Kuuntelussa juuri nyt

  • 1 915 806
  • 21 812

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Korpiklaani - Koko tuotanto

Miten voikin olla että minulta on päässyt tällainen bändi ohi korvien näin pitkään.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Tehosekoitin: Valonkantaja

Aivan sairaan hyvä biisi... Miksi helvetissä mä olen jossain jatkoajassa kirjotelemaassa, enkä joraamassa tätä jossain? :)

Hei Valonkantaja
Viaton et ole sinäkään
Hei rakkauden antaja
Ei oo mitään menetettävää...


http://www.youtube.com/watch?v=HLFTYKN_BHg
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Echo Is Your Love ja levyt 8hours ja Sheet Of A Blank Fucking Paper
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Kasaria ja kertosäkeitä, eli Lordin tuotanto läpi ennen nukkumaanmenoa..pöllittyä ja ennen kuultua toki, mut toimii..

Josko Alice Cooperin comeback-hittejä viä luukuttas (siis Poison, Trash, Stoopid).
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Scorppareiden edellinen levy, unbreakable soimaan. Katsotaan kumpi hyytyy ensin, Scorpparit vai kuuntelija.

Tota lättyä oon pyöritelly kädessä muutaman kerran, kait sen 6€ vois maksaa?

Lordin viimesin soimaan toistolla. Nyt It's Snows In Hell. Tuis jo Who's You Daddy?
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tota lättyä oon pyöritelly kädessä muutaman kerran, kait sen 6€ vois maksaa?

Lordin viimesin soimaan toistolla. Nyt It's Snows In Hell. Tuis jo Who's You Daddy?

Kyllä tuosta 6e voi pistää menemään, ei paha hinta ollenkaan. Pitäsköhän itsekkin vetää Lordit soimaan, Scorpparit lopettivat ja nyt soi Kamelotin toiseksi uusin levy, The Black Halo, joka on kyllä mun mielestä ihan saatan kova kiekko. Aivan loistavaa!
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Kaljat korkattu ja kohtaa saunaan! Tahtia lyö Alice Cooper comeback-hiteillään. Poison, Hey Stuupid ym.. Alice on kovempi kuin impotentin kulli!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Amorphis - Black river uutukaiselta levyltä on soinut jo n. 10 kertaa putkeen. On kyllä ihan järjettömän kova biisi! Meni ihan välittömästi ostoslistalle tuo levy.
 
Viimeksi muokattu:
Amorphis - Black river uutukaiselta levyltä on soinut jo n. 10 kertaa putkeen. On kyllä ihan järjettömän kova biisi! Meni ihan välittömästi ostoslistalle tuo levy.

Onko levy jo netissä vai mistä olet tuon biisin kuunteluun saanut? Elokuun lopullahan tuo virallisesti vasta ilemstyy ja itse juuri digipack-version ennakkotilasin bändin sivuilta. Sen verran lujaa tuo Silent Waters- sinkku kolahti, kun sen rockilta kuulin.

Itsellä soi Amorphis - The Orphan.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onko levy jo netissä vai mistä olet tuon biisin kuunteluun saanut? Elokuun lopullahan tuo virallisesti vasta ilemstyy ja itse juuri digipack-version ennakkotilasin bändin sivuilta. Sen verran lujaa tuo Silent Waters- sinkku kolahti, kun sen rockilta kuulin.

Itsellä soi Amorphis - The Orphan.

Kaverilta sain jonkun promo-version MP3:na. On kyllä sen verta kova levy että on ihan pakko-ostos elokuussa, itse asiassa pitänee itsekin käydä heittämässä ennakkotilaus samantien.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Bo Kaspers Orkesterin Sto-Gbg live DVD.

Järkyttävän hienoa illan aloitus musaa.
Kateellinen kavereille, jotka huomenna pääsevät Göteborgissa livenä orkesterin kokemaan. Toivottavasti siinä puistokonsertissa ilma on kohdillaan.

Kohta kyllä vaihtuu aika paljon rankempaan, mutta mihin, sitä vielä tiedä en...
 

Beeman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaughan Rangers
Wolfmother niminen aussibändi ja levyn nimi yllättäen Wolfmother. Kaveri pisti taannoin soimaan ja luulin että kyseessä on joku Zeppelinin kauan sitten kadonnut albumi. Suosittelen lämpimästi kaikille 70-luvun rockin ystäville.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Kuuntelussa tai no katselussa on nyt gunnarien keikka viime vuodelta rock am ringistä, helvetin jäätävä keikka. Axlin ääni aika priima tasoa.
 
Viimeksi muokattu:

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
Tänään kävin ostamassa The Odorantsien uuden Counting Wolves-albumin (Kiitti vitusti Posti kun hukkasit tilaukseni).

Aikuismaisempaa menoa kuin edellisellä levyllä, mutta onhan siitäkin jo aikaa, joten ei ihme. Arvosana ehkä jotain 9+, arvosanaa tiputtaa Sleeping with the enemyn uudelleenkikkailu, buu!
 

hätrikki ||

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Anaheim Ducks
CMX- Kuolemaantuomitut:

Ja tiedät olevasi vielä täällä
Ei mikään tapahdu huomenna
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös