Peliesitykset ja suoritukset 2022–2023

  • 511 087
  • 8 950

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Mä olen ylpeä tästä jengistä. Nyt nautitaan näistä peleistä. En osaa siis olla tähän kauhean pettynyt. En edes vaikka oli mahkut kääntää tää vielä

Isossa kuvassa ei ollut mitään hätää, mutta harmittava pieni virhe ratkaisi tällä kertaa. Uutta matoa koukkuun huomenna.
Ipan parhaimmat paikat tänään meidän virheistä. Jatkossa Ipan keskikaista otettava kiinni, tänään niistä lukematon määrä läppiajoja ja puolittaisia sellaisia. Siltikään ei oltu millään tavoin purjeessa ja itse typerehdittiin tämä.

Tänään olisi ollut erittäin hyvä mahdollisuus kairata voitto, jatkossa tuskin vastaavia enää tarjotaan. Huomenna kaikki paineet meillä.
 

Mastokaupunki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Joo eipä siinä, sarja on nyt avattu ja nähdyn perusteella nyt ei hirveän huolissaan tarvi olla kyllä.
Tämä. Toivottavasti tänne ei tule yhtään viestiä siitä, miten sarja on ohi jne. Ei todellakaan ole. Nyt täytyy hakea kaksi voittoa Tampereelta. Ei mikään mahdoton temppu sillä ihan samaa lajia samoilla säännöillä sielläkin pelataan
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Maksettiin melkoinen hinta siitä et ei osata purkaa pois omalta alueelta.

Tämä on muuten ollut melkoinen haaste koko tämän kevään. Ihan samaa tapahtui KalPa-sarjassa ja silloin ajattelin, että se on vaan vastustajan hyvyyttä. Nyt tuntuu sama haaste jatkuvan.

Jos pitäisi arvata, niin siinä on osa nuoruuden kokemattomuutta, pitkittyneen vaihdon aiheuttamaa väsymystä ja voi olla jotain taktistakin, jota yritetään totetuttaa.

Vastapainoksi kiekko liikkui todella nopeasti ja tyylikkäästi painottomalle puolelle useammankin kerran ja tekeminen vaikutti hyvältä.

Tähän kyllä varmaan keksitään vielä keino. Voitot on vasta 1-0.
 

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En valitettavasti ole kovin luottavainen, vaikkei oltukaan samanlaisessa mankelissa kuin KalPaa vastaan. Ilveksellä on nimittäin niin paljon taitavampi joukkue, että ne naulaavat tylysti vähemmistäkin paikoista kuin kalakukot. Nokialla voi tulla rumaa jälkeä, jos on yhtään samanlaiset askelmerkit kuin Niiralassa.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kuten sanoin, Ilves puolustaa todella hyvin jalalla ja tulee ainoastaan parantamaan. Ei sinne keskustaan ollut tänään asiaa. Mä olen todella pettynyt ton pelin tunnetasoon ja vaateeseen molemmin puolin. Ei näyttänyt siltä että olisi ollut liiemmin panosta pelissä, vai johtuiko se Ilveksestä?

Jos tämä oli palstaveljien mielestä luottamusta herättävää, niin ihmettelen mitä peliä minä sitten olin näkevinäni.

Oma näkemys on se, että nää kotipelit olis pitäny hoitaa. Tampereella mökki täysi ja buumi päällä, ilveksen liikkuvalle porukalle vielä muistaakseni vähän enemmän tilaa, niin en mä tässä kauhean luottavaisin mielin ole.

Jos huomenna menee 0-2:een, niin se on jo hyvää yötä. Toivottavasti tästä nyt ei turhan moni mieltään pahoita, mutta oma arvio on tämä.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Huomenna on pakko voittaa, Tampereelta 1/3 klaarataan ja kotona pakkovoiton edessä sarja tasoihin, sitten mennään heittämään kolikkoa Nokia Arenalle ja kaikki paineet on Ilveksellä. Kyllä tämä vielä tästä.

Pelin luonteen olisi vähän pakko muuttua, sillä jos pelataan kuten tänään niin sataa todella tylysti Ilveksen laariin.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Tämä. Toivottavasti tänne ei tule yhtään viestiä siitä, miten sarja on ohi jne. Ei todellakaan ole. Nyt täytyy hakea kaksi voittoa Tampereelta. Ei mikään mahdoton temppu sillä ihan samaa lajia samoilla säännöillä sielläkin pelataan
Kyllähän se nyt on niin, että tämä sarja on ohi.

Sitten kun toinen joukkue on saanut 4 voittoa.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Mun silmiin peli oli yllättävänkin tasainen ja Ilves oli kovin virheherkkä, en tiiä mistä se johtui. Ilves todellakin tulee parantamaan ja meiltä tippui vielä Andersson, niin vaikeaa on.

Peli oli aika tasainen eikä edes Ilves päässyt painamaan liikaa pitkiä hyökkäyksiä.

Bobby sanoi että tunnetta puuttui ja oon vähän samaan mieltä. Jos Kalpa-sarja oli kuin mikä perivihollisten kohtaaminen jossa pelattiin vihellyksen jälkeen joka tilanteessa jne, tää peli oli enemmän virkamieskiekkoa ja suorittamista. Toisaalta Ilves ei ole se jengi joka hakisi sellaisia tilanteita, enkä ole varma kannattaako Pelicansin yksin alkaa niissä huitomaan tai hakkaamaan, kun ei sellaisia tilanteita oikein tullut.

Huomisen peliltä odotan hieman lisää sitä kiimaa, mutta samalla jos ja kun Andersson ja Eronen puuttuvat, Ilves tulee saamaan enemmän tilaa ja pääsee karvaajien ohi helpommin.
Mutta pelissä oltiin mukana, hieno nousu jatkoille [vaikka hävisinkin sillä nipun rahaa], ei mitään syytä pistää päätä pensaaseen. Huomenna on uusi mahdollisuus.
 

Grafix

Jäsen
Molemmista paikalla olleista vähemmän huono voitti tänään. Jos ei tietäisi, niin voisi luulla justiin katsoneensa jonkun marraskuisen tiistailäpsyttelyn. Ei tunnetta, ei kulmahammasta, ei yhtikäs mitään - kummallakaan.

Tää peli olisi ollut ihan voitettavissa, jos vaan olisi kiinnostanut. Huomenna jos ei lauantaisaunaa lämmitetä, niin ihmettelen.

Yleisestä konsensuksesta poiketen, en pitäisi tässä sarjassa vierasvoittoakaan Tampereella minään maailman kummallisimpana asiana.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Molemmista paikalla olleista vähemmän huono voitti tänään. Jos ei tietäisi, niin voisi luulla justiin katsoneensa jonkun marraskuisen tiistailäpsyttelyn. Ei tunnetta, ei kulmahammasta, ei yhtikäs mitään - kummallakaan.

Tää peli olisi ollut ihan voitettavissa, jos vaan olisi kiinnostanut. Huomenna jos ei lauantaisaunaa lämmitetä, niin ihmettelen.

Yleisestä konsensuksesta poiketen, en pitäisi tässä sarjassa vierasvoittoakaan Tampereella minään maailman kummallisimpana asiana.
Se kertoi mun mielestä pelin tärkeydestä eikä haluttu ottaa jäähyjä samaan tapaan kun Kalpa-sarjassa.
Se vähän latisti fiilistä kentällä, mutta uskon että seuraavassa ja seuraavissa peleissä se puoli vähän paranee, muttei räjähdä kuten Kalpaa vastaan.
 

Vrael

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Yllättävän tasainen peli. Päällimmäisenä mielessä, että tässä on ihan aito mahdollisuus pelata finaaleja tänä vuonna. Parantaa toki pitää, mutta niinhän me tehää. Ertsi huomenna takaisin peleille, niin 2-4 päättyy meille tämä sarja. Ja olen selvinpäin. Upea meiniki oli hallissa tänään.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Hyvin oli joukkue ostanut Hölön puheet siitä, että tässä sarjassa pääsee helpommalla kuin KalPaa vastaa. Ei nyt olisi silti omaa tunneatasoa tarvinnut pudottaa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Aika vaikeaksi meni nyt tämä.
Silti tuo "huomenna voitto, Tampereelta 1 voitto, kutospelistä voitto ja game seven Tampereella"-skenaario ei tunnu mitenkään kovin kaukaselta. Ilves parantaa toki varmasti, mutta ei tuo meilläkään parasta ollut.

Tuossa Game Sevenissä olisi kyllä kaikki mahdolliset paineet Ilveksellä ja olisi varmaan aika kolikonheittoa. Eri asia, jos Ilves olisi jotenkin erityisen kokenut jengi, joka tuon ratkaisisi rutiinilla. Mutta ei ole.

No, katsellaan matseja ja nautitaan mitalipeleistä. Toivottavasti myös päätetään kausi mitaliin.
 

K.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Mä oon kyllä ylpee joukkueesta. Ipa ei ollu läheskään niin vaarallinen mitä oletin. Varmasti tulevat parantamaan mutta niin mekin. Tässä sarjassa ei kotietukaan tule korostumaan samalla tavalla kuin KalPaa vastaan. Huomenna sarja tasoihin! Täysin mahollista myös ottaa 2 voittoa Nokia Areenasta. Toivotaan, että Ilves lukee tätä palstaa ja luulee, että sarja on ohi.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä oon kyllä ylpee joukkueesta. Ipa ei ollu läheskään niin vaarallinen mitä oletin. Varmasti tulevat parantamaan mutta niin mekin. Tässä sarjassa ei kotietukaan tule korostumaan samalla tavalla kuin KalPaa vastaan. Huomenna sarja tasoihin! Täysin mahollista myös ottaa 2 voittoa Nokia Areenasta. Toivotaan, että Ilves lukee tätä palstaa ja luulee, että sarja on ohi.

En tiiä miksi se olisi helpompaa hurmoksellisessa Nokia Arenassa kun Niiralan montussa. Joukkue vastassakin on parempi, vaikkakin eri asioissa.
 

HooPee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Reipas ja nykyisin Pelicans
Vaisu peli oli. Ja se oli Ilvekselle etu. Toivottavasti huomenna on tunnetta enemmän. 4-0 tämä ei mene, ja pienet mahikset on kääntää sarja tiukaksikin. Mutta se vaatii sen, että tunnetason pitää nousta ja peliin lisää sykettä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös