En gång IFK
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Aston Villa
Onhan tää päivä ollut pelkkää hymyä eilisen jälkeen, huikeita juttuja. Vähän yli viikko huilia ja sit mennään taas!
Aivan kuin minun näppäimistöltä. Vanhimmalle muksulle joka on Kiekko-Espoo kerroin myös että mukava kerrankin rennosti kattoa. Ymmärsi hyvin. Yhtään ei haittais jos SaiPa ja/tai. KooKoo tipahtas mutta toiveissa ainakin pitkät sarjat.Yhtä hymyähän tämä nyt vain on. Ensi viikon voi seurata Liigaa vailla huolta mistään. Tiukkoja sarjoja siellä tiedossa. Tämän jälkeen päästäänkin sitten itse asiaan. Vielä ei tarvitse mitään manailla, katsotaan mikä on fiilis sitten parin viikon päästä kun on puolivälierät polkaistu käyntiin.
En tiedä kuulitteko, mutta eilen Isku Areenalla raikasi melkoisen kovaa IFK-chantit tuon Claran tapauksen jälkeen.
Kiitokset vielä playoff-paikasta.
Taitaa olla niin sanottu " once in a lifetime" - tilanne. Mutta tätähän se liigan avaaminenMelkoinen playoff-kierros, kun Jyväskylässä chantataan TPS:ää ja Lahdessa IFK:ta TPS-kannattajien toimesta.
Taitaa olla niin sanottu " once in a lifetime" - tilanne. Mutta tätähän se liigan avaaminen
toi tullessaan, todelinen jännitys säilyi viimeiselle kierrokselle asti , viimeisellä kierroksella
oli pelkästään yksi matsi jossa kummallakaan ei enää ollut panosta.
Tonttuki tajus, et hei tää kulmamöyrintä näyttää kivalta, joltain Eurooppalaiselta suurseuralta tuttu.Rimpinen pelasi aivan maagisen kolmannen erän ja nollasi Tapparan.
Tappara tosin näytti ajoittain jotenkin tutulta; olivat hitaita ja pyörivät nurkissa…
Jokohan tulisi dynastia päätökseen. Olisi aika.
Ihan kammo moga.IFK:n Stadin Kevät-tapahtuman Facebook-päivityksen lokaatio hymyilytti.
Olenko yksin vai tuoksahtaako täällä alkavan Stadin kevään kunniaksi myös pitovoiteet ja painimolski? Voi olla, että nenä petti.
Jos loppuu kunto kesken, olisiko kenties joku musiikin ala vaihtoehto?Olishan HIFK:n kevät aika valjua, jos ei sinne sitä yhtä x-factoria tuoda mukaan.
Itse olen miettinyt, että eikö tähän mennessä olisi voinut laajentaa tarjontaa? Hiihto ja paini. Miksi ei vaikkapa pesäpallo ja uinti.
Kuka tämä legendaarinen hiihtäjäpainija on? Millä nimimerkeillä hän on tänne kirjoitellut, vai voiko kuka tahansa olla hiihtäjäpainija? Milloin hän on täällä vaikuttanut? On kyllä ollut melkoinen mestari kun on laittanut joiltakin noin pään sekaisin. Jatkoajan Jarkko Ruutu, vai Leo Komarov?
Selvästi on jättänyt joihin selkeän muistijäljen, etteikö peräti olisi joillekkin jäänyt hampaankoloon verbaaliset selkäsaunat? Tuollaiselle hiihtäjäpainijalle olisi tilausta kyllä HIFK:n nelosessa. Laittaisi päät sekaisin ja ukkoa seinille.Eikös se hiihtäjäpainija ollut joku Pertsa, ellen nyt ihan väärin muista. Mutta sitä en muista tai sitten en vaan ole niin pitkään palstaa seurannut, että voisin mitenkään sanoa muistavani kirjoitteleen hänen täällä useammalla nimimerkillä.
Äärimmäisen vahva ja vanhahkon tuore tuoksu.Olenko yksin vai tuoksahtaako täällä alkavan Stadin kevään kunniaksi myös pitovoiteet ja painimolski? Voi olla, että nenä petti.
Ettei tuo hiihtäjäpainija olisi niin syvälle teidän päähänne päässyt, että koette jo aistiharhoja? Minun HIFK:ssa on aina tilaa hiihtäjäpainijalle.Äärimmäisen vahva ja vanhahkon tuore tuoksu.
Nyt on jo aika harhaista settiä, jos väitätte, että minä olen joku hiihtäjäpainija. Toisekseen eikö tuollainen henkilöspekulointi ole palstan säännöissä kiellettyä?Kyllähän se vahvasti haiskahtaa siltä että jo kattava lista saa pian uuden nimimerkin jonon jatkoksi. Näyttää toki siltä että molskit on taaksejäänyttä elämää ja on siirrytty sinfonia-orkesterin leipiin. Mielenkiintoista onkin nähdä onko seuraava tulokas expertti pasuunan tai saksofonin soitossa.
Kannattaa kysyä moderaattoreilta jos arveluttaa.Nyt on jo aika harhaista settiä, jos väitätte, että minä olen joku hiihtäjäpainija. Toisekseen eikö tuollainen henkilöspekulointi ole palstan säännöissä kiellettyä?