Tyhmien kysymysten ketju

  • 1 858 926
  • 11 239

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Ennen kylähullut kulkivat keskuudessamme siten, että usein he porisivat ja jupisivat itsekseen housujen roikkuessa lökäpöksyinä jaloissa persvaon vilkkuessa maailmalle.

Nykyisin raphopparipopparit kulkevat keskuudessamme persvako vilkkuen hands free -laitteeseen puhuen ja he siis vaikuttavat siltä kuin itsekseen puhuisivat.

Miten tässä kaupunkivilinässä enää erottaa tavallisen, hyvän ja turvallisen kylähullun tavallisista idiooteista?

Ei mitenkään.
Paranoia is total awareness.
Eli parempi pitää kaikkia potentiaalisina uhkina.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Hyvä vastauksia yllä. Vielä olisi ainakin yksi kysymys tältä erää.

Mitäpä jos on aivan hiljaista, eikä kukaan ole sitä kuulemassa, niin onko silti aivan hiljaista?
 

hemppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No entä jos mies puhuu metsässä, eikä yksikään nainen kuule miestä, niin onko mies silti väärässä?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Voiko hiljaisuuden kuulla?
Voi, mikäli on uskominen Pelle Miljoonaa, ja miksipä emme uskoisi: "hiljaisuus kauneinta musiikkia on..." Hiljaisuuden voi siis kuulla, koska musiikkia voi kuulla, ja hiljaisuus on vieläpä musiikkia kauneinta. Lähetetäänkö euroviisuihin Suomen edustajana joku, joka vain seisoo hiljaa lavalla.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Voi, mikäli on uskominen Pelle Miljoonaa, ja miksipä emme uskoisi: "hiljaisuus kauneinta musiikkia on..." Hiljaisuuden voi siis kuulla, koska musiikkia voi kuulla, ja hiljaisuus on vieläpä musiikkia kauneinta. Lähetetäänkö euroviisuihin Suomen edustajana joku, joka vain seisoo hiljaa lavalla.

Uskotaan ihmeessä, ja lähetetään vaan. Vaikka Tuksu.

Alkuperäiseen kysymykseesi viitaten, mieleeni tuli jostain "äänetön meteli", mutta koska minulla ei ole mitään havaintoa, mistä moinen on peräisin, jätin sen väliin.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Luulo ei ole tiedon väärti. Se juna meni jo. Suosikkijoukkueestasi voisi päätellä että tunnet läheistä yhteenkuuluvuuden tunnetta muinaisen Kreikan suuria ajattelijioita sekä miehistä joukkueurheilua kohtaan. Sehän tiedetään mitä "The Greek style" tarkoittaa.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Greek Style

Pöh. Eipä antanut filtteri avata tuota linkkiä. Minun suosikkijoukkueeni pelaa tässä:

International Philosophy: Germany vs. Greece
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Henk.koht tiedän ainakin kolme naarasta, jotka tätä harrastavat.

Hyi vittu. Itse en voisi suudella naista, joka on pitänyt tuota paskaa suussaan. Tai yleensäkään naista, joka polttaa röökiä. Suuhygienia on vaan niin tärkeä juttu.

Sorry OT.
 
Mitä tarkoittaa flametus?

Olen törmännyt kyseiseen termiin joitain kertoja tällä palstalla Ilmoitus-osiossa nimimerkin Moderaattorit toimesta.

Olisin voinut tietysti kysyä yv:llä suoraan kyseiseltä nimimerkiltä, mutta enpä ole ennenkään saanut viesteihini vastauksia sieltä käsin.

e: kiitti nopeista vastauksista. anatsun selitys kuulostaa uskottavammalta
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mitä tarkoittaa flametus?

Olen törmännyt kyseiseen termiin joitain kertoja tällä palstalla Ilmoitus-osiossa nimimerkin Moderaattorit toimesta.
Ensimmäisenä tulee mieleen ruoanlaittotermi liekittäminen, mutta se on tiettävästi flambeerausta. Beats me.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös