Käy se ilmi siitä. Espoossa ja Turussa vastassa ollut IFK.Sori en nähnyt aikaisempaa viestiä. Mutta tuosta ei käy ilmi onko vastassa ollut aina HIFK? Se oli se mun pointti.
Käy se ilmi siitä. Espoossa ja Turussa vastassa ollut IFK.Sori en nähnyt aikaisempaa viestiä. Mutta tuosta ei käy ilmi onko vastassa ollut aina HIFK? Se oli se mun pointti.
Ok.Käy se ilmi siitä. Espoossa ja Turussa vastassa ollut IFK.
Mutta: ei sillä, Nordis on Nordis ja omalla tyylillä mennään. En väheksyisi kuitenkaan maaseudun jengejä, vaikka en omaani
Fanikatsomossa olin tänään ja allekirjoitan, kyllä olis ansaittu perkeleesti enemmän kun mitä saatiin.Todella hyvä meno melkeen koko pelin ajan. Capo otti vähän enemmän roolia kun oon ennen huomannu, ja pari Infernon kaveriakin capoili hetken - jengi lähti todella hyvin messiin, ja tuntui että fanikatsomosta saatiin enemmän irti kuin ennen. Paheksutut HJK- chantti sekä SM liiga haistakaa vittu kuultu - erittäin kova. Infernon äijille ja Kingeille erittäin iso hatunnosto, ja rummuissa olevalle kundille kans.
Vielä kun toi vitun joukkue saatais mukaan.
Joo tähän vahva sama eikä mitään lisättävää.Sm-liiga, haistakaa vittu - chäntti päivänselvän ulosajon jälkeen kyllä aivan tajuttoman noloa, jumalauta että hävetti olla paikan päällä todistamassa sitä. Muuten hyvä breno!
Mä olisin tuosta itse ehkä kakkosen antanut, mutta liigan aiempien päätösten perusteella odotin kyllä ulosajoa.Sm-liiga, haistakaa vittu - chäntti päivänselvän ulosajon jälkeen kyllä aivan tajuttoman noloa, jumalauta että hävetti olla paikan päällä todistamassa sitä. Muuten hyvä breno!
Nojoo, ehkä tuon olisi voinut tuossa kohtaa jättää pois. Enemmän tuossa varmaankin oli kyse turhautumisesta jengin sekoiluun.Sm-liiga, haistakaa vittu - chäntti päivänselvän ulosajon jälkeen kyllä aivan tajuttoman noloa, jumalauta että hävetti olla paikan päällä todistamassa sitä. Muuten hyvä breno!
No, tuskinpa missään muuallakaan olisi otettu tuota 5 min rangaistusta mukisematta vastaan vaan aivan varmasti olisi fanikatsomot pokkuroineet vastaan.Sm-liiga, haistakaa vittu - chäntti päivänselvän ulosajon jälkeen kyllä aivan tajuttoman noloa, jumalauta että hävetti olla paikan päällä todistamassa sitä. Muuten hyvä breno!
Infernojen mobi siellä on kans todella hyvin äänessä ja ottaa roolia em. lisäksi.Juu ilman Kingejähän fanikatsomo on ollut jo pitempään pelkkää piipitystä, muut ml. Saipan fanikatsomo menneet ajat sitten ohi. Ifk oli suunnannäyttäjä tässä kyllä.
Et tainnut olla pelissä? Ei Saipan porukasta kuulunut ihan hirveää brenoa.Eilen kuului seisomakatsomostapäin jo hyvää meteliä, tuon kun saisi x3, niin ehkä pärjättäisiin jo SaiPan faneille joilla on kyllä sen hervottoman tehokkaan viidakkorummun säestyksellä kova kannatus.
Nordiksella tämä on kyllä ihan riippuvainen missä päin hallia istuu. Se vieraskulma kun on siellä ylhäällä, niin jonnekin kuuluu, jonnekin ei juuri yhtään.Et tainnut olla pelissä? Ei Saipan porukasta kuulunut ihan hirveää brenoa.
Totta. Mut meidän kulma piti kyllä todella hyvää ääntä tossa pelissä mun mielestä.Nordiksella tämä on kyllä ihan riippuvainen missä päin hallia istuu. Se vieraskulma kun on siellä ylhäällä, niin jonnekin kuuluu, jonnekin ei juuri yhtään.
Juu, piti kyllä. Mutta itse istun paikassa johon kuuluu myös vieraskulma.Totta. Mut meidän kulma piti kyllä todella hyvää ääntä tossa pelissä mun mielestä.
Samaa mieltä. Lisäksi taisi tulla siinä kohtaa kun joku Saipalainen makoili Lehterän päällä.Sm-liiga, haistakaa vittu - chäntti päivänselvän ulosajon jälkeen kyllä aivan tajuttoman noloa, jumalauta että hävetti olla paikan päällä todistamassa sitä. Muuten hyvä breno!
Tähän yhdyn täysin. Kaverin kanssa ihmeteltiin että mitäs helvettiä nyt tapahtuu. Ei näin, ei todellakaan meillä.Mutta voin sanoa, että eilen oli aika raskas se kilpailu, missä kesken pelin kaksi äijää laittaa jääkiekkoja päänsä päälle ja voittaja saa taas jonkun burgerin. Siis siinä kohtaa oli kauden tärkein peli kesken ja oltiin 0-2 häviöllä. Tää siis ei ollut erätauolla. Mietin todella, kuka näitä keksii. Eihän noin junttia touhua ole edes missään maakunnissa.
No nää on näitä juttuja, mistä satunnaisesti matseissa käyvä ”tavan kansa” tykkää ja maailmalla harrastetaan myös tällaisia hassutuksia. Vaikka pelataan DDR-hallissa, ei sen menon ole pakko olla ihan tappiin asti DDR:ää. Ei ole niin vakavaa.Mulla on ärsyttänyt ne väliaika ja pelin aikana tapahtuvat pienet visailut ym. Esim se "mikä numero on voittava" ja sitten jännitetään saako joku hampurilaisen. Ainahan se numero osuu. Tää nyt vielä joten kuten menee. Mutta voin sanoa, että eilen oli aika raskas se kilpailu, missä kesken pelin kaksi äijää laittaa jääkiekkoja päänsä päälle ja voittaja saa taas jonkun burgerin. Siis siinä kohtaa oli kauden tärkein peli kesken ja oltiin 0-2 häviöllä. Tää siis ei ollut erätauolla. Mietin todella, kuka näitä keksii. Eihän noin junttia touhua ole edes missään maakunnissa.