Tatuoinnit

  • 255 661
  • 813

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Ink Pistolsissa tuli taas Tampereen Hervannassa käytyä ja tällä kertaa Toni jatkoi vasemman käden ranteeseen saakka. Highlightit (valkoiset) puuttuvat vielä kokonaan, se tuohon koko kuvatukseen lienee joku tunnin homma. Tähän aikaa vierähti 8-9 tuntia, joista eilen tehtiin reilu 5. Liitteenä (aivan liian) pienikokoinen kuva.
 

Liitteet

  • kollaasi_ilman_valk_2.jpg
    kollaasi_ilman_valk_2.jpg
    57,4 KB · kertaa luettu: 2 248

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ink Pistolsissa tuli taas Tampereen Hervannassa käytyä ja tällä kertaa Toni jatkoi vasemman käden ranteeseen saakka. Highlightit (valkoiset) puuttuvat vielä kokonaan, se tuohon koko kuvatukseen lienee joku tunnin homma. Tähän aikaa vierähti 8-9 tuntia, joista eilen tehtiin reilu 5. Liitteenä (aivan liian) pienikokoinen kuva.

Todella hyvää jälkeä näin nopeasti katsottuna ja kuvakin meikäläisen makuun sopivasti scifi. Tulee jotenkin mieleen H.C Giger. Loistava kokonaisuus todellakin.
 
Kuva on valmiina odottamassa vedon "häviäjän" maksua. Todennäköisesti tuossa syyskuussa häviäjä saapuu studiolle maksun suorittamaan. Kuvahahmotelma on liitteenä...

Erinomaista! Nyt sitten vaan odotellaan itse toteutusta.

Ja sen jälkeen joku turkulaisista, esim. Vanha Len, voisi nokittaa Suikkasen kuvalla.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Ja sen jälkeen joku turkulaisista, esim. Vanha Len, voisi nokittaa Suikkasen kuvalla.

Ei saakeli...ei näköiskuvia ihoon:D

Tai jos pitäisi valita niin vaikkapa Ledgerin näyttelemä Jokeri olisi melko skitso. Ei nyt saakeli kuitenkaan ketään lätkään liittyvää. Hah...Kummolan kuva olisi melko rohkea.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ei nyt saakeli kuitenkaan ketään lätkään liittyvää. Hah...Kummolan kuva olisi melko rohkea.

Hyi helkutti, Kale. Joskus näin jollain pohkeessa Jack Nicholsonin naaman Hohdosta (se hullu ilme), se oli aika hyvännäkönen kieltämättä. Lätkäaiheeseen niin Jatkoajan logo olis niin raju vastaantullessa että pääsis itku.
 

Lättfil

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itte oon aatellu ottaa kolme kuukautta Etelä-Afrikassa vietetyn ajan kunniaksi Afrikan tähti tatuoinnin. Afrikan tähti on vielä kaiken lisäksi löydetty Etelä-Afrikasta. Mutta millainen sitten on Afrikan tähti timantti? Onko se semmoinen kuin siinä lautapelissä vaiko kenties joku pyöreämpi? Ehdotuksia?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
...vaiko kenties joku pyöreämpi? Ehdotuksia?

Tee siitä sellainen, kuin itse sen näet. Vittuako sillä on mitään merkitystä, että millaisena se muille hahmottuu. Sinun muistosi, sinun kuvasi.
 

d2uce

Jäsen
Kyllähän tämä lautapeliversion tähtönen olisi ainakin suht omaperäinen. Vielä kun ymppäisi mukaan vähän grafiikkaa legendaarisen pelin pakkauksesta tai itse pelilaudasta.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Tiistaina tuli haettua numero 9 (tai oikeesti 10). Vasempaan habaan varsin kookas "vanhan ajan" maailmankartta ja alla teksti Sans Frontieres. Mukavasti se mahtui siihen egyptilaisen auringon alle, joka valloitti muinoin koko olka-paan.

Totean saman kun viime kesanakin, etta "Oisko se nyt sitte siina..?"
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Minäkin olen vähän hurahtanut näihin kuviin. Kaksi on nyt ihossa kiinni ja kolmas on vielä jossain vaiheessa tulossa. Ensimmäisen kuvani otin poikani kunniaksi. Lyhyesti se tarkoittaa "Suojele ihmistä Jesse". Luonnollisesti "Jesse"-nimeä ei löydy hieroglyfeinä joten se piti kirjoittaa. Horuksen silmä on Egyptin mytologiassa suojelua tarkoittava symboli. Tuo on vasemmassa olkavarressani.

Toinen tatuointi oli luonnollisesti kovalle JYPin kannattajille, ylläri, JYPin logo vasemmassa rinnassani. Hieman tavallisuudesta poikkeava kuva ja kuvaa omalla tavalla sitä raadollisuutta mitä on ollut olla JYPin kannattaja sitten taas toisaalta sitä että meikäläisen rinnasta löytyy oikeasti se hurrikaanin muotoinen sydän (vaikka se nyt vain rintalihasta näyttääkin tulevan läpi). Se punainen logon ympärillä kuuluu asiaan että se iho olisi vähän reagoinut tuohon "repimiseen".

Kolmannesta kuvasta kommentoin sitten kun olen saanut sen piikitettyä ihooni kiinni.
 

Liitteet

  • Jesse_tat_small.jpg
    Jesse_tat_small.jpg
    49,2 KB · kertaa luettu: 1 168
  • JYP_tat.jpg
    JYP_tat.jpg
    61,6 KB · kertaa luettu: 1 384

Pioneeripoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Sapko, Lufc
Tarkoitus olisi mennä ottamaan toinen "kuva" iholle...

Eli niinkin perinteinen kuin muksujen nimet ajattelin ottaa käsivarsiin mutta ongelmaksi muodostunee nimien määrä (5) ja niiden pituus (8 kirjainta/nimi) joten pitänee tehdä molempiin käsiin eli pojat toiseen ja tytöt toiseen ja siihen sit vähän aiheeseen sopivaa voi lisätä maun mukaan.

Mutta ennen kaikkea ois kiva kuulla vähän ideaa et miten ne kannattais käsiin asetella kun ei tuolta kuvia katselemalla oikeen mielekästä tullut vastaan...

Kiitos jo etukäteen jos joltain ehdotusta löytyy.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Tarkoitus olisi mennä ottamaan toinen "kuva" iholle...

Eli niinkin perinteinen kuin muksujen nimet ajattelin ottaa käsivarsiin mutta ongelmaksi muodostunee nimien määrä (5) ja niiden pituus (8 kirjainta/nimi) joten pitänee tehdä molempiin käsiin eli pojat toiseen ja tytöt toiseen ja siihen sit vähän aiheeseen sopivaa voi lisätä maun mukaan.

Mutta ennen kaikkea ois kiva kuulla vähän ideaa et miten ne kannattais käsiin asetella kun ei tuolta kuvia katselemalla oikeen mielekästä tullut vastaan...

Kiitos jo etukäteen jos joltain ehdotusta löytyy.
Laitat nimet hienolla kaunokirjoitus fontilla vanhimmasta nuorimpaan ylhäältä alaspäin ja nimien yläpuolelle joku symboli minkä omaksesi koet. Pojille poikamainen ja tytöille luonnollisesti tyttömäinen. Pojat oikealle ja tytöt vasemmalle puolelle.
 

Egonomic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Mestis KalPa
Tarkoitus olisi mennä ottamaan toinen "kuva" iholle...

Eli niinkin perinteinen kuin muksujen nimet ajattelin ottaa käsivarsiin mutta ongelmaksi muodostunee nimien määrä (5) ja niiden pituus (8 kirjainta/nimi) joten pitänee tehdä molempiin käsiin eli pojat toiseen ja tytöt toiseen ja siihen sit vähän aiheeseen sopivaa voi lisätä maun mukaan.

Mutta ennen kaikkea ois kiva kuulla vähän ideaa et miten ne kannattais käsiin asetella kun ei tuolta kuvia katselemalla oikeen mielekästä tullut vastaan...

Kiitos jo etukäteen jos joltain ehdotusta löytyy.

Itse kanssa voisin harkita, että nimet jollain tyylikkäällä kaunotekstillä voisivat olla peräkkäin siten, että ne kiertäisivät käsivartta.. Näin ne eivät olisi "vain listana" esim. ylhäältä alaspäin..
 

er_bai_wu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LOFC, JJK, NYR, S.S. Lazio, v. Sacher-Masoch
Lueskelin ketjua läpi, mutta en saanut aivan tyydyttävää vastausta: ketä tatuoijaa suosittelisitte tekemään värillisen, piirrosmaisen tatskan? Olen suunnitellut sitä jo pitkään, ja nyt taitaa olla aika ottaa härkää sarvista. Kuva olisi siis vasempaan yläkäteen tuleva isohko kuva Jekyll & Hyde -teemaa mukaillen. Rossi Jyväskylässä lienee varteenotettava vaihtoehto, mutta entä täällä pk-seudulla? Hintaa en mieti, laatu ratkaisee.

Niin, ja tatska on ensimmäiseni.
 

Outsider

Jäsen
Lueskelin ketjua läpi, mutta en saanut aivan tyydyttävää vastausta: ketä tatuoijaa suosittelisitte tekemään värillisen, piirrosmaisen tatskan? Olen suunnitellut sitä jo pitkään, ja nyt taitaa olla aika ottaa härkää sarvista. Kuva olisi siis vasempaan yläkäteen tuleva isohko kuva Jekyll & Hyde -teemaa mukaillen. Rossi Jyväskylässä lienee varteenotettava vaihtoehto, mutta entä täällä pk-seudulla? Hintaa en mieti, laatu ratkaisee.

Niin, ja tatska on ensimmäiseni.

Helsingistä löytyvä Vida Loca on ainakin mulle yks vaihtoehto, kun jossain vaiheessa otan uutta kuvaa. Omakohtaista kokemusta tuolta ei tosin vielä ole, mutta systerille on yksi kuva tehty ja toinen tulossa.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Nostellaas tätä ketjua sitten. Eli tarkoitus olisi tuossa marraskuun 23:s mennä hakemaan lisää väriä vasempaan kyynärvarteen. Ranteesta ylöspäin lähdetään, joten suht kivuton paikka siis ottaa, heh. Tällä kertaa paikaksi tuli Nobody Tattoo Puutorilla.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tällä kertaa paikaksi tuli Nobody Tattoo Puutorilla.

Sieltäpä olen itsekin kuvani ottanut. Hyvä ja ammattitaitoinen neuloja löytyy sieltä eli rauhallisin mielin saat hommat hoidettua. Mä menen ensi vuoden alussa saamaan lisää mustetta nahkaan.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Sieltäpä olen itsekin kuvani ottanut. Hyvä ja ammattitaitoinen neuloja löytyy sieltä eli rauhallisin mielin saat hommat hoidettua. Mä menen ensi vuoden alussa saamaan lisää mustetta nahkaan.

Juuh, kehuja kuullut ko. paikasta muualtakin. Muut täällä Turussa on otettu Turun pajalla ja Dog Bite Tattoossa. Paja on kyllä hyvä paikka, mutta nyt tuli tsekattua tuon taso. Sinänsä iso kuva tulossa, mutta yksinkertainen. Notta väritystä löytyy paljon. Dog Bitessa on taas perkeleen nopeaa toimintaa, mutta mitä kuullut isommista töistä niin ei innosta menemään ko. paikkaan paria tuntia pidempään vieviä töitä. Tekijällä kai loppuu ns. kärsivällyys jossain vaiheessa ja sen näkee, heh. Tiedä sitten miten on nykyään.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Dog Bitessa on taas perkeleen nopeaa toimintaa, mutta mitä kuullut isommista töistä niin ei innosta menemään ko. paikkaan paria tuntia pidempään vieviä töitä. Tekijällä kai loppuu ns. kärsivällyys jossain vaiheessa ja sen näkee, heh. Tiedä sitten miten on nykyään.

Mulle Tomppa Nobodyssa hakkasi seitsemän tuntia isoa kuvaa kerralla eikä kaverilla herpaantunut ote kertaakaan. Tosin juotiin välillä kahvit ja Tomppa kävi röökillä mutta muuten homma oli kaverille kuten mikä tahansa täysinäinen työpäivä. Hyvää jälkeä tuli.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Mulle Tomppa Nobodyssa hakkasi seitsemän tuntia isoa kuvaa kerralla eikä kaverilla herpaantunut ote kertaakaan. Tosin juotiin välillä kahvit ja Tomppa kävi röökillä mutta muuten homma oli kaverille kuten mikä tahansa täysinäinen työpäivä. Hyvää jälkeä tuli.

Juuh, tosiaan niin kuin sanoin niin ainoastaan tuosta Dog Biten kaverista olen kuullut noita juttuja. Nobodysta pelkkää hyvää, siksi sinne siis.
 

SteelGate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ilves, Bruins, HC Davos, Tunturi-Kiekko
En jaksa kaikkia sivuja kahlata läpi, mutta osaatteko arvon jatkoaikalaiset suositella jotain laadukasta ja hinnoiltaan kohtuullista tatuointipaikkaa täältä Tampereelta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös