Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

• 1 914 372
  • 19 962

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
No sillai kai, ihan alusta päätyyn. Kuka on toritouho?
Kosilla viimeks syksyllä. Ihan pehmeet touhuu nyt hei!
Eigu mnää aateli et onk mittää torijuhlaa? Mut ainnii ei Rauml kiakkokulttur oo.

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Onnea Rauma! Kova suoritus olla 16 joukkueen sarjassa 60 pelin jälkeen paalupaikalla. Mielenkiintoista nähdä mihin lopulta riittää. Kotietu on loppuun asti, joten sikäli hyvät asetelmat raumalaisilla.

Ässien runkosarjasijoitus lopulta myös oikein hyvä. Tämän vuoden puolella pelillisiä ja tuloksellisia haasteita, joten kysymysmerkkejä on ilmassa. Onneksi runkosarja lopetettiin aktiivisella pelillä pitkästä aikaa. Sitä mukaan Kerhoa vastaan, niin hyvä tulee.

Suosikkijoukkue
Lukko. Lapijoen Kyläkiekko.
Runkosarjan voitto. Pirun kiva ja olen ylpeä Lukosta. Ässät jäi taakse taulukossa se tuntuu todella hyvältä.

Isommat voitot odottaa kuitenkin ottajaansa. Katsotaan miten käy.

Mutta tänään on kaasu pohjassa Lukon puolesta. Vamos!!

nikke21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Runkosarjan voitto. Pirun kiva ja olen ylpeä Lukosta. Ässät jäi taakse taulukossa se tuntuu todella hyvältä.

Isommat voitot odottaa kuitenkin ottajaansa. Katsotaan miten käy.

Mutta tänään on kaasu pohjassa Lukon puolesta. Vamos!!
Onnea. Ässät tosin menestyy jossain millä on merkitystä eli ollaan neljän joukossa Jatkoajan maalilaulujen rankingissa. Jännäks menee.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
60 peliä pelattu ja lukittu pistetaulukko on tässä:

1. Lukko 112 pistettä
7. Ässät 95 pistettä

Molemmat etenevät pudotuspeleihin, Ässät aloittaa vähän aiemmin jo ensi viikolla

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Ei muuta arvoa kuin kotietu playoffeissa. Nynne vast tosimiähe alkaa pellaamaan (niinku Juhis sanois)

Toivottavasti löytyy pari napsua lisää tekemiseen. Itse kullakin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy