Mainos

Peliesitykset ja suoritukset 2022–2023

• 535 324
  • 8 938

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Nyt oli junnuviisikko nimensä veroinen viivassa.

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Mä olen ylpeä tästä jengistä. Nyt nautitaan näistä peleistä. En osaa siis olla tähän kauhean pettynyt. En edes vaikka oli mahkut kääntää tää vielä

Isossa kuvassa ei ollut mitään hätää, mutta harmittava pieni virhe ratkaisi tällä kertaa. Uutta matoa koukkuun huomenna.

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Mä olen ylpeä tästä jengistä. Nyt nautitaan näistä peleistä. En osaa siis olla tähän kauhean pettynyt. En edes vaikka oli mahkut kääntää tää vielä

Isossa kuvassa ei ollut mitään hätää, mutta harmittava pieni virhe ratkaisi tällä kertaa. Uutta matoa koukkuun huomenna.
Ipan parhaimmat paikat tänään meidän virheistä. Jatkossa Ipan keskikaista otettava kiinni, tänään niistä lukematon määrä läppiajoja ja puolittaisia sellaisia. Siltikään ei oltu millään tavoin purjeessa ja itse typerehdittiin tämä.

Tänään olisi ollut erittäin hyvä mahdollisuus kairata voitto, jatkossa tuskin vastaavia enää tarjotaan. Huomenna kaikki paineet meillä.

Mastokaupunki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Joo eipä siinä, sarja on nyt avattu ja nähdyn perusteella nyt ei hirveän huolissaan tarvi olla kyllä.
Tämä. Toivottavasti tänne ei tule yhtään viestiä siitä, miten sarja on ohi jne. Ei todellakaan ole. Nyt täytyy hakea kaksi voittoa Tampereelta. Ei mikään mahdoton temppu sillä ihan samaa lajia samoilla säännöillä sielläkin pelataan

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Maksettiin melkoinen hinta siitä et ei osata purkaa pois omalta alueelta.

Tämä on muuten ollut melkoinen haaste koko tämän kevään. Ihan samaa tapahtui KalPa-sarjassa ja silloin ajattelin, että se on vaan vastustajan hyvyyttä. Nyt tuntuu sama haaste jatkuvan.

Jos pitäisi arvata, niin siinä on osa nuoruuden kokemattomuutta, pitkittyneen vaihdon aiheuttamaa väsymystä ja voi olla jotain taktistakin, jota yritetään totetuttaa.

Vastapainoksi kiekko liikkui todella nopeasti ja tyylikkäästi painottomalle puolelle useammankin kerran ja tekeminen vaikutti hyvältä.

Tähän kyllä varmaan keksitään vielä keino. Voitot on vasta 1-0.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy