Tämä on oikea vastaus. Ja vieläkin 5km venäjän rajasta ja hirveä pauke. Meinaako ne tulla tänne.Hieman humalassa.
Onneksi se olet sinä joka olet siellä, enkä minä.Tämä on oikea vastaus. Ja vieläkin 5km venäjän rajasta ja hirveä pauke. Meinaako ne tulla tänne.
En enää ole, mutta siellä olin minäkin. Alakerrassa - rokkenroll.On The Rocksissa. Tiskillä kylkeen iski varttunut rokkenroll-nainen. Kiva olla nuori edes jollekin.
Kun seuraavan kerran olet, niin vetäise hihasta. Nytkin oli ihan hyvät tuntomerkit, oli kyllä vaatetuksessa ihan riittävästi KooKoota. Pitää vissiin seuraavaksi laittaa Bonsan paita.En enää ole, mutta siellä olin minäkin. Alakerrassa - rokkenroll.
Mulla asuu kotona tommonen hard rock Sirpa. On se ihajjees. Tykkää ja osaa kokata ja tiätää mitä haluu ku pannaan.Ja muutenkin voisin nyt tässä yhteydessä sanoa, että ne varttuneemmat naiset eivät valitettavasti jaksa innostaa. Joku 50 vee hard rock Sirpa lapsilomilla ei ole se, mitä etsin. Kaikki kunnia Sirpalle toki. Jos tarpeeksi juotaisiin viinaa yhdessä, niin varmasti Sirpankin kanssa olisi hauskaa ja löytyisi yhteistä diggailtavaa.
Ja muutenkin voisin nyt tässä yhteydessä sanoa, että ne varttuneemmat naiset eivät valitettavasti jaksa innostaa. Joku 50 vee hard rock Sirpa lapsilomilla ei ole se, mitä etsin. Kaikki kunnia Sirpalle toki. Jos tarpeeksi juotaisiin viinaa yhdessä, niin varmasti Sirpankin kanssa olisi hauskaa ja löytyisi yhteistä diggailtavaa.
Se on kyllä kiusallista kun tarjoilijattarella on kunnon pualijoukkueteltta pystyssä kun kantaa paukkua pöytään.Nauttimassa onnellisen tunnin antimista Bourbon New Orleans-baarissa.
Sama vanha kirous vaivaa täälläkin.
Tarjoilijat aina rakastuvat minuun.
Nyt ei olla Thaimaassa.Se on kyllä kiusallista kun tarjoilijattarella on kunnon pualijoukkueteltta pystyssä kun kantaa paukkua pöytään.
Kyyyllä ainakin erinäisissä tubeissa on kattava valikoima isokullisia pilipinapirjoja.Nyt ei olla Thaimaassa.
Täällä tarjoilijat ovat nuoria (ihan fyysisesti ja henkisesti) naisia.
Baarimikot ovat miehiä ja siksi en koskaan istu baaritiskillä.
Siitä seuraisi vain kiusallisia tilanteita.
Ja sitten käy kuin Turakaiselle.Se on kyllä kiusallista kun tarjoilijattarella on kunnon pualijoukkueteltta pystyssä kun kantaa paukkua pöytään.
Totta tuokin. Kyllä niitä tuossa kadulla vaeltaa laumoittain. Kerran yksi meinasi onnistua huijaamaan meikäläistä. Tinderissä oli hienoja kuvia, mutta kännipäissäni unohdin soittaa videopuhelun varmistaakseni sukupuolen.Kyyyllä ainakin erinäisissä tubeissa on kattava valikoima isokullisia pilipinapirjoja.
Eno kerto.
Mut onks sillä niin väliä jos on kännissä ja olis muutenkin halunnu vetää kakkoseen?Totta tuokin. Kyllä niitä tuossa kadulla vaeltaa laumoittain. Kerran yksi meinasi onnistua huijaamaan meikäläistä. Tinderissä oli hienoja kuvia, mutta kännipäissäni unohdin soittaa videopuhelun varmistaakseni sukupuolen.
Kutsuin hänet kämpille, mutta onneksi alakerrassa vieraiden pitää jättää henkilöllisyystodistus vartijalle. Tämä vartija sitten varoitti, että vieras onkin pekka.
Maksoin pojan taksin kotiin ja lähdin baariin.
Minulla on pieni kikkeli, joten siitä voi seurata itsetunto-ongelmia.Mut onks sillä niin väliä jos on kännissä ja olis muutenkin halunnu vetää kakkoseen?
Parantamassa kuuloasi?Työpaikan vessassa.