppunutta ES-varastoa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Naapurissa joko nussitaan tai tapellaan. En saa selvää, kumpi kontakti on käynnissä. Ellei sitten vaan kimakkaääninen Jonne manaa äkillisesti loppunutta ES-varastoa.

Jospa kyseessä on sama pariskunta, joka oli toiminnassa myös Pasila-tv-sarjan risteily-jaksossa. Toinen heistä pani ja toinen tappeli. Tosin eivät tienneet itsekään, että kumpi teki kumpaa.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toinen kissoistani on alkanut seuraamaan urheilua telkkarista. Nytkin napottaa tv:n edessä ja seuraa HPK - Kärpät matsia. Myöskin kun änäriä pelaan niin sekin sitä kiinnostaa kovasti ja häiritsee näin pelaamistani. On ne aika veijareita :)
 

Ralph

Jäsen
HIFK:n valmentajan lempinimi "Paskansyöjä" on kadonnut ainakin otteluseurantaketjujen osalta.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Jokerit on rahalla tehty seura, jonka pelaajapolitiikka on lyhytjänteistä ja päämärätöntä ja vuoden välein pakka menee yleensä melkein kokonaan uusiksi. Eiku 20 pelaajasopimusta ensi kaudeksi...
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Joku ryökäle pitänyt autoa jo lähemmäs tunnin tyhjäkäynnillä tuossa pihalla. Kyllä minä taas niin mieleni pahoitin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös