Dementia iskee. :DNiin olen.
Dementia iskee. :DNiin olen.
Kokoajan? Kunhan nyt vaan sanoin tuosta treidistä jossa Lombardi meni selvästi markkina-arvoaan alemmalla hinnalla. TehoTon sen hyväksyi, mutta nyt kun hän häipyi liigasta niin homma ois ihan kiva käsitellä uusiksi muutenkin kuin siten että mustaseiska sanoo "joo". Ihan sama se periaatteessa on mutta oma näkökantani on että Nääsville käytännössä lahjoitti Lombardin, vissiinkin ainoan selvästi kiekollisen sentterinsä, sinulle.Sä oot kyllä kokoajan kitisemässä jostain.
Seiska voisi tulla vaikka laittamaan tämän tapauksen lukkoon. Vai vieläkö tässä pohditaan miten toimitaan Lombardin ja Svatosin kanssa?
Ylläolevissa viesteissä on spekuloitu yhdellä pelaajakaupalla, mietittyäni pelaajien ovr-arvoja, olen tullut lopputulokseen, että treidissä ei ole tapahtunut laittomuuksia. Näinollen kauppa jää voimaan.
Kokoajan? Kunhan nyt vaan sanoin tuosta treidistä jossa Lombardi meni selvästi markkina-arvoaan alemmalla hinnalla. TehoTon sen hyväksyi, mutta nyt kun hän häipyi liigasta niin homma ois ihan kiva käsitellä uusiksi muutenkin kuin siten että mustaseiska sanoo "joo". Ihan sama se periaatteessa on mutta oma näkökantani on että Nääsville käytännössä lahjoitti Lombardin, vissiinkin ainoan selvästi kiekollisen sentterinsä, sinulle.
Älä nyt Calcichew ota noin raskaasti, jos joku sinun treidejäsi tai mitä ikinä kommentoi. Kaikki tietävät, että oot liigan ennakkosuosikki ja sun haastaminen on suurimmalle osalle pääjuttu. Oot tän liigan JYP, halusit tai et :)
...mustaseiska sanoo "joo".
Sitten vielä kolmannessa erässä painetaan starttia perätysten(2x 30s) ja siis melkosella varmuudella ilman todellista syytä.
Tietty kaikki pelin suomat mahdollisuudet saa käyttää hyväkseen, ei kait siinä.
Näissä peleissä peruuttelukiekko viety aika pitkälle parin joukkueen toimesta. Todella mukava pelata kun vastustaja pyörittelee kiekkoa omalla siniviivalla odottaen reikiä puolustuksesta. Joutuu sitten itsekkin pelata samalla lailla kerta voitosta pelataan.
Jos minua tarkoitat niin aloitin sen tasan sen jälkeen kun itse lanseerasit moisen peruuttelun. Ensin alivoimalla, tämän jälkeen kolmannessä erässä kun johdit pitkään. Karman lain ansiosta sitten syötit itse hyökkääjäni yksin läpi tekemään tasoituksen.
Täytyy sanoa ettei koskaan NHL:n parissa ole vituttanut yhtä paljon kuin ensimmäisessä Boston pelissä.
Lisäksi sait kaksi kotipeliä pelattua ;)
En ollu tuossa vaiheessa vielä edes kuullut 11-versiossa peruuttelukiekosta. Se, että alivoimalla pidetään kiekkoa on ihan toinen juttu. Se on riskipeliä av:lla olevalta kuten ilmeisesti nähtiin.
Mutta taisi ottaa Herkkua koville kun hävisi huonommalle ja kun on nyt sarjataulukossa muutakin kuin pelkkiä voittoja?
Mulla lähti toimimaan, kun poistin "pelitiedon työkalut" asetuksista NHL11 asetukset ja tommoset. Sen jälkeen kun käynnistät NHL11 pelin niin pitäisi kysyä, että asennetaanko uusin päivitys. Asennat sen ja toimii.
Mulla oli toista kuukautta sama ongelma, enkä pelannut peliäkään. Nyt toiminut täydellisesti.
PS. älkää kuitenkaan poistako NHL11 profiilia. Silloin EASHL tiedot ilmeisesti katoavat.
Sehän olikin vitun hyvä idea. Nyt ei ole enää verkkolupaa. Otin ton koneen tarjoaman 7 päivän ilmaisen koeajan, joten nyt on viikko aikaa paukuttaa liiga läpi ja sitten en varmaan pelaa enää ikinä. Voisin melkein lainata tähän Repomiestä sen verran että "Jumalauta!"
Miten sitte? Ei hyväksy koodia, PRKL.
Juuri tuon takia en itse alkanut poistelemaan mitään. Joku aikaisemmin kirjoitti jotain tyyliin "pikkubroidin kaveri fiksaili jotain ja sen jälkeen ei ole enää ollut ongelmia", itseasiassa taisi olla tuolla 2.lohkon puolella.
Tämä ongelma on ollut olemassa jo monta kuukautta, eikö tähän oikeasti ole mitään quickfix-tyyppistä ratkaisua?
Miten sitte? Ei hyväksy koodia, PRKL.
Saitko selvitettyä?
E. Seittemän päivän koeajan valitsin. Miten Calcichew sait ratkaistua koodiongelman?