Jukka Valtasesta HIFK:n uusi toimitusjohtaja

  • 121 677
  • 413

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Ratkaisu on sitten tehty ja pulinat pois. Nyt vaan odottamaan kuka on se, joka ensimmäisenä ehdottaa potkuja toimarille, urheilutoimenjohtajalle, hallitukselle tai ihan vaan kenelle vaan. Kaikille kenkää, senhän vaatimuksen HIFK:n fanit osaavat.

Aika monen muun kanssa olen samaa mieltä The Sir Pentistä. Sanokaa mitä hyvänsä, mutta hän on kyllä ihan aito "lätkäjätkä". Tulokset jäivät -krhm- hieman vaatimattomiksi, mutta palstamillimetrejä on riittänyt ja the faksi on muuttunut yleiskäsitteeksi kiekkopiireissä.

Hail The Sir Pentti!! Mukavia jatkoja, Prahassa nähdään.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Luuletko tosiaan, että nämä lapselliset "boikotit" vaikuttivat tippaakaan hallituksen päätöksiin? Itse en usko hetkeäkään.

Kyllä rintamakarkurit ja gloryhunterit tiedetään.

Itse henkilökohtaisesti olen 100% varma, että nämä 'lapselliset boikotit', adressit ja 'Pentti ulos' lakanat nimenomaan vauhdittivat tätä päätöstä.
Olen siis tästä asiasta aivan saletti.

EDIT: Gloryhuntteri vm. 1969 ja rintamakarkuri vm. 2006
 

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
Luuletko tosiaan, että nämä lapselliset "boikotit" vaikuttivat tippaakaan hallituksen päätöksiin? Itse en usko hetkeäkään.

Kyllä rintamakarkurit ja gloryhunterit tiedetään.

Jos katsojakeskiarvo olisi budjetissa tai yli niin Pena istuisi vielä vahvasti penkillään. Olisi sijoitus sarjassa mikä hyvänsä. Ei mikään elin tee ratkaisuja rakkaudesta lajiin, mikä olisi eettisesti oikein tai kivaa. Firmaa pyöritettäessä Eurolla on aina se kaikkein vahvin sana sanottavana.

Itse pidän suurempana rintamakarkuruutena pistää kriisitilanteessa päänsä pensaaseen, olla hiljaa ja toivoa että mörkö lähtee itsestään pois.

Juuri tuollainen asenne mahdollistaa yhteisön rappioitumisen sellaiseen kuntoon että joku terveempi organisaatio syrjäyttää sen kokonaan.

Vai oletko kenties sitä mieltä että mitään kriisiä ei ole ollutkaan vaan kaikki on ollut koko ajan hyvin?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Maikkarin Tuohimaan haastattelu oli mielestäni varsin hyvä ja asiallinen. Silti vielä hiukan ihmettelen sitä, miksi päätös kerrottiin julkisuuteen samana päivänä kun asiasta oli kerrottu Matikaiselle? Olisi antanut paremman kuvan toiminnasta, kun Penalle olisi kerrottu asia ensin ja pienen paussin jälkeen olisi pidetty tiedotustilaisuus, jossa Matikainen, Valkonen ja Nubondas olisivat istuneet vierekkäin kädet olkapäillä tjsp.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Maikkarin Tuohimaan haastattelu oli mielestäni varsin hyvä ja asiallinen. Silti vielä hiukan ihmettelen sitä, miksi päätös kerrottiin julkisuuteen samana päivänä kun asiasta oli kerrottu Matikaiselle? Olisi antanut paremman kuvan toiminnasta, kun Penalle olisi kerrottu asia ensin ja pienen paussin jälkeen olisi pidetty tiedotustilaisuus, jossa Matikainen, Valkonen ja Nubondas olisivat istuneet vierekkäin kädet olkapäillä tjsp.

Tässä puhutaan nyt kyllä hieman muunneltua totuutta. Olihan tämä 'Pena lähtee' case jo varsin julkinen salaisuus lauantaina 2.helmikuuta.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Itse tunnen ylpeyttä siitä, että olen (itse maksamallani) kausikortilla käynyt aina katsomassa IFK:n matseja, menestyksestä riippumatta.

Seura ei tietääkseni ole mitenkään erityisen "tuhon partaalla" ollut viime vuosina. Ja tuhon partaalle sen voi ajaa vain IFK:n hallitus päätöksillään, ei mikään "Pentti". Luuletko tosiaan, että nämä lapselliset "boikotit" vaikuttivat tippaakaan hallituksen päätöksiin? Itse en usko hetkeäkään.

Kyllä rintamakarkurit ja gloryhunterit tiedetään.

Ohhoh, mitä kommentteja.

Sinä kuulut selkeästi siihen kastiin, jolle joukkueen menestys ja meininki eivät selvästikään ole tärkeimmillä sijoilla.

Kyllä IFK suoraan sanoen aika tuhon partaalla on/oli. Kiinnostuksen ja katsojamäärien lasku on ollut tappavan tasaista. Boikotit sitäpaitsi auttavat aina. Jos rahavirrat vähenevät ja budjetista jäädään, niin silloin tehdään kaikki muutoksien eteen. HIFK ja muut joukkueet pyrkivät parhaaseen mahdolliseen tulokseen sekä taloudellisesti että urheilullisesti.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tässä puhutaan nyt kyllä hieman muunneltua totuutta. Olihan tämä 'Pena lähtee' case jo varsin julkinen salaisuus lauantaina 2.helmikuuta.
Voi olla. Itse en ole kovin kiihkeästi tätä rulettia seurannut, mutta se käsitys mulle on tullut, että kovin pitkää aikaväliä tiedottamisessa ei ollut. Voi olla, että olen itse hiukan vajaa.

Oli miten oli, toivottavasti uusi johto saa kovia pelimiehiä liigaan ja joukkueen mielenkiintoisemmaksi. Sitten on taas enemmän aihetta kiusata pilvilinnoja rakentelevia brändifaneja.

Rakkaudesta se hevonenkin potkii.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Kyllähän Pena on ainakin aavistanut

Voi olla. Itse en ole kovin kiihkeästi tätä rulettia seurannut, mutta se käsitys mulle on tullut, että kovin pitkää aikaväliä tiedottamisessa ei ollut.

Sanoihan Matikainen jo siinä YLEn TV ohjelmassa, 'jonkanimeäennytmuistaeikäseminuaedeskiinnosta', että koskaan ei voi olla työpaikastaan varma. Eikös se ohjelma ollut nauhoitettu jo viime kesänä? Kyllä on jo silloin aavistellut, että monoa tulee.
 

CamNeely#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Boston Bruins
Mistäs nyt tuulee?
Pena "The Fax" Fööni pusketaan pois, joukkue on alkanut pelaamaan sen näköistä kiekkoa mihin on vuosien saatossa totuttu ja mitä fanit on puoli vuotta huutaneet ja lisäksi hankitaan vielä konsonanttigorilla takalinjoille. Tämähän alkaa vahvasti näyttämään siltä että se oikea IFK on palannut. Olikin toisaalta vähän ikävä sitä joukkuetta, hyvässä ja pahassa.

Veikkaanpa että tulevaksi kaudeksi ei floppihankintoja juuri nähdä, kaukalossa sattuu ja tapahtuu sekä Toimistolla hommat hoidetaan asiallisesti.

Taitaa ensi vuoden IFK olla paha vastus kaikille. Tosin sitä se on jo tänä keväänä. Onnea vaan!
 

joey77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HIFK
Itse henkilökohtaisesti olen 100% varma, että nämä 'lapselliset boikotit', adressit ja 'Pentti ulos' lakanat nimenomaan vauhdittivat tätä päätöstä.
Olen siis tästä asiasta aivan saletti.

EDIT: Gloryhuntteri vm. 1969 ja rintamakarkuri vm. 2006

Erittäin hyvin sanottu. Tämä on minusta aivan käsittämätöntä tämä "Mä oon tosi fani ja kannan rahani tähän kaivoon hyvinä ja huonoina aikoina" - bullshitti. Hienoa, että löytyy tosi faneja mutta kyllä minusta homma toimii niin, että jos minulle luvataan yhtä ja annetaan toista niin ei e oikeen käy päinsä. Tämän kauden alun perseily nyt on jo ihan huippua. Jengi kaukalossa ei ole IFK:ta nähnytkään, kaikki mikkihiiret pyyhkii perseensä ja ollaan liigassa sijoilla Kalpa, Saipa ja Ässät. Sen jälkeen sitten vielä yhtymän viralliset tiedotteet kertovat kuinka asiasta valittaneet eivät ole Faneja vaan jotain epämääräisiä urputtajia, ja ainoat oikeat fanit ovat Mederin kavereita. Onko tässä kohtaa ihme jos vuosia joukkueelle rahansa antaneilla katkeaa pinna, ei pelkästään se, että tuote ei ole enää IFK mutta sen päälle kerrotaan , että et sä mikään fani oo ja ei sulla oo mitään oikeutta sanoa mitään.

Onko myös niin että kun minun mielestä Audi on hieno auto, niin jos laitan satatonnia sille puljulle ja saan tilalle vuoden -67 ladan jossa ei ole moottoria niin jos valitan asiasta niin en olekkaan enää Audin ystävä?

Itse uskon myös, että tämä boikotti kampanja jne muu valitus on ollut isokin tekijä tässä muutosruljanssissa. Uskomattoman tyhmähän on se yhtiö joka ei kuuntele asiakkaitaan jotka sanovat rahan tulon loppuvan jos asioita ei korjata.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Se, miten fanit ovat ilmaisseet aitoa ja oikeutettua epätoivoaan HIFKin päättäjien suuntaan koskien menestymistä, brändiä ja tasokasta johtamista, on vaikuttanut olennaisella tavalla uuden hallituksen toimenpiteisiin. Ihan raaka fakta. Nämä liike-elämän ammattilaiset ovat analysoineet tilanteen, katselleet panos/tuotos -listaa vuodesta -01 ja epäilemättä myös tunnelman kehittymistä Nordiksella kauden mittaan. Kun tähän lasketaan mukaan se, että HIFK on ollut selvästi jäljessä katsojatavoitteistaan ja joukkuetta silti rakastetaan niin paljon, että fanit koettavat pelastaa sen addresseillaan ja muilla mielenilmaisuillaan, niin mistä löytyisi niin ääliömäisen arrogantti ja puusilmäinen hallitus, joka jättäisi reagoimatta? Ehkä nimenomaan vanhan liiton miehet Frank ja Kife olisivat viitanneet kintaalla mielenilmaisuille, mutta jopa heidän rajansa menee siinä, missä media rupeaa käsittelemään HIFKin alakuloa. Tästä sentään dinotkin ovat olleet aina tarkkoja.

HIFKin fanien huolestumisessa ja asiallisessa debatissa rakastamaansa seuraa kohtaan ei ole tippaakaan rintamakarkuruutta. Päinvastoin. Kukaan ei ole halunnut tuhota seuraa, vaan pelastaa sen. Rintamakarkurit ovat niitä wannabetampioita, jotka vaihtoivat täksi kaudeksi Bluesin tai Jokerien halliin, kun HIFKillä meni huonosti. Tosi sissit käyvät aina vaan Nordiksella. Nyt siellä on nastempi käydä kuin The Sir Penan aikana, hieno homma. Tämä asia tuli toimistolle selväksi suureksi osaksi mielenilmaisujen takia, suureksi osaksi myös raakojen taloudellisten faktojen vuoksi. Nyt on reagoitu, kiitos siitä, tätä kutsutaan ammattimaiseksi johtamiseksi.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Vai oletko kenties sitä mieltä että mitään kriisiä ei ole ollutkaan vaan kaikki on ollut koko ajan hyvin?
Kriisejä on ollut, kyllä. Suuremmat kriisit tosin on koettu mielestäni aiemmilla kausilla, ei nyt kuluvalla. Eikö nyt näytä siltä, miltä IFK:n pelin pitääkin näyttää tässä vaiheessa? Mitä tällä kaudella tehtiin väärin? Hankittiin Vesce ja Ustrul + Cook? Pidettiin Baxter, jonka osaaminen alkaa selkeästi tulla jengissä näkyviin vasta nyt? Aiempien kausien fiaskoista vastuussa lienee sen aikanen IFK:n hallitus, joka ei jo sillin reagoinut siihen hirveään paskaan.
Ohhoh, mitä kommentteja.

Sinä kuulut selkeästi siihen kastiin, jolle joukkueen menestys ja meininki eivät selvästikään ole tärkeimmillä sijoilla.

Kyllä IFK suoraan sanoen aika tuhon partaalla on/oli. Kiinnostuksen ja katsojamäärien lasku on ollut tappavan tasaista. Boikotit sitäpaitsi auttavat aina. Jos rahavirrat vähenevät ja budjetista jäädään, niin silloin tehdään kaikki muutoksien eteen. HIFK ja muut joukkueet pyrkivät parhaaseen mahdolliseen tulokseen sekä taloudellisesti että urheilullisesti.
Kyllä menestys merkkaa ja meininkikin on alkanut kauden kuluessa löytymään. Vai voiko jou väittää, että viime matseissa olisi ollut tylsää? Itse pidän pelityyliä, tyyliä ja IFK-henkeä ja asennetta tärkeämpänä, kuin absoluuttista urheilumenestystä.

Kiinnostus IFK:ta kohtaan tuskin on vähentynyt missään vaiheessa kenelläkään. Katsojamäärät ehkä semisti alhaisemmat, kyllä.
HIFKin fanien huolestumisessa ja asiallisessa debatissa rakastamaansa seuraa kohtaan ei ole tippaakaan rintamakarkuruutta. Päinvastoin. Kukaan ei ole halunnut tuhota seuraa, vaan pelastaa sen. Rintamakarkurit ovat niitä wannabetampioita, jotka vaihtoivat täksi kaudeksi Bluesin tai Jokerien halliin, kun HIFKillä meni huonosti. Tosi sissit käyvät aina vaan Nordiksella. Nyt siellä on nastempi käydä kuin The Sir Penan aikana, hieno homma.
Juuri tätä minäkin yritin sanoa: "Tosi sissit käyvät aina vaan Nordiksella. Nyt siellä on nastempi käydä kuin The Sir Penan aikana". Debatti on aina paikallaan. Mutta "Pentti ulos"-kampanja ei ollut mielestäni tyylikästä, veitsen kääntäminen Pentin selässä nyt ei ole tyylikästä. Ja mielestäni on takin kääntöä ja/tai rintamakarkuruutta jättää kausari hankkimatta silloin kun menee huonosti. Mielipiteet voi ilmaista, kun sen aika on. Ne tavat toisinaan vituttavat, asiat voi tehdä tyylilläkin.

Tämä ei ole mikään Pentin puolustuspuheenvuoro, en todellakaan ole ollut tyytyväinen urheilulliseen menestykseen, brändiin, enkä pelityyliin, vuoden 2008 otteita + paria muuta kautta lukuunottamatta. Ja nyt tapahtuneet muutokset olivat varmasti paikallaan, olen erittäin tyytyväinen niistä. Tämä "ihanaa, nyt voin taas hommata kausarin"-mentaliteetti vaan pistää vituttamaan.
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Ja mielestäni on takin kääntöä ja/tai rintamakarkuruutta jättää kausari hankkimatta silloin kun menee huonosti. Mielipiteet voi ilmaista, kun sen aika on. Ne tavat toisinaan vituttavat, asiat voi tehdä tyylilläkin.

Mikä karkuruus on silloin kyseessä, jos kausikortin myyjälle ilmoitat tyytymättömyytesi tuotteeseen, niin vastaus on 'lähe menee' osastoa?

Kiitos ja anteeksi
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
BigRedBob

Kirjoitit "mielipiteitä voi ilmaista kun sen aika on".

7 laihan vuoden jälkeen monelle tuli mitta täyteen syksyllä kun HIFK konttasi, ja mikä pahinta, esitti aivan munatonta mikkihiiri-kiekkoa. Kausi näytti syys-lokakuussa helvetin synkältä. Silloin lähti adressit sun muut liikkeelle, mikä oli meidän ainoa tapa reagoida ja näyttää HIFK;n hallitukselle mitä mieltä ollaan.

Milloin olisi sitten sinun mielestä ollut / tai olisi oikea aika ilmaista mielipide jos ei syksyllä ollut? Olen monen muun kanssa täällä samaa mieltä että näillä fanien toimilla on ollut merkityksensä. Vain kaikkien tyhmin ja ylimielisin yritys ei reagoisi maksavien asiakkaidensa palautteeseen.

Olen silti sitä mieltä että Penaa ei missään tapauksessa voi syyttää kaikesta paskasta, täytyy muistaa että monessa päätöksessä on tarvittu hallituksen suostumus. Mutta yhtä kaikki, Pena on nyt historiaa ja uusi aika alkaa!
 

scholl

Jäsen
Ootteko huomanneet, että Jukka Valtanen ja Timo Everi ovat kuin kaksi marjaa? Jos kuvat laittaa vierekkäin niin kukaan ei tiedä kumpi on kumpi. Kerrankin siis puheet, että haetaan itsensä näköistä miestä osuvat totaalisen oikeaan. Molemmat ovat sellaisia karskeja, tappelijannäköisiä miehiä, joten fyysistä peliä varmasti tullaan näkemään. Se, että kumpikaan ei näytä toimitusjohtajalta, on ihan toisarvoista.

Ainoa negatiivinen asia on se, että toimitusjohtaja tulee kankeasta puhelinyhdistyksestä. Toki ollut aiemmin hyvinkin monenlaisessa mestassa, mutta joka paikassa hyvin lyhyen aikaa, joten toivottavasti tuo ei ole enne. Voihan hän silti olla hyvä ja dynaaminen tyyppi. Tuli vain luettua nyt vain cv-tasolla.

Se, että mies on nyt lomalla, on ihan ok asia, mutta en ymmärrä silti tuota tiedottamista. Eilen olisi voitu antaa Penalle kenkää ja sitten kun loma on pidetty, olisi voinut olla Valtanen tiedotustilaisuus. Joku ehti jo ennakkoon kiitellä sitäkin, ettei hallitus ole tullut julkisuuteen. Itse olen julkisen tiedottamisen kannalla eli asiakkaiden eli kannattajien kannalta olisi ollut toivottavaa, että hallitus olisi tullut jo syksyllä esiin ja kertonut, miten aikoo toimia ja mitkä ovat tavoitteet. Minulle ei ole vieläkään selvinnyt se, että haetaanko dominointia Suomessa vai keskinkertaista suorittamista. Samalla tavalla nyt kun toimitusjohtaja nimettiin, olisi hänen pitänyt olla pöydän takana samalla tavalla kuin esim. Mika Ihamuotila oli, kun päätti lähteä Marimekkoon.

Vittumaista odotella tekojen puhuvan puolestaan, kun en tiedä onko tavoitteet edes samat itselläni ja seurajohdolla.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Voi elämä tätä onnen päivää!

Hyvät jatkot Penalle, toivottavasti ei kuitenkaan enää HIFKissä vaikuta tulevaisuudessa. Tätä päivää on kyllä odotettu!!!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Juuri tätä minäkin yritin sanoa: "Tosi sissit käyvät aina vaan Nordiksella. Nyt siellä on nastempi käydä kuin The Sir Penan aikana". Debatti on aina paikallaan. Mutta "Pentti ulos"-kampanja ei ollut mielestäni tyylikästä, veitsen kääntäminen Pentin selässä nyt ei ole tyylikästä. Ja mielestäni on takin kääntöä ja/tai rintamakarkuruutta jättää kausari hankkimatta silloin kun menee huonosti. Mielipiteet voi ilmaista, kun sen aika on. Ne tavat toisinaan vituttavat, asiat voi tehdä tyylilläkin.

Luulisin, että isoilla linjoilla olemme aivan samalla levelillä. Olen usein sanonut, että lusisin Nordiksella, vaikka Alpo valmentaisi ja HIFK pelaisi Mestiksessä. Ei sieltä irti pääse, ihme Alcatraz. Mutta se, että minä katson joka tilanteessa hyväksi käydä matseissa, ei tarkoita, että en arvostaisi myös toista näkemystä. Toisin sanoen minun tapani kannattaa HIFK:ta ei ole ainoa oikea. Minä haluan katsoa ja kritisoida nimenomaan näkemäni perusteella. Jos kaikki olisivat yhtä pässejä kuin minä, halli olisi aina täynnä ja fanien ininälle ei tuntuisi olevankaan perusteita.

Kuten moni on täällä todennut, kysymys on kaupanteosta. HIFK myy kausikortin/irtolipun ja ostaja odottaa saavansa jotain vastineeksi. Jos vastine ei tyydytä, on moraalisesti ihan oikein jättää tiketti lunastamatta ja tehdä valitus myyjälle. Tällöinhän katsoja osoittaa, että hän haluaisi mielellään pitää matseissa käymisen pysyvänä asiana ja pyytää toimittajaa korjaamaan tuotettaan lupauksiensa mukaiseksi. Ihan selkeää asiakasuskollisuutta siis. Yleisönosastoissa näkee joskus kirjoituksia, joissa joku ilmoittaa, ettei enää käy Shellin huoltamoilla, koska Karkkilan Shelliltä sai aivan paskaa palvelua. Hän on menetetty asiakas. Shellin kanta-asiakas tekee sen sijaan valituksen yhtiön asiakaspalautteen kautta ja korkeintaan uhkaa, että kohta siirryn vittu Teboilille, jos ei meno parane Karkkilan Shellillä. Hyvin johdettu yritys ottaa palautteen huomioon ja haluaa ilman muuta pitää pitkäaikaiset kanta-asiakkaansa. HIFKin kannattaa olla ylpeä siitä, että joukkueesta välitetään. Mutta mikään puu ei kasva taivaaseen asti, jossain vaiheessa loppuu kantapeikonkin toleranssi. Ne tuhat katsojaa, jotka ovat syystä tai toisesta puuttuneet matseista odotuksiin nähden, ovat minunkin onnekseni vaikuttaneet lopputulokseen.

Ei täällä mielestäni Penttiä henkilönä kovin pahasti puukoteta. Itsekin totesin, että melkeinpä on haikea fiilis. Pena epäonnistui HIFKin toimitusjohtajana kaikilla mahdollisilla mittareilla. Ja noin julkisessa hommassa pitää kestää kritiikki. Toivon silti jollain sairaalla tavalla, että Pena näkyy vielä jotenkin suomalaisessa lätkäbisneksessä. Kenties hän menee frendinsä Alpon perässä Ässiin? Tai sitten SM-liigan toimitusjohtajaksi?
 

PJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevat Mestarit
Ratkaisu on sitten tehty ja pulinat pois. Nyt vaan odottamaan kuka on se, joka ensimmäisenä ehdottaa potkuja toimarille, urheilutoimenjohtajalle, hallitukselle tai ihan vaan kenelle vaan. Kaikille kenkää, senhän vaatimuksen HIFK:n fanit osaavat.

Aika monen muun kanssa olen samaa mieltä The Sir Pentistä. Sanokaa mitä hyvänsä, mutta hän on kyllä ihan aito "lätkäjätkä". Tulokset jäivät -krhm- hieman vaatimattomiksi, mutta palstamillimetrejä on riittänyt ja the faksi on muuttunut yleiskäsitteeksi kiekkopiireissä.

Pentissä oli kyllä sitä jotain. Kulttihahmo ehdottomasti.

Ikävää että piti hätiköidä eikä Pentti voinut poistua näyttämöltä vasta tämän kevään pleijarien jälkeen.

Joo, mäkin olen vähän hämmästynyt ettei tämän enempää vielä vaadita potkuja. Johan tässä on jo toinen päivä, kun tiedetään kuka on UTJ:n leivissä ja TJ:nkin nimi on jo ollut monta tuntia julkisesti tiedossa.

Jukalle onnea uuteen tehtävää, ei varmasti tule tylsää :)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tai sitten SM-liigan toimitusjohtajaksi?

Välitavoitteena voisi olla vaikkapa liigan kurinpitopäällikkö, eli The Penaksi Muukkosen paikalle. Olisi ainakin jämerä jätkä sillä pallilla, eikä mitään tuuliviiriä, joka kääntyy sen mukaan, millainen tuuli Arkadianmäeltä puhaltaa. Tosin liigan TJ:nä The Pena voisi ohjeistaa alaisuudessaan (?) toimivaa kurinpitopäällikköä toisen legendan, The Sepon vanhalla, mutta hyväksikoetulla neuvolla: antaa poikien pelata.
 

Bulldog

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, St Pauli
Täytyy suoraan sanoa, että Penaa ei tule ikävä. Luulen että Penalle olisi paras vaihtoehto suunnata kohti koti kontuja, eli P-Karjalaan. Jokipojat voisivat tarjota hänelle hyvän eläkeviran.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielipiteet voi ilmaista, kun sen aika on.
Kerrotko Hifk-ritari Bob miten ja milloin ne mielipiteet voi ilmaista jos et hyväksy näitä edellämainittuja keinoja joita tällä kaudella on käytetty eli pelien boikotointia tai Pentti ulos -kampanjaa? Siis sellaisia keinoja joilla on jotain vaikutusta niin kuin nyt oli. Kauden jälkeen risteilyllä 3 promillen humalassa itkien tai kirjoittamalla sähköpostia tuskin olisivat auttaneet.
Ja jos mitään mielenilmaisuja ei olisi fanien tai yhteistyökumppaneiden osalta tapahtunut eikä yleisömäärät laskeneet, niin mitä luulet olisiko Hifkin johdossa tapahtunut muutoksia?
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi? Et luota, että uusi johto sen tekee? Paljoa ei tarvitse parantaa, jotta parannus on iso, eikö totta?

Ehdottomasti, jos sillä haetaan vain parempaa sijoitusta sarjataulukossa. Sen voi vaan saavuttaa aika monella tavalla. Ilmalan tapa eikä varsinkaan porojen tapa kelpaa minulle.
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Maikkarin Tuohimaan haastattelu oli mielestäni varsin hyvä ja asiallinen. Silti vielä hiukan ihmettelen sitä, miksi päätös kerrottiin julkisuuteen samana päivänä kun asiasta oli kerrottu Matikaiselle?

Siksi, että jo lauantaina levisi tekstiviestit, missä todettiin, että huomenna Penalle kerootaan, että tuli lähtö. Huomenna ei pitänyt kutiaan, vaan siirtyi päivällä. On parempi kertoa itse, kuin antaa tiedon tulla ulos jostain muualta. Nytkin oli peräti kummallista, ettei tieto valunut tänne viikonlopun aikana, vaikka se osalla oli tiedossa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös