Pitäisi olla näin.Pitääkö paikkansa, että jos ignooraat jonkun, niin hän ei myöskään voi lähettää sinulle yksityisviestiä? Käytännössä näet kuka sinut on ignooranut, jos yrität lähettää yv:n? Yksityisviestin lähettämismahdollisuus poistuu profiilin valikoista.
Öh... Viestin alkuosa OK, mutta siis asuinkunta = kotikunta??? NOPEMeni pieleen. Asuinkunta on kunta jossa asut ilman että olet ko. kunnassa kirjoilla. Yleensä siis asuinkunta = kotikunta.
Kirjoitin kylläkin että "yleensä asuinkunta = kotikunta".Öh... Viestin alkuosa OK, mutta siis asuinkunta = kotikunta??? NOPE
Miehen voi viedä pois Turusta, mutta ei Turkua pois miehestä.
Huomenna pitäisi mennä hakemaan uutta passia, ja olen lukenut / kuullut jostain, että nämä kuvat mitä koneista saa ei enää kelpaisi ja kuvat joutuisi ihan liikkeestä asti hakea? Onko näin?
Toinen juttu. Kuinka nopeasti tuo uusi passi ehtii käteeni? Viikon päästä keskiviikkona olisi lähtö Viroon, joten pitääkö ottaa pikapassina vai ehtiikö tuo normipassi hieman reilussa viikossa?
Kiitos vastanneille.
Itse hain itselleni uuden passin keväällä täällä Helsingissä. Toimitusaika oli tasan viikko. Kuvista en osaa sanoa, poliisilaitoksen lähellä oli valokuvausliike, josta sain passikuvat kympillä (liike antoi vielä rahat takaisin takuun, jos kuvat eivät jostain syystä olisi kelvanneet). Uutena juttuna mulle tuli sellainen asia, että nykyään haluavat sen vanhan passin takaisin, siis silloin kun sitä uutta passia hakee. Tulipa tästä mieleeni, pitääkin kiikuttaa se vanha passi sinne poliisiasemalle tuhottavaksi. Siellä passiosastolla oli muuten aika kauheat jonot, itse taisin odottaa tunnin verran silloin keväällä, ja taisipa asiasta olla uutisissakin tässä lähiaikoina (eli kannattaa ottaa esim. iltapulu mukaan, tai etsiä vaikka lähikahvila, jossa käydä jonotusnumeron saatuaan).Huomenna pitäisi mennä hakemaan uutta passia...
Joo, muistan sen hesarin jutun parin viikon takaa:Siellä passiosastolla oli muuten aika kauheat jonot, itse taisin odottaa tunnin verran silloin keväällä, ja taisipa asiasta olla uutisissakin tässä lähiaikoina
1) Millaista juomaa on Riga Balzam ja miten sitä kannattaa nauttia? Isukki toi sitä kun kävi Riikassa...
Onko Viking Linea halvempaa tapaa kulkea veden yli auton kanssa Ruotsiin ja takas? Viking Linella kaksi hlöä +auto -hinta olisi 100-150e / suunta.
Onko Viking Linea halvempaa tapaa kulkea veden yli auton kanssa Ruotsiin ja takas? Viking Linella kaksi hlöä +auto -hinta olisi 100-150e / suunta.
1) Millaista juomaa on Riga Balzam ja miten sitä kannattaa nauttia? Isukki toi sitä kun kävi Riikassa...
Voiko Tampereella viedä johonkin ilmaiseksi elektroniikkaromua?
Ei viitsi lasertulostin raatoa heittää normi roskikseen kun eihän se sinne kuulu.