Miehiä, jotka saavat jalat alta myös heteromiehiltä

  • 45 780
  • 265

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Ja minä, se kun tuli jo harvinaisen selväksi. Leijonalla kun vaan pitää olla leijonanharja.

Eipäs nyt vaivuta synkkyyteen :) veli @vetti osaa arvioida mut paremmin kun livenä nähnytkin niin arvion siitä kuinka paljon heteromiehet olis niikseen kiinnostunut esim musta.
@Czescku taas teistä pojista oli heteromiehenä lähimpänä juttua mun kanssa silloin taannoin (sinänsä hauska että vetoan heteroukkoihin)

Mut joo.... Oma veikkaus on se miksi jotkut ns heterot on mun kanssa ollukki että en ole millään tapaa ulkoisesti enkä jutuiltani normi homppeli.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oma veikkaus on se miksi jotkut ns heterot on mun kanssa ollukki että en ole millään tapaa ulkoisesti enkä jutuiltani normi homppeli.
Mikä on "normi homppeli"? Siis eikö kaikki ookkaan viiksekkäitä nahka-Albertteja jokka käyttää nahkasta koppalakkia ja niittiliivejä? Tai sitten Tuure Boelius -osaston sissyjä jokka vinkuu ja vikisee kun Albert rankasee? My god!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Eipäs nyt vaivuta synkkyyteen :) veli @vetti osaa arvioida mut paremmin kun livenä nähnytkin niin arvion siitä kuinka paljon heteromiehet olis niikseen kiinnostunut esim musta.
@Czescku taas teistä pojista oli heteromiehenä lähimpänä juttua mun kanssa silloin taannoin (sinänsä hauska että vetoan heteroukkoihin)

Mut joo.... Oma veikkaus on se miksi jotkut ns heterot on mun kanssa ollukki että en ole millään tapaa ulkoisesti enkä jutuiltani normi homppeli.
On @peksa komea mies, joten en ihmettele jos on vientiä.
Ei ihan mun tyyppiä, mut mä olenkin ihan helkutin kranttu.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Mikä on "normi homppeli"? Siis eikö kaikki ookkaan viiksekkäitä nahka-Albertteja jokka käyttää nahkasta koppalakkia ja niittiliivejä? Tai sitten Tuure Boelius -osaston sissyjä jokka vinkuu ja vikisee kun Albert rankasee? My god!

No jos mut tapaat livenä niit et uskois mun olevan homo.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
On @peksa komea mies, joten en ihmettele jos on vientiä.
Ei ihan mun tyyppiä, mut mä olenkin ihan helkutin kranttu.

Sanoisin että teikäläinen on enempi tohon sivistyneempään seuraan (ulkonäöltään) ja niinkuin tossa sanoin että ne jotka tykkää teikäläisestä niin ei kusekaan muhun päin. Mun mielestä @vetti on enempi homomiesten makuun kun mä vaikket myöskään vaikuta yhtään homolta. Olen tavannut monta heteroo jotka on homomaisepia kuin sä.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Mulle pitkä letti on sellainen mistä miehellä en syty. Kalju ja lyhyt parta niin on mulle jees. Samoin täytyy vähän olla 'persettäkin'. Mulle ei tikku-ukot kelpaa ellei sit oo muuten sexy.

Olen nirso miesten suhteen.

Jämähdin miettimään, miten itse olen kääntynyt tällaisten "köriläiden" suuntaan. Vielä 10 vuotta sittenkin ne komeimmat oli siloposkisempia urheilullisia miehiä.

Mutta Edward Norton, hänestä olen aina pitänyt.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Jämähdin miettimään, miten itse olen kääntynyt tällaisten "köriläiden" suuntaan. Vielä 10 vuotta sittenkin ne komeimmat oli siloposkisempia urheilullisia miehiä.

Mutta Edward Norton, hänestä olen aina pitänyt.

Ei tuo huono ole mut jos mun pitäs sanoo niin jäisi niukasti Ei-osastolle ns seksimielessä.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Jos Suomalaisia miehiä tähän listaan pitäs laittaa esimerkiksi Max Seeck pääsee instana.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Näin laivalla spa osatola sellaisen jätkän että mulla kaikki nupit käänty kaakkoon. Se oli niin täydellinen että. Harmi vaan että sillä oli muija mukana. No olipahan mulla silmänruokaa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös