Ps3: NHL11-Liiga, lohko 1

  • 27 246
  • 419
Sä oot kyllä kokoajan kitisemässä jostain.
Kokoajan? Kunhan nyt vaan sanoin tuosta treidistä jossa Lombardi meni selvästi markkina-arvoaan alemmalla hinnalla. TehoTon sen hyväksyi, mutta nyt kun hän häipyi liigasta niin homma ois ihan kiva käsitellä uusiksi muutenkin kuin siten että mustaseiska sanoo "joo". Ihan sama se periaatteessa on mutta oma näkökantani on että Nääsville käytännössä lahjoitti Lombardin, vissiinkin ainoan selvästi kiekollisen sentterinsä, sinulle.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Ja kyntäminen jatkuu. Varmaan kuudes perättäinen tappio ja 3-9-1. Playoff-paikka alkaa tuntumaan jo utopistiselta,Thomas ei ota ensimmäistäkään gamesaveria, jokainen onetimeri uppoaa kuin lämmin veitsi voihin. Vastapuolen veskat taas ottaa kaikki, helpot vaikeat ja mahdottomat. Huhhuh, jestas että voi joku peli aiheuttaa näin suuren raivostumisen tunteen.

Ehkä se parin kuukauden tiivis pelkän EASHL pelaaminen on saanut sen aikaan, etten enää osaa vaan pelata tätä peliä näin.
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Seiska voisi tulla vaikka laittamaan tämän tapauksen lukkoon. Vai vieläkö tässä pohditaan miten toimitaan Lombardin ja Svatosin kanssa?

Eiköhän se jo lyönyt.

Ylläolevissa viesteissä on spekuloitu yhdellä pelaajakaupalla, mietittyäni pelaajien ovr-arvoja, olen tullut lopputulokseen, että treidissä ei ole tapahtunut laittomuuksia. Näinollen kauppa jää voimaan.

Itse en enää tuosta kaupasta valita mitään, mutta ymmärrän niitä jotka valittaa. Tapaus on kuitenkin loppuunkäsitelty, koska tj-mustaseiska on näin päättänyt. Ja sillä hyvä.

Älä nyt Calcichew ota noin raskaasti, jos joku sinun treidejäsi tai mitä ikinä kommentoi. Kaikki tietävät, että oot liigan ennakkosuosikki ja sun haastaminen on suurimmalle osalle pääjuttu. Oot tän liigan JYP, halusit tai et :)
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kokoajan? Kunhan nyt vaan sanoin tuosta treidistä jossa Lombardi meni selvästi markkina-arvoaan alemmalla hinnalla. TehoTon sen hyväksyi, mutta nyt kun hän häipyi liigasta niin homma ois ihan kiva käsitellä uusiksi muutenkin kuin siten että mustaseiska sanoo "joo". Ihan sama se periaatteessa on mutta oma näkökantani on että Nääsville käytännössä lahjoitti Lombardin, vissiinkin ainoan selvästi kiekollisen sentterinsä, sinulle.

No anteeksi. Kahdesti olet jo minun treideistä kitissyt. Marttyyrinomaisesti julistit jo minut koko paskan voittajaksi, kun juha96 lahjoitti minulle raymondin ja burrowsin. Oon mä aika mulkku.

Mun puolesta tän voi nyt haudata koko jutun ellei jollain ole vielä jotain omaa mielipidettänsä asialle.

Älä nyt Calcichew ota noin raskaasti, jos joku sinun treidejäsi tai mitä ikinä kommentoi. Kaikki tietävät, että oot liigan ennakkosuosikki ja sun haastaminen on suurimmalle osalle pääjuttu. Oot tän liigan JYP, halusit tai et :)

Juu en mä raskaasti ota. Vituttaa vaan, kun tehdään noin iso juttu melko pienestä treidistä kuitenkin. Ennakkosuosikin viittaa en suostu ottamaan harteilleni sillä liigassa on monta parempaa pelaajaa. Fakta.

EDIT: 3-2 voitto Rangersista. Arvatkaa kuka oli ykköstähti?
 
Viimeksi muokattu:

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Montrealille haastetta

Montreal voisi aloittaa kauden tänään. Haastetta vain ja ainoastaan yvllä, tuun sit pelaamaan ja kerralla molemmat pelit pois per joukkue mielellään :). Pelivalmiudessa olen nyt tunnin.
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...mustaseiska sanoo "joo".

Olen perustellut jokaisen päätökseni. TJEU. Itseltäni ei muutenkaan löydy yhtään perusteetonta liigan keskeyttämistä, tai liigasta eroamista. Jos haluat asian uusintakäsittelyyn, ole hyvä ja ehdota miten se tapahtuu. Tällä hetkellä Lombardi on, ja pysyy Ducksin pelaavassa kokoonpanossa.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Näissä peleissä peruuttelukiekko viety aika pitkälle parin joukkueen toimesta. Todella mukava pelata kun vastustaja pyörittelee kiekkoa omalla siniviivalla odottaen reikiä puolustuksesta. Joutuu sitten itsekkin pelata samalla lailla kerta voitosta pelataan.

Sitten vielä kolmannessa erässä painetaan starttia perätysten(2x 30s) ja siis melkosella varmuudella ilman todellista syytä.

Tietty kaikki pelin suomat mahdollisuudet saa käyttää hyväkseen, ei kait siinä.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Näissä peleissä peruuttelukiekko viety aika pitkälle parin joukkueen toimesta. Todella mukava pelata kun vastustaja pyörittelee kiekkoa omalla siniviivalla odottaen reikiä puolustuksesta. Joutuu sitten itsekkin pelata samalla lailla kerta voitosta pelataan.

Jos minua tarkoitat niin aloitin sen tasan sen jälkeen kun itse lanseerasit moisen peruuttelun. Ensin alivoimalla, tämän jälkeen kolmannessä erässä kun johdit pitkään. Karman lain ansiosta sitten syötit itse hyökkääjäni yksin läpi tekemään tasoituksen.

Täytyy sanoa ettei koskaan NHL:n parissa ole vituttanut yhtä paljon kuin ensimmäisessä Boston pelissä.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Jos minua tarkoitat niin aloitin sen tasan sen jälkeen kun itse lanseerasit moisen peruuttelun. Ensin alivoimalla, tämän jälkeen kolmannessä erässä kun johdit pitkään. Karman lain ansiosta sitten syötit itse hyökkääjäni yksin läpi tekemään tasoituksen.

Täytyy sanoa ettei koskaan NHL:n parissa ole vituttanut yhtä paljon kuin ensimmäisessä Boston pelissä.

En tarkoittanut sinua.

e. En ollu tuossa vaiheessa vielä edes kuullut 11-versiossa peruuttelukiekosta. Se, että alivoimalla pidetään kiekkoa on ihan toinen juttu. Se on riskipeliä av:lla olevalta kuten ilmeisesti nähtiin. Lisäksi sait kaksi kotipeliä pelattua ;)

e. Myös Phoenixia vastaan "peruuttelukiekko" tehtiin "ylhäältä 2-1-2", "aggressive", "kiekon perään" ja "porrastus". Tämä taktiikka muuttui pari peliä sitten. Jokainen voi sarjataulukosta kattoa Bostonin peruuttelukiekkoa. Eniten päästettyjä maaleja, joka toki selittyy myös ihan pelaajan huonoudellakin. Mutta taisi ottaa Herkkua koville kun hävisi huonommalle ja kun on nyt sarjataulukossa muutakin kuin pelkkiä voittoja?
 
Viimeksi muokattu:

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Tuun tossa tunnin päästä linjoille, Vaihtokauppoja voisin tehdä kun on pelit menneet vähän niin ja näin, Mikko Koivu ei lähde, eikä Nikke Bäckström, mutta muuten lähtee jos vastapari on sopiva.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Lisäksi sait kaksi kotipeliä pelattua ;)

Mielestäni haastoit ensimmäisessä? Ainakin sellainen muistikuva oli heti matsinkin jälkeen, selviteltiin asiaa jo silloin.

En ollu tuossa vaiheessa vielä edes kuullut 11-versiossa peruuttelukiekosta. Se, että alivoimalla pidetään kiekkoa on ihan toinen juttu. Se on riskipeliä av:lla olevalta kuten ilmeisesti nähtiin.

Riskipeliä...totta. Mutta myös aiemmista turnauksista tuttua kuskaamista ja omassa päässä ajankuluttamista. Voisitko määritellä miten tämä sitten eroaa mainitsemastasi esimerkistä? Vaikket minuun viitannutkaan pelityylianalyysillä.

Mutta taisi ottaa Herkkua koville kun hävisi huonommalle ja kun on nyt sarjataulukossa muutakin kuin pelkkiä voittoja?

Ehei, onhan näitä ennenkin sattunut. En anna videopelin, jota pelaan aina pelailen kun ehdin koululta/työltä/urheilulta/dokaamiselta, vaikuttaa elämääni niin paljoa.

Mikset vain rakas Kuub pidä julkista lynkkausta täällä. Ei olisi ensimmäinen kerta tällä palstalla. Niin kauan kuin NHL-turnauksia on Jatkiksessa pelattu niin pelaajista on valitettu ihan omilla nimillään.

Ja se joka peruuttelee peleissä kaivakoon päänsä pois perseestä ja miettiköön mitä herramiessäännöt tarkoittavat.
Mustaseiskalle kiitokset loppuun molempien sarjojen perustamisesta. Kukaan ei varmaan käsitä kuinka työlästä on pyörittää liigaa, puhumattakaan kahdesta sarjasta. Moni ei mollauksen kohteeksi ja GM:si suostu.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Seuraavan kerran olen kyllä valppaana, kun tälläinen liiga tulee, koska eihän tällä joukkueella saa tehtyä vaihtojakaan, suurin overall taitaa olla 84, eikä sillä ainakaan saa pelaajia, joita Atlanta tarvitsisi.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Mulla ei Herkkua vastaan mitään ole, hyvä pelaaja jne. Sen enempää jaksa ees lainailla tekstejä ja kaikkea kommentoida. Hyväksyin kaksi kotipeliä ja se siitä ja sillä laitoinkin smailin loppuun. Kaikki lähti vaan siitä että osu yhteen(ei Herkkua vastaan) ja samaan peliin vittumainen pelitapa ja pelin viivyttämiset katkoilla, kyseinen henkilö mainittu ylläpidolle.

Siis eihän alivoimalla kiekon pitäminen omassa päässä ole mitenkään herrasmiessääntöjen vastaista? Senhän karvaa kyllä helposti pois ilman suurempaa riskiä. Parit syötöt voi saada, jonka jälkeen kyllä menettää jos vastassa vähänkään parempi pelaaja.

On muuten vaikea vetää raja tuohon "peruuttelukiekkoon" tai "viivyttelykiekkoon", onko hidastetut hyökkäyksiinlähdöt sama asia? Entä jos aina sulkee mokella kiekon?

En anna videopelin, jota pelaan aina pelailen kun ehdin koululta/työltä/urheilulta/dokaamiselta, vaikuttaa elämääni niin paljoa.

...tähän pitäis itekki pyrkiä.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Peace.

Phoenix on varmaankin parin tunnin ajan linjoilla. Laittakaa haastetta tulemaan.
 

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Perkele näitä yhteysongelmia. Toimii, ei toimi.

Vaihtoja voisi taas miettiä, voisin vaihtaa Stamkosin ehkä samantasoiseen leftipuolen sentteriin? Jos jollain on haluja tehdä tarjouksia, privaa tulemaan. Saa ehdotella kyllä käytännössä mitä vaan!
 

Bouwmeester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk
Onko ketään aamuvirkkua valmiina pelaamaan pari peliä Montrealia vastaan? Oon tässä pleikan lähellä ainakin tunnin verran. Haastetta tulemaan yvllä, niin tulen linjoille jos vastustaja löytyy.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Mulla lähti toimimaan, kun poistin "pelitiedon työkalut" asetuksista NHL11 asetukset ja tommoset. Sen jälkeen kun käynnistät NHL11 pelin niin pitäisi kysyä, että asennetaanko uusin päivitys. Asennat sen ja toimii.

Mulla oli toista kuukautta sama ongelma, enkä pelannut peliäkään. Nyt toiminut täydellisesti.

PS. älkää kuitenkaan poistako NHL11 profiilia. Silloin EASHL tiedot ilmeisesti katoavat.

Miten sitte? Ei hyväksy koodia, PRKL.

e.

Sehän olikin vitun hyvä idea. Nyt ei ole enää verkkolupaa. Otin ton koneen tarjoaman 7 päivän ilmaisen koeajan, joten nyt on viikko aikaa paukuttaa liiga läpi ja sitten en varmaan pelaa enää ikinä. Voisin melkein lainata tähän Repomiestä sen verran että "Jumalauta!"

Saitko selvitettyä?

E. Seittemän päivän koeajan valitsin. Miten Calcichew sait ratkaistua koodiongelman?
 
Viimeksi muokattu:

Filatovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & TS
Miten sitte? Ei hyväksy koodia, PRKL.

Juuri tuon takia en itse alkanut poistelemaan mitään. Joku aikaisemmin kirjoitti jotain tyyliin "pikkubroidin kaveri fiksaili jotain ja sen jälkeen ei ole enää ollut ongelmia", itseasiassa taisi olla tuolla 2.lohkon puolella.

Tämä ongelma on ollut olemassa jo monta kuukautta, eikö tähän oikeasti ole mitään quickfix-tyyppistä ratkaisua?
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Juuri tuon takia en itse alkanut poistelemaan mitään. Joku aikaisemmin kirjoitti jotain tyyliin "pikkubroidin kaveri fiksaili jotain ja sen jälkeen ei ole enää ollut ongelmia", itseasiassa taisi olla tuolla 2.lohkon puolella.

Tämä ongelma on ollut olemassa jo monta kuukautta, eikö tähän oikeasti ole mitään quickfix-tyyppistä ratkaisua?

Jätin Calchicewin ohjeen mukaan pelitiedon työkaluista profiilin ja asetukset rauhaan ja poistin vaan tiedon tallennustyökalusta nhl:n. Ei näköjään tällä toimi. Nyt poistan kaikki ja katotaan mitä tapahtuu...

e. Minkäslainen peli tuo NHL 12 on...
 
Viimeksi muokattu:

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Tuleeko nyt joku peleille Wildia vastaan?

Ps. Ehdotelkaas vaihtoja M. Koivu ja N. Bäckström ei lähde, Havlat hankalasti, mutta muut lähtee jos on vähääkää järkevä vaihto, mielellään pari pelaajaa kerralla vaihtelisin.
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miten sitte? Ei hyväksy koodia, PRKL.

Saitko selvitettyä?

E. Seittemän päivän koeajan valitsin. Miten Calcichew sait ratkaistua koodiongelman?

Minä syötin ihan tuon saman koodin mikä tuli pelin mukana. Monta kertaakin itseasiassa toiminut, kun olen silloin tällöin tehnyt tuon, jotta pelit toimisivat.

Olen pahoillani, mutta näin se minulla wörkki. Ottakaa yhteyttä EA:n asiakaspalveluun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös