Nyt just vituttaa!

  • 2 609 878
  • 12 313

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Mertaranta selostamas... Ei vaan vittu löydy enää sanoja tolle paskalle.
Jep, katsotaan kauan jaksaa ennen ku laittaa mutelle tai vaihtaa pelkkiin halli ääniin.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Pakko myöntää, että vähän jopa vituttaa viimeisimmän hiihtäjäpainijan lähtöpassit palstalta. Nyt joudumme itse nauttimaan, kun Tom Hedberg voittaa ensi kaudella sarjan puolustajien pistepörssin, ellei NHL vie miestä sitä ennen. Jään myös kaipaamaan yksityisviestejä vaikkei tällä kertaa tullut painikutsua vaan muita juttuja. Tosin yhtä varmasti kuin Salmelainen sössii jotain joukkueenrakennuksessa palaa hiihtäjäpainija Feeniks linnun tapaan viihdyttämään meitä.

Vähän uteliaisuuttani kutittaa nämä kaikki yksityisviestit, joita moni kertoo saaneensa mutta joista minä olen jäänyt paitsi. En kyllä tosin pidä painista enkä hiihdosta, joten täytynee olla tilanteeseen tyytyväinen.

Itseäni vituttaa eniten tupla adjektiivit joka tilanteessa, "hyvä ja voimakas", "luja ja hieno", "matala ja vaarallinen". Näitä tykkään itse laskeskella, kuinka monta saadaan pelin aikana. Oma veikkaus illalle 104kpl.

Minua ärsyttää eniten se, että ilmiselvät ohjaukset, syötöt, syötönkatkot jäävät näkemättä, vaikka ne näytetään neljä kertaa hidastuksessa. Väärät pelaajat julistetaan maalintekijöiksi vaikka oikea maalintekijä näytetään useasta kuvakulmasta. Korkeat kudit ovat jäänuoliaisia ja matalat kudit ovat korkeita. Mitään kontaktia ei näy kun poikkaria tulee kasvoihin ja törkeä kontakti kun välissä on metri tyhjää. Sääntöjä ei osata lainkaan ja puhutaan aivan puuta heinää puolet ajasta. Niin sokea ja pelistä mitään tietämätön kuin vain voi olla. Näihin verrattuna Muuttinit ja vaarralliset tilanteet ovat ihan pikkujuttuja.

Ketä muita narreja olikaan kentällä sen reppapöksypääpahoinpitelijän lisäks? Muse ei ainakaan, se tuli selväks aikanaan.

Ainakin Ossi Väänänen, Antti-Jussi Niemi ja Semir Ben-Amor. Sitten ne kaksi viimeistä kenties Riku Hahl ja Jani Rita? Melko vakuuttava YV-koostumus, eikös vain.

Selatessani ketä muita tuossa narrijoukkueessa oli, alkoi vähän turhauttamaan. Maalissa Frans Tuohimaa. Puolustuksessa Teemu Eronen, Petteri Lindbohm, Ivan Majesky ja Jeremy Dehner. Hyökkäyksessä Juhani Tyrväinen, Joonas Rask, Alexander Ruuttu, Matti Lamberg, Saku Salminen ja Jarkko Ruutu. Ja urheilujohdossa Kekäläinen. Hieman liian monta nimeä, jotka ovat ennen tai jälkeen olleet IFK:ssa, ja sattuivat juuri tuona syksynä olemaan siinä ryhmässä, joka tuon teon toteutti. Tekee mieli sanoa, etten kaipaa yhtäkään noista IFK:hon, mutten jaksaisi lukea niitä viestejä joissa hyökätään tällaisen mielipiteen kirjoittajaa kohtaan, koska Rask, Tyrväinen ja Lindbohm ovat pyhiä lehmiä. Tyrväinen-Rask kaksikosta on kyllä tietenkin hyviä muistoja, mutta ovat he silti silmissäni narreja.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Vähän uteliaisuuttani kutittaa nämä kaikki yksityisviestit, joita moni kertoo saaneensa mutta joista minä olen jäänyt paitsi. En kyllä tosin pidä painista enkä hiihdosta, joten täytynee olla tilanteeseen tyytyväinen.
Sinun pitää ottaa seuraavan kerran kontaktia enemmän, kun uusi reinkarnaatio hiihtää Atomic jaloissa tiukoissa trikoissa paikalle. Se on pomminvarma juttu. Tällä kertaa ei tullut painikutsua, mutta olin kuulemma tuttu jostain runkkarit-foruumilta (hymiö). Huikeita seppiä.

Meillä @Metukka kanssa alkaa nyt listaus näistä hiihtäjistä, ja otamme klubiin mukaan jäseniä. Nimimerkit Gunde S., Huutosakki, Åke Kultiverad ja Torny Mogren ovat nyt käytetty. Näitä taisi olla muitakin, mutten kuolaksenikaan muista kaikkia. Tästä tulee samanlainen Wall of Fame, kun IFKlla on pukukoppikäytävällä.
 

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sinun pitää ottaa seuraavan kerran kontaktia enemmän, kun uusi reinkarnaatio hiihtää Atomic jaloissa tiukoissa trikoissa paikalle. Se on pomminvarma juttu. Tällä kertaa ei tullut painikutsua, mutta olin kuulemma tuttu jostain runkkarit-foruumilta (hymiö). Huikeita seppiä.

Meillä @Metukka kanssa alkaa nyt listaus näistä hiihtäjistä, ja otamme klubiin mukaan jäseniä. Nimimerkit Gunde S., Huutosakki, Åke Kultiverad ja Torny Mogren ovat nyt käytetty. Näitä taisi olla muitakin, mutten kuolaksenikaan muista kaikkia. Tästä tulee samanlainen Wall of Fame, kun IFKlla on pukukoppikäytävällä.
Lisätään listaan Lisbeth S. Hauskan tunnistettava tapa kirjoittaa tällä veijarilla.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Lisätään listaan Lisbeth S. Hauskan tunnistettava tapa kirjoittaa tällä veijarilla.
Kiitos @Sipilpe , hyvä haku! Heti muistui tämäkin mieleen, kun sanoit. Oli niitä muitakin? Nyt siis Hall of Fame:

Lisbeth S.
Gunde S.
Huutosakki
Åke Kultiverad
Torny Mogren

Onkohan kenelläkään muulla kirjoittajalla ollut JAn historiassa näin monta reinkarnaatiota?
 

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United

444

Jäsen
Mulla jäi tänäänkin matsi näkemättä, mutta ensimmäisen ja viimeisen erän kuuntelin C Moren lähetystä kuulokkeilla. Täytyy sanoa, että Mertaranta ei vituttanut lainkaan, kun ei itse nähnyt mitä kentällä tapahtui. Sen sijaan ottelua pystyi seuraamaan yllättävän hyvin eli koko ajan oli kärryillä siitä, mitä siellä tapahtuu. Ainakin suunnilleen. Yllättävän miellyttävä kokemus.
 

Helsingforce

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
No tuomarithan ne taas kerran vituttaa. On se jännä että "antaa poikien pelata" -linja pätee aina vain vastustajaan.

Ehkei olisi huono idea hankkia Tapolaa valmentajaksi. IFK oppisi pelaamaan pikkusikaa ja venyttämään sääntökirjaa, roikkumaan ja kampittamaan niin että vastustajan peli tärveltyy mutta jäähyjä ei oteta, ja mediat saisivat myös joka ilta kuulla totuuden tuomarityöskentelyn puolueellisuudesta.

Peltonen on liian tyylikäs lähteäkseen tähän itkuun. Taponen ei, ja minä en.
 
Viimeksi muokattu:

Sipilpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Enpä muista taas, että milloin viimeksi on vituttanut näin paljon. Saa taas paskat housussa odottaa huomiseen iltaan asti matsin lopputulosta ja pahimmillaan vitutus tulee olemaan entistä kauheampi aina maanantai-iltaan asti. On tää urheilun seuraaminen perseestä.
 

Bulilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kurra hockey
Vituttaa nää meidän ruotsalaiset pakit, yksi roiskii ja on ihan kusessa jatkuvasti omissa. Toinen ei saa kiekkoa maalille asti viivalta ja ranteet on täyttä ripulia, ja viimeinen on kuin Lyytinen valeasussa.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun dumarit on paskoja, niin se menee aina niin päin että HIFK kärsii siitä enemmän. Mikä vittu siinäkin on.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun dumarit on paskoja, niin se menee aina niin päin että HIFK kärsii siitä enemmän. Mikä vittu siinäkin on.

Ei HIFK paskoihin dumareihin hävinnyt, mutta vituttaa, ettei linja ole molemmissa päissä sama. Joko vihellät kaikki tai sitten et vihellä mitään.

Vituttaa edelleen, vaikka edellisestä vitutus-viestistäni on jo yli 10 minuuttia.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Harmittaa, mutta tämäniltaisella peliesityksellä ei lopputulos tunnu kohtuuttoman väärältä. Ja huomenna sitten taas.

Yhden asian haluan nostaa esiin ja se liittyy organisaation fokusoitumiseen. Naisjoukkueen mestaruus on hieno ja kunnioitettava asia ja sama pätee vuoden 1983-mestaruuden juhlapäivään (40 v.). Mutta oliko näitä molempia välttämätön juhlistaa ottelutapahtuma yhteydessä tänään? Vai olisiko kannattanut karsia pois kaikki ylimääräinen ja näin ollen varmistaa se, että mikään ei edes teoriassa voi ohjata kenenkään keskittymistä edes hetkellisesti vääriin asioihin tai mielleyhtymiin? No, pieni ja mitätön juttu kokonaisuuden kannalta ja eihän noiden juhlistusten vaikutusten laatua voi mitenkään todentaa. Ja myönnän - viiksien kasvatuskilpailut, televisiosarjat, James Bond-teemaan liittyvät kavalkaadit jne. ovat muistissa.
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Ei nyt varsinaisesti vituta, surettaa. Tänään perjantaina pääsisäänkäynnillä tapahtui vakava tapaturma. Mies sai sairaskohtauksen ja pamautti päänsä todella pahasti asfalttiin. Todella pahalta näytti ja pisti mielen apeaksi. Jääkiekko tuntuu aika turhalta tuon rinnalla. Ainut mitä toivoin HIFK-pelipaita päällä kaatuneen miehen vuoksi olisi ollut voitto. Muuten ei juuri kiinnosta tällä hetkellä. Toivottavasti mies selvisi.
 

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Vituttaa se että piti ottaa kaljaa alkavien välierien kunniaksi. Nyt otan kaljaa kuin minä tahansa perjantaina kun vituttaa kaikki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös