Mikä siinä on niin kamalaa, jos pikku-Petteri tirauttaa muutaman kyyneleen?
Ei siinä ole mitään kamalaa. Rankaisuoikeus ei kuitenkaan pääsääntöisesti ole kellään muulla kuin lapsen vanhemmilla.
Mikä siinä on niin kamalaa, jos pikku-Petteri tirauttaa muutaman kyyneleen?
Todettakoon vielä, että mielestäni lapset, jotka eivät osaa käyttäytyä ovat ärsyttäviä ja vanhempien tehtävä on laittaa lapsensa kuriin. Tämän pitäisi olla itsestäänselvää, ts. muiden ei pitäisi joutua lapsen huonon käytöksen uhreiksi tai siitä huomauttelemaan.
Rankaisuoikeus ei kuitenkaan pääsääntöisesti ole kellään muulla kuin lapsen vanhemmilla.
Kannattaa muuten oikeasti olla aika varuillaan lasten ja heidän vanhempiensa kanssa asioidessa, jos asenne on tämä. Käyttäytyi oma lapsi sitten kuinka tyhmästi tahansa, on vanhempien tarve suojella lapsiaan ehkä yksi vahvimpia vaistoja, mitä ihmisellä löytyy ja lapsen typeryydet kyllä unohtuvat nopeasti ylläkuvatun kaltaisissa tilanteissa.
-tt
Olen yrittänyt viimeiset viisi minuuttia saada esille jotain sopivampaa ketjua, mutta kone jumittaa. Koettakaa kestää, arvon kyrsiintyneet.Vituttaa se että vitutusketjusta tuli lastenkasvatusväittelyketju.
Täysin oikea asenne lapsenkasvatukseen. Lapselta luulot pois, ettei kehity miksikään päsmäriksi. Sitten vielä ihmetellään miksi nuoriso on nykyisin sellaista kun on, jos on kasvatuksessa mokattu täysin. Sieltä pohjatasolta ne asiat lähtee liikkeelle, vaikea estää lumivyöryä jos se on kasvanut liian isoksi.Itse veisin oman lapseni lätkäpelistä pois, jos hän rupeaisi potkimaan vessajonossa toisia ihmisiä kintuille. Itku ja huutohan siitäkin tulisi, mutta todennäköisesti jäisi seuraavalla kerralla potkiminen väliin.
Miksi ei samalla vaivalla hakattaisi lasta vähän myös? Kyllähän ne mustelmat siitä paranevat.Mikä siinä on niin kamalaa, jos pikku-Petteri tirauttaa muutaman kyyneleen?
Kokeile tulostaa "print as imagena" se .pdf.. Ja siitä Adobesta sen verran, että paskempia ohjelmistoja ylläpidon kannalta ei taida ollakaan. Vituttaa koko saatanan Adobe.Miten voi olla kansainvälisessä firmassa näin tyhmää porukkaa töissä. Vittu eivät saa yksinkertaisia tietokoneohjelmia toimimaan. Nyt on niinkin monimutkaisesta ohjelmasta kysymys kuin Adobe Acrobat 6.0 ja sillä tulostaminen. Meikäläinenhän ei asialle mitään voi tehdä, koska järjestelmävalvojalla on ainoastaan siihen oikeudet. Aamulla soitin ja kysyin onko homma hoidettu viikonlopun aikana, kun niin lupasivat. Vastaus oli; "ei vissiin, pitää varmaan asentaa se ohjelma uudelleen siihen sun koneeseen."
Eihän tässä ole kuin viime keskiviikosta asti asiaa ihmetelty.
Vituttaa taa karmee rakatauti mika iski paalle viikonloppuna. Kerrassaan oivallinen ajoitus kun keskiviikkona pitaisi lentaa Suomeen. Pitaa vissiin kayda laakarissa hakemassa joku steroidi piikki niin pysyy paikat auki lennon ajan.
Vituttaa taa karmee rakatauti mika iski paalle viikonloppuna. Kerrassaan oivallinen ajoitus kun keskiviikkona pitaisi lentaa Suomeen.
Minulle iski korvatulehdus juuri ennen viime lentoa, mutta Earplanesit + Nasolin toimi todella hyvin. Edellisellä kerralla oli korvat jumissa vielä vrk lennon jälkeen, nyt ei edes tuntunut kipua laskuissa. Tosin kovaa flunssaa mulla ei ollut kummallakaan kerralla, vain ahtaat korvakäytävät synnyinlahjana.
pernaveikko kirjoitti:Ruotsalainen kaksivuotias lapsi kuoli juuri lentomatkalla Thaimaaseen, kun hän matkusti kipeänä. Lääkäri oli tosin antanut matkustusluvan, mutta voi silti olla, että tässä asiassa kannattaa uskoa lääkäriä. Ei kai Suomi täältä mihinkään katoa.
Täällä kerrotaan että "Keraaminen suodatinosa on huokoista ainetta, joka koostuu mikrohuokosista. Matkustamon ilmanpaineen muuttuessa ilma kulkeutuu ensin keraamisen suodattimen läpi ennen kuin se saavuttaa korvakäytävän. Suodatin vaimentaa nopeat paineenvaihtelut, joita tapahtuu korkeuden vaihdellessa suuresti.". En tiedä, kuinka hyvin perustulpat vaikuttavat, mutta mulla ainakin toimi nuo värkit todella hyvin. Muiden puheen kuulee liki normaalisti, onko tämä sitten hyvä vai huono asia.Enpas ole tuollaisista Earplaneseista koskaan kuullutkaan. Onkos niissa jotain eroa tavallisiin korvatulppiin, kun kumminkin aikalailla hintavammat on?
Minulle iski korvatulehdus juuri ennen viime lentoa, mutta Earplanesit + Nasolin toimi todella hyvin. Edellisellä kerralla oli korvat jumissa vielä vrk lennon jälkeen, nyt ei edes tuntunut kipua laskuissa. Tosin kovaa flunssaa mulla ei ollut kummallakaan kerralla, vain ahtaat korvakäytävät synnyinlahjana.
Nyt kattoin, että
Katsoa, kahtoo, kattoo jne jne. Itse en katso tv:ta, vaan katton tai kattelen. Tampereelta syntyisin ja täällä elänytkin.Sori että kysyn mutta mitä kieltä toi KATTOIN on tai siis onko se joku ihme murrevika? Eikä tää siis ole provo vaan ihan ihkaoikea hämmäsytys.
Voiko tällaisia miehiä olla oikeasti olemassa? Kenenkään ei tarvitse olla mikään helvetillinen remonttiässä mutta hyviä käytöstapoja röyhkeyden sijaan voidaan kyllä jokaiselta edellyttää.