Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

• 1 910 810
  • 19 943

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jossain vaiheessa molemmat tavoitteli vielä 4sakkia. Toinen valahti alas ja toinen kipusi ylös. Ei oo vaikee arvata kumpi oli kumpi.

Yksi voitto Lukolle lisää kauden aikana ja olisi todella lähellä runkosarjan voittoa. Nyt jää luu käteen ja kakkosta ei kukaan muista.

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Yksi voitto Lukolle lisää kauden aikana ja olisi todella lähellä runkosarjan voittoa. Nyt jää luu käteen ja kakkosta ei kukaan muista.
Ei sitä runkosarjan voittajaakaan kukaan muista. Toivottavasti se silti tulee tänään tähän ketjuun eikä tuohon kilpailevaan.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Ette meinaan usko, kuinka vähän uskon mihinkään korkeampiin voimiin. Mutta kyllä minä silti joka päivä kiitän Jeesusta ja Jumalaa ja Jahvettia ja Allahia sun muita siitä, että mulla on ollut ymmärrystä tässä joukkueenvalinnassa. Ei ole nimittäin tällä paikkakunnalla mikään itsestäänselvyys vaan fiftysixty.

Kiitos Brahma!

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tomi Lämsän kevät
Mihin muuten jäänyt @Zeta03 tekemät pistevertailut? Pitkään aikaan ole niitä nähnyt.

2. Lukko 109
7. Ässät 92

Autoin nyt hiukan.
Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin kyllä tuossa on molempien kausi ollut runkosarjan osalta onnistunut lähtökohtiin nähden. Jos joku olisi sanonut ennen kauden alkua, että Lukko on sijoilla 1-2 ja Ässät sijalla 7, niin kyllä mä olisin hieman naurahtanut.
Omat odotukset Lukon osalta taisi olla jotain sijat 5-7 ja Ässien tuonne 9-12.

Playoffit alkaa ja kevät ja kesä lähenee. Onhan tämä nyt mahtavaa aikaa. Pleijarit lopullisesti näyttää oliko kausi Satakunnassa onnistunut. Jos Ässät tuosta pääsee jatkoon ja pelaa puolivälierissä, niin kyllä siellä on onnistunut kausi. Lukon pitäisi päästä välieriin, niin ennakkoon ajateltuna kautta voisi pitää onnistuneena. Toki kauden mittaan tapahtuneet rosterin vahvistukset nostaa omat odotukset finaaliin.
Ei muuta kuin kohti sinikeltaista kevättä veljet ja siskot.

Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Samalla taitaa olla taas seitsemäs kausi peräkkäin, kun runkosarja menee Lukolle. Kyllä vituttaisi kannustaa Ässiä.

Oon varmaan jotenkin erilainen nuori, kun ei itseä pahemmin vituta kannustaa Ässiä, tai mitään muutakaan joukkuetta.

Mulla elämässä on muita juttuja jotka saattavat vituttaa epäonnistumisen kohdalla ml. työtehtävät.

Oon nykyjään puoliksi raumalainenkin, kerran siellä saakka töissä käyn kun toimistolle saakka jaksan valua. Symppis kaupunki missä ihmiset puhuvat hassusti, mutta hyvin ollaan toimeen tultu.

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jouduin syntymään Poriin vuonna 1983. Pahin kohtalo ihmiselle heti alussa. Onneksi alitajunnasta löi ajatus, että ei helvetti ja synnyin jo matkalla, jos vaikka pääsisi nopeammin pois liejua ja lehmän paskaa pitäjästä.

on vain yksi ja se on Rauman Lukko

Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Jouduin syntymään Poriin vuonna 1983. Pahin kohtalo ihmiselle heti alussa. Onneksi alitajunnasta löi ajatus, että ei helvetti ja synnyin jo matkalla, jos vaikka pääsisi nopeammin  lähemmäs liejua ja lehmän paskaa.

Korjasin tekstiä vain faktapohjaisemmaksi.

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jaaha siellä Ässät pelaa jo pre-playoffit. Voitolla HPK ja häviöllä Tappara. Tainnut Metsola ja kumppanit sopia teille sen verran hyvin, että mahdetaanko siellä edes haluta voittaa?

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tässähän on muuten ihan hyvätkin mahdollisuudet Satakunnan puolivälieräsarjaan, jos Ässät säälikierroksensa hoitaa. En tiiä oikein miten päin tässä olisi.

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Tässähän on muuten ihan hyvätkin mahdollisuudet Satakunnan puolivälieräsarjaan, jos Ässät säälikierroksensa hoitaa. En tiiä oikein miten päin tässä olisi.
Samaa mietein juuri että miten pitäisi mennä että tämä toteutuu?! Tottakai Ässien pitää ensin mennä jatkoon mutta onko jotain muuta mitä pitää tapahtua?

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ette meinaan usko, kuinka vähän uskon mihinkään korkeampiin voimiin. Mutta kyllä minä silti joka päivä kiitän Jeesusta ja Jumalaa ja Jahvettia ja Allahia sun muita siitä, että mulla on ollut ymmärrystä tässä joukkueenvalinnassa. Ei ole nimittäin tällä paikkakunnalla mikään itsestäänselvyys vaan fiftysixty.

Kiitos Brahma!

Itsellä Ässien kannatus periytyi niin vahvasti Äidiltä ja enolta, että en ole mitään valintaprosessia käynyt läpi. Siihen aikaan olisi ollut fiksua "valita" TPS tai Jokerit, kun itse aloin lätkää seuraamaan. Nykyään ehkä ei.

Kaikin puolin tyytyväinen ja ylpeä omasta ässäfaniudesta. Ei vituta yhtään.

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Jos nyt ihan suoraan ajattelee niin ei kyllä vittuakaan kiinnosta runkosarjan voitto, heh.

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Samaa mietein juuri että miten pitäisi mennä että tämä toteutuu?! Tottakai Ässien pitää ensin mennä jatkoon mutta onko jotain muuta mitä pitää tapahtua?
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta mun käsittääkseni Lukko ja Ässät kohtaavat puolivälierissä jos:

- Ässät ottaa Kiekko-Espoolta pisteitä ja Lukko jää runkosarjan toiseksi TAI
- Ässät häviää Kiekko-Espoolle varsinaisella ja Lukko voittaa runkosarjan

Ja näissä siis toki oletuksena, että Ässät menee ekalta kierrokselta jatkoon.

sohvakoutsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hermes
Korjatkaa jos olen väärässä, mutta mun käsittääkseni Lukko ja Ässät kohtaavat puolivälierissä jos:

- Ässät ottaa Kiekko-Espoolta pisteitä ja Lukko jää runkosarjan toiseksi TAI
- Ässät häviää Kiekko-Espoolle varsinaisella ja Lukko voittaa runkosarjan

Ja näissä siis toki oletuksena, että Ässät menee ekalta kierrokselta jatkoon.

Tässähän on mahdollisuus pelata puolivälierissä Lukko-Ässät sekä Ilves-Tappara jos kaikki taivaankappaleet sattuu kohdalleen.

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Hyvältä näyttää Lukon kannalta runkosarjan voitto. Ilves konttaa Kuopiossa, toivottavasti runkosarja tulisi Satakuntaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy