Vuoden jatkoaikalainen 2022

  • 9 435
  • 124

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Annan ääneni:

@heketsu88 , ollaan tuettu toisiamme kuntoilussa (ja äänestyksessä)
@Iisoppi , on avannut rohkeasti asioitaan täällä ja laatinut hyviä kasviaiheisia kilpailuja. Olen itsekin tuosta innostunut bongaamaan kukkia, kännykässä on jo aika laaja kasvisto.
@Patarouva , on tuonut piilosanoihin uusia ulottuvuuksia (en kyllä niitä aina ymmärrä, mutta vika on minun päässä).

Pitää vielä kehua @Everton kuntavisan järjestämisestä. Aivan mielettömän legendaarinen visa menossa. Ja @mikko600 jalkapallokysymyksistä, niitä on mukava lukea, vaikka en osaa vastata. Lisäksi kehut myös jatkoajan Manu-mafialle (@V-G- , @maken veivi jr. , @Jeffrey ym.), asiallista keskustelua jalkapallosta. Myös yleiseltä puolen on jäänyt mieleen @Cobol hyvillä kirjoituksillaan. Täällä on monta niin hyvää kirjoittajaa, että voisin vaikka romaanin heiltä lukea.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vaikeita nämä top kolmoset. Olisi helpompaa äänestää yhtä tai sitten vaikka kymmentä tai kahtakymmentä. Yritetään nyt kuitenkin.

@Johnny B. Goode - Setämiäs is back! Ajoi Monster Truckilla komeasti takaisin, eikä vissiin lanannut siinä yhtäkään hippiä. Ajotaidot ilmeisesti kehittyneet.

@Patarouva - Fiksua kommentointia erityisesti aiheissa, jotka koskevat sukupuolten taistoa tai jotain siihen edes etäisesti liittyvää.

@Individual - Ymmärtää musiikkia hyvin laajasti, kutsu kaljalle on yhä voimassa. SaiPan kannattaminen ei haittaa.

Kunniamaininnat kaikille niille jatkislaisille, joiden kanssa olen ollut kupilla.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ensimmäisen kierroksen ennakkoäänestyksen päätyttyä ja varsinaisen vaalipäivän kääntyessä jo iltaan on hyvä muistuttaa, että mikäli haluatte vähän tuoretta väriä kuussatasen mikkojen ja muiden kestosuosikkien sekaan toiselle kierrokselle (aka. finaali), nimimerkkini on edelleen @aurora borealis ja kampanjapuheeni sekä vaalilupaukseni ovat esillä ketjun kakkossivulla sekä Tamin tribuuttiketjussa:

Damn right, my friends!! Vaalikuume nousee - ainakin täällä maakunnassa!! Äsken kun kävin lenkillä, olivat vastaan tulevat veljet heti iholla ja kommenttina : Äänestämme Sinua !! Olipahan hienoa kuulla ja olla läsnä tilanteessa!! Tämän päiväisen viestini aiheena onkin tietysti " Vuoden jatkoaikalainen 2022" äänestys, joissa olen nyt ehdokkaana JA:N foorumilla ja nimimerkillä @aurora borealis , joten arvon äänestäjät, veljet ja siskot: " Join the wieners" !! Jatkoajan nykyinen poliittinen eliitti kun koostuu valtaosaltaan ns." tributeketjun ulkopuolisista kirjoittelijoista" - syystä tai toisesta!! Minä kun taas kuulun ns: " Omiin Poikiin", joiden tavaramerkkinä " Tami - ketjujen aktiivijäsen" !! Olen yksi TEISTÄ, siksi paikallinen kulttuuri ( Tami- skene) , business, urheilu, liikunta etc.. sekä em. skenen syke, historia, ylpeys .. on minulla DNA:ssa - take my word!! " Aurinkokuningas" - ketjun riveissä kun pelasin kaudet ( 2017-21) - tuloksena lukemattomia buumeja sekä 1 punainen munalukko ( 2021) , niin siellä ( by Team Moderators) käytettiin tylyllä tavalla termejä " huonon huumorin hupailuketju" ja myöhemmin " Turusta Tokioon" ketjussa fraasia " päätöntä tauhkaa" -OMG sanon minä!! Muiden Kirjoittajien ( writers )osalta puolestaan Great memories ja loistavaa pukukoppihuumoria ja menestystä!! Joten uskon, että " its about time" saada JA: nkin ( " The Hockey Forum") finaaliin ( Vuoden jatkoaikalainen A. D. 2022) enemmistö ns. Omia poikia / leidejä ( ladies) huolehtimaan hienon foorumimme nykymenosta ja ennen kaikkea tulevaisuudesta!! Osa teistä onkin jo antanut äänensä karsinnoissa minulle ja muille tribuuttiaktiiveille , ja niitä nimityksiä kannankin suurella ylpeydellä , olenhan nimitykset saanut poikkeuksellisen kovilta palstan käyttäjiltä -take my word!! Mikäli tieni vie äänestyksen finaaliin tai jopa voittoon - lupaan taistella palstalla faselilaisuutta vastaan , toimittaa uutta tributemateriaalia mm. turkulaisuutta ja " Tamin" upeaa musiikkiuraa kunnioittaen sekä lisätä profiiliini allekirjoituksen -niin se vaan menee!! Keep rocking and have a great day - ja muista ääni nimimerkille @aurora borealis ja / tai muille " Tami" aktiiveille et suurkuluttajille - join the wieners!! Joten hyvät ystävät: Pysykää ketjussani : " Juhani Tamminen - tribuuttiketju", siellä lisää ja siellä tapahtuu!! Br AB, maakunnan veli, tributeketjun founder , "Vuoden jatkoaikalainen 2022 - kisailija ( candidate) " to name a few"
 

MegaForce

Jäsen
Tänään viimeinen päivä äänestää klo 23.59 asti. Viimeistään sunnuntaina tulen laskemaan äänet, sillä huomenna olen töissä ja muuten kiireinen. Mikäli joku haluaa ottaa vetovastuun äänten laskusta jo huomenna, laittakoon viestin siitä tähän.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Omat ääneni menee seuraaville:

1. @Johnny B. Goode - palstalle paluita on nähty, mutta ei ehkä yhtä tyylikkäitä. Jutut on entistä taattua laatua, mutta moderaattoreita liikaa ärsyttämättä.

2. @banaaninviljelijä - pitää ny yks pitkätukka listoilla olla.

3. @BOL - Hifk-osiossa useita laadukkaita kirjoituksia ilman turhaa meuhkaamista.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät

MegaForce

Jäsen
Äänet on laskettu! Ääniä sai yhteensä huikeat 75 nimimerkkiä, ja niitä annettiin yhteensä 205 kappaletta, onnea kaikille ääniä saaneille! Finaaliin selvisi 12 nimimerkkiä, ja vähin äänimäärä jolla selvisi finaaliin, oli 5 kappaletta. Eli voidaan sanoa tämän vuoden äänestyksen olleen poikkeuksellisen kovatasoinen. Finaaliin päässeiden osalta peli on kuitenkin edelleen täysin auki, sillä nyt saaduilla äänillä ei ole enää merkitystä, vaan ne annetaan uudestaan erillisen äänestyksen muodossa. Mikäli joku haluaa reklamoida äänimääränsä, että se tarkistutetaan, tehkää se huomiseen 22.1. aikana viimeistään.

 
Viimeksi muokattu:

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Nyt sitten vuoden kestävä äänien uudelleen laskeminen.
 

Liitteet

  • 4grhyt.jpg
    4grhyt.jpg
    59,7 KB · kertaa luettu: 87

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kiitos kaikille äänestäneille! Kun on vaikea sanoa mitään järkevää niin tartutaan laululyriikkaan.

”Valehtelisin, jos väittäisin
öisin herääväni murehtimaan maailmaa
Valehtelisin, jos väittäisin
ettei se kiinnosta mua ollenkaan

Siit' on kai turha tehdä lauluja
kun näyttää siltä että siit' on turha pitää puheita
turha piestä suutansa
hei laulaja”
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Kiitos äänestä @Unkka! Ei tällä kertaa riittänyt äänimäärä finaaliin asti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös