Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 643 295
  • 20 726

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Jos Aaron pelaa ensi kaudella jossain muualla, niin sitten olen kaiken nähnyt. Niin Tepsiläinen koko perhe, että en näe tuota mahdollisutta. Ainahan näkemyseroja on asioista jne. mutta todella epätodennäköistä, että lähtisi muuhun seuraan.
Vielä itse painnottanut, että haluaa pelata juuri Palloseurassa ja TPS:llä on parhaat näytöt viime ajan pelaajakehityksestä. Kai nämä huhut ovat siitä, että jotkut haluaisivat nähdä Kiviharjua enemmän ylhäällä. Silti realistisesti, jos Aaron olisi 20, niin noilla näytöillä huudettaisiin suoraan mestikseen. Kyllähän sen näkee miksi pelaa 16 kesäisenä, mutta ei tuolla liigassa missään joukkueessa pitäisi olla mitään peliaikaa sen enempää, jos ei ihan jäätävä loukkaantumissumaa olisi. Tuskimpa pelaa yhtään minuuttia pudotuspeleissä.

Lisäksi jos on jotain kismaa isällä ja toisella ex-pelaajalla, niin se kiinnostaa vähemmän kuin juokkuekavereiden mielipiteet tuollaista teiniä.
 
Viimeksi muokattu:

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

R & L

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kuulin tuossa pari viikkoa sitten tarinan mikä liittyy Kiviharjuun (isä) ja Koivun perheeseen.. Sen pohjalta en yllättyisi jos Aron on lähdössä pois.

Mikä yleensä on Koivun perheen rooli (nykyään) Tepeksessä? Ok Saku on hallituksessa, mutta omistus käytännössä täysin P&K:lla. Toisin sanoen, miten Koivut voi mokata niin, että juniori Kiviharju lähtisi pois kasvattajaseurastaan? Tuskin päättävät urheilutoimen kuvioista ja kai liksat menee P&K:n kautta?
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mikä yleensä on Koivun perheen rooli (nykyään) Tepeksessä? Ok Saku on hallituksessa, mutta omistus käytännössä täysin P&K:lla. Toisin sanoen, miten Koivut voi mokata niin, että juniori Kiviharju lähtisi pois kasvattajaseurastaan?
En missään väittänytkään että tuo kuulemani tarkoittaa siirtoa pois, ainoastaan että siihen on helppo suhtautua jos siirto toteutuu, puhutaan kuitenkin alaikäisestä pojasta.
 

R & L

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
En missään väittänytkään että tuo kuulemani tarkoittaa siirtoa pois, ainoastaan että siihen on helppo suhtautua jos siirto toteutuu, puhutaan kuitenkin alaikäisestä pojasta.

Ok, mutta tosiaan todella jännä, jos oli asia mikä tahansa tilanne menisi/päästettäisiin tuohon asti. Sillä siis tarkoitan, että täältä päin maailmaa TPS on viime vuosina henkilöitynyt yhä vähemmän Koivuihin.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
En millään usko, että Kiviharju lähtisi Tepsistä pois, koska ei ole saanut peliaikaa tarpeeksi. Kyllähän isä ja muutenkin lähipiiri ymmärtää Aronin otteita katsomalla, että fysiikan ja liikkeen puolesta Liiga on vielä liian kova paikka Aronille. Ei siinä ole järkeä väen pakolla peluuttaa jos ei pärjää. Pahimmillaan tuhoaa itseluottamusta. Luulisi isän ja jopa pojankin tämän asian tiedostavan.
 

Viheltää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku + länsirannikko
Mitä vittua? Kai nyt ensi vuodeksi vastuuta on luvassa? Alkaako Stouni sittenkin vaatia pojalleen ekstraa jne? Mikä järki? Kaveri täyttää juuri 1717.
Stouni persoonana jo vituttaa niin paljon että toivotaan ettei estä toimillaan pojan kehitystä. Toivottavasti pysyy ohjeistamasta pois ja miettii missä olisi mahdollista kehittyä. Tapparassa noita no look passeja vastustajan lappaa ei pitkään katsella. Jos ja kun NHL on tavoitteena tulee pienen koon vuoksi olemaan pitkä tie. Voi toki olla että vielä kasvaa pituutta, mutta kentällä näyttää todella pienen kokoiselta (vaikka elitessä lukee 178 cm).
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Joskus alkukaudesta olin samassa tilaisuudessa isä-Stounin kanssa, niin rinta rottingilla kertoili miten poika lähtee välittömästi pois palloseurasta, jos asiat eivät mene heidän(hänen) haluamallaan tavalla. Sikäli ei ihmetyttäisi pojan siirtyminen pois, mutta itse otin tuon ainakin ylpeän isän tyhjänä pullisteluna. Toki sen jälkeen olen välillä hymyillyt, kun olen lukenut täältä miten järkevät ja mustavalkoiset taustat pojalla on.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Todella jännä. Mitenköhän asioiden olisi pitänyt mennä? Peluuttaa loukkaantunutta junioria ykkösparissa ja hakea väkisin takaisin Suomeen Lämsän kynsistä?
 

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
Tepsin juuri tullut IG päivitys haiskahtaa mielestäni piilovittuilulta tälle palstalle ja jutuille Kiviharjusta.
Tai sitten mulla on hyvä mielikuvitus.

E:Tarkemmin ottaen puhutaankin vaan tästä kaudesta. Poistun takavasemmalle.

E2: kuva lisätty.
 

Liitteet

  • IMG_20230123_133400.jpg
    IMG_20230123_133400.jpg
    742 KB · kertaa luettu: 215

Juketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Joskus alkukaudesta olin samassa tilaisuudessa isä-Stounin kanssa, niin rinta rottingilla kertoili miten poika lähtee välittömästi pois palloseurasta, jos asiat eivät mene heidän(hänen) haluamallaan tavalla. Sikäli ei ihmetyttäisi pojan siirtyminen pois, mutta itse otin tuon ainakin ylpeän isän tyhjänä pullisteluna. Toki sen jälkeen olen välillä hymyillyt, kun olen lukenut täältä miten järkevät ja mustavalkoiset taustat pojalla on.
Ei helvetti. Suomalainen kiekkoilu ei kaipaa toista case Lamberttia, missä isä häärii omiaan taustalla. Nyt Stounille kiviä taskuun ja anna pojan kehittyä rauhassa. Moni tähti on pilattu liiallisellä hätäilyllä. Turusta on kyllä moni tähti maailmalle hiottu.
 

Dwightschrute

Jäsen
Suosikkijoukkue
HCTPS
Huhuh, on taas kyllä mieletön keskustelu. Joku heittää juorun ja hetken päästä 20 viestiä " paska TPS taas yksi juniori kustiin muualle". 16-vuotias, kiistämättä superlahjakkuus kyseessä, lisäksi vielä täysin oma kasvatti. Hiukan voisi miettiä, mitä huhuja/juoruja levittelee. Ja kyllä, saa toki kertoa mitä kuulee, mutta noin puolivillaisen juorun kertominen ja sen ottaminen totuutena kertoo kyllä enemmän tästä palstasta kuin TPS:sta
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Huhuh, on taas kyllä mieletön keskustelu. Joku heittää juorun ja hetken päästä 20 viestiä " paska TPS taas yksi juniori kustiin muualle". 16-vuotias, kiistämättä superlahjakkuus kyseessä, lisäksi vielä täysin oma kasvatti. Hiukan voisi miettiä, mitä huhuja/juoruja levittelee. Ja kyllä, saa toki kertoa mitä kuulee, mutta noin puolivillaisen juorun kertominen ja sen ottaminen totuutena kertoo kyllä enemmän tästä palstasta kuin TPS:sta
Jos tämä oli mulle niin.. Kuten sanoin, en tiedä Aronin sopimuksista mitään mutta se mitä kuulin isän touhuista niin en ihmettelis jos siirtyy.
Olen kyllä perillä Aronin kauniista puheista mitkä koskee Tepsiä mutta kyseessä on vielä alaikäinen poika joka varmasti myös kuuntelee omaa isäänsä. Toivon todellakin että jatkaa meillä, upea ura edessä.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Kuten sanoin, en tiedä Aronin sopimuksista mitään mutta se mitä kuulin isän touhuista niin en ihmettelis jos siirtyy.

Kaikenlaista kohinaa mahtuu maailmaan - olen todella ihmeissäni jos Stouni Sr säätäisi jotain asiatonta taustalla ja siksi suhtautuisin tällaisiin huhuihin erittäin skeptisesti.
 

Lätkäfani66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Lisäksi lokaatio on aika paljon mairittelevampi Tampereella. Suoraan kaljalta/syömästä hallille (kävellen) katsomaan peliä (+kaljalle/syömään) ja kävellen pelin jälkeen taas kävellen kaljalle/syömään. Tämä ei oikein Turussa onnistu, jollei nyt Kristaliin mene mennen-tullen. Oikein muuta en keksi.

Edit. Siinä näemmä edellinen kirjoittaja jo ehtikin muotoilla asian hieman eri tavalla.
Niin... Turkuhallia suunnitellessa vaihtoehtoja oli tasan nuo kaksi, Kupittaa tai Artukainen. Kokemuksesta voin sanoa, että Kupittaa oli ihan yhtä tukkoinen vanhan hallin aikoihin enkä usko, että se olisi merkittävästi parantunut uuden hallin myötä. Iso osa ihmisistä kulkee joka tapauksessa omilla autoilla, koska kaikkialle ei julkinen kulje ihan niin tiuhaan kuin esim. Runosmäkeen tms. Eikä Kupittaallakaan kovin paljon ravintolatarjontaa olisi ollut...
Tämä sijaintiasia on ollut puheena sen jälkeen kun menestys on karttanut Tepsiä. Hallihan oli melkoisen täynnä menestysvuosina - vaikka toki silloinkin oli niitä, joita tuo sijainti närästi. Nytkin hallille on periaatteessa useita tulosuuntia, mutta miten liikenne niiden kesken jakaantuu, onkin ihan muusta riippuvainen. Hallin nurkille ei kovin paljon ole uutta asukkaita tullut, Kupittaalle on. Onko nekään sitten jääkiekkoa seuraavia - sitä ei kukaan tiedä... Ratapihahanke muistuttaa paljon Tampereen ratkaisua, mutta onko sekään yhtään paremmin tai helpommin saavutettavissa? Varsinkaan niille, joille se joukkoliikenne ei ole vaihtoehto.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaikenlaista kohinaa mahtuu maailmaan - olen todella ihmeissäni jos Stouni Sr säätäisi jotain asiatonta taustalla ja siksi suhtautuisin tällaisiin huhuihin erittäin skeptisesti.

On kyllä todella outoa, ettei jatkolappua ole saatu kirjoitettua/julkistettua. Luulisi olevan prioriteetti ykkösenä saada nimi paperiin.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Niin... Turkuhallia suunnitellessa vaihtoehtoja oli tasan nuo kaksi, Kupittaa tai Artukainen. Kokemuksesta voin sanoa, että Kupittaa oli ihan yhtä tukkoinen vanhan hallin aikoihin enkä usko, että se olisi merkittävästi parantunut uuden hallin myötä. Iso osa ihmisistä kulkee joka tapauksessa omilla autoilla, koska kaikkialle ei julkinen kulje ihan niin tiuhaan kuin esim. Runosmäkeen tms. Eikä Kupittaallakaan kovin paljon ravintolatarjontaa olisi ollut...
Tämä sijaintiasia on ollut puheena sen jälkeen kun menestys on karttanut Tepsiä. Hallihan oli melkoisen täynnä menestysvuosina - vaikka toki silloinkin oli niitä, joita tuo sijainti närästi. Nytkin hallille on periaatteessa useita tulosuuntia, mutta miten liikenne niiden kesken jakaantuu, onkin ihan muusta riippuvainen. Hallin nurkille ei kovin paljon ole uutta asukkaita tullut, Kupittaalle on. Onko nekään sitten jääkiekkoa seuraavia - sitä ei kukaan tiedä... Ratapihahanke muistuttaa paljon Tampereen ratkaisua, mutta onko sekään yhtään paremmin tai helpommin saavutettavissa? Varsinkaan niille, joille se joukkoliikenne ei ole vaihtoehto.
Eikö yksi vaihtoehto ollut myös nykyinen caribian sijainti? Vai muistanko ihan väärin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös