Missä olet juuri nyt?

  • 247 058
  • 3 196

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Hieman humalassa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tämä on oikea vastaus. Ja vieläkin 5km venäjän rajasta ja hirveä pauke. Meinaako ne tulla tänne.
Onneksi se olet sinä joka olet siellä, enkä minä.
Mä olen täällä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En enää ole, mutta siellä olin minäkin. Alakerrassa - rokkenroll.
Kun seuraavan kerran olet, niin vetäise hihasta. Nytkin oli ihan hyvät tuntomerkit, oli kyllä vaatetuksessa ihan riittävästi KooKoota. Pitää vissiin seuraavaksi laittaa Bonsan paita.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Moto

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ja muutenkin voisin nyt tässä yhteydessä sanoa, että ne varttuneemmat naiset eivät valitettavasti jaksa innostaa. Joku 50 vee hard rock Sirpa lapsilomilla ei ole se, mitä etsin. Kaikki kunnia Sirpalle toki. Jos tarpeeksi juotaisiin viinaa yhdessä, niin varmasti Sirpankin kanssa olisi hauskaa ja löytyisi yhteistä diggailtavaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ja muutenkin voisin nyt tässä yhteydessä sanoa, että ne varttuneemmat naiset eivät valitettavasti jaksa innostaa. Joku 50 vee hard rock Sirpa lapsilomilla ei ole se, mitä etsin. Kaikki kunnia Sirpalle toki. Jos tarpeeksi juotaisiin viinaa yhdessä, niin varmasti Sirpankin kanssa olisi hauskaa ja löytyisi yhteistä diggailtavaa.
Mulla asuu kotona tommonen hard rock Sirpa. On se ihajjees. Tykkää ja osaa kokata ja tiätää mitä haluu ku pannaan.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja muutenkin voisin nyt tässä yhteydessä sanoa, että ne varttuneemmat naiset eivät valitettavasti jaksa innostaa. Joku 50 vee hard rock Sirpa lapsilomilla ei ole se, mitä etsin. Kaikki kunnia Sirpalle toki. Jos tarpeeksi juotaisiin viinaa yhdessä, niin varmasti Sirpankin kanssa olisi hauskaa ja löytyisi yhteistä diggailtavaa.

Jos olisi henkeni uhalla pitänyt arvata tämän viestin kirjoittaja, niin olisin veikannut pettteriä.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Meilahden silmäklinikalla päivystyksessä olen. Missäpä muualla sitä viettäisikään loppiaisaamua? Oikeassa silmässä on iriitti eli värikalvon tulehdus vol. 6 tai 7. Kohta lääkäri kirjoittaa reseptin silmätipoille ja -voiteille. Niitä laitetaan silmään 7-10 viikkoa ja sitten iriitti on toivottavasti ohi. Edellinen oli vajaa 2 vuotta sitten. Ensimmäinen viikko on aikamoista haipakkaa, kun hereilläoloajan joutuu laittamaan tippaa silmään tunnin välein.
 

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Ideaparkissa katsomassa european champpions cupia, salibandy on lajina. Pallopoikana siis
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Nauttimassa onnellisen tunnin antimista Bourbon New Orleans-baarissa.
Sama vanha kirous vaivaa täälläkin.
Tarjoilijat aina rakastuvat minuun.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nauttimassa onnellisen tunnin antimista Bourbon New Orleans-baarissa.
Sama vanha kirous vaivaa täälläkin.
Tarjoilijat aina rakastuvat minuun.
Se on kyllä kiusallista kun tarjoilijattarella on kunnon pualijoukkueteltta pystyssä kun kantaa paukkua pöytään.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Se on kyllä kiusallista kun tarjoilijattarella on kunnon pualijoukkueteltta pystyssä kun kantaa paukkua pöytään.
Nyt ei olla Thaimaassa.
Täällä tarjoilijat ovat nuoria (ihan fyysisesti ja henkisesti) naisia.
Baarimikot ovat miehiä ja siksi en koskaan istu baaritiskillä.
Siitä seuraisi vain kiusallisia tilanteita.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt ei olla Thaimaassa.
Täällä tarjoilijat ovat nuoria (ihan fyysisesti ja henkisesti) naisia.
Baarimikot ovat miehiä ja siksi en koskaan istu baaritiskillä.
Siitä seuraisi vain kiusallisia tilanteita.
Kyyyllä ainakin erinäisissä tubeissa on kattava valikoima isokullisia pilipinapirjoja.

Eno kerto.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Kyyyllä ainakin erinäisissä tubeissa on kattava valikoima isokullisia pilipinapirjoja.

Eno kerto.
Totta tuokin. Kyllä niitä tuossa kadulla vaeltaa laumoittain. Kerran yksi meinasi onnistua huijaamaan meikäläistä. Tinderissä oli hienoja kuvia, mutta kännipäissäni unohdin soittaa videopuhelun varmistaakseni sukupuolen.
Kutsuin hänet kämpille, mutta onneksi alakerrassa vieraiden pitää jättää henkilöllisyystodistus vartijalle. Tämä vartija sitten varoitti, että vieras onkin pekka.
Maksoin pojan taksin kotiin ja lähdin baariin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Totta tuokin. Kyllä niitä tuossa kadulla vaeltaa laumoittain. Kerran yksi meinasi onnistua huijaamaan meikäläistä. Tinderissä oli hienoja kuvia, mutta kännipäissäni unohdin soittaa videopuhelun varmistaakseni sukupuolen.
Kutsuin hänet kämpille, mutta onneksi alakerrassa vieraiden pitää jättää henkilöllisyystodistus vartijalle. Tämä vartija sitten varoitti, että vieras onkin pekka.
Maksoin pojan taksin kotiin ja lähdin baariin.
Mut onks sillä niin väliä jos on kännissä ja olis muutenkin halunnu vetää kakkoseen?
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Mut onks sillä niin väliä jos on kännissä ja olis muutenkin halunnu vetää kakkoseen?
Minulla on pieni kikkeli, joten siitä voi seurata itsetunto-ongelmia.
Siksi olen jättänyt kaikki kolmen kimpat väliin, jos asiaan liittyy kaksi miestä.
Itse asiassa, tuli mieleen yksi tarjous täällä baarikadulla, kun leidari esitteli puhelimestaan kuvankauniiden (nais)kaksosten kuvia. Pikkurahalla olisi kuulemma voitu siirtyä kämpille touhuamaan, mutta valitettavasti poika olisi pitänyt ottaa mukaan. Yritin ostaa kaksosten yhteystietoja, mutta nämä kaunottaret ovat pekan pääelinkeino, joten hän ei myynyt puhelinnumeroa.
Vieläkin vituttaa!
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Fanibussissa odottelemassa että tästä Utista jatketaan matkaa. Tuli tuossa huoltsikalla HPK faneja vastaan. Samaan suuntaan ollaan menossa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Keittiön pöydän ääressä kahvilla. Katselen lintujen ruokintapaikalle mutta siellä ei ole yhtään tinttiä. No voi hitto...
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Junassa matkalla Kouvolaan, peliin kaverin kanssa ja sitten pöhisemään. Olen elukkavaunussa, ja joku on ehkä sitä mieltä, että sinne kuulunkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös