Jack Daniel's
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
"Hockey is a momentum game".
Voihan vittu sentään.
"mentaalienergia", "95 prosentin keskittyminen vastaa 50 prosentin suoritusta"
Ei jaksa, ei...
"Hockey is a momentum game".
Voihan vittu sentään.
Ärsyttäviä tilanteita juu, olen ollut vastaavissa joskus itsekin. En silti ymmärrä, mitä ideaa on pistää mukula itkemään, jos isukilla ei leikkaa. En toki tiedä, minkä ikäinen junnu on ollut kyseessä, mutta ilmeisesti ei kovin vanha, jos olet sen saanut itkemään pelkällä sanan voimalla. Hiukan erikoista käytöstä sunkin puolelta, kieltämättä.Hetken kuluttua potkiminen jatkui, jolloin tuli sanottua sen verran pahasti että pikku-Paavo alkoi itkemään.
Paskanmarjat. Vituttaa täysin käytöstavattomat pikku äpärät ja niiden toistaitoiset vanhemmat.Ärsyttäviä tilanteita juu, olen ollut vastaavissa joskus itsekin. En silti ymmärrä, mitä ideaa on pistää mukula itkemään, jos isukilla ei leikkaa. En toki tiedä, minkä ikäinen junnu on ollut kyseessä, mutta ilmeisesti ei kovin vanha, jos olet sen saanut itkemään pelkällä sanan voimalla. Hiukan erikoista käytöstä sunkin puolelta, kieltämättä.
Pisteet mistä? Siitä, ettei kyennyt sanomaan asiallisen tiukasti isälle asiasta, vaan päätti aukoa pojalle? Sulla on aika päin persettä meininki, jos tuosta saat tipan heppiisi.Paskanmarjat. Vituttaa täysin käytöstavattomat pikku äpärät ja niiden toistaitoiset vanhemmat.
Tutzballe täydet pisteet tilanteen hoitamisesta.
Vituttaa että Snookerilta menee osittain pilalle myös O'Sullivanin ylivoiman takia. Näistä kahdesta Sullivan toki on lempipelaajani mutta silti olisi haluttanut nähdä yli 10 erää.Vituttaa että eurosportin ohjelmatiedoissa ja EPGssä lukee Snooker, mutta sieltä tulee jotain vitun uintia mikä ei kiinnosta ketään. Haista Sievinen vittu!
Pisteet mistä? Siitä, ettei kyennyt sanomaan asiallisen tiukasti isälle asiasta, vaan päätti aukoa pojalle? Sulla on aika päin persettä meininki, jos tuosta saat tipan heppiisi.
Saan tipan heppiini kauniista naisista, en pikkulapsista.Pisteet mistä? Siitä, ettei kyennyt sanomaan asiallisen tiukasti isälle asiasta, vaan päätti aukoa pojalle? Sulla on aika päin persettä meininki, jos tuosta saat tipan heppiisi.
Niin, nyt kun vielä tietäisin, mistä maailmasta puhut. Kyllä puoliaan tulee pitää, mutta edelleenkään en käsitä sitä, että aikuisen pitää pistää pikkulapsi itkemään, olipa tilanne mikä tahansa. Pointtini on aivan toisaalla, mitä sinä haet. Minä en kiellä kenenkään vittuuntumisia tuollaisista asioista, koska itsekin kypsyn riekkuviin tenaviin. Silti ei tulisi mieleeni mennä itkettämään vierasta lasta sen vuoksi, että aikuisella ei mene ensimmäisestä kerrasta jakeluun. Mutta teillä on Tedin kanssa ihan kiva klubi, ei siinä mitään.Se, että sinä elät jossain vitun "käännä toinenkin poskesi" -maailmassa ei minua velvoita mihinkään.
Niin, nyt kun vielä tietäisin, mistä maailmasta puhut. Kyllä puoliaan tulee pitää, mutta edelleenkään en käsitä sitä, että aikuisen pitää pistää pikkulapsi itkemään, olipa tilanne mikä tahansa.
Vituttaa tällainen teksti. Enempää en viitsi kommentoida, vaikka ehkä joku jo arvaakin, että mitä olisi mielessä. Turha kuitenkaan kirjoitusoikeuksiaan alkaa menettämään tuollaisen paskan vuoksi.tutzballe pointit kotiin. Aivan oikein tehty. Ei tästä maailmasta mitään tule, jos antaa kaikenmaailman kakaroiden hyppiä silmille minkä sattuu. Jos omat vanhemmat on niin selkärangattomia olmeja, niin voimakeinot on sallittu, oli kuinka penska tahansa.
Kyllä ne tavat pitää oppia jo lapsena, eikä ne lapset niin viattomia ole, mitä usein kuvitellaan. Äärimmäisen kieroja ja häikäilemättömiä tapauksia, jos vaan antaa vallan tehdä mitä lystää. Oikean ja väärän taju ihan riittävän kehittynyttä. Vertaisin huonotapaista ipanaa huonosti kasvatettuun koiraan, joka tekee mitä sattuu. Siinä vaiheessa voi olla jo vaikeaa kääntää kurssia parempaan suuntaan, kun pohjatyö on tehty vituilleen.
Hetken kuluttua potkiminen jatkui, jolloin tuli sanottua sen verran pahasti että pikku-Paavo alkoi itkemään. Isä sitten suutuspäissään sanoi minulle, että on se kumma kun ei ole minkäänlaisia käytöstapoja, vaan pitää saada pikkulapsikin vielä itkemään.
Sen sijaan vitutusta nostavat aina - kuten jo sanoin - käytöstavattomat kakarat ja heidän idiootit vanhempansa. Se, että sinä elät jossain vitun "käännä toinenkin poskesi" -maailmassa ei minua velvoita mihinkään.
Jos omat vanhemmat on niin selkärangattomia olmeja, niin voimakeinot on sallittu, oli kuinka penska tahansa.
Mikä siinä on niin kamalaa, jos pikku-Petteri tirauttaa muutaman kyyneleen?
Todettakoon vielä, että mielestäni lapset, jotka eivät osaa käyttäytyä ovat ärsyttäviä ja vanhempien tehtävä on laittaa lapsensa kuriin. Tämän pitäisi olla itsestäänselvää, ts. muiden ei pitäisi joutua lapsen huonon käytöksen uhreiksi tai siitä huomauttelemaan.
Rankaisuoikeus ei kuitenkaan pääsääntöisesti ole kellään muulla kuin lapsen vanhemmilla.
Kannattaa muuten oikeasti olla aika varuillaan lasten ja heidän vanhempiensa kanssa asioidessa, jos asenne on tämä. Käyttäytyi oma lapsi sitten kuinka tyhmästi tahansa, on vanhempien tarve suojella lapsiaan ehkä yksi vahvimpia vaistoja, mitä ihmisellä löytyy ja lapsen typeryydet kyllä unohtuvat nopeasti ylläkuvatun kaltaisissa tilanteissa.
-tt
Olen yrittänyt viimeiset viisi minuuttia saada esille jotain sopivampaa ketjua, mutta kone jumittaa. Koettakaa kestää, arvon kyrsiintyneet.Vituttaa se että vitutusketjusta tuli lastenkasvatusväittelyketju.
Täysin oikea asenne lapsenkasvatukseen. Lapselta luulot pois, ettei kehity miksikään päsmäriksi. Sitten vielä ihmetellään miksi nuoriso on nykyisin sellaista kun on, jos on kasvatuksessa mokattu täysin. Sieltä pohjatasolta ne asiat lähtee liikkeelle, vaikea estää lumivyöryä jos se on kasvanut liian isoksi.Itse veisin oman lapseni lätkäpelistä pois, jos hän rupeaisi potkimaan vessajonossa toisia ihmisiä kintuille. Itku ja huutohan siitäkin tulisi, mutta todennäköisesti jäisi seuraavalla kerralla potkiminen väliin.
Miksi ei samalla vaivalla hakattaisi lasta vähän myös? Kyllähän ne mustelmat siitä paranevat.Mikä siinä on niin kamalaa, jos pikku-Petteri tirauttaa muutaman kyyneleen?