Jalkapallo – liveseuranta

  • 6 220 725
  • 123 254
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tosta 0-3 niin se olis ollu hyvää yötä Milan
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Harmi että vain vierasjoukkue ilmoittautui tänään paikalle
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
oikeus on voittanut taas
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Ei helkkari tätä ajan kulumisen epäloogisuutta! Darmianin United-exitistä on vain viisi kautta, kun sitten Mikki-Tarja lähti seitsemän kautta sitten. Ensimmäistä muistelee kuin markka-aikaa kun taas jälkimmäisen vaihtuminen Alexisiin aiheuttaa edelleen unettomia tärinäöitä.

Jos tuo on pilkku niin minä olen Bill Gates, Bill Clinton ja Bill Cosby.

Edit. Ei ollut. Ihan selvä peli. Karmea filmaus. Keltaista peliin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Rankkari perutaan. Vielä olis Milanilla aikaa herätä unilta
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Hölmösti puolustettu, mutta kun hidastusta pääsi kattomaan useasti niin ehkä oikea päätös ettei rankkaria.

AC on ihan vieressä kulkija tässä pelissä.
 
Ei kyllä vakuuta oikein kumpikaan joukkue. Ihan viihdyttävää menoa muttei kyllä kummallakaan luulis olevan finaalissa oikein mitään palaa.
Finaali on tietty aina finaali, etenkin italojen kanssa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Naurattaa jo etukäteen ajatus Dumfriesista höntyilemässä ja tötöilemässä Viniä tai Grealishia vastaan.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Häneen kohdistunee paljon odotuksia.

Jesus Saves olisi hyvä nimi jalkapalloilijalle. Pelaisi varmaan maalivahtina. Mark de Man pelasi pakkina.
70-luvulla pelasi argentiinalainen Daniel Killer.
 

Liitteet

  • Daniel_Killer.jpeg
    Daniel_Killer.jpeg
    26,4 KB · kertaa luettu: 49
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

arpa80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Meikäläisen ensimmäinen rakkaus jalkapallossa oli Italia ja AC Milan. Tosin vain hetken ennen kuin englantilainen jalkapallo ja Newcastle vei sen paikan 90-luvun alussa.
AC Milan ja hollantilaiset olivat kovaa valuuttaa. Voittivat vielä Barcelonan Euroopan cupissa, jossa taisivat ennakkoon olla altavastaajaksi tuomittu, itse en kyllä tuota ymmärtänyt. Samoihin aikoihin löysin Unitedin lauantai lähetyksistä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Onhan se aika koomista, että UCL välierissä pelaa herroja: Origi, Darmian, Mikhitaryan.
Siis eihän tuolla ole ollut kentällä tämän UCL-vaiheen tasoisia pelaajia kuin maalivahteina. Toki tämä vain yksilötasolla, mutta näillä italialaisilla kävi karmea munkki kaaviolotossa.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Jaaha. Tunnin studiot torstai-liigan välieriin.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Jostain syytä minä katson Roma Leverkusen peliä. Ei kyllä mikään mieleenpainuvin peli, ehkä voisi vaihtaa West Hamin peliin. Sevilla nyt voittaa kuitenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös