Kalsarikänniketju

  • 5 220 095
  • 66 665

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Nyt on baroni-sedällä niin paljon olutta kylmässä, että voin kutsua vaikka koko Jokerien joukkueen luokseni jatkoille kun Porista kerkeävät...poijjaat taitavat vaan lähteä keilaamaan joten joutuu yksin juomaan ;)
 

Nenna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lopen Uupuneet Sohvaperunaurheilijat.
Ei saa yksin juoda!

Hyihyi!

Baroni-setä ei nyt tyhjennä kaappiaan yksin vaan kutsuu kaikki kaverit apuun, eikös niin?

Nenna puolestaan niittelee Viikatteella Elonkerjuuta ja ymmärtää kovasti Hectorin menneisyyttä muttei viittaa kintaalla metalliliiton pojille saati vanhan koulun ränttätäntälle. Ja aina välillä kuuntelee Jussi Björlingiä ja Loirin Leinoja. Ja mahtuu sekaan koneiden naksutusta, paalaimen louskutusta sekä saksalaista raivoa ilmaporasta tulennielentään. da
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei ollut tarkoitus tulla tänne tänään, mutta vapaa viikonloppu on sellainen harvinaisuus, että pitää ihan ryypätäkin. Se ei ole harvinaisuus, että minä ryyppään.

Jokerit pelaa hyvää vieraspeliä Porissa, joten mikäs tässä on juodessa. Pelasin äsken Red Alert 2: Yuris Revenge -peliä. Pokerin pelaamisesta on taukoa jo 1,5 viikkoa.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Vihdoinkin minäkin saan juoda vitutukseen! Jyväskylässä maaleja kolisee ja meikäläisen kurkusta olut alas solisee. hehe. vittu.

Silloin kun luotan TPS:n pitkävedossa isolla rahalla niin silloin käy sitten näin, noh ei voi mitään. Huomenna isolla rahalla SaiPan vierasvoitto Kärpistä kiinni, osuu kyllä. Petr Pohlin kaksi maalia ja Ville Hostikan huippupeli vie SaiPan vierasvoittoon.

Joo, ja olen humalassa.
 

Baroni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, sympatiaa Lukolle
Hyihyi!

Baroni-setä ei nyt tyhjennä kaappiaan yksin vaan kutsuu kaikki kaverit apuun, eikös niin?

Nenna puolestaan niittelee Viikatteella Elonkerjuuta ja ymmärtää kovasti Hectorin menneisyyttä muttei viittaa kintaalla metalliliiton pojille saati vanhan koulun ränttätäntälle. Ja aina välillä kuuntelee Jussi Björlingiä ja Loirin Leinoja. Ja mahtuu sekaan koneiden naksutusta, paalaimen louskutusta sekä saksalaista raivoa ilmaporasta tulennielentään. da

Kaveri on jypfani ja se "uhrautu" tulemaan tänne jakamaan olutsaaliin. Sammutin jo Radio Porin ja youtube soittaa Vesku Loirin tulkintoja =)
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kerrankin olis saanut juoda iloon, kun JYPillä kulkee niin vietän alkoholitonta viikonloppua. Idioottimaista? Kyllä, mut tällä mennään. Perkele.
Oon kyllä kateellinen teille. Poistun tästä jaloista pyörimästä. Jospa viikon päästä palataan asiaan. Hyvät illat kaikille armoitetuille kalsaroijille. Ottakaa munkin puolesta.

"Poistuu takavasemmalle juomaan cokista" ->

-FNM-
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
"Ja mää saan aina suklaatahroja housuihini". Ehkä maailmankaikkeuden hassuin näky kun 6kk likka nytkyy Thin Lizzyn tahtiin. Tulivat kotiin äitinsä kanssa vähän liian aikaisin. Oli sämpylät vielä uunissa ja kaalisoppakaan ei ollut ihan redi. Ja perkele pääsi muija vielä jakosille valkkaristakin. No, paikkaan sitä helmimäisesti valgevenäläisellä.

Pahat ovat tämän illan leffavalinnat. Melkein päällekkäin puskee Mooren "Rakastettuni" ja DiCaprion "Blood Diamond". Sitten mustana hummana siihen joukkoon änkeää taas Newman syömään taas niitä kananmuniaan. Veikkaan että JaaaRhodesia-DiCaprio voittaa tämän kisan.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oli sämpylät vielä uunissa
Ja siellä heti vittuillaan Jokerien tämänhetkisestä tilanteesta. Ei vaan, hyvää iltaa Afrikkaan.

Mikä on tilanne Afrikassa? Pelkällä valkovenäläiselläkö ajattelit pärjätä koko illan?

Että jääkiekko osaakin harmittaa!
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Pakko se on viimein tunnustaa. Mää vähän diggailen Porin Ässiä. Oon kattony niitä hopeakauden videoita youtuubista ihmeissäni. Hieno suoritus, perinteinen seura ja aivan hullu mentaliteetti. Jos olisin porilainen, saattaisin kannattaa Ässiä.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Jaahas: mikäs meno täällä on päällä? Itse siemailen onnistuneen metsästysreissun seurauksen riistaryyppyjä ja kaljaa. Asiat voisivat olla huonomminkin - kaitten. Lisää viinaa ja juutuubista mussiikkia...
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Ja siellä heti vittuillaan Jokerien tämänhetkisestä tilanteesta. Ei vaan, hyvää iltaa Afrikkaan.

Mikä on tilanne Afrikassa? Pelkällä valkovenäläiselläkö ajattelit pärjätä koko illan?

Että jääkiekko osaakin harmittaa!

No, täältä Maapallon Rengosta käsin Jokerien tämän kautinen taivalhan näyttää oikeinkin suunmukaiselta. Me periferiat tykätään kun bwanoilla menee vuohet suohon (Mbudzi zimene Bwana a-ma-zi-weta zili ku dambo). Viimeksi kun teillä oli "tämä" kausi niin mä ostin vierasreissulla Ilmalasta sinikeltaisen narripiponkin. Äiti kun aina kehoitti tulemaan heikompaa veljeä. Ja te vittu menitte ja voititte senkin pelin. Vaikka mikäs ihme se toisaalta oli, Kerho ja Ilmala näes.

Tilanne Afrikassa on just nyt: Elvari vetää C.C. rideriä Pulkkisen henkeen, moniveto on perseellään ja valkovenäläisen jäät ovat sulaneet. Menen siis tupakille +26 asteiselle terassille ja sen jälkeen askartelen itselleni... Joo. Homocosmopolitanin. Tai sitten korkkaan vaan kaljan. Pitäisi mennä huomenna taas kurmoottamaan svenskejä sählyssä ja se ei onnistu jos on ihan ladna.
 

Nenna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lopen Uupuneet Sohvaperunaurheilijat.
Hirveä...

täällä sulatellaan kuvussa ja pähkäillään josko jaksaisi vilaista sinivuokkojen temmellystä töllöttimestä.

Saatan ottaa pienen siivun kirkasta myötätunnon eleenä valtakunnannarrien häviötä sureville.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No, täältä Maapallon Rengosta käsin Jokerien tämän kautinen taivalhan näyttää oikeinkin suunmukaiselta. Me periferiat tykätään kun bwanoilla menee vuohet suohon (Mbudzi zimene Bwana a-ma-zi-weta zili ku dambo). Viimeksi kun teillä oli "tämä" kausi niin mä ostin vierasreissulla Ilmalasta sinikeltaisen narripiponkin. Äiti kun aina kehoitti tulemaan heikompaa veljeä. Ja te vittu menitte ja voititte senkin pelin. Vaikka mikäs ihme se toisaalta oli, Kerho ja Ilmala näes.

Tilanne Afrikassa on just nyt: Elvari vetää C.C. rideriä Pulkkisen henkeen, moniveto on perseellään ja valkovenäläisen jäät ovat sulaneet. Menen siis tupakille +26 asteiselle terassille ja sen jälkeen askartelen itselleni... Joo. Homocosmopolitanin. Tai sitten korkkaan vaan kaljan. Pitäisi mennä huomenna taas kurmoottamaan svenskejä sählyssä ja se ei onnistu jos on ihan ladna.
Tämä selvensikin kaiken (en ymmärrä juuri yhtäkään sanaa). Tsemiä kuitenkin Kerholle.

Mitäs tähän höpöttäisi? Alkossa ostin kaksi pulloa saksalaista valkoviiniä, kun myyjä tuli siihen viereen höpöttämään, että mitä saisi olla. Totesin siihen vain, että näillä minä pärjään. Myyjä vain totesi, että nämä sopivat hyvin ruuan kanssa. Hitot minä niitä ruuan kanssa aion juoda, vaan humaltuakseni. Kohta ovat viinit loppu ja sitten on vielä jäljellä Eesti Standard Vodka.

Viime aikoina on turhankin usein tullut ryypiskeltyä.
 
Vapaa viikonloppu edessä, joten voinen ottaa parit lonkerot. Komeampaa osapuoltakaan kun ei tule nähtyä loppuviikkoon niin voi rauhassa olla vaikka sitten darrassa. Antaa ukon hoitaa duunit. Tai johan tässä on mennyt kohta sixpackin verran sitä lonkeroa, mutta ei anneta sen häiritä. Musiikkia voisi kaivella koneelta naapurien iloksi.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Mitä tapoit?

Tapoin pienriistaa. Muutaman metsäkanalinnun ja helevetin ison metsäjäniksen. Olen siis veriurheilun ystävä. Lisäksi jätin useamman linnun ja jäniksen tappamatta, vaikka olisivat olleet ns. hollilla. Nuorempana poikana merkisi saaliin määrä. Nykyisin riittää, kun pääsee ulos ulkoiluttamaan orastavaa kaljua ja aseita...
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Musiikinkuuntelua haittaa tuo DVD-soittimen oikkuilu, eli se hyppii omia aikojaan seuraavalle raidalle kesken kaiken, kun olen päässyt kappaleen tunnelmaan. Sitten isona kun mulla on varaa, ostan oikean musiikkitoistimen, enkä kiduta tuota halpis-dvd-soitinta enää musiikkisoittimena.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Tapoin pienriistaa. Muutaman metsäkanalinnun ja helevetin ison metsäjäniksen. Olen siis veriurheilun ystävä. Lisäksi jätin useamman linnun ja jäniksen tappamatta, vaikka olisivat olleet ns. hollilla. Nuorempana poikana merkisi saaliin määrä. Nykyisin riittää, kun pääsee ulos ulkoiluttamaan orastavaa kaljua ja aseita...

Mäkin ton metsästyskortin suoritin viime keväänä. Tossa makaa pari nimimerkin mukaista rakkia, jotka voisi laittaa liikkeelle. Pitikin lähteä Ouluun metsälle syyskuun alussa, mutta isän kuoleman takia ne suunnitelmat menivät uusiksi.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Mäkin ton metsästyskortin suoritin viime keväänä. Tossa makaa pari nimimerkin mukaista rakkia, jotka voisi laittaa liikkeelle. Pitikin lähteä Ouluun metsälle syyskuun alussa, mutta isän kuoleman takia ne suunnitelmat menivät uusiksi.

Itse suoritin metsästyskortin elokuussa v.1985. Ei helevata siitähän on jo kohta neljännesvuosisata. Niin se aika rientää. Jos et ihan hyvästä syystä pääsyt metsälle tänä syksynä, niin ehkä sitten jo ensi syksynä...
Otetaahan viinaa..
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Ihan vaan ilmoistusluonteisena asiana totean että kyllähän jokaiseen kuplavolkkariinkin pitäisi saada samanlainen sukelluskyky mitä Porrin Jameksen valkoisella Lotuksella on. Miten se Ferdinand ei tota osannut ajatella?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös