Eiköhän tuo selviä teidän seuraavassa pelissä.Totta!
Viimeiseen erään voi siis laittaa mitä tahansa viritelmiä.
Eiköhän tuo selviä teidän seuraavassa pelissä.Totta!
Viimeiseen erään voi siis laittaa mitä tahansa viritelmiä.
Ajattelin tuota hiljaisuutta niin tuli perjantain peli ensimmäisenä mieleen, taisit kuitenkin tarkoittaa täällä kirjoittelun hiljaisuutta meidän osalta kauden aikana?Miten perjantainen matsi liittyy kirjoittamaani?
Voi se Mikkelistä katsottuna näyttää yleisöryntäykseltä mutta lahtelaisittain aika vähäinen määrä.
No, kohtuu normaali Lahti. Mikä sinänsä ei ole kovin vahva määrä 120 000 asukkaan kaupungissa.
Olihan se neljänneksen vähemmän kuin yleensä. Ei mikään yleisöryntäys miltä se Mikkeliin näytti.
Kyllähän tässä huomaa sen eron mikä oli varusteissa :DHassun hauska tämä keskustelu!
Bartosak ja Pelsut rikkoi sääntöjä tietoisesti virittämällä Bartosakille selkään korotetun suojan olkapäiden yli menevien laukausten varalle. Mikä näkyi vaikkapa eilen katsomoon asti, olin paikalla. Tällainen ei ymmärtääkseni kuulu maalivahdin varusteisiin lähtökohtaisesti. Kun Jukurit puuttuivat asiaa , hirveä ininä osalta Pelsujen kannattajia.
Sääntörikkomus ja tarkoituksellinen koko organisaatiolta ja oikea rangaistus, vaikka vain kaksi minuuttia. Tärkeintä kuitenkin, että tämä touhu saatiin pois.
Mietin vain, olisiko Jukureiden voittoon johtanut laukaus jäänyt tuohon korotettuun olkapäähän? Eli tämä viritelmä on antanut oikeasti etua Pelsuille.
Hamekangasostoihin siis Bartosak ja Pelsut ( siis vaimoille).
Eikös ne ole olleet naisia ja vanhuksia keitä tämä sankari on lätkinyt?Ei tainnut se huutelija mennä alas Bartosakin luo? Jos vittuilee, niin luulisi olevan miestä vittuilla suoraan kasvotusten.
Hyvä, että on sähköä.
Olen ainoastaan nähnyt tappelevan Mikko Perttua vastaan, jota en osaa ihan äkkiseltään naiseksi tai vanhukseksi mieltää.Eikös ne ole olleet naisia ja vanhuksia keitä tämä sankari on lätkinyt?
Yksi Ilveksen kannattaja oli kirjoittanut ketjuun ivalliseen sävyyn ennen minua eli yleistyksesi meni ns. päin v*ttua. Lisäksi viime keväänä meitä nöyryytti muistaakseni joku muu kuin Pelicans eikä se nyt varsinaisesti kaiherra mieltä - ainakaan siinä määrin, että pitäisi sen takia lahtelaisille aukoa päätä.Tuntuu ilves leirissä olevan suurin itku aiheesta …on se mukavaa kun viime kevään nöyryytys kaihertaa edelleen Ipa leirissä.
Hyvä näin, kun kyse oli jäiden ulkopuolisista tappeluista.Olen ainoastaan nähnyt tappelevan Mikko Perttua vastaan, jota en osaa ihan äkkiseltään naiseksi tai vanhukseksi mieltää.
”Pasi sen sitten viime hetkellä keksi, että pistetään Iida Vainio sinne paidan alle olkapäille makaamaan.”Ei tästä puutu kuin Iida Vainio.
Lähinnä tuntuu siltä, että muualla ei osata tätä aihetta lopettaa ja mennä eteenpäin. 2 minuuttia tuli siitä ansaitusti ja peli hävittiin. Huomenna uusi peli ja se on uusi mahdollisuus.Ainakin tämän ketjun perusteella tästä aiheesta suurin itku on kuulunut Lahdesta, kun joku törkeästi kehtasi puuttua jatkuvaan ja laskelmoituun sääntörikkeeseen.
Samaan tapaan täällä yleistetään Pelsu fanien hyväksyvän tuollaisen toiminnan mistä nyt jääty kiinni. Ei emme me kaikki hyväksy ja allekirjoita seuran toimiaYksi Ilveksen kannattaja oli kirjoittanut ketjuun ivalliseen sävyyn ennen minua eli yleistyksesi meni ns. päin v*ttua. Lisäksi viime keväänä meitä nöyryytti muistaakseni joku muu kuin Pelicans eikä se nyt varsinaisesti kaiherra mieltä - ainakaan siinä määrin, että pitäisi sen takia lahtelaisille aukoa päätä.
Varsinkaan, kun meillä on nykyään teidän kultapoika valmentamassa. Onneksi ei maalissa.
Ette varmasti, valitettavasti niin se menee, että muutama idiootti helposti pilaa koko muun porukan maineen.Samaan tapaan täällä yleistetään Pelsu fanien hyväksyvän tuollaisen toiminnan mistä nyt jääty kiinni. Ei emme me kaikki hyväksy ja allekirjoita seuran toimia
Samoin tuolla Pelsu osiossa oli la pelin aikana kaikenlaista Mikkeliläistä huutelijaa ja suunsoittajaa. Yksi englantia meille Lahtelaisille opettanut taisi jopa joutua sieltä pidemälle jäähylle. En silti yleistäisi tätä käsitystä koskemaan kaikkia Mikkeliläisiä kiekkofaneja.Ette varmasti, valitettavasti niin se menee, että muutama idiootti helposti pilaa koko muun porukan maineen.
Samaa mieltä tästä, en ottanut kantaa onko yleistys järkevää, mutta niin se vaan maailmassa menee kuten ollaan ihan kiekonkin puolelta ja kannattajaryhmien liittyvien "kohujen" perusteella huomattu jo vuosikausia.Samoin tuolla Pelsu osiossa oli la pelin aikana kaikenlaista Mikkeliläistä huutelijaa ja suunsoittajaa. Yksi englantia meille Lahtaisille opettanut taisi jopa joutua sieltä pidemälle jäähylle. En silti yleistäisi tätä käsitystä koskemaan kaikkia Mikkeliläisiä kiekkofaneja.
Mun mielestä ylipäänsä hyvin kummallista lähteä vittuilemaan toisen seuran palstalle. Sen takia meillä on tämäkin osio, että täällä kummankin seuran kannattajat pystyvät puimaan otteluja sekä aukomaan päätä. Itsekin olen muutaman viestin Pelsun palstalle laittanut, mutta ne eivät vittuilua olleet. Asiallinen keskustelu on aina hyvästä.Samoin tuolla Pelsu osiossa oli la pelin aikana kaikenlaista Mikkeliläistä huutelijaa ja suunsoittajaa. Yksi englantia meille Lahtelaisille opettanut taisi jopa joutua sieltä pidemälle jäähylle. En silti yleistäisi tätä käsitystä koskemaan kaikkia Mikkeliläisiä kiekkofaneja.
Tämä. Muutekin naapuri joukkueiden kannattaja näkee asiat eri kulmasta, joka tuo hyvää näkökulmaa keskusteluun. Mulle on myös faktapohjanen kuittikin toki aina tervetullutta. Tällä foorumilla on muuten aika omituinen logiikka suurimmalla osalla, että pitäisi jotenkin pyydellä anteeksi toisten joukkueiden ketjuihin kirjoittamisesta? Eikös se nimenomaan ole foorumin suola, että tarinaa tulee sieltä ja täältä. En minä ainakaan pyytele keneltäkään anteeksi, jos jotain mumisen muiden kuin kannattamani joukkueen ketjussa.Mun mielestä ylipäänsä hyvin kummallista lähteä vittuilemaan toisen seuran palstalle. Sen takia meillä on tämäkin osio, että täällä kummankin seuran kannattajat pystyvät puimaan otteluja sekä aukomaan päätä. Itsekin olen muutaman viestin Pelsun palstalle laittanut, mutta ne eivät vittuilua olleet. Asiallinen keskustelu on aina hyvästä.
Jostain syystä heti tulee mieleen sellaiset punaiset seinät hämyisessä kabinettihuoneessa.Kyllä on jokereilla melkoinen seinä kiivettävänä jos ipk:n voittavat.
Tästä oltava eri mieltä. Peter Abbandonato ja Max Ellis lukeutuvat ehdottomasti Liigassa tähtitason pelaajiin.Pelicansilla on kuitenkin edelleen tähtitason pelaajia, joita Jukureilla ei taas ole.