Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Mitä mitä? 13 kiloo mutantille lihasmassaa vuoden aikana? Selostaja sanoi.
Ei paljon käydä burger kingissä.
Mitä mitä? 13 kiloo mutantille lihasmassaa vuoden aikana? Selostaja sanoi.
Ois mielenkiintoista nähdä tuo tilanne, missä pallo oli Realin pelaajien mielestä sivurajasta yli. Toki loppuun asti pitää pelata, peiliin saa katsoa.
Mulla on Milanin paita Gattuson nimellä. Jos olisin Interin puolella, niin Gennaro tulisi ja löisi nokkaan.Niin kauan kun olen jalkapalloa seurannut, olen koittanut saada selville olenko enemmän Interin vai Milanin puolella mutta en ole vieläkään saanut selvyyttä asialle.
San Sirolla olen käynyt, testannut molempien joukkueiden pukukoppia, istunut vaihtopenkillä jne. mutta suuri mysteeri ei ole ratkennut.
Katsotaan saisiko asiaan tänään ratkaisua.
Itse olin yhden lukuvuoden vaihdossa Milanossa, kävin molempien joukkueiden peleissä, italialaisissa kavereissa oli molempien joukkueiden kannattajia, mutta en missään vaiheessa osannut valita, kumpi olisi lähempänä sydäntä. Kaudesta toiseen enemmän vaikuttanut se, mitä pelaajia joukkueessa ollut.Niin kauan kun olen jalkapalloa seurannut, olen koittanut saada selville olenko enemmän Interin vai Milanin puolella mutta en ole vieläkään saanut selvyyttä asialle.
San Sirolla olen käynyt, testannut molempien joukkueiden pukukoppia, istunut vaihtopenkillä jne. mutta suuri mysteeri ei ole ratkennut.
Katsotaan saisiko asiaan tänään ratkaisua.
Ei se ole oikeaa rakkautta jos se perustuu pelkoon ja väkivallan uhkaan. Turvakodit.fiMulla on Milanin paita Gattuson nimellä. Jos olisin Interin puolella, niin Gennaro tulisi ja löisi nokkaan.
Catenaccion kehittänyt herra kieriskelee haudassaan.Mikä näissä italialaisjoukkueissa on kun ei ne osaa puolustaa?