Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 274 335
  • 123 818

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit, KäPa, Liverpool
Ois mielenkiintoista nähdä tuo tilanne, missä pallo oli Realin pelaajien mielestä sivurajasta yli. Toki loppuun asti pitää pelata, peiliin saa katsoa.
 

redpecka

Jäsen
Just kun tuossa ehti aatella ettei Kaupungilla ole mitään saumaa niin Madridin kaupunki vetäytyi kummasti omaan boxiin eikä hyvä heilunut. Nyt yrittävät taas pelata.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Mitä mitä? 13 kiloo mutantille lihasmassaa vuoden aikana? Selostaja sanoi.
Vain 12 kiloa ja 15 kuukaudessa. Niilo22 ottaa sentään 22 kiloa painoa lisää 22 viikossa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Reach out and touch amen.
 

redpecka

Jäsen
Ei ole ollenkaan näyttävä pelaaja tämä norjalainen Hººland. Ei kukaan kai väittänytkään ole, mutta minä kun kerrankin istun alas ja popparit ja kaikki niin saiko se edes palloa kertaakaan? Messi ja Ronaldo olivat viihdyttävämpiä. Toisaalta, eipä joku Benzemakaan mitään saanut aikaan, mutta hän onkin hiipuva.
 

PokerJoker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Ois mielenkiintoista nähdä tuo tilanne, missä pallo oli Realin pelaajien mielestä sivurajasta yli. Toki loppuun asti pitää pelata, peiliin saa katsoa.

Hiuksenhienostihan se oli yli tämän videon perusteella, mutta kuten hyvin sanoitkin niin pelataan tilanteet loppuun ja VAR korjaa sitten nämä mahdolliset virheet pois, jos pallo on käynyt yli rajojen. No, tällä kertaa ei korjannut (videon perusteella), mutta pelitapahtumiin nähden ihan oikeutettu tulos.

Toivottavasti tuo maali ei osoittaudu sitten ratkaisevaksi koko otteluparin kannalta, jossiteltavaa riittää nimittäin sitten ja lanseeraankin jo tässä vaiheessa leikkisän Peplona©-sanan itselleni käytettäväksi.
 
Viimeksi muokattu:

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onkos vain yksi 2000-luvulla syntynyt Milanon paikallisessa avauksessa? 80-luvulla syntyneitä taas iso kasa. Hienoa!
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Niin kauan kun olen jalkapalloa seurannut, olen koittanut saada selville olenko enemmän Interin vai Milanin puolella mutta en ole vieläkään saanut selvyyttä asialle.

San Sirolla olen käynyt, testannut molempien joukkueiden pukukoppia, istunut vaihtopenkillä jne. mutta suuri mysteeri ei ole ratkennut.

Katsotaan saisiko asiaan tänään ratkaisua.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Niin kauan kun olen jalkapalloa seurannut, olen koittanut saada selville olenko enemmän Interin vai Milanin puolella mutta en ole vieläkään saanut selvyyttä asialle.

San Sirolla olen käynyt, testannut molempien joukkueiden pukukoppia, istunut vaihtopenkillä jne. mutta suuri mysteeri ei ole ratkennut.

Katsotaan saisiko asiaan tänään ratkaisua.
Mulla on Milanin paita Gattuson nimellä. Jos olisin Interin puolella, niin Gennaro tulisi ja löisi nokkaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin kauan kun olen jalkapalloa seurannut, olen koittanut saada selville olenko enemmän Interin vai Milanin puolella mutta en ole vieläkään saanut selvyyttä asialle.

San Sirolla olen käynyt, testannut molempien joukkueiden pukukoppia, istunut vaihtopenkillä jne. mutta suuri mysteeri ei ole ratkennut.

Katsotaan saisiko asiaan tänään ratkaisua.
Itse olin yhden lukuvuoden vaihdossa Milanossa, kävin molempien joukkueiden peleissä, italialaisissa kavereissa oli molempien joukkueiden kannattajia, mutta en missään vaiheessa osannut valita, kumpi olisi lähempänä sydäntä. Kaudesta toiseen enemmän vaikuttanut se, mitä pelaajia joukkueessa ollut.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Meikäläisen ensimmäinen rakkaus jalkapallossa oli Italia ja AC Milan. Tosin vain hetken ennen kuin englantilainen jalkapallo ja Newcastle vei sen paikan 90-luvun alussa.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ei saatana mitä puolustusta :D
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
10 minuuttia ja tämä välieräpari on viittä vaille ohi
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös