Asia, joka ”avautui” minulle

  • 6 742 588
  • 33 999

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Avautui, tai oikeastaan konkretisoitui, että alaston tarkoittaa eri asiaa eri mantereilla. Iltalehden uutisessa on kuvia alasti pyöräilevistä ihmisistä eri puolilla maailmaa, New Yorkissa porukalla on pikkuhousut jalassa ja osalla yläosaakin verhottuna (no oli siellä yksi, turisti varmaan), Euroopassa ja Etelä-Amerikassa näytetään menevän ihan nakkina.

Ihmiset pyöräilivät alasti eri puolilla maailmaa - katso kuvat! | Hullu maailma | Iltalehti.fi
Linkki NSFW, toistaiseksi kaikilla mantereilla, kai.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tänään avautui että on muotia uimarannalla käyttää boksereita uimashortsien alla. Uimashortsit on myös oltava niin alhaalla että koko boksereiden perse-osastolla oleva Wagner tai Nalle Puh näkyy.
Mitä vittua?
Havaintopaikkana Nurmijärven Sääksjärvi.

Avautui, että oltiin samalla rannalla, mutta taisin itse keskittyä näköjään enemmän katsomaan naisia bikineissä, kun ei tuollaista ilmiötä tullut lainkaan huomattua.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Ei tuossa mitään uutta ole. Länsinaapurimme vähän neitimäisempi nuoriso on tuota "muotia" suosinut jo vuosia, ainakin Aasian uimarannoilla. Heti näki missä tulee ruotsalainen kun shortsit oli puolessa perseessä ja calvin cline/björn borg tms boxerit loistaa satojen metrien päähän.
Tarjoan tähän selitykseksi samaa faktaa kuin räppäreille/skeittareille... eli housujen roikottaminen puoliperseessä on lähtöisin jenkkien vankiloista joissa prison bitch roikottaa huosujaan "statuksensa" ilmoittamiseksi - eli easy access... yleensä tämän faktan kun kertoo kyseistä muotia suosivalle henkilölle, heillä ei ole yllättäen enää mitään sanottavaa.

Niin siis jenkkien vankiloissa vangeilla ei vöitä suvaittu, niin sen takia he pakon edessä housujaan roikottivat. Tuossa prison bitch jutussa saattaa silti kyllä olla perää. :D

Uutinen lökäpöksyistä - Selkouutiset
 

Vaakunanaama

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
eli housujen roikottaminen puoliperseessä on lähtöisin jenkkien vankiloista joissa prison bitch roikottaa huosujaan "statuksensa" ilmoittamiseksi - eli easy access... yleensä tämän faktan kun kertoo kyseistä muotia suosivalle henkilölle, heillä ei ole yllättäen enää mitään sanottavaa.

Tai sitten kyseistä muotia suosiva henkilö jättää kyseiset mielipiteesi omaan arvoonsa, eikä koe tarpeelliseksi keskustella asiasta kanssasi.
 

Nick Neim

Jäsen
Joku todella pystyy kirjoittamaan lähes neljän kuukauden sisään 1200 viestiä. Mikäs siinä sitten jos on paljon sanottavaa.

Vertailun vuoksi, ite oon kirjoittanut neljässä ja puolessa vuodessa 276 viestiä. Tahti vähän hiljaisempi.
 

Hirmumyrsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei Mitään Käyttöä Jätkät ja Märkä Uni Rosterit
Ilkka Kanervassa kiteytyy kaikki se paska mikä politiikassa vituttaa eniten.
Eimen.

Silvio Berlusconi ei ilmeisesti ole tuttu mies?

Silvion tämän päivän heitto..

"Hei tänään äänestetään ihan sellaisista pikku-asioista! Niinku... ydinvoima... vesijohtoverkon yksityistäminen (no voisi olla ok, JOS se yksityistetään ns. rehellisesti kilpailuttamalla ja verkkon rakennusoikeuksia ei myydä yhtiölle vaikka verkon omistaisivatkin, eikä rakenneta Silvion sauna/bordelli kamujen keskinäisellä sopimuksella) ja sit ihan sellanen juttu mikä on ihan sama! Et siis, eihän ministereiden tarvii minnekkään oikeuteen mennä jos on haastettu.. hei et menkää kaikki rannalle tänään! Oikeesti! Tilipäivä! Jytky! Ja sillai.."

Italiassa kansanäänestys noista asioista, ja lain mukaan äänestys on sitova jos yli 50% äänestää.

Tosin ei menny Silvion suunnitelmien mukaan. 55% kävi äänestämässä ja siellä kansa tosissaan taisi tietää mitä Silvio ajoi takaa. Jokohan se menee oikeuden eteen? (Ei)
 
Lueskelin veikkaajasta, että "Huuhkajien" yksinäinen kärkimies Mikael Forssell ei ole tehnyt kahteen vuoteen maalia seurajoukkueessaan. Kaippa tuo fakta kiteyttää suomalaisen jalkapallon tason.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Avautui, että Suvi Teräsniska on vasta 22-vuotias. Pidin kyseistä neitiä vähän vanhempana tätinä. Ei millään pahalla kuitenkaan, sillä ihan söpö tyttöhän tuo on. Ihanata. Nih.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Avautui, että Suvi Teräsniska on vasta 22-vuotias. Pidin kyseistä neitiä vähän vanhempana tätinä. Ei millään pahalla kuitenkaan, sillä ihan söpö tyttöhän tuo on. Ihanata. Nih.
Laulaa yli 50-vuotiaille kiimaisille sedille. Ihanata.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Laulaa yli 50-vuotiaille kiimaisille sedille. Ihanata.
Pitäisiköhän tässä huolestua, kun meinasin samalla avautua myös siitä, että pidän eräästä kyseisen neidin biisistä?

Elävänä haudattu -kappale siis kyseessä. Coverihan tuo on, mutta pieksee alkuperäisversion miljoona-nolla. Ei pysty lopettamaan kuuntelemista. Ei jumalauta...
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Jos se nyt vielä lisää viehätystä, niin Teräsniskahan seuraa semiaktiivisesti jääkiekkoa ja on avoimesti Kärppien kannattaja.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo ei täällä kämpässä voi säilyttää mitään herkkuja, tai muuten mä syön ne illalla. Mitään karkkeja en osta oikeastaan ollenkaan, mutta esim. sipsejä kylläkin ja joskus suklaata. Tyttökaveri kun on herkkuperse, jes, tai no buu!

Onks teil vaihtiksii?

Edit:
Mä tykkään söpöistä, kivoista ja märistä tytöistä.

Ja mielellään suht fiksuista.

Ja sit se sais olla 10v mua nuorempi ja 10cm mua pitempi.

Ja halpa!!
 
Viimeksi muokattu:

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Tsekinmaalla vanhat jarrut ovat edelleen rautaa.

Koodi:
[B]Pistepörssi 2010-2011[/B]

1. Tomas Vlasak  36v.
2. Martin Straka 38v.
3. Petr Nedved   39v.
4. Petr Leska    35v.
 

Deko

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
Mä oon luullut melko pitkään että Örebro pitäisi majaansa jossain Göteborgin lähiöissä, mutta nyt avautui se on kotoisin ihan omasta kaupungistaan, joka ei sijaitse lähelläkään Göteborgia. Sen sijaan Örgryte tulee juuri Göteborgin lähiöistä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mä oon luullut melko pitkään että Örebro pitäisi majaansa jossain Göteborgin lähiöissä, mutta nyt avautui se on kotoisin ihan omasta kaupungistaan, joka ei sijaitse lähelläkään Göteborgia. Sen sijaan Örgryte tulee juuri Göteborgin lähiöistä.

Olisit kysynyt asiaa minulta. Olenhan minä ollut Örebron sairaalassa pikkujätkänä kovin tuttu vieras eli asuin siellä kulmilla.
 

Nick Neim

Jäsen
Pidän eräästä henkilöstä. Hän on nainen. Laulaa kuin Jumala. Ja kaiken lisäksi nuorikin vielä!

Tutustukaa siis Adeleen
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Yksin kotona ryyppääminen on helvetin paljon hauskempaa (ja halvempaa), kuin "kavereiden" kanssa baareissa dokaaminen. Tämä tuli todettua noin tunti sitten, kun olotila baari-illan jälkeen oli luokkaa valtimot auki ja adios.
Ehkä vika on oman pään sisällä, ehkä ryyppyseurassa. Todennäköisesti molemmissa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Taitaa kovin moni Jatkoajan kirjoittaja olla koulukiusaaja tms.
Tämä avautui minulle siitä vittuilun määrästä mikä Jatkoajasta löytyy toisia kirjoittajia kohtaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös