Mille naurat juuri nyt?

  • 13 228 869
  • 50 390

Nick Neim

Jäsen
Ai sori, mä sekoitin sut yhteen homofoobikkoon amisviikseen. Siihen joka alkoi vinkumaan strutseista.

Tosin aika jännä miten sinä kehittelet sanoja suuhuni, vaikka syytitkin minua siitä. Voit lukea koko eilisen keskustelumme, en käsittääkseni ota missään viestissä kantaa homojen adoptio-oikeuteen, tai ylipäätään homoihin. Lainaa suoraan sinne viralliseen homoketjuun jos sellaisen viestin löydät, turha tätä ketjua on pilata sun turhalla jankkaamisella.

Olen muuten otettu amisviiksistä. Ne ei nimittäin kasva vielä. Muutenkin erittäin omaperäistä, joten suosittelen sinua pysymään vaan sen pleikkarisi ääressä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen muuten otettu amisviiksistä. Ne ei nimittäin kasva vielä. Muutenkin erittäin omaperäistä, joten suosittelen sinua pysymään vaan sen pleikkarisi ääressä.

Ole hyvä vaan. Aloin jo miettimään, että onko mulla jäänyt verhot auki kun pelaan pleikkaria, mutta olen jo mainostanutkin peliluolassa pelaavani pleikkaria. Ihan kivaa, kannattaa kokeilla... Helpottaa mm. yleiseen vitutukseen, kuten varmaan huomaat ei minullakaan vanne hirveästi kiristä.
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Naureskelen Tadun kommentille Barca-ketjussa:

Tadu kirjoitti:
Kyllähän Barca on ruotsalaisen ja ukrainalaisen kohdalla jo todistanut polttavansa rahaa kun he haluavat. Ainiin, Messi ja muut omat kasvatit, poikkeuksellinen seura jne.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Romanialaisilla on jo ennen ottelua paskat niin housussa, että seuran nettisivutkin on under construction tai site în constructie, kuten Romaniassa sanotaan.

Jos seuran nimestä mitään päätellä voi, kaasuja on päästelty paniikin sivussa myös.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tälle uutiselle karusta tatuointipilasta.

Onhan tuo kaverilta (yllättäen nykyisin ex-kaverilta...) aika jäätävä pila kun toinen odottaa jotain YingYang-lohikäärmetatskaa ja selästä löytyykin lopulta helvetin iso meisselin kuva. Voi olla tosiaan ystävyyssuhde aika kovilla tuollaisessa tilanteessa...
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Retkeilypäntsyjä haeskelin Varusteleka-myymälän kotisivuilta. Housut löytyi mutta löytyipä jotain muutakin:

T-paita, Flora - Varusteleka

Kyllä tuossa paidassa voi osallistua Jatkoajan keskusteluihinkin vailla huolta.

Heheh, loistava tuotteen kuvaus.

Jos venäläishenkinen NOMO-paita ei kelpaa, tämä varmaan käy! Eikä jätä mitään epäselvyyksiä, saatana! Pienin koko on Large, koska vankka tarkoittaa isoa. Suomalainen heteromies ei mitään lastenkokoja käytä.

Jos joskus tuntuu, että hemmetti, kattooko toi hintti nyt mua, haluaakohan se mua, jumalauta jos se tulee lähentelemään, niin.. Niin sillon kannattaa pitää tämmöstä paitaa päällä, ei tuu mitään noloja tilanteita! Saa se mua kattoa, kunhan ei koske, yäk.

VANKKA HETERO -paita on siitäkin näppärä, että se päällä voi tehdä vaikka mitä sellaista, mikä normaalisti olisi tosi homoisaa - ratsastaa hevosella, ajaa espanjalaista autoa, juoda teetä tai haista hyvälle - ilman homostelun häivääkään. Jos molemmilla on tämmöinen paita päällä, voi tän kanssa kaksi miestä vaikka harjoitella suutelemista, koska se homma jos mikä, on hyvä osata sen kerran, kun vähän naista saa. Ja hei, jos on ihan varma omasta heteroudestaan, on aivan sama kenen kanssa seksiä harrastaa!


Ihme ettei vähemmistövaltuutettu ole vielä puuttunut tähän, siellähän tunnetusti huumorintaju on aika vähissä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
VL: Jos venäläishenkinen NOMO-paita ei kelpaa, tämä varmaan käy! Eikä jätä mitään epäselvyyksiä, saatana!

Haetaanko tuolla NOMO-paidalla nyt näitä OMON-erikoismiliisejä ja varusteitaan? Shaatana, noilla überheteroilla homonpamputtaijlla olisi itsellään peiliin katsomisen paikka.

(linkki: Wiki)
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt en tajunnu.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365
Taitanee olla tuo 4:s oikealta jota tässä haetaan, tai muuten oo aivan pihalla.

Nyt täytyy kyllä todeta että sanat "when you see it, you'll shit bricks" pitää paikkansa tämä kuvan kohdalla. Katselin eka linkkiä enkä huomannut mitään erikoista, mutta kun uudestaan avasin tekstisi jälkeen niin...
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
"Kannatatko homopareille täyttä adoptio-oikeutta?" -ketjun 24/7-debatille. Ei siinä, en toki väheksy keskustelua kyseisestä aiheesta, mutta näin normiäijän näkökulmasta vääntö on ko. ketjussa verrattain hurjaa ja gasoliininkatkuista jopa pe-la -yönä, kun muu Jatkis nukkuu ruususen unta. Tupa x, jatkakaa!
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
"Kannatatko homopareille täyttä adoptio-oikeutta?" -ketjun 24/7-debatille. Ei siinä, en toki väheksy keskustelua kyseisestä aiheesta, mutta näin normiäijän näkökulmasta vääntö on ko. ketjussa verrattain hurjaa ja gasoliininkatkuista jopa pe-la -yönä, kun muu Jatkis nukkuu ruususen unta. Tupa x, jatkakaa!

Minut "leimattiin" vähintäänki homoksi kun sanoin tylyn mielipiteeni homoista, tämä homo keskustelu voi jatkua pitkäänkin koska ei siihen ole mitään oikeaa loppua mikä sopisi kaikille!
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Minut "leimattiin" vähintäänki homoksi kun sanoin tylyn mielipiteeni homoista, tämä homo keskustelu voi jatkua pitkäänkin koska ei siihen ole mitään oikeaa loppua mikä sopisi kaikille!

Näinhän se menee, ystävä hyvä: mikään keskustelu ei koskaan lopu - on vain relevantteja ja irrelevantteja argumentteja summittaisessa järjestyksessä. Googlaapa "entropia".
 

Baldrick

Jäsen
When you see it, you can't unsee it. Heti tuli mieleen Bondin/Pierce Brosnanin leuka, tuossa pahamaineisessa elokuvan kannessa.
 
Suosikkijoukkue
NYR
Mitä te huudatte?

Internetin kätköistä löytyi aikamoinen klassikko! Fanimarssi LordiAukiolta LappiAreenalle, rumpuryhmä elikäs RoKi-fanit suorittavat sanoisinko vahvansorttisesti...

Rumpuryhmä vs. Hermes 21.11.2010

"Junno on minun hyvä ystävä! Okei, kännissä soitin sille ja haukuin sen mutta sitä ei lasketa..."

"Sä lausut sen ihan väärin, se on k0kk0la t0rget"

Huh huh, hyvää shittii.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Internetin kätköistä löytyi aikamoinen klassikko! Fanimarssi LordiAukiolta LappiAreenalle, rumpuryhmä elikäs RoKi-fanit suorittavat sanoisinko vahvansorttisesti...

Saahan sitä toki nauraa, mutta mielestäni ainoa naurettava seikka on että 60 000 asukkaan kaupungista ei löydy tuon enempää marssille osallistujia. Kenties aika pitkä matka (n. 3 km) verotti osallistujien määrää, tiedä häntä.

Nuo kommentit ovat luonnollisesti asia erikseen.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös