Vitutusketju

  • 10 546 555
  • 56 137

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En muista olenko jo joskus aiemmin avautunut samasta aiheesta mutta pakko on avautua taas. Minkä helvetin takia kaikkien käiveröiden ym. eläkeläisten pitää aina työntyä kauppoihin/virastoihin/pankkeihin silloin kun työssäkäyvät ihmiset ovat ruokatunnilla? Kun yrittää puolen tunnin ruokatunnin aikana saada asioita hoidettua niin eihän siitä tule hevon vittuakaan kun joka paikka on täynnä kahvitarjoiluita kärkkyviä mummoja ja joka käytävän tukkivia käiveröitä. Ja kassoilla/palvelutiskeillä on satametriset jonot kun nämä yrittävät rikkoa jotain hitausennätyksiä maksamisessa. Saatanan perkele, eikö noilla olisi koko päivä aikaa tukkia kauppoja niin vitut, sinne pitää työntyä juuri kun työssäkäyvät yrittävät yrittävät saada asioitaan hoidettua. Saatana että vituttaa vieläkin vaikka ruokatunnista on jo yli tunti aikaa.

Nimimerkillä Käiveröille ulkonaliikkumiskielto klo 10.30-12.30 ja klo 15.30-18.00
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Sofi Oksaselle Finlandia-palkinto. Arvasin kyllä, että hän sen palkinnon saa, kun päättäjänä on joku ämmämäinen "mies". Ei vitun vittu noita pekkatarkkoja. Voisi hänkin katsoa alushousujensa alle, että löytyykö sieltä yhtään mitään. Tai turha vaiva, ei varmasti löydy.

Ja mikä siinäkin on, että jos nainen on seurustellut naisen kanssa tai mies miehen kanssa, niin sitä varmemmin pitää olla jotakin taiteellista palkintoa ojentamassa. Vai onko se muka niin, että jos näin on tapahtunut, niin on jotenkin taiteellisempi ja herkempi luonne. En usko.

(no ei mua oikeasti niin paljoa tuo vituta mutta tässä ketjussa - ketjua kunnioittaen - pitää asiat ilmaista paatoksella)
 

tt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

En ole valitettavasti tuota Oksasen kirjaa tai muitakaan ehdokkaita lukenut, mutta kuulisin mielelläni, miksei tuo kirja Finlandia-palkintoa ansaitse. Myös vertailu muihin ehdokkaisiin kiinnostaisi.

Vai eikö sillä itse teoksella olekaan mitään väliä, jos voittajan naama ei miellytä?

Vituttaa oma kyynisyys, kun en jaksa uskoa Käyttäjänimettömänkään lukeneen yhtäkään noista teoksista.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Järjetön unettomuus. Sängyssä pyörimistä n. 23 - 02 joka yö tälllä viikolla, ja eilen yöllä umpiväsyneenä nukahdin välittömästi, vain herätäkseni yhdeltä ja nukahtaakseni uudelleen neljältä. Luonnollisesti tänä aamuna olikin sitten aikainen herätys jo kuudelta. Nyt on niin väsynyt, että kahvikaan ei auta. Oli mielenkiintoista ajella Raumalle ja takaisin kun saa pitää ikkunaa auki ettei nukahda. Huomenna pitäisi vielä jaksaa järjestää kavereille illanviettoa, tietysti mun kämpillä.

Ostetaan lisää tunteja vuorokauteen.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vituttaa oma kyynisyys, kun en jaksa uskoa Käyttäjänimettömänkään lukeneen yhtäkään noista teoksista.
Toki on tullut luettua. Ei kylläkään kokonaan, sillä noin sadan sivun jälkeen en kertakaikkisesti enää kyennyt lukemaan enempää, niin pahasti vitutti sen kirjan (Stalinin lehmät) lukeminen. Mielestäni tuo määrä riittää jo hyvinkin arvioimaan millaista tekstiä kukainenkin kirjailija tuottaa. Itse asiassa korkeintaan 5 sivua siihen jo riittäisi. Se oli lähes 500-sivuinen kirja, joten savottaa olisi ollut vielä edessä aivan liikaa.

Itselläni on tässä projekti meneillään, että luen jokaisen Finlandia-palkinnon voittaneen teoksen. Sen jälkeen jos kokeilisi lukea Nobel-kirjat, ainakin jostakin vuodesta lähtien. Pitääkö tässä nyt siis lukea tuo uusin Oksasen kirjakin kun on tullut itselleen luvattua. Ei vittu.

Ja sekin vituttaa, että oli niin arvattavissa, että se Tarkka juuri tuon Oksasen voittajaksi valitsee. Voisin sanoa, että on ennemminkin niin, että juuri Tarkka olisi voinut valita tuon Oksasen voittajaksi lukematta yhtäkään ehdokkaana ollutta kirjaa.

Ja vituttaa se Oksasen olen-niin-vitun-mukataiteellinen-älykkö-paskantärkeä-gootti -meininkikin. Se ei haittaisi niin paljoa jos kirjat miellyttäisivät.
 

passenger

Jäsen
Eikö laajakaistaliittymissä ole mitään alarajaa millä nopeudella sen pitäisi toimia? Eli siis vituttaa maksaa 8megasesta liittymästä ihan vitusti täällä korvessa, kun liittymän todellinen nopeus ei vielä kertaakaan ole ollut yli neljää megaa. saatana.

Vai pitäisikö vaatia joku tänne paikanpäälle mittaamaan nopeus. Lahdessa asuessa kävi ainakin niin että mulle myytiin kanssa 8meganen netti ja kun se ei pelittänyt kunnolla niin joku äijä kävi toteamassa että ei jotkut "kuparit" riitä nopeuteen. Sain PHP:ltä syksyn ilmaiseksi ja jotain muuta etuja. Mutta Soneralla nyt vaan todetaan asiakaspalvelussa että se 8 megaa on vaan teoreettinen maksiminopeus tälle liittymälle.
 

Korinekki

Jäsen
Kyl tua kaamos rupee vituttaa ny nii saatanasti. Lakkais ny toi vesisade ainaki. Pikkupakkane ja vähä lunt ni ei vituttas ollenkaa näi paljo.
Onneks huame o perjantai.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Eikö laajakaistaliittymissä ole mitään alarajaa millä nopeudella sen pitäisi toimia? Eli siis vituttaa maksaa 8megasesta liittymästä ihan vitusti täällä korvessa, kun liittymän todellinen nopeus ei vielä kertaakaan ole ollut yli neljää megaa. saatana.

Vai pitäisikö vaatia joku tänne paikanpäälle mittaamaan nopeus. Lahdessa asuessa kävi ainakin niin että mulle myytiin kanssa 8meganen netti ja kun se ei pelittänyt kunnolla niin joku äijä kävi toteamassa että ei jotkut "kuparit" riitä nopeuteen. Sain PHP:ltä syksyn ilmaiseksi ja jotain muuta etuja. Mutta Soneralla nyt vaan todetaan asiakaspalvelussa että se 8 megaa on vaan teoreettinen maksiminopeus tälle liittymälle.
No, jos linja ei nouse kun 4MB nopeudella, niin se on omasta valinnasta kiinni, haluaako pitää liittymänsä 8MB vai 2MB -nopeudella. Toki tuo 4 on tuplasti nopeampi kuin 2, mutta taas hintaansa nähden ei juurikaan nopeuta nettiä verrattuna 2MB nettiin. Mitään alarajaa ei siinä ole, kuinka nopeasti netin pitää toimia, jos se kuitenkin toimii nopeammin kuin alempi hintaryhmä.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Vituttaa MTV3. Tämän helvetin kanavan takia en enää näe edes Blegin pelejä CHL: sivuilta.
Itse löysin tuohon avun jonkun nimimerkin ystävällisesti otteluketjussa vinkkaamasta Hotspot Shield-ohjelmasta, joka ei anna CHL-sivujen nuuskia IP-osoitteen avulla kotimaatasi. Löytynee googlella, suosittelen.

Itseä vituttaa nyt joka ikisessä kadunkulmassa pyörivät skoudet. Kaikki kadut autoilta kiinni ja pampulla ohikulkijoita, perkele. Ei taas yhtään liioitella näitä merkityksettömien kokousten turvajärjestelyjä, ei.
 

Siri

Jäsen
Itseä vituttaa nyt joka ikisessä kadunkulmassa pyörivät skoudet. Kaikki kadut autoilta kiinni ja pampulla ohikulkijoita, perkele. Ei taas yhtään liioitella näitä merkityksettömien kokousten turvajärjestelyjä, ei.

Joo, niin täälläkin vituttaa. Lisäks tässä talon ympärillä pörrää koko ajan joku helvetin helikopteri ja pitää aika mukavaa ääntä.
Kun tuli kotiin, niin Koskelantien risteyksessä seisottiin varmaan yhteensä 15 minuuttia. Paikalla oli liikenteenohjaaja, joka päästi Pasilasta päin tulevat ajamaan koko ajan, mutta Käpylästä (eli vastakkaisesta suunnasta!) keskustasta ja tuusulanväylältä ei sitten päästänyt kuin noin kolme autoa kerralla, viiden minuutin välein. Jesh.
 

Belenoss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Ottawa ja Real Madrid
Pieni palkka vituttaa... Korotusta vois tulla nyt alkuun 50% että riittäs rahaa ostaa uusia kledjuja ja käydä parturissa muutakun kerran vuodessa...
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Saatana, Finlandia-palkinnossa ei ole kyse mistään naamiaisista.

En ole lukenut voittoisalta variksenpelättimeltä yhtään riviä, mutta palautteiden perusteella neidin tuotanto on sontaa.
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En ole lukenut voittoisalta variksenpelättimeltä yhtään riviä, mutta palautteiden perusteella neidin tuotanto on sontaa.

Vituttaa kaltaisesi juntit.

Kannattaisi joskus ihan henkilökohtaisesti lukea jotain muutakin kuin Käytännön Maamiestä ja Juoppohullun päiväkirjaa niin saattaisi näkökulmat avartua.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vituttaa kaltaisesi juntit.

Kannattaisi joskus ihan henkilökohtaisesti lukea jotain muutakin kuin Käytännön Maamiestä ja Juoppohullun päiväkirjaa niin saattaisi näkökulmat avartua.

No älä nyt siihen synnytä!

Olen minä parahin Schwalbe lukenut aika helvetisti kirjallisuutta. Dantesta Goetheen ja Salamasta Kiveen, Päätalosta Ahoon, Kiantoon. Linnaan ja Sillanpäähän ja Bulgakovista Gogoliin.

Yhden Vuorisen kirjan olen lukenut, ja se lähinnä oksetti: "Toisessa kädessä sillä oli suolakurkku ja suussa mun kulli..." Hyivittumitäpaskaa.

Tietenkään minun ei pitäisi tulla tänne naulaamaan Sofian kirjallisuutta, koska en ole lukenut lainkaan sitä. Mutta nyt vain kaiken palautteen takia tuntuu siltä, että tämä Finlandia-palkinto -case oli naamiaisten paras asu -kilpailu.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vittu! Helvetti että on nyt vaikeaa. Saatana!

No niin on! Sen lisäks koulukin kiinnostaa ihan helvetisti tällä hetkellä. Heikottaakin vielä jostain syystä niin olo on mitä parhain. Vittu jos mussa ois vähän enemmän ÄIJJJÄÄ niin menisin kohta vetää kännit koulun sijaan. Jää tuo kohta alkava pelikin kaikinpuolin väliin, saatana. Ei muutenkaan jaksa edes ajatella kuin maksimissaan tunnin eteenpäin elämäänsä..tosin huomenna voisi juoda ittensä unholaan. Ei tuo tulevaisuus tuo kuitenkaan mitään hyvää tullessaan. Musiikin "äänittelykin" meni päin ketun koloa, kun alko uskomaton heikotus...mä en jaksa nyt yhtään mitään.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sen jälkeen jos kokeilisi lukea Nobel-kirjat, ainakin jostakin vuodesta lähtien.

Vituttaa, että joku luulee Nobeleja myönnettävän yksittäisistä teoksista. Nobelin kirjallisuuspalkinto myönnetään ansioituneelle kirjailijalle hänen koko tuotantonsa ja uransa huomioiden. Joten onnea savottaan, jos meinaat tosiaan lukea jokaisen voittajan jokaisen teoksen. Vittu!
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Tietenkään minun ei pitäisi tulla tänne naulaamaan Sofian kirjallisuutta, koska en ole lukenut lainkaan sitä. Mutta nyt vain kaiken palautteen takia tuntuu siltä, että tämä Finlandia-palkinto -case oli naamiaisten paras asu -kilpailu.

Suurella pieteetillä ketjun henkeä kohtaan niin missä kohtaa kirjan arvo riippuu sen kirjoittajan ulkoisesta habituksesta? Mitenkähän vaikka Tervo pärjäisi noin ulkomuodon perusteella ratkaistavassa Finlandia-kisassa? Taivahan jumala.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vituttaa, että joku luulee Nobeleja myönnettävän yksittäisistä teoksista. Nobelin kirjallisuuspalkinto myönnetään ansioituneelle kirjailijalle hänen koko tuotantonsa ja uransa huomioiden. Joten onnea savottaan, jos meinaat tosiaan lukea jokaisen voittajan jokaisen teoksen. Vittu!
Pitäisikö tähän sanoa, että vituttaa, että joku luulee minun luulevan, että Nobeleja myönnetään yksittäisistä teoksista vaiko, että vituttaa, että ilmaisin itseäni niin epäselvästi, että joku luulee minun todellakin olevan niin urpo, että en tuota asiaa tietäisi. Eihän aikoinaan jo esimerkiksi meidän F.E Sillanpäämme saanut kirjallisuuden Nobelia mistään tietystä teoksesta, joten asia on ollut tiedossani jo noin 15 vuotta, sitä ennen en vielä tällaisia paljoa miettinyt.

Ilmaisen asian siis uudelleen, kuten sen jo aiemmin olen ajatellut mutta epäselvästi ilmaissut, kun en olettanut, että tämä näin tarkkaan pitää täällä ilmaista: Ajattelin lukea aika monen nobelistin tuoreimman julkaisun juuri ennen kuin kirjailijasta tuli nobelisti.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
No kertokaapa omien lukukokemuksienne pohjalta, miksi Sofi Oksanen voitti Finlandia-palkinnon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös