Euroviisut 2023 – liveseuranta

  • 173 607
  • 4 655

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Georgian biisi ei oikein uppoa omaan musamakuun, mutta genressään ihan jees tekele ja hyvä laulaja. Ansaitsee mennä jatkoon. Tyylikäs esitys.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Yksi tänään esiintyvistä, jonka minäkin olen ainakin osittain kuullut etukäteen on Itävalta. Sen pitäisi olla ihan kelpo sitten aikanaan. Muistaakseni. Ainakin tämän päivän tasoon peilaten.
 

Corona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Harmi kun nykyään on suljettu laulukilpailu, jos olisi avoin sarja niin ei olisi tällaisia tyhjennysmyyntejä.
Mitä mitä. Vastahan tuolta pitkän nato-rajan takaa meidän naapuri tiputettiin mutasarjaan ja täysin ansaitusti. Kun taso ei riitä, niin se ei riitä
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Liigakarsinnat takaisin
Tätä se suljettu sarja teettää. Valtaosa noista unisista euroviisupäättäjistä ei ymmärrä viisuista hevonpaskaa ja sen jälkeen alkaa nämä kitinät. Siellä veli Stockselius lämpöisessä officessaan suuressa viisaudessaan on sulkenut sarjan.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Vähän myöhässä, mutta tänään on kyllä ollut pinkit esiintymishousut alennuksessa. Tai sitten joku on sekoittanut tumman ja kirjopyykin keskenään.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yksi tänään esiintyvistä, jonka minäkin olen ainakin osittain kuullut etukäteen on Itävalta. Sen pitäisi olla ihan kelpo sitten aikanaan. Muistaakseni. Ainakin tämän päivän tasoon peilaten.
Itävallan biisi on hyvä, mutta todella haastava vetää livenä. Ja itse esityskin on kohtalaisen tylsä, kun siitä on vilauksia näkynyt.

Toivottavasti liveveto onnistuu nyt. Biisi ansaitsee mennä jatkoon ja todennäköisesti meneekin, vaikka live ei olisikaan täydellinen onnistuminen.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Yksi tänään esiintyvistä, jonka minäkin olen ainakin osittain kuullut etukäteen on Itävalta. Sen pitäisi olla ihan kelpo sitten aikanaan. Muistaakseni. Ainakin tämän päivän tasoon peilaten.
Sillä biisillä on sauma olla livenä semin paras tai paskin, ihan fiftysixty.
Riippuu, toimiiko Itävalta livenä. Mitä olen lukenut, niin harjoituksissa Itävalta ei ole säväyttänyt.
 

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Tätä se suljettu sarja teettää. Valtaosa noista unisista euroviisupäättäjistä ei ymmärrä viisuista hevonpaskaa ja sen jälkeen alkaa nämä kitinät. Siellä veli Stockselius lämpöisessä officessaan suuressa viisaudessaan on sulkenut sarjan.
Ja vielä pari vuotta sitten menivät oikein ottamaan laajennusjoukkueen kaiken päälle, eli Australian
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tätä se suljettu sarja teettää. Valtaosa noista unisista euroviisupäättäjistä ei ymmärrä viisuista hevonpaskaa ja sen jälkeen alkaa nämä kitinät. Siellä veli Stockselius lämpöisessä officessaan suuressa viisaudessaan on sulkenut sarjan.
Koska ne B-sarjan viisut pidetään ja ketä siellä olikaan?
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Basisti haluaa ryöstää valokeilan.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ja vielä pari vuotta sitten menivät oikein ottamaan laajennusjoukkueen kaiken päälle, eli Australian
Ohan siitä jo 8 vuotta, kun Australia tuli mukaan Euroviisuihin. Tosin se piti jäädä yhteen kertaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös