Joku ei ilmiselvästi tee töitään kunnolla.Uskotko et ollaan myös itse ihmetelty, että miten tuota yhtä helvetin kohtaa ei saada lukittua kunnolla. Ainakin neljäs kerta tällä kaudella.
Joku ei ilmiselvästi tee töitään kunnolla.Uskotko et ollaan myös itse ihmetelty, että miten tuota yhtä helvetin kohtaa ei saada lukittua kunnolla. Ainakin neljäs kerta tällä kaudella.
En tiedä miten liittyy Pelicans Jukurit playout sarjaan mutta laita yv av postikortti tai jotain.Mites se sun iso tilipäivä? Maksa velkas.
Vähän? VÄHÄN??? Tuo joukkue on enemmän sekaisin kuin minä 10 alkoholijuomaa nautittuani.Pelicans on kyllä vähän sekasin Jukurien käsittelyssä. Kova ratkasu tuo femma, mutta jos ei olis taklannu niin eipä Jukuritkaan ylivoimalla olisi. Noh, jossittelua.
10 ykkösolutta vai 10 shottia liettualaista pirtua?Vähän? VÄHÄN??? Tuo joukkue on enemmän sekaisin kuin minä 10 alkoholijuomaa nautittuani.
Ei ole tämä peli vielä ohi.Tietenkin olis kiva nähdä viis vastaan viis peliäkin vähän ennen kun Pelicansia alkaa suolaamaan.
Tämä meneillään oleva peli on ohi, jos Pelicansin voittoon viittaat.Ei ole tämä peli vielä ohi.
Olet mahdollisesti ironinen, mutta itse en luota Kapasen kykyihin koutsina. Kalpassa meni hetkellisesti hyvin vanhoilla pohjilla, mutta taktinen osaaminen osoittautui ohueksi. Samoin nyt Pelsuissa karismaattinen mies sai aikaan alkubuustin, mutta se ei kauas kantanut.Kapanen ulos ja scouttaamaan Slovakiaan.
Vai hoitaako..?Seuraako pussinokat Laban ja FC Lahden viitoittamaa tietä divariin?
Eiköhän Pelicans tämän hoida, mutta olisihan tuossa skenaariossa sitä draamaa.