Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 6 977 244
  • 47 167

Rocco

Jäsen
En nyt pysty testaamaan, mutta kokeile painaa samaista Q kirjainta sen biisin kohdalla, jonka olet listaan laittanut. Toimii ainaskin Audacious-soittimella.
Tätä olen koittanut, mutta ei toimi WinAmpissa ainakaan.

EDIT: Kun kaikkia kokeili niin niinkin helposti selvisi että Shift + Q pudottaa biisin pois.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Missähän mahtanee vika olla, kun Iltasanomien nettisivut avautuvat kotikoneeltani pirun hitaasti? Työpaikalla IS:n sivut avautuvat normaalinopeudella. Kaikki muut sivustot avautuvat kotikoneelta huomattavasti nopeammin. Eihän siinä mitään menettäisi, jos skippaisi IS:n kokonaan, mutta silti olen ihmeissäni tuosta hitaudesta.
 

Borgie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Äänikortti?

Osaako joku suositelkaa hyvää ja äänikorttia tietokoneelle, kun tarkoitus on siirtää ääni digitaalisena koneen kovolta suoraan kotiteatterin vahvistimeen, mielellään koaksiaalisella kaapalilla. Voi olla sisäinen tai ulkoinen, ja mielellään ei ihan kivitalon hintainen.
 

tiipii

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Lahko
Mistähän mahtaa löytää radio-ohjattavia työkoneiden pienoismalleja? Joulun aikaan muistan että Clas Ohlsonilla olisi ollut radio-ohjattava Bobcat sekä Caterpillarin puskutraktori. Mistä muualta noita mahtaa saada koska viimeksi Clas Ohlsonilla käydessä siellä ei enää noita ollut.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Kesä ja olutnautinnot ovat potentiaalisia vatsankasvattajia, joten päätin ottaa vastaiskun ja jatkaa intissä alkanutta aktiivikuntoilua hyvällä sykkeellä. Juoksun vaihtoehdoksi olen miettinyt rullaluistelua kuntoilumielessä, ja omien luistinten hankinta on jäsentynyt jo hiljalleen päässä. Tarvitsisin kuitenkin joitakin tipsejä siitä, mitä luikkareiden hankinnassa tulisi huomioida. Hintaskaala tuntuu ulottuvan vajaasta satasesta aina sinne 400-500€ hujakoille. Omaksi budjetikseni olen suunnitellut 250€ (+- 50€), jolla kuvittelisin saavani kohtalaiset luistimet ja kypärän. Urheilukauppojen katalogeissa vilahtelevat luistinmerkeistä ainakin K2, Fila ja Salomon - onko näistä jokin parempi kuin jokin toinen?
 

Habs16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Paljonko maksaa kaupassa 1,25 litran olutpullo?
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
K2, Fila ja Salomon - onko näistä jokin parempi kuin jokin toinen?

Jep, K2 on paras. Mulla ollut nyt samat luistimet 6-7 vuotta ja pyöriä vaan joutuu vaihtelee noin joka kolmas vuosi. Ei tule rakkoja tai muita hiertymiä. Suosittelen. Mutta vissiin nykyään ainakin yli 200 eken luikkareissa kaikki rupeavat jo olemaan hyvälaatuisia. Mutta noista kolmesta jätä se Fila hyllyyn.
 

J.Petke

Jäsen
Urheilukanavalla Teemu Virkkunen puhui Stuttgart-Frankfurt ottelun selostuksessa jostain "oksennusreaktion" aiheuttavasta ottelun lopusta. Mikäköhän ottelu olisi ollut kyseessä? Oliko toinen joukkue Dortmund vai oletinko väärin?

Jäi kiinnostamaan kun satuin vaihtamaan kanavaa juuri kun kyseisestä tapahtumasta oli kyse mutta siitä en saannut kiinni että mitä tapahtui.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Urheilukauppojen katalogeissa vilahtelevat luistinmerkeistä ainakin K2, Fila ja Salomon - onko näistä jokin parempi kuin jokin toinen?

Itse suosittelen myös K2. Noin 250€ saa jo hyvät luistimet, kunhan tuntuu jalkaan hyvältä. Loppupeleissä ottaa pari kesää ennen kuin alkaa kenkäosa muotoutua passeliksi. Ostin viime keväänä K2 ja tänään tuli ekaa kertaa tänä kesänä kokeiltua. Hienoa puuhaahan se on.
 

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei guuuuuglesta ollut apua.

Nyt on haussa pressanvaaleissa ollut mainoskuva Tarja Halosesta sinivalkoisella taustalla. Vai oliko sillä ihan sinivalkoinen puku? No sinistä siinä ainakin oli! Joku ehkä muistaa.
 

Herke

Jäsen
Miten winampissa saa kappaleet soimaan niinku "Päällekkäin" esim: kappale x on loppumassa, jäljellä n. 2-5s niin seuraava kappale rupeaa soimaan"??
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Kiitoksia, mutta mitenköhän tämä mahtaa toimia?
Itseasiassa tuota ei kannatakaan asentaa. Kommenttien mukaan tunkee mainoksia ruudulle.

Eipä nyt löydy äkkiä sopivaa pluginia tuohon ja käsittääkseni winamp ei tähän taivu ilman "lisäosia".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös