Missä olet juuri nyt?

  • 250 075
  • 3 210
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mä oon ny baarissa. Pitää jonkun melkeen alaikäsen kanssa osallistua pubivisaan. Kaveri tosin istuu vielä kotona paskalla. Vedän tässä nyt sit alkomahoolilla aivot vetreäksi...
Ihan hyvin se tämän junnun kipparoimalla joukkueella meni. Mehän taidettiin voittaa. Baarifinaali varma ja olen käynyt tuolla vasta kolme kertaa tällä joukkueella. Se tosin maksoi kuivat farkut ja kalsarit ja siihen meistä kumpikaan ei ole syyllinen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ihan hyvin se tämän junnun kipparoimalla joukkueella meni. Mehän taidettiin voittaa. Baarifinaali varma ja olen käynyt tuolla vasta kolme kertaa tällä joukkueella. Se tosin maksoi kuivat farkut ja kalsarit ja siihen meistä kumpikaan ei ole syyllinen.
Ottakaa mut joskus mukaan. Mähän olen ihan kurko tietovisoissa. Ei edes housut ole kastuneet.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Lappeenrannassa äitin luona. Noin 3h päästä Kisapuistossa todistamassa oletettavasti kärsimysnäytelmää näin kotifanin näkökulmasta.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Ermitassa juomassa olutta. Täällä ei näemmä ole vielä yöelämä täysin toipunut pandemiasta. Aiemmin G-Point Smorgasbord & Bar on ollut tähän aikaan perjantaina täynnä. Nyt on paikalla noin 8 asiakasta.
Loppuyöstä pitää etsiä jokin 24/7 auki oleva baari, jossa näkyy Liverpoolin matsi.
Yksi vaihtoehto on legendaarinen LA Cafe, mutta siellä ei tällainen rikas ja komea poika saa ilolinnuilta hetken rauhaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ermitassa juomassa olutta. Täällä ei näemmä ole vielä yöelämä täysin toipunut pandemiasta. Aiemmin G-Point Smorgasbord & Bar on ollut tähän aikaan perjantaina täynnä. Nyt on paikalla noin 8 asiakasta.
Onko leidarit pudottanu taksojaan ja ookko tehny tutkimusta kuinka pandemia on ylipäätään vaikuttanu alaan?
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Onko leidarit pudottanu taksojaan ja ookko tehny tutkimusta kuinka pandemia on ylipäätään vaikuttanu alaan?
Leidarien hinnoista ei tietoa, mutta naisten hinnat ovat nousseet.
Näin siis isot pojat kertoivat. Minunhan ei tällä pärställä tartte pfifelistä maksaa...
Muutoin pandemia on vaikuttanut hintojen nousun lisäksi siten, että katukävelijät ovat vähentyneet ja kaupankäynti on siirtynyt nettiin.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Tämä baari menee kiinni klo 03, joten edessä on paikanvaihto.
 

Glove

Jäsen
Lopultakin kotona. 12 h menty suuntaan ja toiseen töissä ja töiden jälkeen. Mutta autossa on nyt uudet öljyt ja suodatin sekä uusi ajovalopolttimo. Käsijarruakin säädettiin hieman, jospa se nyt toimisi pakkasillakin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Mökillä. Kurvattiin matkalla kirkon raunioiden kautta. Karun näköistä. Piti viedä isän vanhempien haudoille kynttilät kun heillä ei enää ole hienoa kirkkoa vieressä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Sekä siellä, missä on haalariasuiset opiskelijatytöt, ellen aivan pahasti erehdy.
Kyllä. Siellä missä tapahtuu. Olen oman elämäni Steven Tyler ja Gene Simmons.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Täällä taas juniorit hyppii silmille. Nuoruuden innolla. Kyllä sinäkin vielä opit.
Seniori on nyt niin pöyhkeä. Kerro nyt millaista oli saada pillua 80-luvulla. Ja tähän hymiö.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Seniori on nyt niin pöyhkeä. Kerro nyt millaista oli saada pillua 80-luvulla. Ja tähän hymiö.
Ihan kivaahan se oli. Sen jälkeen onkin ollut hiljaisempaa, ei toki ihan kuollutta. Todennäköisesti sä meistä olet saanut viimeksi. Tähän ei tarvita edes hymiöitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös