Tän jutun mukaan Columbuksen pelaajat ois takoneet Lainetta jus niihin paikkoihin missä on ollu ne aikaisemmat loukkaantumiset.Joko seuran puolesta varotoimenpide tai sitten Paten mielestä vähän liian hapokasta keräillä itseään jään pinnasta jatkuvasti. Luultavasti molempia. Siellä mitään vammaa ollut missään vaiheessa.
Ja mitenköhän mahtavat muut joukkueet tähän suhtautua, Patulle painetta niin saadaan ukko jo varotoimentpiteenä ekassa erässä luovuttamaan peli. Varmaan ihan validi taktiikka monelle joukkueelle tästä eteenpäin.Tän jutun mukaan Columbuksen pelaajat ois takoneet Lainetta jus niihin paikkoihin missä on ollu ne aikaisemmat loukkaantumiset.
![]()
Tän jutun mukaan Columbuksen pelaajat ois takoneet Lainetta jus niihin paikkoihin missä on ollu ne aikaisemmat loukkaantumiset.
![]()
Just luin paperi-iltiksen, missä oli neutraali juttu noista tööteistä. Avainviesti oli se, että oikean laidan hyökkääjää taklataan yleensä juuri vasempaan olkapäähän. Ei mitään nähtävää, hajaantukaa.Tän jutun mukaan Columbuksen pelaajat ois takoneet Lainetta jus niihin paikkoihin missä on ollu ne aikaisemmat loukkaantumiset.
![]()
Tossa jutussa on linkki twiitiin jossa oli koosteet noista tilanteista. Sen olen katsonut. Mua taas ei hirveesti yllätä jos joku Columbus fani ei näe sitä että jos oman jengin pelaajat koitti saada Lainee sairastuvalle. Kyllä tossa haluttiin selkeesti saada Laine kärsimään, ja saivat mitä halusivat. Toivottavasti nyt on hyvä fiilis ja Laineen ilkeet sanat on kuitattu.Katsoitko peliä tai noita kontaktitilanteita? Ei nimittäin ollut mitään sääntöjen vastaista noissa. Ei yhtään mitään.
Ja iltapaska tekee jutun harhaisten habs fanaatikkojen ylireagoinneista. Ei yllätä.
Tossa jutussa on linkki twiitiin jossa oli koosteet noista tilanteista. Sen olen katsonut. Mua taas ei hirveesti yllätä jos joku Columbus fani ei näe sitä että jos oman jengin pelaajat koitti saada Lainee sairastuvalle. Kyllä tossa haluttiin selkeesti saada Laine kärsimään, ja saivat mitä halusivat. Toivottavasti nyt on hyvä fiilis ja Laineen ilkeet sanat on kuitattu.
Tuskin olkapäässä mitään loukkia ollut, miksi Laine muuten haki melkoista taklausta Voronkovia vastaan mutta Patu sai kovaa vastapalloon ja itse kellahti jäähän niin että mailakin irtosi käsistä.
Pitäisi ainakin.Pelaako Laine tänään?
Näin Trollina ja hassutteluna olis kiva nähdä cazu-suzu-patu samassa ketjussa.Jep. Mutta heitetään nyt hassutteluna ja hyväntahtoisena trollina väite, jossa on ehkä pieni totuuden siemen sidostarpeena. Kirby "-24" Dach on uusi Bryan Little ja olisi kiva nähdä Laineen 5 vs 5 -peliä jonkun muun senan kanssa.
Jep. Mutta heitetään nyt hassutteluna ja hyväntahtoisena trollina väite, jossa on ehkä pieni totuuden siemen sidostarpeena. Kirby "-24" Dach on uusi Bryan Little ja olisi kiva nähdä Laineen 5 vs 5 -peliä jonkun muun senan kanssa.
Huutelethan sinäkin nimimerkin takaa? Ville Nieminen kritisoi laineen puheita, ihan omalla nimellään uskalsi näin tehdä.Tulipa sit luettua viimeiset 10 sivua ja pakko sanoa että nää moralisoijat jotka kritisoi mitä Laine sanoi, niin ois ehkä itsekin voinut vähän katsoa peiliin ennen kuin painaa tuota "vastaa" nappia. Toki nimimerkin takana on kiva huudella.
Laineen ketju dominoi tällä hetkellä puolustava Stanley cup voittaja ;)Laineelle kolmossyöttö ja vielä 5vs5 pelissä. Ihmeiden aika ei ole ohi.
"pois Suomen maajoukkueesta" "vitun kusipää" en oo tämmösiä huudellu. Ja olen myös omalla nimelläni puolustellut Lainetta somessa.Huutelethan sinäkin nimimerkin takaa? Ville Nieminen kritisoi laineen puheita, ihan omalla nimellään uskalsi näin tehdä.
Ei mitään käyttöön 5vs5 ;)Laineen hyvällä pelaamisella Monrealille 2 maalia.
Kaikki dominoinut noita viimeiset pelit;) Mutta nyt Laine ollut hyvä, sitä ei käy kiistäminen.Laineen ketju dominoi tällä hetkellä puolustava Stanley cup voittaja ;)