Ei ei vähennä tyhmien synnyttämistä. Tulee vain kierre.No älykkyys on onneksi vain vähän periytyvää, kun taas elinympäristöllä on suurempi vaikutus älykkyyteen. Näinollen tyhmyyttä juuri voisi vähentää siten, että fiksut ihmiset ottaisivat tyhmien synnyttämiä lapsia kasvatettavaksi ja antaisivat heille älykkyyttä ja oppimiskykyä yms. stimuloivia virikkeitä.
En tosin ole varma, ovatko esimerkiksi jossain sota-alueella syntyvien lasten vanhemmat automaattisesti tyhmiä.
Se on kyllä totta, että yksi ihminen ei voi paljoakaan kurjuutta vähentää, mutta kyllä kai yhdenkin lapsen elämän parantaminen olisi jo hyvä asia, vaikka kokonaiskurjuus ei juurikaan vähentyisikään.
Vituttaa lämmitysöljyn hinta. 2000 litraa kyseistä törkyä tuli äskettäin tilattua hintaan 0,724 egee litra. Oli ne aikoja kun samaisen tavaran hinta oli vielä jossain 2,20 markan heitteillä.
Veto: HIFK-Blues 0-5. Panos 4€. Kerroin 150, PAF:illa. Lopputulos: 0-6. SAATANAN SAATANA vittu ei pysty puhumaan.
Sama vaiva, mutta edistyy se ilmastokatastrofi ainakin pikkasen tällä kulutuksella. Oletko harkinnut ilmalämpöpumpun hankkimista öljyn rinnalle?
Kyllä vakavasti olen ilmalämpöpummpua harkinnut. Kavereilta, joilla se on olen kuullut pelkkää hyvää niistä. Lisäksi kattilan vaihto uuteen tapahtuu näillä näkymin ensi kesänä.
Itseäni vituttaa juuri yllälainatun kaltaiset tyhjästä kitisijät. Tuollaisille selkärangattomille pipopäille tekisi eetvarttia muutaman viikon reipas leirielämä esim. Rovajärvellä tähän aikaan vuodesta. Voisi tuoda hieman perspektiiviä näkökantoihin. Kello 08.15, ei saatana oo helppoa...Kohta päättyvä sivarivuos on ollut ihan ok - välillä tosi mukavaakin -, mutta tuleva lauantai vituttaa. Täällä on joku hassunhauskaheiheihipheijakaikillahyvämieli joulutapahtuma, ja ensimmäinen ruoka/-leivoskuljetus on minulla lauantaiaamuna kello 08.15.
Ei siinä mitään, että lauantainakin on hommia, mutta että tämmöinen täysin turha joulutapahtuma. Ja vielä jo tuohon aikaan pitää aloittaa!
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1464633
Vituttaa metsästäjät, jotka eivät osaa liikkua metsässä. Kuula perseeseen tuollaisille.
Itseäni vituttaa juuri yllälainatun kaltaiset tyhjästä kitisijät. Tuollaisille selkärangattomille pipopäille tekisi eetvarttia muutaman viikon reipas leirielämä esim. Rovajärvellä tähän aikaan vuodesta. Voisi tuoda hieman perspektiiviä näkökantoihin. Kello 08.15, ei saatana oo helppoa...
Itseäni vituttaa juuri yllälainatun kaltaiset tyhjästä kitisijät.
Tuollaisille selkärangattomille pipopäille tekisi eetvarttia muutaman viikon reipas leirielämä esim. Rovajärvellä tähän aikaan vuodesta.
.jarska kirjoitti:Ihan 08.15 pitää olla jossain, voi kamala. Vai pitää sivarin nousta sängystäkin ylös aamulla, aika rankkaa.
Hajosi pää kanssa kohtuu totaalisesti tuohon edelliseen heittoon vaikkakin kyseessä onkin asiakirjoittaja Pee. Ihan 08.15 pitää olla jossain, voi kamala. Vai pitää sivarin nousta sängystäkin ylös aamulla, aika rankkaa.
Ai, kukas tuollaista on mennyt määrittelemään? Vittumaista, kieltämättä.Minua puolestaan ns. ihmiset, jotka määrittelevät, mitkä asiat saavat toisia vituttaa.
No onneksi olkoon. Omasta mielestäni tämä on aika vittumaista aikaa.Tämä on muuten vuoden paras aika minun mielestäni.
Taisit jotain kellonajastakin märistä..Kuten sanoin, "ei siinä mitään, että lauantainakin on hommia, mutta että tämmöinen täysin turha joulutapahtuma". Ja verorahaakin kuluu taas kivasti...
Hajosi pää kanssa kohtuu totaalisesti tuohon edelliseen heittoon vaikkakin kyseessä onkin asiakirjoittaja Pee. Ihan 08.15 pitää olla jossain, voi kamala. Vai pitää sivarin nousta sängystäkin ylös aamulla, aika rankkaa.
... Täällä on joku hassunhauskaheiheihipheijakaikillahyvämieli joulutapahtuma, ja ensimmäinen ruoka/-leivoskuljetus on minulla lauantaiaamuna kello 08.15.
Ei siinä mitään, että lauantainakin on hommia, mutta että tämmöinen täysin turha joulutapahtuma. Ja vielä jo tuohon aikaan pitää aloittaa!
Uhh. Tupla-uhh. Perse. Kikkeli. Mainitsin liikenneketjussa niin monta kertaa Jyväskylän, että tuli ihan tolkuton ikävä koko paikkaa. Ottaa päähän. Miksi sieltä ei voinut löytyä duunia mulle!? Miten ihminen voi tykästyä johonkin paikkakuntaan näin kovasti? Uhh, pääsisi joskus vaikka työkeikalle sinne. Plaa, v***u, haluan takaisin!!!
Sinullahan on kaiketi kohtapuoleen mahdollisuus siihen, kai tuoreita mesuja tarvitaan Satakunnassakin? Mulle sen sijaan näyttää löytyvän töitä vain etelästä. Ei muuta kuin baanalle vain!Kaukokaipuu on sellaista. Minun tekisi mieli muuttaa Poriin takaisin. (tai no, varsinaisesti Porissa en ole koskaan asunut, mutta Ulvila on riittävän lähellä Poria...)
Joskus oikeasti ärsyttää olla pois Porin seudulta.
Vaikka lauseesi uhmaa logiikkaa niin lähden samalle linjalle - Raumalle on kaipuu. Vituttaa välillä niin suunnattomasti elellä pk-seudulla, vaikka täällä tullut asuttua jo päälle kymmenen vuotta. Raumalle kaipaa takaisin, ei ne kymmenisen lätkäreissua vuodessa sinne tee muuta kuin pahenna kaipuuta.Joskus oikeasti ärsyttää olla pois Porin seudulta.
Lisäksi kun aina välillä erehtyy vertaamaan niitä kämppien hintoja...
Sama vähän Benewaylla, pikku porsaanreiätkin käytetään hyödyksi jotta asiakas vaan saisi vitunmoisen kyrvän otsaan. Vituttaa.Verkkokauppa.com. Jos jotain tuosta firmasta ostatte, muistakaa lukea niistä englanninkielisistä manuaaleista kaikki pienellä printattu ettei vaan jää laitteen mahdollisesti hajotessa takuuhuolto saamatta. Varokaa myös sinne soittaessanne, että ette puhu liian kovaa. Saattaa henkilökunta syyttää teitä vittuilusta ja lyödä luurin korvaan.