KalPa playoffeissa 2023

  • 43 075
  • 309
Suosikkijoukkue
Kalpa
On ollut hyvä roolissaan, mutta tänään meni aivan rajoilla jäähyjen suhteen. Nuo vihellysten jälkeiset maalille ajamiset ja kahakoiden hakemiset tuomarit saattavat viheltää, jolloin oma joukkue kärsii. Pikaisen voisi rauhoittaa tekemistään niin hyödyntäisi joukkuettaan paremmin.
Mutta niin pitääkin, Rajamailla on jonkun mentävä ja ärsytettävä.. sieltä se hiha alkaa palamaan sinisistä paidoista ennen pitkää. Tykkään kyllä menosta lujasti. Samoin Kapasen meiningistä. Rissaset, Räsäset, Kiiskiset +muut jotka hoitaa pisteiden teon..
Görts sais kanssa olla vähän enemmän niistäjä tyyppiä, kokoakin on Kantnerin ohella..

Kantner olikin Klemetti puolustamassa vaihtoaitioiden edessä.
 

Saaaakuu!

Jäsen
Suosikkijoukkue
SikaKalPa

P.P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalmanPallo
Vähän ottaa silmään tuo kalpan 21rangaistusmin/ottelu. Kyse tietysti vasta kahdesta pelistä mutta onhan nuo näytelly aika isoo roolia puolin ja toisin. Yhen erän verran kun pelaa alivoimaa niin sen prosentin pitää ollakkin aika lähelle tuo 100 mikä se nyt on (jos meinaa kyydissä pysyä) mutta pidemmän päälle toivos vähän yhtenäisempää peliä ilman jatkuvia erikoistilanteita. Ei tuu annettua sitten sitä vähääkään saumaa noiden ratkasta. En tiiä onko kalpan vahvuus tuo hierominen ja muu hämmentäminen kun siinä unohtuu se oma peli aika helposti. Tuo kun ei kaikesta fyysisyyden lisääntymisestä huolimatta oo sitä ihan ominaisinta kalpaa. Sellanen tasapaino tuohon olis hyvä löytää. Voi olla joku eri mieltäkin ja tätä "pleijarit on ihan eri pelejä" kuulee paljon mutta omana huomiona ja ehkä toiveenakin.
 

Lässi19

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

Aika katkera kaveri taitaa olla tää Pelsun utj.
En hirveesti huutelis Miettisen itkujen jälkeen
 
Viimeksi muokattu:

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vähän ottaa silmään tuo kalpan 21rangaistusmin/ottelu. Kyse tietysti vasta kahdesta pelistä mutta onhan nuo näytelly aika isoo roolia puolin ja toisin. Yhen erän verran kun pelaa alivoimaa

Olen samaa mieltä siitä, että KalPan täytyisi pikkusen kurinalaisemmin pelata, vähän voi jäähyilyä vähentää, esim. Korhosen laitataklaus ja Mäenpään huitominen olisi saanut jäädä tekemättä.

Mutta ei KalPa erän vertaa per peli ole alivoimaa pelannut vain "ainoastaan" 10 minuuttia per ottelu. Kokonaisjäähymäärässä 42 min on mukana 6 kappaletta 2 minuutin jäähyjä ja yksi kymppi, jotka ovat "kumoutuneet" vastustajan vastaavalla jäähyllä.
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Vähän ottaa silmään tuo kalpan 21rangaistusmin/ottelu. Kyse tietysti vasta kahdesta pelistä mutta onhan nuo näytelly aika isoo roolia puolin ja toisin. Yhen erän verran kun pelaa alivoimaa niin sen prosentin pitää ollakkin aika lähelle tuo 100 mikä se nyt on (jos meinaa kyydissä pysyä) mutta pidemmän päälle toivos vähän yhtenäisempää peliä ilman jatkuvia erikoistilanteita. Ei tuu annettua sitten sitä vähääkään saumaa noiden ratkasta. En tiiä onko kalpan vahvuus tuo hierominen ja muu hämmentäminen kun siinä unohtuu se oma peli aika helposti. Tuo kun ei kaikesta fyysisyyden lisääntymisestä huolimatta oo sitä ihan ominaisinta kalpaa. Sellanen tasapaino tuohon olis hyvä löytää. Voi olla joku eri mieltäkin ja tätä "pleijarit on ihan eri pelejä" kuulee paljon mutta omana huomiona ja ehkä toiveenakin.
Eka pelissä:

KalPa 5x2min + Räsäsen 2+10min pelin loputtua.
Pelicans 2+10 5+20

Toka pelissä:

KalPa 10x2min (joista 4x 2vs2 tappelut + yks Könösen "sukellus") eli 4x tappeluparit ja yks sukellus. 5x2min siis
Pelicans samat väkivaltaisuudet + 5x2min + 2min väkivaltaisuus

Eli KalPa on molempiin peleihin ottanut 5x2min + sitten nuo nahistelu-tilanteet. Onhan se kyllä iso määrä. Etenkin kun Pelsut ottivat eka pelissä 1x2min joka sekin oli väkivaltaisuus (kinastelu Räsäsen kanssa)
Toka pelissä molemmilla 5x 2min

Nuin isoon jäähyilyyn ei ole pitkällä aikavälillä vaan varaa. Joskin osa jäähyistä on tullut ihan pelin loppuun /loputtua ja ei näin ollen ole silkkaa alivoimaa vaan ollut.
 

P.P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalmanPallo
Joo totta ettei oo ihan noin paljoo oltu konkreettisesti alivoimalla mitä tuo oma heitto oli mutta silti vähän liikaa. Tuossa edellisessä oli pari turhaa ja toisaalta tarjolla olis voinu olla vaikka yv sen 4vs4 sijaan jos pysys ihan vähän hermo tiukemmassa. Tuohon ralliin on nyt lähteny kummatkin joukkueet eikä siitä suoranaisesti hyödy kukaan. En tiedä kuluttaako tuo nykynen pelin rakenne pelaajaa niin pahasti kun katsojaa. Välillä oli fiilis kun odottaa liiman kuivumista just ennekun tarttuu repästä irti. Sitten taas samaa luuppina. Tämä on täysin mielipide asia tiedän koska osa varmasti pitää tuota kiekkoviihteenä parhaimmillaan. Henk koht haluisin kattoo enemmän peliä. Mut toisaalta jos kairataan tuolla tyylillä jatkopaikka niin ei kiitos minua viihdyttääkseen tartte muuttaa mitään. Eipä sillä että täällä nyt jotenkin riutuisin vaan onhan tää nyt yleisesti ihan hemmetin hienoo aikaa ihmisen elämässä.
 
Suosikkijoukkue
Kalpa
Joo totta ettei oo ihan noin paljoo oltu konkreettisesti alivoimalla mitä tuo oma heitto oli mutta silti vähän liikaa. Tuossa edellisessä oli pari turhaa ja toisaalta tarjolla olis voinu olla vaikka yv sen 4vs4 sijaan jos pysys ihan vähän hermo tiukemmassa. Tuohon ralliin on nyt lähteny kummatkin joukkueet eikä siitä suoranaisesti hyödy kukaan. En tiedä kuluttaako tuo nykynen pelin rakenne pelaajaa niin pahasti kun katsojaa. Välillä oli fiilis kun odottaa liiman kuivumista just ennekun tarttuu repästä irti. Sitten taas samaa luuppina. Tämä on täysin mielipide asia tiedän koska osa varmasti pitää tuota kiekkoviihteenä parhaimmillaan. Henk koht haluisin kattoo enemmän peliä. Mut toisaalta jos kairataan tuolla tyylillä jatkopaikka niin ei kiitos minua viihdyttääkseen tartte muuttaa mitään. Eipä sillä että täällä nyt jotenkin riutuisin vaan onhan tää nyt yleisesti ihan hemmetin hienoo aikaa ihmisen elämässä.
Itse just olen, surutta maalille kähinää ja rähinää, vääntöjen kautta saadaan tunnetta pelaajiin, katsojiin ja heti on viihdyttävämpää menoa hallissa.
Ainakin minun mielestäni.

Perus lämäri vahdin räpylään ja äkkiä vaihtoon, niin itse en oikein siitä syty..
 

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itse just olen, surutta maalille kähinää ja rähinää, vääntöjen kautta saadaan tunnetta pelaajiin, katsojiin ja heti on viihdyttävämpää menoa hallissa.
Ainakin minun mielestäni.

Perus lämäri vahdin räpylään ja äkkiä vaihtoon, niin itse en oikein siitä syty..
Mun mielestä sellaiset ylimääräiset kähinät voi jättää huonommille joukkueille. Toki psyykkauksella on aikansa ja paikkansa, mutta sitä pitää tehdä fiksusti.
 

P.P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalmanPallo
Ekaa erää katoin että täähän oli just tasan sitä mitä tilasin. Ei liikaa mähinää mutta sopivasti fyysistä. Toka erä sitten oli ihan jotaki muuta. Nyt on kumpiki hallinnu yhen erän ja kolmanteen toivotaan että huolto kaivaa esiin sen saman pullon mistä pelaajille juotettiin ennen ekaa. Moket sellasessa vireessä että helppoja ei mene joten pitäs nyt oikeesti päästä kiekolle ja osata tehdä.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Miten voi nukkua noin pahasti että päästetään läpiajo viimeisellä minuutilla ja sitten vielä ripariinkin on vapaa mies.

No sitä saa mitä ansaitsee. Jatkolan loukkaantumista ei kyllä ansaittu.

Saattoi joukkue hieman lamaantua siitä edellisen maalin tilanteesta. Toma olisi varmasti ottanut siihen aikalisän ja rauhoitellut joukkuetta JOS siihen olisi ollut mahdollisuus. Nyt kävi sitten se pahin mahdollinen tilanne.
 

Titan Pro

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Keskiviikkona kohtuu iso peli ja sarja on lyötävä tasoihin. Rahm yksittäisissä peleissä onnistunut hyvin, mutta tasaisuus puuttuu. Nyt vain mentävä peli kerrallaan ja katsottava mihin se riittää. Henkistä kanttia koetellaan...
 

Pizza peku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kalpa ei tule voittamaan pelin peliä enää tänä keväänä, koska
a) Jatkolan kausi todennäköisesti paketissa. Tasainen sarja, joten maalivahtipelillä on valtava vaikutus. Rahm on epätasainen= ei menestystä pleijareissa
b) Miettikää minkälaisen buustin tästä Pelicans saa, ja mitä tämä kaikki tekee KalPalle. Olin varma, että KalPa voittaa tämän sarjan jos kestää tuon lopun, nyt olen vielä varmempi että Pelicans voittaa
 

ToobHanns

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Bruins
Mutta ehkä nyt Miettinen pistää hänen mentaalipuolen valmennustaitojen epäilijöille jauhot, paskat ja naapurin vellit suuhun ja piiskaa joukkueen uskomattomaan berserk-tilaan keskiviikon otteluun.

Ehkä..
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vaikka sauna jo paloi, niin vakavasti kun tätä miettii... Jatkolan loukkaantumisen myötä kevään asetelma muuttuu, silloin pronssi on meidän mestaruus. Pelicans on nimittäin Rahmillakin lyötävissä, toki ei ihan perussuorituksella vaan vaatii koko joukkueelta ja valmennukselta venymistä.

Ja vaikka mestaruudesta pelataankin... niin on sitä joskus iloittu jumbofinaalinkin voitosta ihan tosissaan (Kiitos vielä Aatu Hämäläinen kahdesta maalista), joten todellakin haluan nähdä vielä loppuun asti taistelevan KalPan tällä kaudella, vaikkei mestaruus realismia olekaan ilman Jatkolaa.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mulla on luottoa vielä siihen, että tuo joukkue tulee keskiviikkona ovet paukkuen jäälle ja pistää pelikaanin turbiiniin oli maalissa Rahm, Jatkola tai Kimmo Kapanen. Tämän vuoden KalPa on näyttänyt ihan erilaista luonnetta kuin moni aikaisempi kyhäelmä. Jatko on sitten pitkälti kiinni siitä onko Rahmilla Tappara-pelin vai kahden viimeisen Lahti-pelin moodi päällä.
 

Ylänahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Chicago Blackhawks
Toma kaivaa ässän hihasta ja laittaa Jami Pasasen maaliin vielä. Vakavasti ottaen kyllähän tämä homma nyt Jatkolan mahdollisen pidemmän loukkaantumisen takia vaikeutui huomattavasti, mutta näkisin, että tämä voi olla myös sellainen mikä taas vahvistaa tuota jengiä. Ehkä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös