Vuoden jatkoaikalainen 2022

  • 9 430
  • 124

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Kiitos luottamuksesta, @Ann Arbor . Tällä kertaa ei riittänyt ihan finaalipaikkaan asti, mutta on kuitenkin mahtavaa löytää itsensä tuloslistalta :)
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
MUISTUTAN EDELLEEN VAALILUPAUKSESTANI:

JOS MINUT VALITAAN VUODEN 2022 JATKOAIKALAISEKSI NIIN PANEN ALLEKIRJOITUKSEKSENI SEURAAVAN:

YKSINKERTAINEN VUODEN JATKOAIKALAINEN
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pah, äänestys määnestys, minä olen jo sanonut että olen voittaja ja viisinkertainen Vuoden Jatkoaikalainen, joten se on sillä sipuli ja sitä ei millään rehdisti järjestettävillä demokraattisilla äänestyksillä aleta muuttamaan!

Sitä paitsi tää Joni B Hyväkäs on vetänyt tämmösen ihan naurettavan mediapelikortin, tehnyt ensin mukamas palstaitsemurhan ja sitten tullut tänne jeesuksena takaisin, aivan selkeästi kaiken tämänkin takana on yritys syrjäyttää minut Vuoden Jatkoaikalaisen tittelistä. Ei toimi, kaikki normaalit ja järkevät näkevät tämän pelleilyn läpi!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kiitoksia minua äänestäneille! Olen todella otettu. Joku mainitsi että olen "hyvän tuulen kirjoittaja". Itsestä kun vaan tuntuu että puran tänne ahdistustani, epäonnistumisia ja (joidenkin mielestä) tylsää elämää... Usein tuntuu olevan hyvä tuuli kaukana. Mutta kai se pohjimmiltaan on mukana monissa viesteissä...

Tie vie siis vissiin johonkin finaaliin... Vähän jännittää että tuleeko yhtään ääntä. Mutta mitäpä siitä... Parhaani olen tehnyt ja finaali enemmän kuin oletin. Olen kiitollinen siitä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kiitos luottamuksesta, @Ann Arbor . Tällä kertaa ei riittänyt ihan finaalipaikkaan asti, mutta on kuitenkin mahtavaa löytää itsensä tuloslistalta :)
Jos yhtään lohduttaa, niin pyörittelin sinua yhtenä potentiaalisena ehdokkaana, mutta kun kolme vaan voi nimetä, niin väkisinkin jää todella hyviä nimimerkkejä vuosittain valinnan ulkopuolelle. Olet monen muun hyvän nimimerkin tavoin tällä kertaa finaalin ulkopuolella, mutta vuoden päästä sitten uusi yritys! :)

MUISTUTAN EDELLEEN VAALILUPAUKSESTANI:

JOS MINUT VALITAAN VUODEN 2022 JATKOAIKALAISEKSI NIIN PANEN ALLEKIRJOITUKSEKSENI SEURAAVAN:

YKSINKERTAINEN VUODEN JATKOAIKALAINEN
Hyvä ja selkeä vaalilupaus. Itseään kun ei voi äänestää, niin taidat saada ääneni finaalissa!

Edit. tai no finaali on toki eri asia kuin karsinnat, joten voi olla, että pitää ottaa vähän takapakkia (ja tarkastaa säännöt).
 
Viimeksi muokattu:

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ei toimi, kaikki normaalit ja järkevät näkevät tämän pelleilyn läpi!
Harmillista kannaltasi, että suurin osa meistä jatkoaikalaisista on epänormaaleja ja vähemmän järkeviä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei sitten minua kukaan äänestänyt?
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kiitoksia minua äänestäneille! Olen todella otettu. Joku mainitsi että olen "hyvän tuulen kirjoittaja". Itsestä kun vaan tuntuu että puran tänne ahdistustani, epäonnistumisia ja (joidenkin mielestä) tylsää elämää... Usein tuntuu olevan hyvä tuuli kaukana. Mutta kai se pohjimmiltaan on mukana monissa viesteissä...

Tie vie siis vissiin johonkin finaaliin... Vähän jännittää että tuleeko yhtään ääntä. Mutta mitäpä siitä... Parhaani olen tehnyt ja finaali enemmän kuin oletin. Olen kiitollinen siitä.
Lupaan äänestää. Mukavia juttuja kirjoittelet, mutta oli vain tuossa alkusarjassa pakko antaa äänet Bond-ketjulle, vaikka varsinkin Rogerille annettu ääni on kyllä kyseenalainen.
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
On kunnia olla tällä listalla! #fuckkhl #antivenäjä #pronato #slavaukraini #asiatsanotaansuoraan
 

mr hat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Pallo-Veikot
@larzzon - Bostonin mies järkevällä ja fiksulla ulosannilla. Uskotteko kotona?
@Everton - Visat ja muu anti keskustelulle
@Tuamas - Ukraina ja kumppanit
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
@larzzon - Bostonin mies järkevällä ja fiksulla ulosannilla. Uskotteko kotona?
@Everton - Visat ja muu anti keskustelulle
@Tuamas - Ukraina ja kumppanit
Kui vidun myöhässä veli/sisar onkaan...

Tamismin omaavat, päätetääkön yhdessä ketä äänestetään, ei kannata jakaa ääniä kolmelle vaan tehdään yhdestä suurempi kuin ylimode?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tamismin omaavat, päätetääkön yhdessä ketä äänestetään, ei kannata jakaa ääniä kolmelle vaan tehdään yhdestä suurempi kuin ylimode?
Tami-skene näyttää olevan ilahduttavan hyvin edustettuna finaalissa. "Rapid fire" -silmäyksellä kolmasosa finalisteista näyttäisi olevan ainakin jossain määrin em. skenessä aktiivisia. Noista kirjoittajista tosiaan kolme on varsin aktiivisia "tamilaisia". Tuosta kolmikosta tosin yksi erottuu vielä sisällön määrässä erityisen hyvin edukseen (maakunnan veljen päiväraportit, tributekuvamateriaali, kurinpalautukset, komplimentit, tamismit, skeneen ja loreen liittyviin kysymyksiin vastailu, mediakatsaukset jne.) ja kokemuksesta tiedän, ettei niihin käytetty aika ja energiakaan välttämättä ole ihan vähäistä.

Edellämainittu huomioiden itse kallistuisin tamillisin perustein AB:n kannalle, mutta ei siinä metsäänkään mene, jos ääni menee jollekin ns. puoluetoverille. Kaikki skeneläiset varmastikin keräävät ääniä myös skenen ulkopuolelta, mutta finaaliäänestyksen päätyttyä, on toki kiinnostavaa seurata, mikä on yhteinen äänipotti.

Br, AB
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös