Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 397 087
  • 67 061
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
En kirjoita kalsarikänniketjuun, en kirjoita vitutusketjuun, en kirjoita ihmettelyketjuun, en kirjoita naisasiaketjuun. Kirjoita tänne. Siihen on kaksi syytä ja toinen on se, että minä oon ite tän aukassu ja toinen se , että en jaksa kirjoittaa kaikkiin noihin erikseen. Asia varmaan tuli selväksi ilman perusteluja. Kiitos.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Muija on puhunut jättävänsä minut, koeaika päällä, avioliito.

Pitäisköhän itse raahata tavarat tästä kämpästä pois ja olla muka se, joka on jättänyt? Paskaako tuota odottelemaan...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pitäisköhän itse raahata tavarat tästä kämpästä pois ja olla muka se, joka on jättänyt? Paskaako tuota odottelemaan...
Noin se kannattaa tehdä, tuntemukset sivuun. Saattaa jopa olla se paras keino sille, että avioliittonne joskus jatkuu johtuen vaimosi pyynnöistä ja aneluista. Ja jos ei jatku, niin jääpähän parempi mieli, kun itse lähti eikä tullut jätetyksi, win-win!

Paska hommahan se noin muutoin. Ainakin aluksi.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
HIFK ja TPS nyhjäsivät sitten 0-0 ainakin 60 min. Pelataankohan tuossa pilipali-turnauksessa edes jatkoaikoja tai vedetäänkö rankkareita?
Sitä en tiedä, mutta sen tiedän että olen onnellinen kun jätin kyseisen pelin väliin.
Näköjään vedettiin rankkareita ja niissä sitten TPS vei voiton. Taidan kalsaroida alkuillan ja lähteä sitten keskustaan naisseur.. kavereiden kanssa tyhjentämään tuoppeja.
 

TD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Feran tytöt <3
Varattiin eilen kirkko ja juhlapaikka, TD tulee köyhtymään rankasti.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Varattiin eilen kirkko ja juhlapaikka, TD tulee köyhtymään rankasti.

Onnea ja otan osaa. Luultavasti joudut tai pääset naimisiin.
Olen aina miettinyt, mitä avioliiton ihanaan satamaan pitäisi sanoa; Onneksi olkoon vai otan osaa?
Olen sanonut molemmat samaan syssyyn.
 

TD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Feran tytöt <3
Onnea ja otan osaa. Luultavasti joudut tai pääset naimisiin.
Olen aina miettinyt, mitä avioliiton ihanaan satamaan pitäisi sanoa; Onneksi olkoon vai otan osaa?
Olen sanonut molemmat samaan syssyyn.

Näinpä :) Kiitoksia.

Hienoahan tuosta varmaan tulee, mutta on se ihmisten ruokkiminen törkeän hintaista. Mutta tuleepa häihin tarjolle myös hevosen sisäfileetä. Tämä lienee toinen turha tieto minkä suon teille.

Itse asiassa ajattelin juuri sytyttää grillin ja syödä vähän heppaa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Näinpä :) Kiitoksia.

Hienoahan tuosta varmaan tulee, mutta on se ihmisten ruokkiminen törkeän hintaista. Mutta tuleepa häihin tarjolle myös hevosen sisäfileetä. Tämä lienee toinen turha tieto minkä suon teille.

Itse asiassa ajattelin juuri sytyttää grillin ja syödä vähän heppaa.

Hienoa varmasti tulee ja oikeasti toivon kaikille onnea, jotka avioliittoon asti pääsevät. Itsellähän se näyttää toivottomalta tavoitteelta tällä hetkellä.
Syöhän heppaa ja otahan häppää ja tule KKK:n riemukkaaseen porukkaan.
 

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Nyt se alkoi, loma nimittäin!!! Kolme viikkoa jotain ihan muuta kun kitiseviä duunareita, vihervasemmistolaisia maailmanparantajia, ja juurikin omaa aikaa.

Josko tässä saisi kotiasiatkin taas tasapainoisempaan tilaan, kun näkee rouvaa muutenkin kun yöllä muutaman tunnin.

Eräs asiakas antoi hyvän termin sille kun pitää loman ns. myöhään. Elikkä läksinkin tässä vittuiluvapaille. Nimi juontaa taksipiireissä siitä, kun koko muu duuniporukka on lomat jo pitänyt, ja itse vasta aloitat, on ne kuulemma vituiluvapaat...
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Janne Happonen sopii jo todella hyvin sukunimensä puolesta mäkimaajoukkueeseen.
 

ditrim

Jäsen
Anteeksi OT: mutta mun silmät on niin väsyneet että pääta alkaa särkeä. Nyt ei paljoa paina syksyn tulo, alan olemaan ihan voimaton tässä viikonloppuelämässä. Ei vittu, pakko oikeasti lopettaa ja ryhtyä normaaliksi. Hankkia tyttöystävä, katsella perjantaisin kivoja elokuvia, lauantaisin käydä mimmin kavereilla juomassa rose'viiniä, just sen puoli lasillista. Mutta kun ei, aina lähtee lapasesta. Eikä nyt tosiaan puhuta mistään pikkulapasista vaan sellaisesta eläköimisestä vapaa-aikaa kohtaan. Kesä, kaverit, hauskanpito, viina, väsymys ja lääkkeet: Uskomatonta nousua, jonka jälkeen kuitenkin illat pimenee ja homma rupee väsyttämään. Väsymys kasvaa, apinoinnin määrä kasvaa siinä samassa, seuraava perjantai on vaan edellistä pahempi, useimmiten aika huolella pahempi. Lauantaina on pakko jatkaa, siis joku "oikea pakko". Aina on jotain keksitty mun pään menoksi.

Nyt pesen täällä verisiä vaatteitani, vedän välillä käteen, hajoilen, kuolen ja herään henkiin. On vaan ajan kysymys, koska mä rauhoitun tai sitten mut rauhoitetaan. Aika väsynyttä selitystä, mutta niin on väsynyt jätkäkin. Mut ei tässä mitään - huomenna töihin.

Normipäivä.
 

TD

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Feran tytöt <3
^^ mahtavaa runoutta yllä. Tuli väistämättä Charles Bukowski mieleen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Alkakaahan ihmiset tarjoamaan minulle töitä. Lähes kaikki työ kelpaa, jos siitä maksetaan hyvin. Nyt on taas melkein kahden viikon työtön (=täysin rahaton) kausi meneillään. Edellinen palkka oli muuten 40 euroa vähemmän mitä minulla on asunnon vuokra. Vai pitääkö sitä vaivautua taas kyttäämään MOL:n sivut ja oikeasti ottaa yhteytä johonkin niistä vapaista olevista työpaikoista? Haluanko minä takaisin vakituiseen työsuhteeseen?
Paljonko maali maksaa noin 25 neliön alueelle? Pitää perskeles maalata lasten huoneen seinät, kun poistin sieltä boordin, niin siihen jäi rumat raidat, eikä hiominen ainakaan auttanut asiaa.
Lastenhuoneesta tuli semmoinen asia mieleen, että eilen ostaa päräytin lapsille kerrossängyn, mutta en tietenkään patjoja, ne kun maksaa niin paljon, niin olisiko jollain lahjoittaa minulle kaksi patjaa kokoa 90x200 tai vaihtoehtoisesti kertoa mistä semmoisen patjan saa kaikkein halvimmalla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Alkakaahan ihmiset tarjoamaan minulle töitä. Lähes kaikki työ kelpaa, jos siitä maksetaan hyvin.
Kysy Itellasta. Riittää jos osaat lukea, ajokortti on plussaa. Valitettavasti palkka on niin pieni, että tutkaan rysäyttäessä joutuu valehtelemaan tulot ylöspäin kun muuten hävettää liikaa.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Huomenna taas paluu koulunpenkille! Pitäisi vaan tietää mihin aikaan huomenna se koulu alkaa. Kaippa mä soitan jollekkin kaverille etten heti ekana päivänä myöhästy.
 

ditrim

Jäsen
Alkakaahan ihmiset tarjoamaan minulle töitä. Lähes kaikki työ kelpaa, jos siitä maksetaan hyvin.

Koska olen menettänyt uskoni järkevään työntekoon, suosittelen, että perustat jonkun oman pilatesryhmän. Oletko hyvä jossain? Pilateshommissa vain taivas on rajana: Pahoinpitelypilates, yläasteen röökipaikka -pilates, kännipilates, pilatespilates jne jne. Sitten vaan ilmoitus lehteen ja rahat kouraan. Ties vaikka saisit uusia pilatesystäviä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Koska olen menettänyt uskoni järkevään työntekoon, suosittelen, että perustat jonkun oman pilatesryhmän. Oletko hyvä jossain? Pilateshommissa vain taivas on rajana: Pahoinpitelypilates, yläasteen röökipaikka -pilates, kännipilates, pilatespilates jne jne. Sitten vaan ilmoitus lehteen ja rahat kouraan. Ties vaikka saisit uusia pilatesystäviä.
Kävisikö melilosvopolukka, Pilates of the Calibbean?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Koska olen menettänyt uskoni järkevään työntekoon, suosittelen, että perustat jonkun oman pilatesryhmän. Oletko hyvä jossain? Pilateshommissa vain taivas on rajana: Pahoinpitelypilates, yläasteen röökipaikka -pilates, kännipilates, pilatespilates jne jne. Sitten vaan ilmoitus lehteen ja rahat kouraan. Ties vaikka saisit uusia pilatesystäviä.

Nyt kun vaan tietäis mitä pilates on, niin voisin perustaa esimerkiksi kalsarikänni-pilatesryhmän tai eivaanjaksatehdämitään-pilatesryhmän. Jos nyt päädyn jonkun pilatesryhmän perustamaan, niin ei kai se vaadi minulta mitään fyysisiä suorituksia, poisluettuna tuo kännääminen?
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Huomenna taas paluu koulunpenkille! Pitäisi vaan tietää mihin aikaan huomenna se koulu alkaa. Kaippa mä soitan jollekkin kaverille etten heti ekana päivänä myöhästy.

Klo 9 arvaan. Ainakin sillon joskus kesäloman jälkeen koulu alko aina klo 9. Ota riski, säästät puhelinlaskussa. Paitsi jos pappa betalar.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Lähdin sitten pienelle aamukävelylle, kävelin 7 kilometriä. Sopivan vetreä olo tällä hetkellä. Mukavaa hommaa tuo liikkuminen, vielä kun saisi itsensä usemmin patistettua liikunnan pariin.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Lähdin sitten pienelle aamukävelylle, kävelin 7 kilometriä. Sopivan vetreä olo tällä hetkellä. Mukavaa hommaa tuo liikkuminen, vielä kun saisi itsensä usemmin patistettua liikunnan pariin.

Tuollainen aamureippailu tai kevyt liikunta yleensäkin auttaa todella hyvin jos on pahastikin pannu jumissa sekä muutenkin lähtee päivä hyvin käyntiin.

Itse heräsin tänään alaselän särkyyn. SI-nivel taas vittuilee. Kai se pitää fysioterapeutin luo raahautua.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Tuollainen aamureippailu tai kevyt liikunta yleensäkin auttaa todella hyvin jos on pahastikin pannu jumissa sekä muutenkin lähtee päivä hyvin käyntiin.

Auttoi, se täytyy myöntää. Vaikka nyt pannu ei järkyttävän jumissa olekaan, niin silti. Ja näin myyränkin.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Olenpa aika vahvasti koukuttunut tuohon viime viikolla jonkun linkittämään lentotutkaan http://www.flygradar.nu/flygradar.php, josta pystyy seuraamaan lentoliikennettä mm. Suomen päällä.

Esim. enpä olisi arvannut, että Dubaista JFK:lle lentävä kone lentäisi Helsingin, Tampereen ja Vaasan ylitse, kuten juuri tällä hetkellä on tekemässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös