Ps3: NHL11-Liiga, lohko 1

  • 27 243
  • 419

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Että pistää raivostuttamaan toi veskalla maalintakana liikkuminen. Siis niin huonosti toteutettu kuin voi olla. Vähän liikutat ja laukomisnappia painat nii Thomaskin pyörii kuin ballerina ja kiekko on katsomossa. Sanomattakin selvää että paraikaa Takomakone on tehnyt ylivoimalla 4 maalia heittämällä kiekkoa siniviivalta maalille ja joka kerta ohjaus sisään. Itse saa heittää kiekkoa maalille 100 kertaa ennen kuin ohjaus uppoaa.

Ja sitten STAMKOSIA JA KREJCIÄ VAIHDOSSA SAMANTASOISIIN LEFTIN SENTTEREIHIN, ANYONE?
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Minä syötin ihan tuon saman koodin mikä tuli pelin mukana. Monta kertaakin itseasiassa toiminut, kun olen silloin tällöin tehnyt tuon, jotta pelit toimisivat.

Olen pahoillani, mutta näin se minulla wörkki. Ottakaa yhteyttä EA:n asiakaspalveluun.

Eipä mitään, EA:n vika.

Pelasin 7pv:n koeaikakortilla parit pelit..

Vancouver kaatui puhtaasti 7-0. Numerot vähä repes, mutta mukava että nyt oli reilua peliä puolin ja toisin. Philadelphialle hävisin jatkoajalla 4-3 kun jäljellä oli 9s. Tässä pelissä kumminkin mukava nousu kahden maalin takaa tasoihin, kiitokset ykkösketjulle ja laiturina toimineelle Lecavalierille! :)

Kiitokset elmeri10:lle ja juha96:lle peleistä!

e: EA:lle lähti kysely tuosta koodihommasta, sivuillaan lupaavat vastata 24h:n sisällä.
 
Viimeksi muokattu:

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
On muuten vaikea vetää raja tuohon "peruuttelukiekkoon" tai "viivyttelykiekkoon", onko hidastetut hyökkäyksiinlähdöt sama asia? Entä jos aina sulkee mokella kiekon?
Samaa asiaa mietin. Itse lähden rakentelemaan hyökkäyksiä yleensä suhteellisen hitaasti, ja saatan myös pyörittää alueella kauan, jos sopivaa veto -tai syöttöpaikkaa ei löydy. Alivoimalla on mielestäni sallittua(?) pitää kiekkoa omassa päässä, siinähän vaan kuluttaa sekuntteja, jonka jälkeen voi sitten tällätä kiekon päätyyn.

Enkä koe olevani Kuubextran mainitsema pelaaja.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
3 peliä tuli taas tahkottua. sterrgen Detroitista 5-3 voitto ja unelmaselqun Minnesotasta 7-0 ja 4-3 jatkoaikavoitto.

Minnesotaa vastaan eka peli oli ekan erän täysin Ducks hallintaa, ja 2-0 komeili jo taululla. Jotain kummallista kuitenkin tapahtui erätauolla kopissa. Wilds luisteli kankean ankkapakiston täysin nurin. Hiller päästi kahdesta vedosta kaksi maalia ja Minnesota pääsi liian helposti peliin mukaan. Hiller vaihtoon ja maailman paras kakkosveskari McElhinney häkkiin. Pitkälti McElhinneyn ansiosta pysyinkin mukana pelissä, kunnes kolmannessa erässä Antti Miettinen lämää one timerin b-pisteen reunalta yläkulmaan. Uskomatonta.

Rankkarilla pääsin sitten tasoihin vajaa 8 minuuttia ennen loppusummeria. Jatkoajalla molemmilla oli paikkansa, mutta sitten erän lopussa Raymond yllätti Bäckströmin ehkä hieman helpon oloisesti puolittaisesta läpiajosta. Voittoputki siis jatkuu. Hyvä matsi!

Toinen matsi oli aikamoista Ducks pyöritystä alusta alkaen. 6-0 komeili taulussa jo toisen erän puolessa välissä, muutaman salamamaalin ansiosta. Tästä ei Minnesota enään toipunut vaan pisteet matkasivat jälleen Ankkojen matkaan. McElhinneylle kauden ensimmäinen nollapeli. Taitaa Hiller olla luukulla tästä lähtien, niin uskomaton paskakasa se kyllä on.

Haluaako joku Hillerin? 84 kok. :)
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Hilleriä tänne päin vaan. Saat sekä leclairen että elliottin. Molemmat kasikakkosia..
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Boston - Philadelphia 7-4

Oli kyllä erikoinen peli. Laukaukset meni Flyersille about 30-10. Maalit suunnilleen näin:

Phila 0-1
Phila 0-2
Bost 1-2
Bost 2-2
Bost 3-2
Phila 3-3
3. erä:
Phila 3-4
Bost 4-4
Bost 5-4
Bost 6-4
Bost 7-4

...ihan kiwa :- )... Philadelphia tulee kyllä hyppäämään reilusti sarjataulukossa.

e: näitä pelejä ei jäähyaitiosta yleensä voiteta, tämä nyt oli poikkeus.
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Tamba Bay halus leftin äijää takaisin....

Bergeron(L) <-> Krecji(R)

Patrice bergeron? On kyllä right kuten krejcikin.

Itse tarjoan krejcistä 83 overallin rene bourqueta, en ole ihan satavarma onko laituri, mutta anyways. Bourque ainakin on lefti.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Tarvitsen sentteriä vaihdossa, en tee mitään laitureilla, jos sentterit on paskoja.

Ps. Vittu että alan kyllästyä tähän peliin. Ihan sama kuka mulla on veskassa, tulee jatkuvasti näitä tälläsiä tilanteita, että veska on päin vittua sijoittunut ja kaveri voi vaan kiertää sen. Toisekseen, mua ajetaan kokoajan selästä. Ei yhtään boksia kaverille. Mitä vittua oikeasti? Itse ajoin nyt pitkästä aikaa vähän selästä, JA HETI TULI.

Vaihdoin heti liigan alettua Lecavalierin Kuubextralle, kun en muistanut kätisyyksiä, ja nyt kaipailisin leftiä vaihdossa Stamkosiin. Hienoa pelata peliä, joka aiheuttaa 10-kertaisesti enemmän vitutusta, kuin ilon tunnetta :)

Edit. Olen laskenut, paraikaa pelaamassani pelissä Miksa80 on ajanut mua selästä 5 kertaa, eikä saanut yhden yhtä jäähyä. Mä olen ajanut yhden kerran selästä, saanut yhden jäähyn. HIENO PELI!

Pspsps. EHDOTTAKAA VAIHTOJA STAMKOSIIN JA KREJCIIN! SENTTERIÄ KAIPAILEN, SAMANTASOISIA! Vai eikö Stamkos maistu kellekkään? Ja pistäkää niitä tarjouksia privassa..
 
Viimeksi muokattu:

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Edit. Olen laskenut, paraikaa pelaamassani pelissä Miksa80 on ajanut mua selästä 5 kertaa, eikä saanut yhden yhtä jäähyä. Mä olen ajanut yhden kerran selästä, saanut yhden jäähyn. HIENO PELI!

Täytyy sanoa, että ihmettelen itsekin miksei selkään ajoista tule enää jäähyjä, kuten pelin aiemmissa päivityksissä. Meinaan, että nyt saa tosiaan välillä aika surutta ajaa selkään. Tosin pyrin tekemään sen aina kuitenkin vähän sivusta, mutta kyllä noista ennen häkki heilahti. Sikäli ymmärrän JussiK:n avautumisen yllä.

Ensimmäinen peli JussiK:ta katkesi kolmannessa erässä sähkökatkoon. Voisko nykyaikana kuitenkin sähköt pysyä, vaikka onkin hieman huonompi keli? No, nyt kävi näin. Johdin ottelua 4-3 tuossa vaiheessa ja tappio tuosta tietysti tuli. No ei se mitään. Toisen pelin JussiK:n Tampaa vastaan sitten voitin jatkoajalla.

Brad Boyes <-> David Krejci?

Tiukkoja pelejä oli, kiitos JussiK:lle niistä. Minä en ole syyllinen siihen, jos dumarit on puusilmiä :)
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Brad Boyes <-> David Krejci?

Tiukkoja pelejä oli, kiitos JussiK:lle niistä. Minä en ole syyllinen siihen, jos dumarit on puusilmiä :)

Ei tietenkään ole sun vika, mutta vituttaahan sen kun mua saa surutta ajella selästä, mutta boksi ei heilu. Sitten itse yhden kerran ajaa ja heti tulee.

Pitää harkita tuota kauppaa, katsella josko joku muu tekee myös tarjouksia.

Näkeekö pelaajien attribuutteja jostain tässä liigassa? Haluaisin ne katsoa ennenkuin vaihdan mitään, mielummin kuin katsoa ok joku on 83, näkemättä että nopeus 50 lämäri 100 jne..
 

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Myös brad boyes on rightin pelaajia.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Hienoa. Päätti sitte Atlanta ottaa pelikatkon aikana moken pois maaliltaan kahden maalin tappioasemassa. Lisäks vielä odotteli luupissa että lähden pois :D

e. laitoin vielä yyveetä että ikuinen luuppi ja eiköhän ollut jääny odottelemaan.
eli 5-3 voitto nyt tämän takia merkattiin 0-3 tappioks.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hienoa. Päätti sitte Atlanta ottaa pelikatkon aikana moken pois maaliltaan kahden maalin tappioasemassa. Lisäks vielä odotteli luupissa että lähden pois :D

e. laitoin vielä yyveetä että ikuinen luuppi ja eiköhän ollut jääny odottelemaan.
eli 5-3 voitto nyt tämän takia merkattiin 0-3 tappioks.

Mitä siis tarkalleen ottaen tapahtui? Sama maalaiseksi siis, pliis.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Mitä siis tarkalleen ottaen tapahtui? Sama maalaiseksi siis, pliis.

Taitaa tarkoittaa tätä glitchiä, että vikassa erässä tappioasemassa ottaa veskan pois ja jää odottamaan, että pauseaika kuluu loppuun. Sitten molemmilla tilttaa ja odotellaan, että kaveri lopettaa ensin jolloin itse saa voiton. Been there, itselle tehty näin myös.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Taitaa tarkoittaa tätä glitchiä, että vikassa erässä tappioasemassa ottaa veskan pois ja jää odottamaan, että pauseaika kuluu loppuun. Sitten molemmilla tilttaa ja odotellaan, että kaveri lopettaa ensin jolloin itse saa voiton. Been there, itselle tehty näin myös.

Haluaisin varmistuksen asialle ko. ottelua pelanneilta.

Tapahtuiko JussiK ym. tässä sarjassa?
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Haluaisin varmistuksen asialle ko. ottelua pelanneilta.

Tapahtuiko JussiK ym. tässä sarjassa?

Ei tapahtunut tässä sarjassa, olisin muuten kyllä siitä maininnut. :) Jossain pelissä alkoi kyllä hirveä lagi kolmannen erän puolivälin jälkeen, kun johdin maalilla.. En kyllä kiinnittänyt siihen sen enempää huomiota, saattoi olla tahallistakin.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei tapahtunut tässä sarjassa, olisin muuten kyllä siitä maininnut. :) Jossain pelissä alkoi kyllä hirveä lagi kolmannen erän puolivälin jälkeen, kun johdin maalilla.. En kyllä kiinnittänyt siihen sen enempää huomiota, saattoi olla tahallistakin.

Mulla on alkanut lähes joka liigassa kiiWehliä vastaan lagaamaan, tilanteesta riippumatta. Mitäköhän mies puuhaa? Käynnistääkö Jatkoajan läppäristään, ja näinollen jakaa kaistaansa, esim, raportoidessaan ottelustaan, tai etsiessään uutta peliseuraa? Eilen pelatussa toisessa ottelussamme tätä ei esiintynyt, mutta kaveri vaihtoikin heti pelin jälkeen GT5:seen. KiiWehlin joukkueena tässä sarjassa on Toronto.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Mulla on alkanut lähes joka liigassa kiiWehliä vastaan lagaamaan, tilanteesta riippumatta.

Sama huomio. Oikeastaan kenenkään muun kanssa ei lagaa, varsinkaan niin paljon, kuin kiiwehlin kanssa. Ja kyseessä on ihan pelaamista pahasti häiritsevän iso viive/nykiminen.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Mullakin on tökkinyt muutaman kerran tässä sarjassa. Eilen pelatessani Kerubin Pensiä vastaan koko peli oli yhtä diasarjaa. Puolissa välin katkaisi yhteyden sitten kokonaan. Tappiota ei kummallekaan merkattu joten taisi olla EA:n vika katkeaminen. Sitten vaan pelattiin kolmas matsi.
 
Viimeksi muokattu:

koohoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paris Saint-Germain
Miten sitte? Ei hyväksy koodia, PRKL.

e.



Saitko selvitettyä?

E. Seittemän päivän koeajan valitsin. Miten Calcichew sait ratkaistua koodiongelman?
Mää sain eilen toimiin sen. Huoli lopulta sen koodin, kun kokeilin vaan pienillä kirjaimilla kaikki. Kopsasin ensin suoraan takakannesta isot kirjaimet isoina ym. ja se ei kelvannu. Nyt siis kaikki hyvin, eikä tarvinu ruveta rähjään EA:lle mitään. Omaa kaupunkilaistyhmyyttä siis kaikki. Toivottavasti toimii sullakin!

CGY vois ottaa nyt pari peliä, mikäli vastustaja löytyy.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Todennäköisesti johtuu minun netistä (1 megan netti) tämä lagi. Ja minulla ei ole mitään langatonta nettiä! :) Ei tarvitse kuin toisen olla tietokoneella ja minun pleikkarilla niin varmasti saattaa alkaa peli pätkimään.

Koitan pelailla aina silloin kun kukaan ei ole koneella, mutta aina se ei ole mahdollista.
 
Viimeksi muokattu:

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Todennäköisesti johtuu minun neitistä (1 megan netti) tämä lagi. Ja minulla ei ole mitään langatonta nettiä! :) Ei tarvitse kuin toisen olla tietokoneella ja minun pleikkarilla niin varmasti saattaa alkaa peli pätkimään.

Mistä nykyään saa enää megan nettejä muuta kuin mobiililaajakaistoina. Suosittelen että marssit heti huomenna operaattorillesi ja pyydät nostamaan nopeutta. Kaikella todennäköisyydellä nopeus nousee ja hinta laskee huomattavasti. Ellei kyseessä ole eräs S...
 

EinoKeisari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hienoa. Päätti sitte Atlanta ottaa pelikatkon aikana moken pois maaliltaan kahden maalin tappioasemassa. Lisäks vielä odotteli luupissa että lähden pois :D

e. laitoin vielä yyveetä että ikuinen luuppi ja eiköhän ollut jääny odottelemaan.
eli 5-3 voitto nyt tämän takia merkattiin 0-3 tappioks.

Joo mulla kävi sama homma 2-1 johdossa Philadelphiaa vastaan ihan vikan erän lopussa. Laitto vielä postia, että on jo poistunu pelistä, mut ihmettelin, ku ei peli loppunu sit siihen. Eikös sillee pitäs käyä ku toinen poistuu? No ite sitten sammutin koneen ja luulin et jostai syystä oli vaan jääny se kuva pyörimään siihen kentän päälle, vaikka toinen oli jo lähteny. Häviöhän siitä napasahti. En nyt haluaisi syyttää suotta, mutta veikkaan että jäi langalle ihan tarkotuksella ja sano että lopetti. Likanen temppu! :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös