Juhani Tamminen – tribuuttiketju

  • 798 919
  • 8 835

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
"Mitä kitiset?

xxxxx ; Please get out of my pages, laita hiiri omat sivut pystyyn - in case kikat riittää - epäilen!! JT"
Tällekin näköjään vielä jatkoa:
Hiiri
sorry Tami. En tarkoittanut
Tami
Minä taas tarkoitin - simple as that!! JT
Jotenkin ei yllättänyt Maestron ärtynyt vastaus. Priceless, take my word!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ihan kuin kuuluisi kitinää Turun suunnalta. Ei se voi olla mahdollista, koska silloin suunnan pitäisi olla ihan joku muu kuin Kytäjä.
Haluatko tietää minne sait lipun ja pelkästään yhteen suuntaan?
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Miten niin Tamiei ehdi? 5 min. Busterilla lienee oikea aika, kun maestro itse sen sanoi. Mutta että 220 km/3 h Jaguarilla? Eikös se hieman hankalammankin maaston mene kevyesti 220 km/h? Take My Lord!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Miten niin Tamiei ehdi? 5 min. Busterilla lienee oikea aika, kun maestro itse sen sanoi. Mutta että 220 km/3 h Jaguarilla? Eikös se hieman hankalammankin maaston mene kevyesti 220 km/h? Take My Lord!
Odota ite siel tuntikaupalla telakan veljiä kun sitoo paalusolmulla Buster XXL 150hp Yamahalla laituriin.
Silloin ymmärrät miksi menee aikaa.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miten niin Tamiei ehdi? 5 min. Busterilla lienee oikea aika, kun maestro itse sen sanoi. Mutta että 220 km/3 h Jaguarilla? Eikös se hieman hankalammankin maaston mene kevyesti 220 km/h? Take My Lord!
Matka-ajassa on otettava huomioon pakolliset pysähtymiset, joita Juhanin ikäisellä miehellä on nuorukaisia enemmän.

Useimmat tulevat tekemään tämänkin perässä halusivat tai eivät.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Ei helvetti, nyt oli kyllä taas hyvä. Turku onkin tunnetusti niin kaukana Hyvinkäältä, että koko tapahtuma tulisi siirtää Tamin vuoksi lähemmäs Kuusamakujaa.

Asiat voisi tehdä myös helpomminkin, lähtisikö vaikka Lasse Kukkonen (oletetaan jos hän nyt osallistuisi tuohon tapahtumaan) ajamaan Oulusta kahden aikaan yöllä kohti etelää vai vaihtoehtoisesti matkustaisi paikalle jo edellispäivänä? Veli @Niilo olikin tästä jo maininnut.

Keep it simple!!
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Sisar @UnenNukkuja kuuluu siihen harvinaiseen joukkoon, joka on aina tervetullut Seinäjoen joellisiin maisemiin!!

Täällä toivotetaan jokainen sisar tervetulleeksi Karikon lenkille.

Kiitokset kutsuista, se lämmittää. Karikon lenkille kelpaisi tosiaan sisaria ja veljiä enemmänkin. Kuten aiemmin totesin, itse olen tuolla treenannut vuodesta 2004. Pohjanmaa on allekirjoittaneelle aina kotoisa paikka, koitan piipahtaa!
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Tällekin näköjään vielä jatkoa:


Jotenkin ei yllättänyt Maestron ärtynyt vastaus. Priceless, take my word!!
Maestro on " on fire" - take my word!!! Myös update of the day sisälsi lähes hat trickin "Take my wordejä"- My God!!!
" Forget it" samassa yhteydessä voidaan laskea syöttöpisteeksi - vaikka uniset " itäveljet " Dombrovski & kumppanit eivät muinoin ymmärtäneet ns. toisen syöttäjän olemassaoloa!!

Nyt tämä " vastajännäri" hits the sack , jotta huomenna on energiaa parkua palkeiden täydeltä niin että P-Korean metsät raikuvat!!!
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Yritin muuttaa Manun Wikipedian sivua, koska siellähän on koko sivu täynnä puutteita!! No Wikipedian veljet antoi veli Fiftielle armotonta poikkaria!! Ihme ku ei tullu vielä saatana sakkoa perään!! En tiiä kuka perkeleen piipertäjä siellä on moderaattorina!! Joku kolmas uninen tietokonemies varmaan!! Missä kunnioitus?!! Jos te saatana haluatte, että Fiftie lakkaa toimimasta, niin mä lähen vetämään pari koulutuskeikkaa. Mulla on lahjoja tehä vähän muutakin!!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Yritin muuttaa Manun Wikipedian sivua, koska siellähän on koko sivu täynnä puutteita!! No Wikipedian veljet antoi veli Fiftielle armotonta poikkaria!! Ihme ku ei tullu vielä saatana sakkoa perään!! En tiiä kuka perkeleen piipertäjä siellä on moderaattorina!! Joku kolmas uninen tietokonemies varmaan!! Missä kunnioitus?!! Jos te saatana haluatte, että Fiftie lakkaa toimimasta, niin mä lähen vetämään pari koulutuskeikkaa. Mulla on lahjoja tehä vähän muutakin!!
" Wikipedia on vapaa ja ilmainen tietosanakirja, jota kuka tahansa, kuten sinä, voi muokata." -i assume not!! Vaikuttaa siltä että em. sivuston " tuotekuvauksen" ylevän munkkilatinan takaa paljastuu se klassinen jako " Oikeat ja Väärät" -OMG sanon minä!! TASAPUOLISTA??? Ces`t la politique-sanoisi Ranskan veljet!! Br AB, tributeveli ja aiheeseen liittyvän ketjun founder
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.

Olen varmaan liian uninen veli, kun en kyseisen golf-kentän sivuilta löytänyt mainintaa Tamin ilmoittamasta golf- spektaakkelista. Korjatkaa ihmeessä, jos olen väärässä- tänne metsän laitaan saa aina pistäytyä.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku

Olen varmaan liian uninen veli, kun en kyseisen golf-kentän sivuilta löytänyt mainintaa Tamin ilmoittamasta golf- spektaakkelista. Korjatkaa ihmeessä, jos olen väärässä- tänne metsän laitaan saa aina pistäytyä.

Tunnistin armottoman lahjakkuutesi jo ajat sitten!! - Fiftie
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
"Hieno, rauhallinen ma aamu edelleen Haapaluodon saarella aivan Airiston parhaiden vesien syleilyssä!! Aamun golf ( Liiga Alumni ) oli poistettava päivän agendalta, mökille kun on tulossa tavaraa (remontti) etc.korjaus etc.. hommia ja näin managerointi on hoidettava täällä paikan päällä!! Täällä sitä hommaa riittää - take my word!! Kun hommat on saatu ns. " jiiriin" on kalastuksen aika!! Verkot pääroolissa kunnes kohta pääsen myös pitkäsiiman ( 100 hooks) kimppuun kunhan syöttikalat löytyy ensin tiuraverkosta!! Joten lkalastuksen ja remonttihommien hengessä: Have A Great Day!! Br Tami, CEO Eurotam OY, Lion # 79"
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kun hommat on saatu ns. " jiiriin" on kalastuksen aika!! Verkot pääroolissa kunnes kohta pääsen myös pitkäsiiman ( 100 hooks) kimppuun kunhan syöttikalat löytyy ensin tiuraverkosta!!
Vihdoinkin on pitkäsiima ( 100 hooks) ja tiuraverkot päivän agendalla. Nyt on Haapaluodon mahtavien kalavesien kalat todellisessa vaarassa ja savustuspönttö tulee huutamaan hoosiannaa!! Take my word!! Fisherman #1 on ilmeisesti alkanut kalastuksen ” high season” I assume!!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Onneksi Juhanin ei tarvinnut lähteä varhain aamulla golf-reissulle. Sopivasti tuli mökille remonttimateriaalia niin ei tarvinnut viedä Suomen karttaa kenellekään.

Tamin elämä on niin hektistä, että metsänlaidan hiirtä heikottaa.

Mitähän raksapenat meinaa tehdä mestarin mökillä. Tarviiko olla kovatkin statsit että pääsee remppaa tekeen.
Tamin mökki ois kiva saada tähän mökkiremppa ohjelmaan, jossa viikossa mökki tehdään perustuksista vesikattoon uusiksi ja siinä sivussa myös piha.
Mökki et paskahuussi vai mikä se oli. My GOD
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös