Vitutusketju

  • 10 573 138
  • 56 150

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vituttaa lämmitysöljyn hinta. 2000 litraa kyseistä törkyä tuli äskettäin tilattua hintaan 0,724 egee litra. Oli ne aikoja kun samaisen tavaran hinta oli vielä jossain 2,20 markan heitteillä.

Sama vaiva, mutta edistyy se ilmastokatastrofi ainakin pikkasen tällä kulutuksella. Oletko harkinnut ilmalämpöpumpun hankkimista öljyn rinnalle?
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sama vaiva, mutta edistyy se ilmastokatastrofi ainakin pikkasen tällä kulutuksella. Oletko harkinnut ilmalämpöpumpun hankkimista öljyn rinnalle?

Kyllä vakavasti olen ilmalämpöpummpua harkinnut. Kavereilta, joilla se on olen kuullut pelkkää hyvää niistä. Lisäksi kattilan vaihto uuteen tapahtuu näillä näkymin ensi kesänä.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kohta päättyvä sivarivuos on ollut ihan ok - välillä tosi mukavaakin -, mutta tuleva lauantai vituttaa. Täällä on joku hassunhauskaheiheihipheijakaikillahyvämieli joulutapahtuma, ja ensimmäinen ruoka/-leivoskuljetus on minulla lauantaiaamuna kello 08.15.

Ei siinä mitään, että lauantainakin on hommia, mutta että tämmöinen täysin turha joulutapahtuma. Ja vielä jo tuohon aikaan pitää aloittaa!
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllä vakavasti olen ilmalämpöpummpua harkinnut. Kavereilta, joilla se on olen kuullut pelkkää hyvää niistä. Lisäksi kattilan vaihto uuteen tapahtuu näillä näkymin ensi kesänä.

Hyvä. Jos koko kattila menee uusiksi niin harkitse tarkkaan ilma-vesi-lämpöpumpun mahdollisuutta. Voit sen avulla hyödyntää olemassa olevaa (?) vesikiertoista patterijärjestelmääsi jolloin ilmalämmön energia jakaantuu tasaisesti koko asuntoon. Tuohon tarvitsee vain erikse.en lämminvesivaraajakattilan. Tavallinen ILPhän on pistemäinen lämmitin eli sokkeloisessa asunnossa lämpimän ilman eksyminen kaikkiin tiloihin voi olla mutkaista. Pattereiden kautta lämpö jakaantuu kuten öljylläkin hyvin tasaisesti. Lisäksi IVLP on sisällä äänetön, ILP pöhisee aina jonkin verran.
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Kohta päättyvä sivarivuos on ollut ihan ok - välillä tosi mukavaakin -, mutta tuleva lauantai vituttaa. Täällä on joku hassunhauskaheiheihipheijakaikillahyvämieli joulutapahtuma, ja ensimmäinen ruoka/-leivoskuljetus on minulla lauantaiaamuna kello 08.15.

Ei siinä mitään, että lauantainakin on hommia, mutta että tämmöinen täysin turha joulutapahtuma. Ja vielä jo tuohon aikaan pitää aloittaa!
Itseäni vituttaa juuri yllälainatun kaltaiset tyhjästä kitisijät. Tuollaisille selkärangattomille pipopäille tekisi eetvarttia muutaman viikon reipas leirielämä esim. Rovajärvellä tähän aikaan vuodesta. Voisi tuoda hieman perspektiiviä näkökantoihin. Kello 08.15, ei saatana oo helppoa...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Itseäni vituttaa juuri yllälainatun kaltaiset tyhjästä kitisijät. Tuollaisille selkärangattomille pipopäille tekisi eetvarttia muutaman viikon reipas leirielämä esim. Rovajärvellä tähän aikaan vuodesta. Voisi tuoda hieman perspektiiviä näkökantoihin. Kello 08.15, ei saatana oo helppoa...

Hajosi pää kanssa kohtuu totaalisesti tuohon edelliseen heittoon vaikkakin kyseessä onkin asiakirjoittaja Pee. Ihan 08.15 pitää olla jossain, voi kamala. Vai pitää sivarin nousta sängystäkin ylös aamulla, aika rankkaa.
 

RedRave

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Detroit Lions, Die Mannschaft
Indiana Jones and the Last Crusade

Tältä alkaa jo vaikuttamaan meikäläisen näytönohjaimen (Club 3D) takuuseen meno, kun ei näytä mitään tapahtuvan. Saatiin se liukkaasti irti ja luvattiin kahdessa viikossa joko uusi samankainen tai sitten vastaava, ja nyt on kuukausi mennyt iloisesti eikä mitään ole kuulunut. Pariin otteeseen käyny paikallisessa Mustassa Pörssissä marisemassa, ja samat laput nähny molemmilla kerroilla.

Ei se prkl vaadi atomin halkaisua, että soittaa sinne maahantuojalle ja pyytää laittamaan postipaketissa se tulemaan. Tänään (taas) kävin utelemassa kortin kohtaloa, niin luvattiin soitella takaisin. Jos sieltä nyt soitetaan ja sanotaan että menee kaksi viikkoa vielä, niin käy kuluttaja-asiamiehen ovi että kolina käy.

Missä on Hannu Karpo kun sitä kerrankin tarvittaisiin karvalakkeineen päivineen?
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itseäni vituttaa juuri yllälainatun kaltaiset tyhjästä kitisijät.

Minua puolestaan ns. ihmiset, jotka määrittelevät, mitkä asiat saavat toisia vituttaa.

Tuollaisille selkärangattomille pipopäille tekisi eetvarttia muutaman viikon reipas leirielämä esim. Rovajärvellä tähän aikaan vuodesta.

Tämä on muuten vuoden paras aika minun mielestäni.

.jarska kirjoitti:
Ihan 08.15 pitää olla jossain, voi kamala. Vai pitää sivarin nousta sängystäkin ylös aamulla, aika rankkaa.

Kuten sanoin, "ei siinä mitään, että lauantainakin on hommia, mutta että tämmöinen täysin turha joulutapahtuma". Ja verorahaakin kuluu taas kivasti...
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Hajosi pää kanssa kohtuu totaalisesti tuohon edelliseen heittoon vaikkakin kyseessä onkin asiakirjoittaja Pee. Ihan 08.15 pitää olla jossain, voi kamala. Vai pitää sivarin nousta sängystäkin ylös aamulla, aika rankkaa.

On se joo kauheata niillä sivari-raukoilla!
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Minua puolestaan ns. ihmiset, jotka määrittelevät, mitkä asiat saavat toisia vituttaa.
Ai, kukas tuollaista on mennyt määrittelemään? Vittumaista, kieltämättä.
Tämä on muuten vuoden paras aika minun mielestäni.
No onneksi olkoon. Omasta mielestäni tämä on aika vittumaista aikaa.
Kuten sanoin, "ei siinä mitään, että lauantainakin on hommia, mutta että tämmöinen täysin turha joulutapahtuma". Ja verorahaakin kuluu taas kivasti...
Taisit jotain kellonajastakin märistä..
 

Viikatemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Hifk
Hajosi pää kanssa kohtuu totaalisesti tuohon edelliseen heittoon vaikkakin kyseessä onkin asiakirjoittaja Pee. Ihan 08.15 pitää olla jossain, voi kamala. Vai pitää sivarin nousta sängystäkin ylös aamulla, aika rankkaa.

Onhan tämä vain provo? Tarkoitan siis tätä alkuperäistä, "Peen" heittoa.
 

julijussi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jack "matkalla" Kerouac
En tiedä vituttaako vai pistääkö hiljaiseksi kun lukee noita ilmastoraportteja nykyään. Meille ihmisille ihan sama jos ja kun tapamme itsemme, mutta viattomien eläinten häviäminen pistää vituttamaan, mitä pahaa ovat tehneet (pl. pierskelevät lehmät)? Tämän päivän uutisia aiheestä tässä ja tästä. jääkarhuakin jo vituttaa.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
... Täällä on joku hassunhauskaheiheihipheijakaikillahyvämieli joulutapahtuma, ja ensimmäinen ruoka/-leivoskuljetus on minulla lauantaiaamuna kello 08.15.

Ei siinä mitään, että lauantainakin on hommia, mutta että tämmöinen täysin turha joulutapahtuma. Ja vielä jo tuohon aikaan pitää aloittaa!

Jos tuo kovin "varhainen" alkamisajankohta sinua häiritsee, niin en voi muuta todeta kuin että teit järkevän päätöksen jättäessäsi armeijan käymättä.
ps.sun asenne kyllä vähän vituttaa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Uhh. Tupla-uhh. Perse. Kikkeli. Mainitsin liikenneketjussa niin monta kertaa Jyväskylän, että tuli ihan tolkuton ikävä koko paikkaa. Ottaa päähän. Miksi sieltä ei voinut löytyä duunia mulle!? Miten ihminen voi tykästyä johonkin paikkakuntaan näin kovasti? Uhh, pääsisi joskus vaikka työkeikalle sinne. Plaa, v***u, haluan takaisin!!!
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Uhh. Tupla-uhh. Perse. Kikkeli. Mainitsin liikenneketjussa niin monta kertaa Jyväskylän, että tuli ihan tolkuton ikävä koko paikkaa. Ottaa päähän. Miksi sieltä ei voinut löytyä duunia mulle!? Miten ihminen voi tykästyä johonkin paikkakuntaan näin kovasti? Uhh, pääsisi joskus vaikka työkeikalle sinne. Plaa, v***u, haluan takaisin!!!

Kaukokaipuu on sellaista. Minun tekisi mieli muuttaa Poriin takaisin. (tai no, varsinaisesti Porissa en ole koskaan asunut, mutta Ulvila on riittävän lähellä Poria...)

Joskus oikeasti ärsyttää olla pois Porin seudulta.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kaukokaipuu on sellaista. Minun tekisi mieli muuttaa Poriin takaisin. (tai no, varsinaisesti Porissa en ole koskaan asunut, mutta Ulvila on riittävän lähellä Poria...)

Joskus oikeasti ärsyttää olla pois Porin seudulta.
Sinullahan on kaiketi kohtapuoleen mahdollisuus siihen, kai tuoreita mesuja tarvitaan Satakunnassakin? Mulle sen sijaan näyttää löytyvän töitä vain etelästä. Ei muuta kuin baanalle vain!
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joskus oikeasti ärsyttää olla pois Porin seudulta.
Vaikka lauseesi uhmaa logiikkaa niin lähden samalle linjalle - Raumalle on kaipuu. Vituttaa välillä niin suunnattomasti elellä pk-seudulla, vaikka täällä tullut asuttua jo päälle kymmenen vuotta. Raumalle kaipaa takaisin, ei ne kymmenisen lätkäreissua vuodessa sinne tee muuta kuin pahenna kaipuuta.

Lisäksi kun aina välillä erehtyy vertaamaan niitä kämppien hintoja...
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Lisäksi kun aina välillä erehtyy vertaamaan niitä kämppien hintoja...

Toki pääkaupunkiseutu saa Tampereen näyttämään edulliselta paikalta asua, mutta onhan Satakunta ja pienemmät paikat oma lukunsa näissäkin asioissa.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Verkkokauppa.com. Jos jotain tuosta firmasta ostatte, muistakaa lukea niistä englanninkielisistä manuaaleista kaikki pienellä printattu ettei vaan jää laitteen mahdollisesti hajotessa takuuhuolto saamatta. Varokaa myös sinne soittaessanne, että ette puhu liian kovaa. Saattaa henkilökunta syyttää teitä vittuilusta ja lyödä luurin korvaan.
 

Rush247

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins+Crosby
Verkkokauppa.com. Jos jotain tuosta firmasta ostatte, muistakaa lukea niistä englanninkielisistä manuaaleista kaikki pienellä printattu ettei vaan jää laitteen mahdollisesti hajotessa takuuhuolto saamatta. Varokaa myös sinne soittaessanne, että ette puhu liian kovaa. Saattaa henkilökunta syyttää teitä vittuilusta ja lyödä luurin korvaan.
Sama vähän Benewaylla, pikku porsaanreiätkin käytetään hyödyksi jotta asiakas vaan saisi vitunmoisen kyrvän otsaan. Vituttaa.

Vituttaa myös pokerichippi-tilaus joka on noin 2 kuukautta myöhässä ja toiset 2 varmaan vielä luvassa.
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pysäköinninvalvojat. Pitkään elin siinä uskossa että ne olisivat ihan oikeasti ihmisiä, mutta olin väärässä. Märän/kostean auton ikkunat eivät voi jäätyä pakkasessa, jos näitä einsteineja on uskominen. Pysäköintikiekko kuulemma osoitti, että olin saapunut paikalle edellisiltana. Minkäkös takia olisin kiekon laittanut, jos ei sitä illalla olisi tarvinnut? Olisin kai edes laittanut sen siihen ajankohtaan, jolloin kiekon käyttöaika alkaa?!
Jatkossa en jätä autoani kiekkopaikalle tai jos jätän, niin kyllä käyn vitun vartin välein raappaamassa ikkunat. Murhanhimo on aika valtaisa juuri nyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös