Damn right, my friends!! Vaalikuume nousee - ainakin täällä maakunnassa!! Äsken kun kävin lenkillä, olivat vastaan tulevat veljet heti iholla ja kommenttina : Äänestämme Sinua !! Olipahan hienoa kuulla ja olla läsnä tilanteessa!! Tämän päiväisen viestini aiheena onkin tietysti " Vuoden jatkoaikalainen 2022" äänestys, joissa olen nyt ehdokkaana JA:N foorumilla ja nimimerkillä @aurora borealis , joten arvon äänestäjät, veljet ja siskot: " Join the wieners" !! Jatkoajan nykyinen poliittinen eliitti kun koostuu valtaosaltaan ns." tributeketjun ulkopuolisista kirjoittelijoista" - syystä tai toisesta!! Minä kun taas kuulun ns: " Omiin Poikiin", joiden tavaramerkkinä " Tami - ketjujen aktiivijäsen" !! Olen yksi TEISTÄ, siksi paikallinen kulttuuri ( Tami- skene) , business, urheilu, liikunta etc.. sekä em. skenen syke, historia, ylpeys .. on minulla DNA:ssa - take my word!! " Aurinkokuningas" - ketjun riveissä kun pelasin kaudet ( 2017-21) - tuloksena lukemattomia buumeja sekä 1 punainen munalukko ( 2021) , niin siellä ( by Team Moderators) käytettiin tylyllä tavalla termejä " huonon huumorin hupailuketju" ja myöhemmin " Turusta Tokioon" ketjussa fraasia " päätöntä tauhkaa" -OMG sanon minä!! Muiden Kirjoittajien ( writers )osalta puolestaan Great memories ja loistavaa pukukoppihuumoria ja menestystä!! Joten uskon, että " its about time" saada JA: nkin ( " The Hockey Forum") finaaliin ( Vuoden jatkoaikalainen A. D. 2022) enemmistö ns. Omia poikia / leidejä ( ladies) huolehtimaan hienon foorumimme nykymenosta ja ennen kaikkea tulevaisuudesta!! Osa teistä onkin jo antanut äänensä karsinnoissa minulle ja muille tribuuttiaktiiveille , ja niitä nimityksiä kannankin suurella ylpeydellä , olenhan nimitykset saanut poikkeuksellisen kovilta palstan käyttäjiltä -take my word!! Mikäli tieni vie äänestyksen finaaliin tai jopa voittoon - lupaan taistella palstalla faselilaisuutta vastaan , toimittaa uutta tributemateriaalia mm. turkulaisuutta ja " Tamin" upeaa musiikkiuraa kunnioittaen sekä lisätä profiiliini allekirjoituksen -niin se vaan menee!! Keep rocking and have a great day - ja muista ääni nimimerkille @aurora borealis ja / tai muille " Tami" aktiiveille et suurkuluttajille - join the wieners!! Joten hyvät ystävät: Pysykää ketjussani : " Juhani Tamminen - tribuuttiketju", siellä lisää ja siellä tapahtuu!! Br AB, maakunnan veli, tributeketjun founder , "Vuoden jatkoaikalainen 2022 - kisailija ( candidate) " to name a few"