Sekalaisten kysymysten ketju II

  • 6 971 500
  • 47 167

Pinturicchio

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Juventus, Jokipojat
www.kitbag.com

Onko kenelläkään kokemuksia ks. lafkasta? Sattumalta osuin sivulle ja ihan kohtuu edulliseen hintaan löytyisi noita futispaitoja. Vähän vaan mietityttää nuo postikulut, kun hintoja ei oltu sen kummemmin eritelty? Ja miten tulli noihin ulkomailta tilattuihin vaatepaketteihin suhtautuu? Saisin tilaukseen mukaan pari kaveria, mutta olisiko parempi tilata pienemmissä erissä?
 

Sorppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Jokerit, LepRa (R.I.P.)
www.kitbag.com

Onko kenelläkään kokemuksia ks. lafkasta?

Muutaman futispaidan olen tuolta tilannut ja ihan hyvin kaikki on mennyt. Postikulut tulevat muistaakseni näkyviin, kun lisäät tuotteet koriin ja täytät yhteystiedot (siis ennen tilauksen vahvistamista). Yhden paidan osalta kulut taisivat olla yhteensä kuutisen puntaan, suuremmalla määrällä yhteensä noin kymmenen.

Tulli ei ole ainakaan tähän mennessä tarttunut lähetyksiin, joissa on ollut kolme paitaa.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
1) Millaista juomaa on Riga Balzam ja miten sitä kannattaa nauttia? Isukki toi sitä kun kävi Riikassa...

Täällä on jo kerrottukin aika kattavasti, mutta sanoisinko näin, että yrttiviinaa, ja oikeastaan aika kitkerää. Ei oikein kännäysjuomaksi soveltuvaa, mutta yskänlääkkeenä ja pienen flunssan karkoituksessa erinomaista. Riiassa on baari, jossa tarjoillaan kymmeniä (ehkä jopa satoja) erilaisia Balzam-juomia. Itse maistoin viime kesänä Balzam-pirtelöä. Siinä se toimi hyvinkin.

Mustaherukkamehu on tosiaan yksi vaihtoehto. Itse en ole juonut, mutta baari itsessään mainosti sitä kovastikin. Itse olen kuullut teen olevan myös hyvä "lantrinki".
 

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voiko Tampereella viedä johonkin ilmaiseksi elektroniikkaromua?

Ei viitsi lasertulostin raatoa heittää normi roskikseen kun eihän se sinne kuulu.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Tilli- ja salaattimaassa vipeltää paljon pieniä littanoita kuoriaisia. Mitä ne on? Ruskeita ovat. Ja ovatko ne syy, miksi tilli on keltaista ja salaatti myös. Tilli on myös kitukasvuista. Kuukkeli ei oikein osannu auttaa..

Nimim. Viherpeukalo homeessa
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
MP3-soitin Bulgariasta?

ämpärikolmossoitin on pitkään ollut ostolistalla ja mietin että onko kellään tietoa mitä tuollaiset härpättimet maksaa Bulgariassa?

Olen runsaan kuukauden päästä menossa nahkaa kärventämään bulgaarien sekaan ja tuli mieleen että paljonko sieltä saisi laitteen halvemmalla. Ei ole välii onko iipodi vai zeni tai joku muu, kunhan tilaa laitteessa on vähintään 2 Gb.
 

tutzba

Jäsen
Millaisia (halpoja) yöpymismahdollisuuksia on Italiassa, joko Milanossa tai Torinossa. Ei tarvitse olla siis mitään viiden tähden hotelleja, joku mukava paikka missä on sänky kelpaa erittäin hyvin.
 

Pikkujofa

Jäsen
Mitähän kannattaa tehdä tilanteessa, jossa on veloitettu kortilla maksettaessa tuplahinta? Kuittikin on tallessa jos sillä jotain tekee.

Paikkakunta on myös toisellapuolen maata.

Edit. sijainti unohtui.
 

Illodin

Jäsen

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Oululaiset!

Mistä saa Oulun keskustasta edes suht hyvää ruokaa tähän aikaan? Kävellen olen liikenteessä ja paskaakaan tunne kaupunkia. Kävelykadulla eli kuulemma jossain rotuaarilla(?) asustelen. Eli mielellään muutaman sadan metrin säteellä pitäisi löytyä. Mäkki ja snägäri ei kiinnosta ja noista s-ryhmän paikoistakaan ei saa enää mitään tähän aikaan. Joku "pientä purtavaa" -paikka ois ihan hyvä, muttei kuitenkaan siis mitään mäkkiä.

Pikaisia vastauksia toivotaan.
 

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan
Mistä saa Oulun keskustasta edes suht hyvää ruokaa tähän aikaan? Kävellen olen liikenteessä ja paskaakaan tunne kaupunkia. Kävelykadulla eli kuulemma jossain rotuaarilla(?) asustelen. Eli mielellään muutaman sadan metrin säteellä pitäisi löytyä. Mäkki ja snägäri ei kiinnosta ja noista s-ryhmän paikoistakaan ei saa enää mitään tähän aikaan. Joku "pientä purtavaa" -paikka ois ihan hyvä, muttei kuitenkaan siis mitään mäkkiä.

Pikaisia vastauksia toivotaan.
Auttaako tämä http://www.kaenkky.com/?p=kht&nimi=&kaupunginosa=7&hinta=&elossa=1&rating=&submit=+Hae+ruokapaikat+ ?
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Kuollut artisti?

Tänään radiossa kuulin, että 25-vuotias helsinkiläisartisti on kuollut liikenneonnettomuudessa. Poliisi ei ollut suostunut kertomaan medialle henkilöllisyyttä. Löytyykö uutista mistään netistä/onko jollain tietoa henkilöllisyydestä?
 

mikse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Edmonton Oilers
Toimiiko mikään prepaidliittymä ulkomailla? Sonera Easy ei ainakaan, entä nämä Kolumbukset ja DNA:t?

Eikös DNA just mainosta jotain liittymää, taitaa olla Arvo, joka on muuten normi, mutta saat ladattua puheajan etukäteen.
 
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Mies, lehti ja kissa

Mikäs oli tämän sarjan nimi, jossa mies sai aina seuraavan päivän lehden ja näin onnistui aina pelastamaan kansakunnan pinteestä. Enempää en osaa kertoa tästä, mutta eiköhän joku käsitä mitä haen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös