JYPin etäkannattajat

  • 122 706
  • 512

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ilmeisesti tämä päivä ei tee poikkeusta Sportsin vakioporukan suhteen, peliä ollaan menossa katsomaan? Täältä suunnasta voisi olla tulossa pk-seudun keskisuomalaisin JYP-fani :) Missäspäin sitä paikkaa te yleensä istutte? Paljon siellä maksaa tuoppi?
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Haluan roikkua hengessä mukana...

...vaikka "yrittäjä + 2 pienen lapsen isä" -yhdistelmällä on erittäin vaikeaa päästä mukaan. Tosipelien alkaessa paremmin, toivotaan niin.

Tänäänkin pari pientä tyttöä polvella lätkää katsotaan kotisohvalta ;)

Aika kiva porukka alkaa olla PK-seudulta porukkaa kasassa. Joskus finaalien alla (optimisti) voisi koota astetta suuremmalla äänellä porukat jonnekin Töölön Hadankaan tms. älämölisemään stadilaisten kiusaksi ;)

Hyvää peli-iltaa itse kullekin!

Jupa
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Ilmeisesti tämä päivä ei tee poikkeusta Sportsin vakioporukan suhteen, peliä ollaan menossa katsomaan? Täältä suunnasta voisi olla tulossa pk-seudun keskisuomalaisin JYP-fani :) Missäspäin sitä paikkaa te yleensä istutte? Paljon siellä maksaa tuoppi?

Itse ainakin olen tulossa, muista ei tietoa. Ainakin jonkun verran vakioporukkaa on tänään estynyt.

Alakerrassa ollaan yleensä istuttu, mutta näin lauantaisin ei tiedä mistä tuo peli näytetään,kun on potkupallomatseja samaan aikaan. Bisse maksaa sen about vitosen.

Minut tunnistaa siitä perinteisestä #42 paidasta. Hiiviskelen pelipaikalle suurin piirtein studio osuuden alkuun mennessä.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Mulla on teille (etenkin pääkaupunkiseudun etäfanit) kysymys:
Miksi te ette perusta omaa yhdistysta. EtäJYP ry. esim?
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
JYP hitsaa tykimmin?

Dodiin, kaverit. Banaani kärsitty niin pääsee taas tännekin kirjoittelemaan =)

Elikkäs, lauantaina ilmeisesti Urpo näyttää Ässät-JYP kärkikamppailun, jotenka kokoonnummeko taas Sporttiin hieman tuhlailemaan veronpalautuksia? Palaan juuri sopivasti perjantai aamuna takaisin Stadiin reilun kk mittaiselta Itä-Suomen ristiretkeltä.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Ilman muuta Sporttiin pitkän hiljaiselon jälkeen. Toimintatonni paukahtaa tilille, joten eikun baariin. Lompakossa olisi yksi ilmainen hanatuote kuponkikin...
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Enkä minäkään pääse, menee vkl Keski-Suomessa. Juuri silloin kun sinne pääsee, JYPillä on vieraspeli. Tää on niin tätä.
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Ilman muuta Sporttiin pitkän hiljaiselon jälkeen. Toimintatonni paukahtaa tilille, joten eikun baariin. Lompakossa olisi yksi ilmainen hanatuote kuponkikin...

Eikös se "hanatuote" ole nykyisin 0.33l bissepullo? Laimeeta.

En pääse paikalle :( Olen reissussa. Pitäkeehän railakkaat pikkujoulut ässien kustannuksella. Ja ehkä vähän sportin pokejenkin :)

Joo vois pitkästä aikaa vetää kunnon konttaussessiot :D

Enkä minäkään pääse, menee vkl Keski-Suomessa. Juuri silloin kun sinne pääsee, JYPillä on vieraspeli. Tää on niin tätä.

Sun varaan en laskenutkaan, tunnut aina lähtevän pelejä karkuun ;) Jokos se Perrinin paita tuli btw?
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Huomenna Urpo TV tarjoaa pelin HPK-JYP ja perjantaina olisi Areenassa ihan livemeininkiä tarjolla. Nyt uuden vuoden kunniaksi perkele populaa mestoille.

Viimeiset pari kuukautta on ollut todella säälittävää menoa faniosatolta. Nyt ryhtiä vittu vaikka jääkaapit räjähtää ja muutenkin on uuden vuoden jälkeen kaikki räjähteet käytetty...
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
jääkaapit räjähtää

Joo nyt kävi näin, keuhkot hieman tulessa ollu pari päivää ammoniakkihöyryjen jäljiltä. Mut eiköhän tää tästä.

Eli paikalla ollaan molempina päivinä. Pitää varmaan toi pelipaidan selässä oleva nimi peittää ilmastointiteipillä..... (ainakin perjantaina).
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaffalle tulen paikalle perusporukalla taas ja vakipaikoille. Siellä nähdään ainakin. Huomisesta en osaa sanoa vielä, meinais pukata vähän hommia, mutta we´ll see.
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Narrit & Pihlman vs JYP

Noniin, elikkä tuleekos sitä jengiä hallille perjantaina?

Ilmoittautuneita on mun lisäksi ainakin moby, Humppis (+seurue) ja JMA.

Mites bryant, Birdie ja kumppanit??
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Noniin, elikkä tuleekos sitä jengiä hallille perjantaina?

Ilmoittautuneita on mun lisäksi ainakin moby, Humppis (+seurue) ja JMA.

Mites bryant, Birdie ja kumppanit??

Joo tullaan tullaan ja sinäkin voisit tässä välissä vaikka nukkua muutaman tunnin, että jaksat tuoda sen sämpylän perjantaina hallille. Voidaan sitten rituaalinomaisesti jakaa se neljään osaan. Tätä varmasti natiivikannattajat osaavat arvostaa.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Noniin, elikkä tuleekos sitä jengiä hallille perjantaina?

Ilmoittautuneita on mun lisäksi ainakin moby, Humppis (+seurue) ja JMA.

Mites bryant, Birdie ja kumppanit??

Perrin #11 tulossa. Ekaa kertaa fanipaita päälle matsiin, saa nähdä kuinka miehen käy... Tulihan sitä paitaa kokeiltua jo sunnuntaina kaveriporukalla höntsäillessä, ei vaan auttanut pelisuorituksiin.

Katsomo 113, Perrin #11. Jupa ilmestyy myös.
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Royal-E, Bbird80, InfernalDark...ketkä muut tänään Hartwallilla?

Itsekin tulossa, jos vaikka ekalla erätauolla oluet jossain..niin missä?

Jupa
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Royal-E, Bbird80, InfernalDark...ketkä muut tänään Hartwallilla?

Itsekin tulossa, jos vaikka ekalla erätauolla oluet jossain..niin missä?

Jupa

Hep!

Ai jos vaikka oluet? Minut löytää siitä päätykatsomon takana olevasta pubista aika tarkalleen 100% todennäköisyydellä erätaukojen aikana.

Vähän jo menojalka vipattais, mutta kai sitä joutuu vielä pari tuntia töissä kykkimään.

ID, onko sämpylät paistettu jo?
 

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
Paikalla ollaan! Tosin olen kaverin vieraana hallilla, joten ei mitään tietoa missäpäin istutaan...

Pääasia, että huudetaan JYP voittoon. Mulle tämän kauden eka peli jonka näen muualta kuin telkkarista tai netistä, joten innolla odotan superkuntoista P-P-P-ketjua tekemässä tuhojaan narrien kiusaksi!
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Royal-E, Bbird80, InfernalDark...ketkä muut tänään Hartwallilla?

Lisätään ainakin vielä listaan moby ja JMA. Ja maskottimme Humppis.

ID, onko sämpylät paistettu jo?

Joo srry, tänään ollaan kyllä niin laiskoja, että saatte tyytyä Subwayn valmissämpylään. Tosta 30cm versiostahan riittää koko vieraspäädylle?


Anyway dudes, itse menen ottamaan muutamat tuopit Sporttiin ennen matsia. Siinä neljän maissa about. Seuraan saa liittyä.
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lisätään ainakin vielä listaan moby ja JMA. Ja maskottimme Humppis.

Joo srry, tänään ollaan kyllä niin laiskoja, että saatte tyytyä Subwayn valmissämpylään. Tosta 30cm versiostahan riittää koko vieraspäädylle?

Anyway dudes, itse menen ottamaan muutamat tuopit Sporttiin ennen matsia. Siinä neljän maissa about. Seuraan saa liittyä.

Ok eli päätypaikka, yritetään löytää. Bbirdin Perrin-laidasta tunnistaa seurueelle.

Jupa
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Lauantaina pitäisi avata maali/pistetili DDR-hallissa. Viime kerrallahan kyyti oli kylmää. Onko hallille tulijoita? Ennen peliä ja pelin jälkeen voisi nautiskella erilaisia alkoholijuomia vaihtelevia määriä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös