HIFK:n huhut, mutut & htt-spekuloinnit

• 8 116 626
  • 35 517

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Oletteko muuten huomanneet, että Kiviharju tippunut kokonaan kakkos YV:ltä pois, vaikka siinä pelaa 2 pakkia eli Sund ja Larsen? Olisiko näin mikäli Kiviharjulla olisi lappu ensi kaudesta? Noilla kahdella muullahan on.
Kyllä mä ainakin ymmärrän, miksi Kiviharju ei ylivoimassa ole. Yhtä hyvin ymmärtäisin, mikäli olisi mukana, mutta joukkueessa on kuitenkin neljä pakkia (Martin, Sund, Larsen & Kiviharju), jotka sopivat ylivoimaan.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Yllättäen en ole nähnyt tällä palstalla spekulaatiota Atro Leppäsestä. Sport saattaa rahapulassa laittaa miehen lihoiksi, että saa liigakauden pelattua loppuun. Ouluun on tietysti helvetin paljon lyhyempi matka Vaasasta, kuten on näköjään Poristakin.
Itse en ainakaan ole spekuloinut sen vuoksi, etten näe Leppäsen loppukauden siirtoa Liigan osalta realistisena. Bern on osoittanut jo isoa kiinnostusta Atroon loppukaudeksi isolla rahalla, joten jos Sport päätyy liipaisinta painamaan, niin eiköhän suunta ole Sveitsiin.

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä mä ainakin ymmärrän, miksi Kiviharju ei ylivoimassa ole. Yhtä hyvin ymmärtäisin, mikäli olisi mukana, mutta joukkueessa on kuitenkin neljä pakkia (Martin, Sund, Larsen & Kiviharju), jotka sopivat ylivoimaan.

Sund on tämän jengin paras puolustaja, mutta 0 maalia tälle kaudelle. Kiviharju taas on välillä väläytellyt laukaustaan sekä oli nuorten kisoissa yv:llä hyvä. Mikäli minä yrittäisin vakuutella Kiviharjua jäämään tai olisi jatkamassa, niin kasvattaisin tuohon rooliin. Toisaalta tämä kakkos yv oli viime peleissä ykköstä parempi.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Sund on tämän jengin paras puolustaja, mutta 0 maalia tälle kaudelle. Kiviharju taas on välillä väläytellyt laukaustaan sekä oli nuorten kisoissa yv:llä hyvä. Mikäli minä yrittäisin vakuutella Kiviharjua jäämään tai olisi jatkamassa, niin kasvattaisin tuohon rooliin. Toisaalta tämä kakkos yv oli viime peleissä ykköstä parempi.
Ylivoimalla tällä kaudella:

Aron Kiviharju
Peliaika: 47 minuuttia 20 sekuntia
Tehot: 0+1

Tony Sund
Peliaika 20 minuuttia 27 sekuntia
Tehot: 0+2

Kyllä mä tämän kauden tekemistä ja pelaajan lähtötasoa ajatellen ymmärrän ihan täysin, miksi Sund on tällä hetkellä ylivoimalla ja Kiviharju ei. Vaikka ihan mieluusti Kiviharjunkin siellä näkisin. Toistaiseksi Kiviharju on koko IFK:sta toiseksi eniten ylivoimaminuutteja saanut pakki. Se, että viimeisen 10-15 ottelun ikkunassa ylivoimavastuu pienenee, tuskin vaikuttaa jatkokuvioihin juurikaan. Kyllä Kiviharju tietää, että täältä roolin saa, mikäli taso on oikea.

Hattutemppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Roni Karvisesta on liikkunut pientä huhua, että voisi olla ensi kaudella meidän miehiä. Haluasi palata takaisin pääkaupunkiseudulle. Toki täten myös Jokerit ja Espoo myös mahdollisia.

Sillisalaatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit
Ylivoimalla tällä kaudella:

Aron Kiviharju
Peliaika: 47 minuuttia 20 sekuntia
Tehot: 0+1

Tony Sund
Peliaika 20 minuuttia 27 sekuntia
Tehot: 0+2

Kyllä mä tämän kauden tekemistä ja pelaajan lähtötasoa ajatellen ymmärrän ihan täysin, miksi Sund on tällä hetkellä ylivoimalla ja Kiviharju ei. Vaikka ihan mieluusti Kiviharjunkin siellä näkisin. Toistaiseksi Kiviharju on koko IFK:sta toiseksi eniten ylivoimaminuutteja saanut pakki. Se, että viimeisen 10-15 ottelun ikkunassa ylivoimavastuu pienenee, tuskin vaikuttaa jatkokuvioihin juurikaan. Kyllä Kiviharju tietää, että täältä roolin saa, mikäli taso on oikea.
vähän OT, mutta mun mielestä todella hyvä asia ja sulka hattuun Pesoselle, että tällä kaudella jopa 4. pakkia (Sund, Larsen, Kiviharju, Martin) jotka voivat pelata YV:tä, joku voisi viidentenä jopa laskea Knotin mukaan joukkoon. Eli mukavaa leveyttä ja etenkin kilpailutilanne YV:lle on todellinen.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Roni Karvisesta on liikkunut pientä huhua, että voisi olla ensi kaudella meidän miehiä. Haluasi palata takaisin pääkaupunkiseudulle. Toki täten myös Jokerit ja Espoo myös mahdollisia.
Jokereihin käsittääkseni ollut isoimmat viritykset, mutta liigapaikka pitäisi tulla, että toteutuisi

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Itse hahmottelin toiverosterissani Karvista meille ensi kaudeksi kolmoseen. Olisi erittäin maistuva hankinta, vaikka Jokerit onkin todennäköisempi suunta (mikäli nousu toteutuu).

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Urheilucastin Instassa oli että IFK olisi Heljangon ja Larmin perässä. En vielä päivän jaksoa ole kerinnyt kuunnella, mutta sieltä varmaan saa lisäinfot kuuntelemalla.
Eli siellä on Pesonen mottipäisellä ilmeisesti koittamassa saada nyt laatua myös maalille!

Oho, jos tässä huhussa todella on yhtään mitään perää, niin silloin kyllä IFK:n pitäisi olla nyt valmiita lyömään sitä massia pöytään ja ihan helvetisti!! Jos tämän tason veskareita meidän kanssa edes neuvottelee, niin silloin ei kyllä pitäisi olla edes se yli 400 tonnia kaudesta mikään mahdottomuus.

Jos Kärpät pystyvät tarjoamaan ja maksamaan Rubinille sen 400 tonnia kaudesta, niin kyllä meidän pitäisi silloin pystyä myös samaan.

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
WTF HIFK - FC Liverpool
Nyt mottipäistä kehiin. Tätä kisaa ei saa hävitä.

Jos tuo kaksikko nähdään Liigassa, Heljanko jokereissa ja Larmi Saipassa niin Nyt vituttaa -ketju saa taas uutta pontta.
En usko enkä uskalla edes toivoa tuon tasoisia maalivahteja meille.

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä. Jättää nämä Komarovit, Jasut ja Miehot jatkossa hankkimatta, niin pystyy helposti niillä säästyneillä palkoilla lyömään ykkösveskarille kunnon pahvin eteen. Prioriteetit kuntoon.

Just näin. Jos samaan aikaan saisi junioriputken taas tuottamaan laadukkaampia junnuja, ei näitä kalliita yli-ikäisiä alaketjujen perusjyriä enää tarvittaisi. Isot rahat kiinni todellisille avainpaikoille ja alempien ketjujen paikoille nuoria nälkäisiä urallaan eteenpäin pyrkiviä pelureita.

Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Yllättäen en ole nähnyt tällä palstalla spekulaatiota Atro Leppäsestä. Sport saattaa rahapulassa laittaa miehen lihoiksi, että saa liigakauden pelattua loppuun. Ouluun on tietysti helvetin paljon lyhyempi matka Vaasasta, kuten on näköjään Poristakin.
Ei tartte Sportin myydä ketään. Justiinsa saivat 1,8 milj. velat anteeksi. Linkki vie YLEn uutissivuille.

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Heljangon suhteen käy vielä niin, että menee Tapparaan ja Metsola siirtyy sieltä meille. Tämä on se oma kauhuskenaario...

Larmi saanee tuplaliksan maailmalta.

Ainakin palstaveli Marleaulle maistuisi tämä. Lokakuun ekalla viikolla sitten taas teaseria someen, jossa Hovinen haravoi lehtiä pihalla ja soittaa tympääntyneenä Pesoselle ja tiedustelee, että pääsiskö vielä kerran takaisin kunnon hommiin?

fourtyone

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllä täällä suunnalla on kuiskuteltu sellaista, että Karvinen olisi nimeenomaan teidän miehiä ensi kaudella. Soppari on tehty jo marraskuun tienoilla.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Menee ohi tämän ketjun, mutta vastataan vielä.
Ei tartte Sportin myydä ketään. Justiinsa saivat 1,8 milj. velat anteeksi. Linkki vie YLEn uutissivuille.

Tuo ei kuitenkaan vieläkään kata kaikkea, vaan rahoitusta pitää saada tavalla tai toisella lisää.

Björn Stenbacka: Att låta Atro Leppänen gå är snart det enda alternativet för Sport​

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikesta huolimatta HIFK, eilen, tänään ja aina
Ainakin palstaveli Marleaulle maistuisi tämä. Lokakuun ekalla viikolla sitten taas teaseria someen, jossa Hovinen haravoi lehtiä pihalla ja soittaa tympääntyneenä Pesoselle ja tiedustelee, että pääsiskö vielä kerran takaisin kunnon hommiin?

Kyseiselle nimimerkille tuntuu kelpaavan ihan kuka vaan joka on joskus lajia harrastanut

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyseiselle nimimerkille tuntuu kelpaavan ihan kuka vaan joka on joskus lajia harrastanut

Ei todellakaan kelpaa, mutta mä kyllä kerroin tossa tänään jo aikaisemmin parissakin eri viestissä oman mielipiteeni Metsolasta, johon itselläni kyllä luottoa löytyy edelleenkin. Sitä paitsi ei tarvitse lähteä tollaiseen vittuiluun, kun olen näin jälkeenpäin sanonut sen, että olin väärässä Taposen suhteen ja nyt en kelpuuttaisi häntä meille edes kakkosveskarin paikalle, koska siihenkin pitää olla varmempi mies luvassa.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Ei todellakaan kelpaa, mutta mä kyllä kerroin tossa tänään jo aikaisemmin parissakin eri viestissä oman mielipiteeni Metsolasta, johon itselläni kyllä luottoa löytyy edelleenkin. Sitä paitsi ei tarvitse lähteä tollaiseen vittuiluun, kun olen näin jälkeenpäin sanonut sen, että olin väärässä Taposen suhteen ja nyt en kelpuuttaisi häntä meille edes kakkosveskarin paikalle, koska siihenkin pitää olla varmempi mies luvassa.
Kuitenkin olisit siihen rooliin kelpuuttanut Kaarlehdon. Eikä unohdeta fantasioitua hyökkäyspäänuhkaa nimeltä Joose Antonen. Näitähän riittää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy