Kenttäkoostumukset kaudella 2023–2024

  • 288 484
  • 2 869

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Käsittämätömästi peli kääntyi Tapparalle ja niinkuin Peltonen lehdistötilaisuudessa totes että hyökkääminen loppui kolmanteen erään.
Jotenkin vähän ironista voivotella hyökkäyspelaamisen loppumista kun on itse tunkenut jäälle Tallberg-Väänänen-Åstenia johtoasemaa "turvaamaan". Vähän sama kuin ammut itseäsi polveen ja sen jälkeen voivottelet, ettet pärjää juoksukilpailussa, koska polveen sattuu.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Jotenkin vähän ironista voivotella hyökkäyspelaamisen loppumista kun on itse tunkenut jäälle Tallberg-Väänänen-Åstenia johtoasemaa "turvaamaan". Vähän sama kuin ammut itseäsi polveen ja sen jälkeen voivottelet, ettet pärjää juoksukilpailussa, koska polveen sattuu.

Hyvin sanottu. En katsonut ketä siellä oli mutta yleensä kun Jääskä ja Teissala olivat kentällä niin Tappara oli lirissä. Lehterän yv pelaaminen on hyvää edelleen mutta ei tämä Martin mitenkään vakuuttanu viivassa.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Hyvin sanottu. En katsonut ketä siellä oli mutta yleensä kun Jääskä ja Teissala olivat kentällä niin Tappara oli lirissä. Lehterän yv pelaaminen on hyvää edelleen mutta ei tämä Martin mitenkään vakuuttanu viivassa.
Martin oli kuitenkin pre-seasonilla joukkueen parhaita pakkeja (ja taisi voittaa sis. pistepörssin), eli luottoa on, että hän sieltä vielä tulee. Tänään oli toki useampi virhe häneltä, mutta siitä ensimmäisestä Tapparan maaliin johtaneesta tilanteesta annan siimaa sen verran, että ei ollut myöskään mikään helppo syöttö paineistetulle pelaajalle viivaan. Noissa pitäisi myös olla syöttäjällä pelisilmää, että milloin kannattaa pelata pakille ja milloin kierrättää kiekkoa toiselle laidalle rännin kautta (jos keskusta on tukossa).
 
Viimeksi muokattu:

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Martin oli kuitenkin pre-seasonilla joukkueen parhaita pakkeja (ja taisi voittaa sis. pistepörssin), eli luottoa on, että hän sieltä vielä tulee. Tänään oli toki useampi virhe häneltä, mutta siitä ensimmäisestä Tapparan maaliin johtaneesta tilanteesta annan siimaa sen verran, että ei ollut myöskään mikään helppo syöttö paineistetulle pelaajalle viivaan. Noissa pitäisi myös olla syöttäjällä pelisilmää, että milloin kannattaa pelata pakille ja milloin kierrättää kiekkoa toiselle laidalle rännin kautta.

Nolla pistettä pelistä oli kuitenkin huutava vääryys mutta näitä tulee. Paras peli kuitenkin Hifk:lta Tapparaa vastaan Areenalla mitä on nähty.

Taponen on kehittyny hyväks veskaks mitä katselin joten se ei ole ongelma tällä kaudella vaikka voittomaali olikin ikävä pomppu.

No pääsen itse taas Ilves-Hifk pelissä vetään punasen pairan päälle ja kumoaan taian.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Seppälä nelosessa Muulin paikalla.
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Seppälä nelosessa Muulin paikalla.

Hienoa, että reagoitiin heti, eikä hakattu päätä jääräpäisesti seinään. Mun mielestä Väänänen oli eilen ihan pirteä, mutta laiturit sitten ihan kaikkea muuta. Uskon Seppälän tuovan koko ketjun ja Väänäsen peliin ison lisän.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Vesalainen - Koivistoinen - Jääskä
Nättinen - Lehterä - Pakarinen
Teissala - Ikonen - Rask
Tallberg - Väänänen - Seppälä

Melart - Lindbohm
Sund - Martin
Kiviharju - Motin
Salin

Taponen
Hovinen

Hienoa nähdä Seppälä kokoonpanossa.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienoa, että reagoitiin heti, eikä hakattu päätä jääräpäisesti seinään. Mun mielestä Väänänen oli eilen ihan pirteä, mutta laiturit sitten ihan kaikkea muuta. Uskon Seppälän tuovan koko ketjun ja Väänäsen peliin ison lisän.
Samaa mieltä. Väänänen selkeästi paras nelosessa ja ainoa noista kuka kuuluu tällä hetkellä varmasti kokoonpanoon. Toivottavasti se Kaskimäki kuntoutuu kohta kanssa. Sen jälkeen Kaskimäki - Väänänen - Seppälä
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Jos joukkueen terveystilanne OK, niin ei Åstenilla oikein mitään asiaa kokoonpanoon enää ole. Ihme että tälle rotaatiopelaajalle lätkäistiin kahden vuoden pahvi.
Onhan Åsten rotaatioon hyvä. Varmasti iso arvo tällaisella omalla kundilla kopissa hengen luojana. Tuo eilinen nelosketju ei riitä kun vastassa on Liigan top-5, mutta muita vastaan se riittänee. Eilinen oli vain hyvä muistutus, että kun kevään tosipelit alkavat, niin ei voi olla nelonen tuossa muodossa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olisin laittanut Talen raskastekoisena pelaajana poppareille ja pitänyt Muulin kokoonpanossa, mutta ehkä tässä on psykologiset tekijät taustalla ja eilisen virheitä ei haluta nostaa framille. Vanha kunnon ”kaatumisen jälkeen äkkiä vain takaisin pyöränsatulaan”-kikka?
 

Incognito

Jäsen
Itse olisin laittanut Talen raskastekoisena pelaajana poppareille ja pitänyt Muulin kokoonpanossa, mutta ehkä tässä on psykologiset tekijät taustalla ja eilisen virheitä ei haluta nostaa framille. Vanha kunnon ”kaatumisen jälkeen äkkiä vain takaisin pyöränsatulaan”-kikka?

Ihan samaa tuossa mietin tänään, että nyt kävi niin että sen ketjun eilisen pelin parempi laitahyökkääjä lähti poppareille. Tallbergilla on todella vaikeaa tällä hetkellä tuo pelaaminen ja varmasti tietää sen myös itse sekä tuntee myös fanien paineen nahoissaan. Siitä pitäisi vain jotenkin päästä ylös.

Hyökkäyskolmikoista sellainen huomio, että Lehterän ketjussa yhteistyö Pakarisen kanssa ihan OK, mutta Nättinen oli täysin pihalla siitä. Ihan väkisin kävi mielessä se, että Teissala tai Ikonen nappaa sen Nättisen paikan tuossa, jos ei ala tapahtumaan.
 

Rutale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers.
Ennemmin peluuttaisin Åstenia ku Tallbergia.
Talella näyttää olevan äärimmäisen raskas pari kautta alla. Ihan syötön vastaanottokin tekee tiukkaa.
Kapun natsat oli virhe. Nyt on pakko roikottaa kokoonpanossa.
Muuli sentään saa pidettyä kiekkoa luistimella laidassa 10 sekkaa.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Hyvältä näyttää rosteri. Mä muistan myös sellaisia kausia, joissa ainoana muutoksena 4.laiturin vaihtaminen on aiheuttanut syvää epätoivoa.

Onhan meillä kova nippu, tänään kohteeseen tsiigamaan herroja!
 

Kane88

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Hawks
Vaikka kuinka taisteleva ja mukava tale on niin kokoonpano näyttää heti paremmalta ku hän on katsomos. Tarvitaan luistelovoimainen ja käsiä omaavan nelosketjun. Tale ei vaan riitä, purkaisin sopparin. Seppälä voi osoittautua hyväksi pelaajaksi tän kauden nelosketjuun kunhan saisi peliaikaa. Jos nuorista nousisi semmoinen ”eetu päkkilä” kaltainen niin olisi pullat vielä paremmin uunissa.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tekis mieli tuulettaa ihan tuota Kaskimäkeä. Onneksi Tallberg lensi kokoonpanosta, koska hän on heikoin lenkki ollut toistaiseksi. Toivottavasti tulee vaa sisuuntuneempana takaisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös