hockeymaster46
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät ja Fc Barcelona.
4 sakista ei ole hyötyä jos penkin takana on poika.Jossain vaiheessa molemmat tavoitteli vielä 4sakkia. Toinen valahti alas ja toinen kipusi ylös. Ei oo vaikee arvata kumpi oli kumpi.
4 sakista ei ole hyötyä jos penkin takana on poika.Jossain vaiheessa molemmat tavoitteli vielä 4sakkia. Toinen valahti alas ja toinen kipusi ylös. Ei oo vaikee arvata kumpi oli kumpi.
Mutta poikahan laittoi Pikkaraisen siististi povitaskuun just reilu viikko sitten. Siellä on ja pysyy. Noloa miehelle joutua pojan povitaskuun.4 sakista ei ole hyötyä jos penkin takana on poika.
Jossain vaiheessa molemmat tavoitteli vielä 4sakkia. Toinen valahti alas ja toinen kipusi ylös. Ei oo vaikee arvata kumpi oli kumpi.
Ei sitä runkosarjan voittajaakaan kukaan muista. Toivottavasti se silti tulee tänään tähän ketjuun eikä tuohon kilpailevaan.Yksi voitto Lukolle lisää kauden aikana ja olisi todella lähellä runkosarjan voittoa. Nyt jää luu käteen ja kakkosta ei kukaan muista.
Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin kyllä tuossa on molempien kausi ollut runkosarjan osalta onnistunut lähtökohtiin nähden. Jos joku olisi sanonut ennen kauden alkua, että Lukko on sijoilla 1-2 ja Ässät sijalla 7, niin kyllä mä olisin hieman naurahtanut.Mihin muuten jäänyt @Zeta03 tekemät pistevertailut? Pitkään aikaan ole niitä nähnyt.
2. Lukko 109
7. Ässät 92
Autoin nyt hiukan.
Samalla taitaa olla taas seitsemäs kausi peräkkäin, kun runkosarja menee Lukolle. Kyllä vituttaisi kannustaa Ässiä.
Jouduin syntymään Poriin vuonna 1983. Pahin kohtalo ihmiselle heti alussa. Onneksi alitajunnasta löi ajatus, että ei helvetti ja synnyin jo matkalla, jos vaikka pääsisi nopeammin lähemmäs liejua ja lehmän paskaa.
Samaa mietein juuri että miten pitäisi mennä että tämä toteutuu?! Tottakai Ässien pitää ensin mennä jatkoon mutta onko jotain muuta mitä pitää tapahtua?Tässähän on muuten ihan hyvätkin mahdollisuudet Satakunnan puolivälieräsarjaan, jos Ässät säälikierroksensa hoitaa. En tiiä oikein miten päin tässä olisi.
Ette meinaan usko, kuinka vähän uskon mihinkään korkeampiin voimiin. Mutta kyllä minä silti joka päivä kiitän Jeesusta ja Jumalaa ja Jahvettia ja Allahia sun muita siitä, että mulla on ollut ymmärrystä tässä joukkueenvalinnassa. Ei ole nimittäin tällä paikkakunnalla mikään itsestäänselvyys vaan fiftysixty.
Kiitos Brahma!
Iso JOS. Ite laitan paukut Jatkoajan -maalilaulu skabaan. Siellä sentään voidaan päästä mitaleille.Tässähän on muuten ihan hyvätkin mahdollisuudet Satakunnan puolivälieräsarjaan, jos Ässät säälikierroksensa hoitaa. En tiiä oikein miten päin tässä olisi.
Jos nyt ihan suoraan ajattelee niin ei kyllä vittuakaan kiinnosta runkosarjan voitto, heh.Yksi voitto Lukolle lisää kauden aikana ja olisi todella lähellä runkosarjan voittoa. Nyt jää luu käteen ja kakkosta ei kukaan muista.
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta mun käsittääkseni Lukko ja Ässät kohtaavat puolivälierissä jos:Samaa mietein juuri että miten pitäisi mennä että tämä toteutuu?! Tottakai Ässien pitää ensin mennä jatkoon mutta onko jotain muuta mitä pitää tapahtua?
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta mun käsittääkseni Lukko ja Ässät kohtaavat puolivälierissä jos:
- Ässät ottaa Kiekko-Espoolta pisteitä ja Lukko jää runkosarjan toiseksi TAI
- Ässät häviää Kiekko-Espoolle varsinaisella ja Lukko voittaa runkosarjan
Ja näissä siis toki oletuksena, että Ässät menee ekalta kierrokselta jatkoon.
Hei meillä palkittiin U20 joukkueesta sarjan paras puolustaja, hyökkääjä, maalivahti ja valmentaja...
Jos olisi pelannut jo tällä kaudella niin olisi jääneet ilman palkintoja.Joista osa pelaa jo ensi kaudella muualla.