Ensi kauden pakisto näyttää kyllä tässä vaiheessa olevillakin pelimerkeillä varsin hyvältä:
Sund, Lindbohm, Melart, Larsen, Kiviharju, Nykyri, Jalasti.
-Mannisen kanssa en halua jatkoja missään nimessä. Siitä ei kannata mielestäni edes keskustella.
-Mitä pidemmälle kausi on edennyt, niin olen itse alkanut taipumaan sille kannalle, että Knotin kanssa ei kannata jatkaa. On kyllä mystinen kaveri. Isokokoinen puolustaja, joka on varsin huono puolustamaan ja ennemminkin ne vahvuudet tuntuvat olemaan hyökkäyssuuntaan. Olen melkoisen varma, että toisessa valmennuksessa hänestä saisi enemmän irti, mutta jotenkin Peltosen valmennus on saanut miehen ihan lukkoon. Kauden ensimmäisissä harjoituspeleissä olin sitä mieltä, että tästä kaverista on meille paljon iloa: Isokokoinen pakki, jolla huomattavan korkea pelirohkeus ja syöttövalikoima. Toisaalta en kyllä maatani myisi, vaikka jatkaisi.
-Nurmi: Ei mitään käsitystä siitä, että mikä on hänen tilanteensa. HIFK:ssa varmasti tiedetään, että mikä hänen tilanteensa on meitä paremmin. Luotan siihen, että tehdään oikea ratkaisu. Mikäli ongelmat ovat henkilökohtaisella tasolla tai on pelkoa, että saadaan ikikuntoutettava, niin matka jatkukoon. Meillä on jo Lindbohm ja Melart potentiaalisia poissaolijoita.
Hankintalista:
1. A-korin veskari,
2. Yksi laatusentteri (ei Kodytek, saa jatkaa kyllä)
3. Laatupakki
4. Se miten laitahyökkääjäosastoa tai pakiston määrää lisätään, niin ovat sellaisia sivuseikkoja.