Krapulaketju

  • 446 918
  • 1 745

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tämä on vuosisadan kankkustarina tai ainakin uskon niin.

Olihan se, kun pikkusisko pääsi ripille... Minä poika riipaisin edellisnä iltana paksun synttärikännin ja migreenistä kärsivänä henkilönä heräsin aamulla oksennuksen värittämään megamigreeniin. Jouduin sanomaan "ei" kirkkoreissulle, koska oksetti perin. Jatkoin nukkumista omassa huoneessani lapsuudenkodossa. Sitten oli aika vieraiden. Kampesin itseni pystyyn. Olin valkoinen kuni kalkkilaivan kapteeni, koko ajan pukkasi yrjöä suuhun. Mummoille sanoin terve, mutta tätini pukkasi vessassa kakkaa. Ainoa vaihtoehto oli juosta talon taakse oksentamaan silleen äänettömästi. Oli hontelo olo ja ahdisti. Häpeän määrää ei voi edes kuvata. Sitten meninkin nukkumaan ulkovarastoon. Se ei ollut hyvä idea.

Koko päivän rippivieraat tulivat tutkimaan minua ulkovaraston ovelta. Minulla oli siinä vieressä ämpäri täynnä laattaa ja hajukin taisi olla hirmuinen. Ja oliko sisko mielissään? No ei ollut.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En kärsi krapulasta, mutta oli mielenkiintoinen kokemus mennä hammaslääkäriin puoli yhdeksitoista torstaina-aamuna, kun oli pelannut yön pokeria ja juonut olutta lähes korillisen. Meinasi välillä tulla paniikki, kun suu oli täynnä vempaimia. No kaikki meni hyvin, eikä jouduttu tekemään juurihoitoa, lääkkeet olivat hoitaneet homman.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Enää on helpot jäljellä, eli klo. 11:03 lähtee juna turkuun ja olo on aivan kauhea.
Ulkona paistaa aurinko, minä en halua nähdä ihmisiä, eikä ihmiset varmasti minua. 2 tuntia pitäis istua junassa, jonka jälkeen pitää taas alkaa dokaamaan, kunnes onkin taas jo sunnuntai ja tämä sama vitun olotila jonka lisäksi maanantai onkin jo heti seuraavana vuorossa.
Mä haluaisin niin kovasti tietää mikä on meininki juuri nyt, eli lauantaina klo 17.30. Mikäli dokaaminen on alkanut ajallaan pitäisi kaiken pahatuksen olla jo tiessään ja pehmeä kakkospäivän humala on hiipinyt ytimiin. Ja myös haluaisin kuulla sen mikä on meininki huomenaamulla.

Herkullinen kuvaus megakankkusesta!
 

Baldrick

Jäsen
Vähentäny juomista tässä lähiaikoina ja nyt taas on erittäin hyvin muistissa yksi syy siihen. Vain 11 bissestä aivan jäätävä kankkunen! Ja illalla ei tullu syötyä mitään niin oli mahtavaa koittaa oksennella niitä sappinesteitä. Sitten kun niitäkää ei tullu enää rupes jo menee hieman kivuliaaks. Ja turhahan se oli Ibumax ottaa, kun se tuli ylös n. 2 min päästä :D Ei saanu päänsärkyäkää helpotettua.

Onneks tässä nyt jo vähä helpottaa, kun on saanut jäätelöä ja limpparia pötsin pohjalle. Jäi perhana pelikin väliin krapulan takia!
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Mä haluaisin niin kovasti tietää mikä on meininki juuri nyt, eli lauantaina klo 17.30. Mikäli dokaaminen on alkanut ajallaan pitäisi kaiken pahatuksen olla jo tiessään ja pehmeä kakkospäivän humala on hiipinyt ytimiin. Ja myös haluaisin kuulla sen mikä on meininki huomenaamulla.

Herkullinen kuvaus megakankkusesta!
17.30 KP oli ihan hyvässä meiningissä. Toki Man Cityn tappiosta johtuen hiukan surullinen, mutta muuten ihan eloisa, reagoi ulkoisiin ärsykkeisiin, hiukan arka valolle ja koville äänille, mutta oikein miellyttävä seuramies siitä saatiin korjaussarjan, roskaruoan ja turkulaishuumorin avulla.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
17.30 KP oli ihan hyvässä meiningissä. Toki Man Cityn tappiosta johtuen hiukan surullinen, mutta muuten ihan eloisa, reagoi ulkoisiin ärsykkeisiin, hiukan arka valolle ja koville äänille, mutta oikein miellyttävä seuramies siitä saatiin korjaussarjan, roskaruoan ja turkulaishuumorin avulla.
OK, kiva kuulla. KP ei kuitenkaan itse kyennyt ketjuun vastaamaan vaan laittoi asialle uskotun miehen?! Ei kai käsi kuitenkin värissyt sen verran ettei osunut näppikselle.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
OK, kiva kuulla. KP ei kuitenkaan itse kyennyt ketjuun vastaamaan vaan laittoi asialle uskotun miehen?! Ei kai käsi kuitenkin värissyt sen verran ettei osunut näppikselle.

Nostaa tunteet pintaan, kun täällä ollaan aidosti kiinnostuneita.

Menomatkalla join junassa kaksi pitkää ja söin kolmioleivän, jonka jälkeen elämä hymyili. Koko päivä tuli dokailtua ja ihan hyvin se meni, vaikka alkoholi ei toiminutkaan ihan toimitulla tavalla. Hyvä päivä ja hyvii frendejä, penkkiurheilullisesti olis voinut mennä paremminkin.

Sunnuntaina päätettiin mennä jokirantaan chillaamaan, vaikka pelotti aivan saatanasti. No, siellä oli jotkut silakkamarkkinat käynnissä ja populaa oli kuin Aurajoen mutaa ja eiku takas kämpille.
Kaveri halus runkata ja hääti mut pois kämpiltä ja eiku taksilla (En uskaltanut kävellä) bussiasemalle ja tottakai mahdollisimman taakse, ettei kukaan vaan voi hyökätä takaa/katsoa kun mä koskettelen naamaani ja pyörin paikallani kuin hyrrä.

Yllättävän hyvin meni, enkä mä samaa virhettä enää toiste tee. *kop kop*
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Kolme päivää tuli taas otettua ja krapula jatkuu tuttuun tapaan puoleen viikkoon. Suurimmaksi ongelmaksi on koitunut vatsan sekaisin meneminen. Sunnuntain ja maanantain välisenä yönä heräsin ihan järkyttävään paskahätään. Tuntui, että taju lähtee. Puolen tunnin ähältämisen jälkeen helpotti taas ja pystyi nukkumaan. Maha on kyllä sekaisin vieläkin ja ruoka ei oikein maistu. Muuten kyllä krapula on ihan siedettävä ilman tutinoita ja suurempia masennuksia. Ei olisi mitään vinkkejä, jolla tuon pötsin saisi kuntoon? Muuta kuin se, että älä juo.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Ei olisi mitään vinkkejä, jolla tuon pötsin saisi kuntoon? Muuta kuin se, että älä juo.
Auttaako sun kohdalla nuo A-jugurtit tai piimät? Pari litraa A-jugua toimii ainakin mulla.
Tai paskat, ota A-olut. Sandels on ainakin erinomainen valinta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tuli tässä juotua ke, pe ja la sitten oikein reippaasti. Kruunasin lauantain juomalla parinkymmenen kaljan päälle useamman desin raakaa viskiä. Hiki valuu. Töihin pitäisi palata aamulla ja kello soi 6.45. Saapa nähdä saako sitä yhtään nukuttua. Eipä kiinnostaisi minkään vertaa mennä sinne. Voi vitun vittu.

Äsken näin muka tumman hahmon verhojen lähellä. Sitä ennen läppärissä muka huijui tuulen mukana joku pensas. Tietynlaista liskodiscoa siis pukkailee juuri nyt.

Nyt on vähän semmoinen olo, että voisi jättää alkoholijuomiset vaikka koko elokuulta väliin ja vaikka kuntoilla 30 tuntia elokuun aikana.

Joo. Kai sitä tässäkin hommassa on hyvä olla joskus joku roti. Tai no... no, olisi.
 

Deke

Jäsen
Suosikkijoukkue
perq
Puuh pieni krapula tässä nyt juuri on. UUTEEN NOUSUUN SINGAHDAN kuin nouseva tähti Mikael Granlund! Onko ketään tulossa tänään kalsarikänniketjuun? Seuraa kaipailee sinkkumies pääkaupunkiseudulta.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Voi nyt herran perse. Eilen keskustassa baarikierroksella. Join 7 tuoppia ja 2 lonkeroa - siis kuitenkin melko kohtuullisesti.
Täysin kohtuuton olotila. Pää särkee ihan järjettömästi - ihan täyttä tuskaa jopa makuuasennossakin. Lisäksi oksennus tekee tuloaan...käsittämätöntä! Ja olo oli puoleen päivään saakka mitä mainioin, tämä jysäri hiipi todellakin varkain. Ja hikeä...vittu menee varmaan näppäimistökin vaihtoon kun kädet hikoavan niin jumalattomasti.

Olen napannut jo neljä särkylääkettä mutta eipä vaan tunnu tehoavan ollenkaan.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Voi nyt herran perse.

Hmm.... Kuulostaa kyllä enemmänkin, että olisit sairastumassa. Etenkin jos 4 kpl särkylääkkeitä ei vaikuta mitenkään (älä ota enempää.) Vatsatauti tulossa?

Mulla on siitä omituinen kankkunen ettei ole kankkusta ensinkään, vaikka ihan täydet sarjat tuli taas eilen vedettyä. Panettaa. Thats it.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Hmm.... Kuulostaa kyllä enemmänkin, että olisit sairastumassa. Etenkin jos 4 kpl särkylääkkeitä ei vaikuta mitenkään (älä ota enempää.) Vatsatauti tulossa?
Kävin iskemässä sormet kurkkuun ja laattasin oikein kunnolla. Helpotti kovasti. Näköjään mikään tänään syömäni ruoka ei ollut imeytynyt ollenkaan. Eipä tosiaan tainnutkaan olla kankkusta tämä...menen takaisin sohvalle ihmettelemään jalkapalloilua.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kävin iskemässä sormet kurkkuun ja laattasin oikein kunnolla. Helpotti kovasti. Näköjään mikään tänään syömäni ruoka ei ollut imeytynyt ollenkaan. Eipä tosiaan tainnutkaan olla kankkusta tämä...menen takaisin sohvalle ihmettelemään jalkapalloilua.

Juo vettä. Juo paljon vettä, kuten ehkä Monopoli-peli opastaisi. Ihan vaan sen takia, että jos kankkunen/sairaus iskee yöllä, on tavaraa mitä oksentaa. Ja jos yrjö pukkaa yöllä, juo heti sen jälkeen taas paljon vettä. Litra tai pari, ja taas on helpompaa, mikäli maha kääntyy. Ja jonkunnäköiseen sairauteen tuo sun olotilasi viittaa, ei niinkään kankkuseen.
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Nyt on kohtalaisen miehekäs krapula päällä vaikka vasta tänään piti alunperin kupitella. Eilinen pokeri-ilta venähti "hieman" eli pilkkuun asti baarissa. Kyllähän mua sitten kotona kehuttiinkin...
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Nyt on kohtalaisen miehekäs krapula päällä vaikka vasta tänään piti alunperin kupitella. Eilinen pokeri-ilta venähti "hieman" eli pilkkuun asti baarissa. Kyllähän mua sitten kotona kehuttiinkin...

Ei saatana, kuin suoraan mun näppäimistöltä. Poisluettuna tuo "kehumis" kohta.

Pitihän sitä rommiakin taas kokeilla. Virhe.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Helvetin pelottava tuo JIM-kanavan mainostauolla tuleva möreä-ääninen "JIM...". Vähän niin kuin Dressmanilla aikoinaan se ääni mutta paljon vakavampi ja peljoittavampi. Aivan varmasti jos Helvetti on olemassa, niin sinne mennessä se tervetuliaisääni on ihan samanlainen kuin tuo Jimin mainoskatkon "JIM..."

Lisäksi meneillään oleva ohjelma on JIM-D Murhamysteeri.

Ei minulla tietenkään krapulaliskoyötä tässä ole, en nyt vain muutakaan ketjua tässä keksinyt...

JIM...
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tämä ketju lienee looginen jatko eiliselle KK-ketjulle.
Ei sillä, että minulla mikään megalomaaninen krapula olisi, mutta näin harvemmin tissuttelevana pitänee myöntää, että olo ei ole ihan normaali, ei tosin huonokaan, ehkä vain hieman nuutunut.
No - oloni lienee vain köyhien ongelmaa eli viinan vähyyttä ja siksi jääköönkin - siksikö...
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Join perjantaina kolme neloskaljaa ja maistoin suullisen Absinttia. En ollut juurikaan kännissä, vaan ihan normaalissa muutaman kaljan mukaavuusolossa, mutta silti oli lauantaina ihan kohtuullinen krapula. Ei siis mitenkään paha, mutta aamulla oli vähän heikko olo ja päätä särki oikeastaan iltaan asti.

Aika kummaa. Oli oikeastaan ensimmäinen kerta, kun oli minkäänlaista krapulaa, tosin juonkin todella harvoin enempään kuin tuon muutaman kaljan. Vaikea uskoa, että ~2cl absinttia voi tehdä tuollaisia taikoja.
 
Aika kummaa. Oli oikeastaan ensimmäinen kerta, kun oli minkäänlaista krapulaa, tosin juonkin todella harvoin enempään kuin tuon muutaman kaljan. Vaikea uskoa, että ~2cl absinttia voi tehdä tuollaisia taikoja.

Olet niin aloittelija näissä hommissa, että johtuu varmasti juuri siitä. Itsekin saan kohtalaisen kovan krapulan jo kymmenestä kaljasta. Aloittelija siis minäkin.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Minä olen siinä uskossa, että tottumattomat juojat eivät saa krapulaa yhtä helposti kuin pidempään dokanneet. Tälläkin viikolla vedin kolmet kännit ja sängystä sai pompata suoraan salille. Aloittelin juomisharrastuksen vasta vajaat pari vuotta sitten ja normaali tahti on n. kerran kuussa. Ikinä ei ole ollut krapulaa. Toisaalta en juo itseäni tiedottomaan tilaan ja aloitan vesitankkauksen jo illan aikana.

Tiedän ihmisiä, jotka eivät nuorempina kärsineet juurikaan krapulasta, mutta nykyisin se vaivaa melkein joka reissun jälkeen.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Voi helkkari sentään mikä olo. Koko ajan tulee huonompi ja huonompi olo. Juomisen lopetin lauantaina varmaan siinä klo 23:59. Vettä tuli juotua silloin ennen nukkumaan menoa ja sunnuntaina tuli syötyä ja huilailtua kiitettävästi, mutta olo on edelleen todella sekava ja huono. Parin viikon päästä pitäisi lähteä ulkomaille viikoksi juopottelemaan, pelottaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös