Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 399 642
  • 67 065

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Onko lauantai-illan viettäminen selvin päin tangomarkkinoita radiosta kuunnellen perverssiä?

Ei tuo nyt vielä kovin perverssiä ole. Mutta mikäli samanaikaisesti pidät omalaatuisissa paikoissa olevia vetoketjuja sisältävää satiinista tehtyä kokovartalohaalaria, kiihotut Tuxun kuvista, sekä hierot samalla Hk:n sinistä ja kermaista unelmapitkoa pitkin vartaloasi toivoen siinä että vuohi tulisi ja nuolisi sinua puhtaaksi karkealla kielellään kutkutellen, olisi tämä ehkä hivenen perverssiä.
 
Vittu kuinka tylsää täälläkin nykyisin. Taidan mennä takaisin Pro Evolution Soccerin pariin.

Mun shortseissa on reikä, munien kohdalla. Se on kasvanut isommaksi tämän päivän aikana. Kohta joku viisas kysyy: Muna vai shortseissa oleva reikä. Sitä odotellessa.
 

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vittu kuinka tylsää täälläkin nykyisin. Taidan mennä takaisin Pro Evolution Soccerin pariin.

Mun shortseissa on reikä, munien kohdalla. Se on kasvanut isommaksi tämän päivän aikana. Kohta joku viisas kysyy: Muna vai shortseissa oleva reikä. Sitä odotellessa.

Soita sille unelmalle niin tylsyys loppuu..:)
Eihän nyt numeroiden veivaamiseen näin kauan voi mennä, eihän..:)
Saamattomuuden huippu, se on tähän loppuun vielä todettava, tosin et ole pariin päivään kyllä naaraasta itkenytkään eli propsit siitä. Lottovoitolla samainen lotta kävelee varmasti syliinkin jos vaan maltat odottaa vielä hetken..:)
 
Saamattomuuden huippu, se on tähän loppuun vielä todettava, tosin et ole pariin päivään kyllä naaraasta itkenytkään eli propsit siitä.

Pakko pitää vähän matalaa profiilia, ihan sen takia että pidän teitä jännityksessä. :) No ei vaan, jollain voi mennä terveys kun miettii puhuuko se totta vai ei. Avaan kuitenkin salaisuuksien verhoa hiukan, toteamalla että tänään asia edistyi. Ei siis paljon, mutta sen verran kuin pitikin. Sanotaan, että ensi viikolla ollaan jo paljon viisaampia.
 
Viimeksi muokattu:
Onpas tänään ollut hiljaista. Joskus muuten tuntuu, että tulee roikuttua ihan liikaa tällä palstalla. Muutaman päivän tauko tekis joskus ihan hyvää. Sitten olis taas enemmän aiheita joita lukea.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Emmä viel oo lähös. Oli vaan pakko ilmoittaa kaikille muille palstaveljille ja siskoille ton asian. Ootko säki tulos?

En sentään. Viime vuosi tais olla se vuosi, kun oli harkinnassa lähtö KalPan osallistumisen myötä. Kaverille tuli kuitenkin este juuri silloin.
 
En tiedä kuinka moni on hokaissut Odonkorin nerokkaan allekirjoituksen, mutta... Minä olen cosmic_rodeo, hauska tavata!

Voi veljet, tarkoitus oli mennä yhteen tyhmään chattiin trollaamaan ja vammailemaan ajankuluksi, mutta sieltä löytyikin mukavaa naisseuraa. On vaan vähän turhan nätti tyttö meikäläiselle. Asuukin vielä eräässä länsisuomalaisessa pikkukaupungissa, eli kaukana.

Oli sen verran vaikuttava mimmi, että joutunen jotain yrittämään.

Ja kun en kumminkaan mitään osaa, niin voidaan sitten perustaa vaikka tämän erään melko lyhyessä ajassa Jatkoaika-legendaksi nousseen nuorenmiehen kanssa joku jengi tai vertaistukiryhmä. Tuetaan toisiamme naismaailman ihmeellisissä ja odottamattomissa käänteissä. Itketään toistemme olkapäitä vasten ja taputellaan selkään notta "there there". Vittu kun siitä tulee hienoa. Mitään konkreettista siitä ei synny, mutta suunnitelmat ovat mahtavan vaikuttavia!

Heräsin tänään kahdelta iltapäivällä ja nukuin fiksuna poikana "päikkärit" aikavälillä klo 19:00-20:30. Hyvinpä vittu nukuttaa nyt.

Radio Suomessa soi David Lee Roth!
 
Viimeksi muokattu:

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Taidan tehdä lakon ryyppäämisen suhteen. Ei siinä mene kuin rahaa ja aina sen jälkeen on vähintään kolmen päivän krapula. Saunakaljat itselleni suon ja miksei myös ihan janoon pari tölkkiä. Känniin asti en juo saatana ennen kuin..... (Sonispheressä) tai sitten en sielläkään?

Täytyypä oikein katsoa mihin tässä vielä pystyykään. Tosin ens viikonloppuna on kaverin häät, sitten tuo Sonisphere, sitten pitsiturnaus... Voi ollakin aika vaikea aloittaa tuota lakkoa nyt. Jos sitten syyskuussa.

Niin ei mulla nyt sitten muuta.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Itsekin olen asettanut itseni vaikka mihin lakkoihin mutta jostain syystä tulee aina retkahdettua. Periaatteessa vois vaikka nyt vetää perseet olalle vaikka vannoin itselleni lauantai aamuna että jumalauta, tää oli tässä, mä en juo enää koskaan.

Ulkona sataa vettä ja kaikkia vituttaa. Aamukahvista tuli turhan vahvaa ja pitäis lähtee heittämään kaverille rahaa. Enpä taida jaksaa vaan avaan yhden tölkin KOFFia.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Joo, pitäis itsekin lakkoilla ton kaljan litkimisen suhteen. Ei se mitään, ens viikonloppuna on Wanaja festarit, johon saatiin kavereiden kanssa liput, kun käytiin voittamassa yksi sählyturnaus, siis oikeasti sählyä, toukokuun lopussa, sitten seuraavana viikonloppuna ei ole mitään sentään.
Elokuun eka päivä olisi kaljakellunta. Jos säät sallii niin mukana ollaan, jos taas on tällaista niin taidan jättää väliin.
Turkuun pitäisi lähteä työhaastatteluun heinäkuun lopussa, päivä ei ole vielä varmistunut. Haastattelukielenä totta kai Ruotsi. Eipä se haittaa, jännitystä elämään.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
En muistanutkaan että Sauli on saanut joskus Annikalta Pihlajakujan saunatiloissa. Tän päivän Iltapulun nettiversiossa oli muuten juttu missä kerrottiin että Eva Longoria pitää sitomisleikeistä. Pitäis kyllä lähtee kauppaan ostamaan paristoja ja kaljaa. Sade ei ole ongelma, itseasiassa on ihan piristävää kun tulee vettä kunnolla.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Saanen huomauttaa että se on Pihlajakatu eikä Pihlajakuja.

Oho, kyllähän mä nyt tuon tiesin. Ajatuskatkos.

Vettä tosiaan tuli tuossa äsken ja ukkonenkin kävi tervehtimässä. Onneksi nyt kirkastui. LPR:ssa sataa kaatamalla?

Ei sada enää, ainankaan tällä hetkellä. Aikaisemmin tuli kaatamalla mutta esimerkiksi äsken oli ihan hyvät olosuhteet kun kävin hakemassa kaljaa kaupasta.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Sonisphereen voisi kyhäillä jatkoaika meetingin, taitaa kuitenkin mukavasti olla tätä sakkia sielläkin kinkereissä. Taidan ostaa jatkoaika-lippiksen.

En myöskään halua yleistää, mutta naisilla ei ole huumorintajua.
 
Viimeksi muokattu:
Jumalauta Nakkis ja muut naistenkaatajat. Mun asia alkaa oikeasti edistymään, siis ihan oikeasti! Tajusin äsken, että se on yksi viesti (ei tälle mun naiselle) niin asia on jo edistynyt todella paljon. Sitten enää yksi asia ja se on siinä. Sen jälkeen odottelen mitä seuraavaksi tapahtuu.

Mua saa onnitella siitä, että en jättänyt asiaa polkemaan paikalleen. Suurin kiitos kuuluu nimimerkki Taitopelaajalle, jonka viesti toisessa ketjussa auttoi mua ajattelemaan järkevästi. Tattista vaan.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jumalauta Nakkis ja muut naistenkaatajat. Mun asia alkaa oikeasti edistymään, siis ihan oikeasti! Tajusin äsken, että se on yksi viesti (ei tälle mun naiselle) niin asia on jo edistynyt todella paljon. Sitten enää yksi asia ja se on siinä. Sen jälkeen odottelen mitä seuraavaksi tapahtuu.

Mua saa onnitella siitä, että en jättänyt asiaa polkemaan paikalleen. Suurin kiitos kuuluu nimimerkki Taitopelaajalle, jonka viesti toisessa ketjussa auttoi mua ajattelemaan järkevästi. Tattista vaan.

Mitä sä aiot tehdä, jos se tyttö ei välitä sinusta?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Jumalauta Nakkis ja muut naistenkaatajat. Mun asia alkaa oikeasti edistymään, siis ihan oikeasti!

Saisko likaiset yksityiskohdat pöytään?

Ja itse asiaan. Aaamulla pitäis heräillä aikaste ku pitäis mennä ysiltä optikolle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös